palun abi !!! võrri proffid

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

palun abi !!! võrri proffid

Unread post by velts93 »

oleks selline jama!
võrr on katki
algul läks käima ja kõik korras hea minek oli...
aga 1h hiljem kui tahtsin teda tööle panna enam ei läinud..avastasin et silindri ja mootori vahelt ruleb õhku...
likvideerisin selle..
kuid ei midagi..!
kui joosta natuke maad siis algul nagu törtsatab ja jälle kõik...ja nii koguaeg...
mis viga võib olla?? :roll:
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Summuti survelaager läbi... Ei tegelt kasuta otsingut, selliseid teemasi on 1001
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kui bents on ja säde on, siis tahab tõukamist....
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
venemoto
Posts: 4
Joined: 29. Sep 2010 00:00
Location: Rõuge
Contact:

Unread post by venemoto »

kontrolli ega tüüs umbes pole ja kas nukk muhv on korralikult kinni
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

amn pole väga suur võrri tundja ega üldse mootori värgis hea...
mis nukk muhv..
venemoto
Posts: 4
Joined: 29. Sep 2010 00:00
Location: Rõuge
Contact:

Unread post by venemoto »

see samune ümmargune julla mis kontakte liigutab
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

Ma kardan et asi võib olla selles et tõmbab mootori lihtsalt kütet täis,sest küünal mis peal on on märg ja ei teki piisavalt head sädet.
Vaheta küünla ära ja vaata mis siis toimub!
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

okey...homme kontrollin..ja kui on kinni..??
ja düüs on puhas kuna kui ma selle korgi sealt ära võtan siis bensu jookseb..
kas äkki on ikkagi silindri viga et surve pressib välja kuskilt.kui joosta temaga siis käib nagu pressiks välja kuskilt survet..
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

olen proovinud 5 erinevat küünalt..3 küünlaga ei teinud midagi...
2 küünlaga..korra plärtsus aga ei mingit õiget asja
Opa
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 28. Aug 2009 00:00

Unread post by Opa »

tundub, et sa ei jaga mootoritest suurt midagi. Ja selliselt on sind väga raske õpetada!!
düüs on puhas kuna kui ma selle korgi sealt ära võtan siis bensu jookse
Mis korgist sa räägid?

Kas küünal on peale masina lükkamist märg? Kuiv?
kas bensiin on korralik, ei ole liiga palju õli lisanud?
Kas katsetatud küünlad olid vanad?
Proovi küünal gaasipõletiga kuumaks ajada ja siis kiirelt peale ja lükkama!
..........
Kutsu sõber appi, keegi kes jagab matsu
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

see polt mis düüsi all on et bensiin välja ei jookseks
märg on
ei ole palju lisatud kõik on okey
katsetatud küünaldest 4 olid vanad ja 1 oli uus

eks ma proovin seda siis

pole ühtegi sellist sõpra kes võrri hästi teaks
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Kõigepealt alusta karburaatori puhastamisest ja vaata pulli pärast ka õhufilter üle. Et kas näiteks õhuavad on üldse avatud positsioonis ja kas kõik avad on siis ikka avatud. Ja kas filtrist läbi puhudes õhk ikka läbi läheb ka või see kord ikkagi mitte.

Kui sul düüsialune punn laseb bena läbi, siis keera see algatuseks pealt maha ja veendu, kas düüs üldse on olemas. Mul on omal kaks karbussi niimoodi täitsa kenasti funktsioneerinud, et düüsi ei olnudki, lihtsalt tänu korras nõelklapile ja pisukesele kraanile nõristus bena peale küll rohkem kui seda oleks vaja olnud (küttekulu oli suurem), kuid mootor läks käima küll ja sõita sai. Alles siis kui paagikraan välja sai vahetatud, läks kord käest.

See düüsiava peab olema nii pisike, et sellest peaaegu ei olegi võimalik läbi vaadata. Kui seda on suuremaks puuritud selle mõttega, et oi teen nüüd omale julmalt võimsa pilli ja siis sõidan mentidest mööda nii et sinine jutt möödas otse eitedele seeliku alla... siis katsu leida uus düüs.

Selle lekkiva düüsialuse punni vastu aitab mitu nõksu:
1) uus peenike alumiiniumseib alla ja keerme vahele natuke takku ja siis kinni keerata,
2) otsid välja bensiinikindla kummi ja teed kummiseibi selle alumiiniumseibi asemele (kinni keerates pead siis jälgima, et kummi krussi ei keera... üsna keeriline, aga võimalik),
3) lähed selle seibiga sanitaartarvete firmasse ja võtad sealt (kui on) samas mõõdus kraaniseibi, mis ei ole see kummseib, vaid see nagu kartongi moodi (toimib sul umbes hooaja kindlasti),
4) kasutad kuumakindlat silikooni ja määrid seda mõistlikus koguses nii seibi alla kui peale ja siis keerad punni kinni.

Üldiselt - karbussi puhastamiseks on imeline vahend sprei näol olemas igas endast hästi arvavas tanklas. Osta see ja kasuta sihtotstarbeliselt ja mured kaovad.

"Spetsiaalsed" võrri küünlad pane põhjaõnge raskuseks ja püüa nende abil kala. Mine varuosakeskusesse ja osta omale normaalne GAZ51 küünal - kärab kui kurat ja seda vaid 1,2 euro eest.

Kõik ühendused süütesüsteemis võta lahti, käi nullpaberiga üle ja pane kokku tagasi. Süüde siis positsiooni sädet andma nii umbes 2,5 mm enne ülemist surnud seisu.

Kui nüüd ka võrr käima ei lähe, siis lase õhuvõtust sorts eetrit sisse ja proovi uuesti. Kui nüüd ka ei lähe, siis saab mootor kusagilt julmalt õhku lisaks või on kolvirõngad omadega kenasti kutud või viska see silinder kus kurat.

Lihtne.
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

proovin need asjad kõik läbi...täna
ja arvatavasti panen uue silindri...
täna tegin karbussi puhtaks ja panin peale tagasi...
kuumutasin ka küünalt...siis nagu natuke hakkas kiiremini käima lörts lörts..aga muud midagi
kolvirõngad on uued alles eelmine nädal panin kui talve hooajaks puhtaks kõik tegin ja lahti mootori võtsin...
...
eks ma täna proovi siis eetriga ka..
loodan ikka tööle saada kuna tglt võrri mootor ei ole keeruline asi..
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

nonii kõik on proovitud ja tehtud kuid ei midagi..
avastasin et bensu paagi kraani sette pott oli jama täis.(puhastasin ära, kuid nüüd nagu tahaks minna käima.Teeb juba paremat häält aga käima ei lähe.)
vahetasin ka silindri....siiski ei midagi
tegin ka karbussi puhtaks ...ikka ei midagi..
minul mõistus otsas
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

Süütamine peab toimuma 2,5-3,0 mm enne ÜSS-i ,ja siis peavad kontaktid avanema!!!
Mis hetkel teil kontaktid avanevad?
Vennal oli sama jama et tõtsus ainult ja ei läinud käima ja kui sai siis ei käinud ültse korralikult,viga oli ikkagi süütes,valel ajal toimus kontaktide avanemine.
russivend
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 25. Apr 2011 00:00
Location: Kesk-Eesti
Contact:

Unread post by russivend »

mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

russivend wrote:mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
mis lisa õhk? kui vanal on täis kogu aeg. rohkem ikka tavaline sääru süüte viga.säde peab olena sinine ja rammus.ja kui on siis lase enne nügimist pasakruvist üleliigne üliõli löga välja.ja võid isegi ilma pasakruvita proovida,tihe mootor käib jasõidab ilma ka. seda võid proovida eeldusel ,et pidurid ka on.janii ei ole soovitav kaua käia lasta,segu kole lahja ja määrimine kehv.
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

russivend wrote:mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
jhh kõik tihendid on olemas
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

iceman wrote:
russivend wrote:mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
mis lisa õhk? kui vanal on täis kogu aeg. rohkem ikka tavaline sääru süüte viga.säde peab olena sinine ja rammus.ja kui on siis lase enne nügimist pasakruvist üleliigne üliõli löga välja.ja võid isegi ilma pasakruvita proovida,tihe mootor käib jasõidab ilma ka. seda võid proovida eeldusel ,et pidurid ka on.janii ei ole soovitav kaua käia lasta,segu kole lahja ja määrimine kehv.
olen ka nii proovinud ei midagi...säde kohta ütlen nii et ei ole väga ilus säde...pean vaatama veel seda asjja..
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

kenekas wrote:Süütamine peab toimuma 2,5-3,0 mm enne ÜSS-i ,ja siis peavad kontaktid avanema!!!
Mis hetkel teil kontaktid avanevad?
Vennal oli sama jama et tõtsus ainult ja ei läinud käima ja kui sai siis ei käinud ültse korralikult,viga oli ikkagi süütes,valel ajal toimus kontaktide avanemine.
eks ma proovin oma mõistusega korda saada...see süüte mäng
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

kenekas wrote:Süütamine peab toimuma 2,5-3,0 mm enne ÜSS-i ,ja siis peavad kontaktid avanema!!!
Palun ära jaga valeinformatsiooni!!!

Võrrimootori süüde on 3,2-3,7mm EÜSS
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

kui silindrit vahetasid ,kas vahetasid ka tihendi ?
kui vahetasid siis kas aknad lõikasid ikka sisse ?

ja ega sul sumpsi tagasi ei löö sesmõttes ,et vilisev-susisev pauk k2ib.
ja kas s2de on ikka kogu aeg olemas,ja kas küünal on m2rg peale seda kui oled lükanud
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

Sapakas wrote:kui silindrit vahetasid ,kas vahetasid ka tihendi ?
kui vahetasid siis kas aknad lõikasid ikka sisse ?

ja ega sul sumpsi tagasi ei löö sesmõttes ,et vilisev-susisev pauk k2ib.
ja kas s2de on ikka kogu aeg olemas,ja kas küünal on m2rg peale seda kui oled lükanud
ei vahetanud tihendit..ja mis aknaid???ei ole midagi lõiganud..tegin tihendi silindri järgi..
ei löö sumbsi tagasi vist..ja kui lööbki mis teha saab??
säde on koguaeg olemas.ja küünal on märg peale lükkamist..
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

Kas süüte poolset väntvõlli laagrit ka vahetanud oled? Üks tüüpilisemaid vigasi on see,et kui vändal loks sees siis lubab või läheb käima aga käib väga kehvasti kuna kontakt ei avane õieti.
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

kui on imelik hääl siis siis on süüde vale ja akende all mõtlesin ma hülsi kõrval olevaid kanaleid et kas nende augud on ikka sisse lõigatud.
proovi panna kolb 3,4 mm enne üss-i ja umbes sel hetkel kontaktid avanema ja proovi,ning liiguta kontakte alumisest otsast külgedele
ja muretse küünal mida ei ole veel kasutanud ,mis oleks 100 protsenti kuiv,siis tulemus alati parem.
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

amn....ei ole seda teinud mitte kunagi....
ja väike loks on sees küll...väntvõllil
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

Sapakas wrote:kui on imelik hääl siis siis on süüde vale ja akende all mõtlesin ma hülsi kõrval olevaid kanaleid et kas nende augud on ikka sisse lõigatud.
proovi panna kolb 3,4 mm enne üss-i ja umbes sel hetkel kontaktid avanema ja proovi,ning liiguta kontakte alumisest otsast külgedele
ja muretse küünal mida ei ole veel kasutanud ,mis oleks 100 protsenti kuiv,siis tulemus alati parem.
no selge...ma hakka siis süüte mänguga möllama...
eks ma osta uus küünal siiis
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

om-ütlen siis nii et kust otsast see vale informatsioon on?
jah tõesti võrri raamatus on need arvud täitsa kirjas nagu 3,2-3,7 EÜSS aga igal mootoril on see mingil määral erinev nii, et ka 2,5-3,0 mm saab täiesti ilusti mootori tõõle!!
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Unread post by velts93 »

sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

aknad?

Unread post by iceman »

velts93 wrote:sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
väljalase kinnitahmanud või?
velts93
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 12. Dec 2011 01:00

Re: aknad?

Unread post by velts93 »

iceman wrote:
velts93 wrote:sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
väljalase kinnitahmanud või?
jhh...seda ka..
aga tihend oli sitasti tehtud..
ei olnud ühed asjad tehtud sinna ja siis ei läinud tööle kah
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: aknad?

Unread post by iceman »

velts93 wrote:
iceman wrote:
velts93 wrote:sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
väljalase kinnitahmanud või?
jhh...seda ka..
aga tihend oli sitasti tehtud..
ei olnud ühed asjad tehtud sinna ja siis ei läinud tööle kah
tihendiga ülevoolud kinni?siis sul on ikka arengu ruumi veel.ise olen laivis ka korra näinud sellist lahendust.aga see käis siit läbi vist ka juba
Post Reply