CZ 125 type 511 lugu

Kasutajate uued ja vanad võistlusrattad.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

CZ 125 type 511 lugu

Unread post by Aivar »

Eellugu:

Võtsin siis järjekordse õnnetuse endale kaela.
Kuna sellel talvel tehakse algust ka hobikrossi talisarjaga, siis kaasvõitlejad on hulk aega närvidele käinud. Et kas sõidad ka või? Ausalt öelda, alguses ei plaaninud küll. Nüüdseks on aga tekkinud teatud huvi. Ja loll, nagu ma olen, tuleb selleks tarbeks ehitada omaette sõiduvahend.
Selleks saab olema 125-ne CZ, mudeliks 511.

Üht-teist on algatuseks juba leitud:

Image
http://img189.imageshack.us/i/001ta.jpg/
Image
http://img560.imageshack.us/i/002fj.jpg/
Image
http://img149.imageshack.us/i/004vse.jpg/
Image
http://img3.imageshack.us/i/009yr.jpg/
Image
http://img571.imageshack.us/i/005ed.jpg/
Image
http://img204.imageshack.us/i/008zai.jpg/

Nagu näha, mõtteline osa raamist, millel kogu tagumine osa tuleb teha uus.
Paak on hullult mõlkis, aga selle-eest alumiiniumist. See on kaalusäästmiseks väga hea. :D
Tagakiige on pikaks tehtud ja naljakas tugevdusplaat külge keevitatud. See elab üle ka kergendus- ja lühenduskuuri.
Ratastega läheb nagu ikka - kõik laiali, puhtaks ja kokku tagasi.
Õnneks on olemas päris korralik summuti, mille leidmine oleks üldjuhul paras peavalu. Tegelikult selle tüki leidmisest saigi 511 ehitamise idee alguse. :D

Järgneb...

Aivar
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Korralike raame polegi vist lihtne leida, kõik on omalajal kõvasti ringi tehtud või lapitud-tugevdatud. Mul õnnestus viimaselt Kurtna laadalt originaalkorras 1988 aasta 516 raam saada. Eelnevalt oli olemas 511 täielikult muudetud raam.
Edu ja jõudu!
Oman mõnda roostes mootorratast.
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

teints wrote:Korralike raame polegi vist lihtne leida, kõik on omalajal kõvasti ringi tehtud või lapitud-tugevdatud. Mul õnnestus viimaselt Kurtna laadalt originaalkorras 1988 aasta 516 raam saada. Eelnevalt oli olemas 511 täielikult muudetud raam.
Edu ja jõudu!
Korralike raamidega on tõesti väga keeruline. Eriti just vanemate mudelite omadega. Kõik on hullult ringi keevitatud. Iga mees tegi ikka omamoodi, et oleks hea. :D
Oleks pidanud juba ammu neid ümbertehtud raame pildistama hakkama. Põnev kollektsioon oleks, sest nähtud on igasugust komöödiat, milleks külasepad võimelised on.
Raami taastamine on üks paras nikerdamine ja ilma spetsrakisteta keeruline. Originaal võiks muidugi eeskujuks ees olla. :D


Aivar
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Midagi on veel olemas.

Mootor:

Image
http://img830.imageshack.us/i/010nr.jpg/

Mootor on 511-nel omalaadne.
Näiteks väntvõll:

Image
http://img291.imageshack.us/i/011ge.jpg/

Kett on kitsas (Jawa) ja vastav on ka ketihammasratas:

Image
http://img24.imageshack.us/i/012fz.jpg/

Mõned plastikdetailid:

Image
http://img196.imageshack.us/i/013lo.jpg/

Puudu on tagumine porilaud. Siinkohal seega palve, et kui kellelgi vedeleb või on üle, oleks väga huvitatud.

Järgneb....
User avatar
Siim105
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 16. Sep 2008 00:00
Location: Räpina
Contact:

Unread post by Siim105 »

Väga kõva masin tulekul arvatavasti.
Muidu edu ikka, et tuleks korralik pill.

Endal kah üks 511 aga on pandud mõningaid 516 juppe eelmise omaniku poolt.
http://images.orkut.com/orkut/photos/Og ... WdEfoA.jpg
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Vahepeal sai pilli tarbeks muretsetud uued jalavarjud.

Image
http://img718.imageshack.us/i/017zr.jpg/
Image
http://img87.imageshack.us/i/018bj.jpg/

Ehk siis talvesõidu erivarustus. :D
Naelavaba klass ikkagi!
Tagumine 5.00 ja esimene 3.25 x 19. Ette tulebki selleks tarbeks väiksem ratas ehitada. Sellest aga juba hiljem.
Kuna aeg hakkab kurjasti peale suruma, siis tuleb tööde alustamisega kiirustada.

Järgneb...
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Asjade vahepealsest arengust.

Ette sai siis võetud üks jubedamaid töid. Nimelt raami tegemine. Selle nahka on läinud päris mitu õhtut, kui isegi mitte öelda ööd. Torude lõikamine, sobitamine, keevitamine, kinnituskronshteinide tegemine, see võtab parasjagu energiat.
Pealevaadates on muidugi lihtne. Liigne maha ja vajalik külge. :lol:

Image
http://img43.imageshack.us/i/016lv.jpg/

Image
http://img684.imageshack.us/i/021hob.jpg/

Salenemis ja lühenemiskuuri elab läbi ka tagumine kiige, mis teadmata põhjustel oli oluliselt pikemaks venitatud.

Image
http://img266.imageshack.us/i/019xfo.jpg/

Õnneks oli kõige selle juures suureks abiks ja toeks sõbrast hull CZ-i spetsialist.

Nüüd läheb kogu see kupatus liivapritsi ja värvimisele.

Vaatame mis siis edasi saab....
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Vahepeal miskit toimunud ka.
Nimelt raam käinud liivapritsis ja saanud selga värvkatte.

Image
http://img146.imageshack.us/i/026ad.jpg/

Peotäis asju käis ka ära tsinkimises, kaasa arvatud kodarad. See aga tähendab, et kokku võiks laduda rattad. Esimene ratas sai tehtud IZi veljele, mistõttu kodaravalem on pisut eriline, kui kindlasti mitte nõrgem originaalist. Ütleks isegi tugevam. Tagumisega probleeme pole, kuna tegemist originaalvelje ja trumliga.

Image
http://img29.imageshack.us/i/024jq.jpg/

Et pidamine parem oleks, arvasid targemad, et kõik rehvi "vurrud" tuleks ära lõigata. Tänane õhtu on selle tööga mõnusasti sisustatud. Kui keegi tahab ära arvata, mitu "vurru" kahe rehvi peale kokku ära lõigata tuli, siis võib seda pakkuda. Ütlen ette, et neid oli ikka päris palju :lol:

Image
http://img152.imageshack.us/i/023xpi.jpg/

Samaaegselt tegelen ka amortidega. Nimelt nende puhastamise ja komplekteerimisega. Esiamortidele vaja leida veel uued tihendid.

Lähiajal võtame käsile ka mootori.

Järgneb...
Last edited by Aivar on 05. Feb 2011 00:57, edited 2 times in total.
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Unread post by izh350 »

:roll:
Last edited by izh350 on 25. Sep 2012 10:22, edited 1 time in total.
CEZETIMEES
Tavakasutaja
Posts: 91
Joined: 24. Mar 2008 01:00

vurrud

Unread post by CEZETIMEES »

See vurrude löikamine on tegelikult igavesti lahe töö,saab hullult kummi venitada! :D
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Niiih, kummi on venitatud parasjagu. :lol:

Õnnestus leida ka lõpuks vajalikud tihendid esiamortidele ja seetõttu sai nad ka kokku laotud.

Image
http://img404.imageshack.us/i/027ebu.jpg/

Tundub, et said päris head.

Kuna kärsitus on muutunud väljakannatamatuks, tõstsin raami puki peale ja alustasin esimeste detailide külgekruvimist.

"Musta noole" sünd on alanud!

Aga kohe algasid ka esimesed tagasilöögid. Nimelt ei tahtnud teps mitte alla sobida amordi prillid, kuna selgus, et polnud sobilikud antud raamile. Need tuli nüüd uuesti laiali võtta ja prilli võll teha umbes 10mm pikemaks. Igavene jama. Aga hakkama saime. Rõõm missugune. Mõnus oli kohe külge suruda värskelt valminud amorte.

Image
http://img683.imageshack.us/i/028arc.jpg/

Kuna nüüd ei tahtnud raam enam pukipeal kuidagi seista, tuli tagaosasse lisada natuke täiendavat massi. Tähelepanelik vaatleja leiab, et selleks sobisid ideaalselt 2 CZi väntvõlli. :lol:

Kuna tuhin aina kasvas, siis oma koha leidsid täna õhtul ka esimene porilaud ja ratas.

Image
http://img89.imageshack.us/i/029ng.jpg/

Tahaks veel, aga rohkem ei saa. Magama peab ka vahepeal. Vaatame, mis homne päev toob?

Järgneb...
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Sain kokku ka tagaamordid.

Image
http://img130.imageshack.us/i/032jf.jpg/

Pärast väikest pusimist sai nad ka ilusti õli ja õhku pidama. Nende puhul ei hakanud ka uusi simmereid panema, kuna vanad paistsid korras olema. Eks näis, kas see kokkuhoid ka ennast hiljem ära tasub. Õliks katsetaks talvel BSK-d. Lõhn oli viimasel vähemasti hää. Igaljuhul ilusatest tolmukatetest tuleb loobuda, kuna talverehv on liiga lai ja hakkaks sõidu ajal neile vastu käima ning lõhuks nad lihtsalt ära. Kuna niigi Tshehhist lastud tuua ja mitte odava rahaga, siis panen suvisteks sõitudeks kõrvale. Üritan muidugi leida sinna miskit asendust, aga hetkel idee puudub.

Teha sai lastud ka uus tagahammasratas.

Image
http://img17.imageshack.us/i/031ug.jpg/

Originaali pole kahjuks kusagilt võtta. Pealegi tuleb siia peale kitsas kett.

Nädalavahetus tõotab tulla mootorikeskne.

Järgneb...
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Üht-teist saanud vahepeal nokitsetud.
Raskem katsumus on muidugi mootor.
See, mis algul plaanitud teha oli, jätsime esialgu kõrvale. Kuna aretamine võtaks liiga palju aega. See saab olema ümber tehtud KTMi kolvile. Aga kunagi hiljem teeme selle ikka ära ja siis tuleb ka vastav raport.
Hetkel otsisime välja veel ühe karteri, mis pole just kõige paremas korras. On vägivalla tulemusena mitmest kohast süütepoolselt küljelt tükid puudu.

Image
http://img545.imageshack.us/i/033lo.jpg/

Need tuleb miskitmoodi täita. Keevitamiseks ei ole hetkel jällegi aega.
Teise silindri sai toodud Teletornist. Sinna istus sisse II remondi kolb. Viimane oli sõbral riiulist võtta.
Ühtlasi ostetud järjekordne ports vajalikku kraami.

Image
http://img580.imageshack.us/i/038un.jpg/

Tänaõhtuse seisuga on päris palju asju külge kruvitud.

Image
http://img524.imageshack.us/i/039gu.jpg/

Lähipäevadel jääb veel sobitada summuti, leiutada õhufiltri kopsik, tegeleda küljeplastikute ja istmega.
Nädalalõpus tahaks juba häält kuulda ja sõita proovida. :D

Järgneb...
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Oleme jõudnud siis lõpusirgele.
Kiiruga on saanud külge kruvida kõik puuduv.

Image
http://img806.imageshack.us/i/047sq.jpg/

Oma koha leidsid paak, sadul, plastikud.

Vahetatud on ka amordi lõdvikud.

Image
http://img156.imageshack.us/i/042hbf.jpg/

Sai leitud, kurat teab mille lõdvik ja sellest tehtud 2 sobilikku tükki tagaamortidele.

Ketijuht pole ka just kõige atraktiivsem, aga oma koha leidis ka tema.

Image
http://img101.imageshack.us/i/043kv.jpg/

Igal juhul on aeg saabunud käivitamiseks.
Ja käima ta läks!

Täna on siis see saatuslik päev, kus tuli pill päikesevalguse kätte ajada
ja talle lund ja miinuskraade näidata. Need kõik olid täna olemas.

Niisiis hetk enne starti.

Image
http://img225.imageshack.us/i/041xw.jpg/

Ütleme, et täitsa huvitav on lumega sõita. Kuna eelnev kogemus puudus, siis päris rajale kohe ei kippunud, vaid katsetasin lagedale lükatud lumerajal. Need rehvid peavad ikka üllatavalt hästi!
Põhimõtteliselt sõidab tip-top. Ainult alt käimist tuleks veel timmida, kuna tundub, et saab vähe kätte. Muidugi ujub paagist ka igasugust ebasoovitavat sadet karburaatorisse, kuna viimane polnud just paigaldamise hetkel väga puhas. Ehk aitab lisafiltri paigaldus.

"Must nool" on võistlusvalmis! :D
Aga mitte päris valmis.
Päris selliseks ta kindlasti ei jää. Kunagi hiljem tuleb väike muutumisprotsess, mille tulemusena hakkab ta välja nägema rohkem originaalilähedasem.

Siinkohal:

SPECIAL THÄNKS - heale sõbrale Jaanusele alias CZETIMEES, ilma kelleta poleks paljutki juhtunud.
LIHTSALT THÄNKS - teistele headele sellidele, kes ajaviiteks garaazhi külastasid, õlut aitasid juua ja lolli juttu ajada. See oli ka abiks.
THÄNKS - oma väikestele käekestele, kes kogu aeg taskus ka polnud.


arvan, et jätkub...
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

minu arust täitsa 5+ pill....täitsa vinge võib olla sellisega tiirutada ja teistele taga porikat näidata :twisted:
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Marko512 wrote:minu arust täitsa 5+ pill....täitsa vinge võib olla sellisega tiirutada ja teistele taga porikat näidata :twisted:
Ma ütleks, et rohkem selline 4-. :roll:
Kuna kõik asjad pole korda tehtud nii nagu peab, siis see häirib. Aga teadlikult saigi ju kiirustatud, et saaks elu sisse ja võimalusel üks talietapp sõita. Eks näis, kas õnnestub.

Aga tagaporikaga on ikka see lugu, et vaatan rohkem teiste omasid. Sa peaksid seda ju teadma. :D Samas kes teab, võib-olla näitan oma ka.

Kuna pill on suhteliselt madal, siis lund sõita on päris hea. Jalg ulatub mõnusasti maha ja kurvis lohisesid vildid ilusti, nagu suusad. :D

Marko, ole sa tänatud!


Aivar
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

no kui väljast poole vaadata sinu 125 ja minu 250 siis vahe on suur :D ja üsna kindel ka mootori seis :oops:
aga hoian pöialt sulle kui satud võitslema :wink:
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

See tükk on nüüd siis tehtud!
Masin sai täna tunda sihtotstarbelist kasutust Tuula krossirajal. Sest just seal peeti sellekordset talikrossi etappi.

Image
http://img200.imageshack.us/i/001ylt.jpg/
Enne starti.

Eks ilmaga vedas muidugi ka. Hommikul kodus oli -25, kohale jõudes -20, enne starti juba -15. Päeva teisel poolel oli juba täitsa mõnus.

Image
http://img717.imageshack.us/i/002sd.jpg/

Kui treeningsõidus tundus kõik toimivat, siis probleemid algasid 1 sõidus juba esimesel ringil. Alt käia enam ei tahtnud ja kippus madalatel pööretel välja surema. Boksis aja uuride selgus, et paagis ujuv sodi on liikuma hakanud, satub karburaatorisse ja ummistab altkäigu düüsi ära. Ega teha nagu suurt polnudki. 2 sõit kõik samamoodi. Ühesõnaga ikaldus.

Image
http://img843.imageshack.us/i/014ziq.jpg/

Eks asi läkski nagu minema pidi. Õnnestus endale saada viimane koht. :D

Aivar
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

aga ennetuseks paagi sette vastu oleks vb olnud väike filter vahele :D
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Marko512 wrote:aga ennetuseks paagi sette vastu oleks vb olnud väike filter vahele :D
Seda väikest filtrit otsisime juba Kolmapäeva (hilis)õhtul, aga kellelgi polnud käepärast. Ühel sellil oli, aga see suutis ta atv pealt maha võttes ära lõhkuda. :D Õhtul tanklasse sõitmiseks polnud ka enam keegi võimeline. :D
Ühesõnaga selline oli saatus seekord.
Lähen ostan täna neid filtreid kohe peotäie.
Paagipesu saab samuti lähipäevade teemaks.

Aivar
Last edited by Aivar on 26. Feb 2011 14:06, edited 1 time in total.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

siis see kord oli tõesti saatus sihuke mida ei kannatanud väänata enda kasuks :lol:
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Marko512 wrote:siis see kord oli tõesti saatus sihuke mida ei kannatanud väänata enda kasuks :lol:
Tühja sellest. Loen eesmärgi ikkagi täidetuks. Talikross on kaasa tehtud! Arvestades asjaoluga, et varem seda teinud pole ja ilma haiget saamata lõpetasin, olen ikkagi rahul.
Pealegi - üks etapp Kundas on veel. :D

Üks asi on muidugi veel selge - enne võistlust tuleb pilli rohkem testida. Üks proovisõit ei pruugi kõiki puudusi välja tuua.

Ahjaa - käreda külmaga lekkisid amordid õli ka. Eriti tagumised. Esimestest oli natukene välja ajanud. Eks külm teeb tihendid jäigaks. :( Aga sõitu see ei seganud. :D
Tuleb neidki kohendada.

Aivar.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

aga tõesti eesmärk sai täidetud :D
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Ilmselt sõidan suvel ühe etapi ka temaga. :D
Üks võrr tehake suveks veel valmis (loodevasti teeb omanik sellest ka väikese teema kuhugi). Tuleb siis väike võrride võitlus.

Aivar
anti_biootikum
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 06. Jun 2007 00:00

Unread post by anti_biootikum »

Servus!

Aivar, ma olen ammu juba tahtnud sulle öelda, et riputa oma pildid paremasse kohta kui see neetud imageshack. Ükski viimastest piltidest ei tule avane, raip!

Igaks juhuks ütlen, et tegemist ei ole niisama suvalise nurgatagant välja hüpanud vennaga, kes sulle käske jagab - kaasvõitleja Nr 9.
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

anti_biootikum wrote:Servus!

Aivar, ma olen ammu juba tahtnud sulle öelda, et riputa oma pildid paremasse kohta kui see neetud imageshack. Ükski viimastest piltidest ei tule avane, raip!

Igaks juhuks ütlen, et tegemist ei ole niisama suvalise nurgatagant välja hüpanud vennaga, kes sulle käske jagab - kaasvõitleja Nr 9.
:D
Kus viga näed laita, seal tule ja aita. :D
Aga mis neist piltidest vahid, tule garaazhist läbi ja vaata elusalt! :D

Aivar
-ant-
Posts: 9
Joined: 01. Dec 2010 01:00
Contact:

Unread post by -ant- »

Aivar wrote:Ilmselt sõidan suvel ühe etapi ka temaga. :D
Üks võrr tehake suveks veel valmis (loodevasti teeb omanik sellest ka väikese teema kuhugi). Tuleb siis väike võrride võitlus.

Aivar
Mul muidugi valmib aga mitte nii ilus kui sul : )
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

-ant- wrote:
Aivar wrote:Ilmselt sõidan suvel ühe etapi ka temaga. :D
Üks võrr tehake suveks veel valmis (loodevasti teeb omanik sellest ka väikese teema kuhugi). Tuleb siis väike võrride võitlus.

Aivar
Mul muidugi valmib aga mitte nii ilus kui sul : )
Ära ole nii tagasihoidlik midagi.
Kõik mis siiamaani sul tehtud, on tip-top. :D

Aivar
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

No nii. Peaks seda projekti edasi susima.
Põhjus väga lihtne. Kuna esimene hobikrossi etapp Kundas läheneb väga suurte põrgatustega, siis võiks selle pilli, kui väga potentsiaalse sõiduvahendi, lahingkorda seada.
Viimasest korrast jäi probleemiks hullult roostene paak, kus igasugune ollus liikuma hakkas ja ummistas kõik vajalikud kanalid, mis mootorit elus hoiaksid.
Võtsin siis täna ette väikese paagipesu. Graniitkillustik sisse ja sihkat - sahkat. Ütleks, et päris väsitav töö. :D
Lõpeks, pärast mitmekordset loputust, tundus päris hea olevat. :D
Vedelik, mis sealt välja voolas oli selline:

Image

Päris masendav, mis?
Bensiin oli paagist välja lastes enam-vähem samasugust tooni.
Paak siis hetkel kuivab ja esimesel võimalusel tuleb viimanegi lenduv kraam sealt välja puhuda.
Loomulik asjade jätk on ka karpa puhastus.
Ja filter läheb ka seekord vahele! Juba valmis ostetud.


Aivar
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Täna sai siis puhas kuiv paagikene peale pandud!
Filtrike ilusti vahele. Karpake läbi puhutud. Düüsikesed (40/150) jäivad puutumata. Talvesiibrike suve oma vastu vahetatud. Bensiinikest paaki valatud ja põmm käima. Käib nagu siidi.
Pildikesi täna ei teinud. :(

Homme peaks rehvikestega tegelema. Esmalt tagumise suve oma vastu vahetama. Uus esiratas (21") vajab veel koostamist, kuna kodarad lähevad alles tsinkimisse.
Edaspidi olen hoolsam ja teen pildikesi ka.


Aivar
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Unread post by izh350 »

:roll:
Last edited by izh350 on 24. Sep 2012 12:52, edited 1 time in total.
Aivar
Tavakasutaja
Posts: 60
Joined: 02. May 2007 00:00
Location: Tallinn

Unread post by Aivar »

Lõppsõna.

Sellega on nüüd tegemised lõpetatud.
Enda arvates sai päris hea.
Mõne asja kallal võib spetsialist näpuga urgitseda, aga kus ja mille kallal tean mina ja üks mees veel. :D

Hea meel on selle üle, et pill sai endale hea kodu ja on asjahuvilistele silmaga vaadata ja võib-olla lastakse näpuga katsuda ka.

Aga ehitame varsti midagi veel.Image[/URL]Image[/URL]
Post Reply