Lada amort oli mul tsiklil all juba aasta aga ta ei töötanud nii nagu ta võiks,
sellepärast otsustasingi seda täiendada , et saada sellest üks hästitoimiv amort
Amordiehitus on mulle alati huvi pakkund , se on kui täheteadus
Tahan omakättega endale head amordid leiutata.
Kui küsimusi siis küsige julgelt , ei hammusta
Lada amodist krossikale amort
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Originaalis on esiamort kahe toruline ehk kahe kambriline.
Selles nagu pole probleemigi aga häda on selles et amordi kolb ei ole krossi jaoks mõeldud.
Tal on hästi väikesed augud ja sealt ei jõua lihtsalt õli läbi käia , vot selles on asi.
Ruumi ka ei ole et suuremaks auke teha , selletaha se asi kinni jääbki.Lisaks on kolb ka liiga väike, minuarvates.
Sellepärast otsustasin et tuleb midagi nendega ette võtta.
Selleks sai mitu Lääne auto amorti pooleks võetud ja vajalikke juppe korjatud.
Otsustasin, et teen amordi ühetorulise.
Leidsin kaks identset auto amorti mille sisemised amorditurud sobivad minu amortide sisse .
Uus amorditoru ja kolb siis
Tänaseks kõik hoian teid edaspidi toimuvaga kursis
Selles nagu pole probleemigi aga häda on selles et amordi kolb ei ole krossi jaoks mõeldud.
Tal on hästi väikesed augud ja sealt ei jõua lihtsalt õli läbi käia , vot selles on asi.
Ruumi ka ei ole et suuremaks auke teha , selletaha se asi kinni jääbki.Lisaks on kolb ka liiga väike, minuarvates.
Sellepärast otsustasin et tuleb midagi nendega ette võtta.
Selleks sai mitu Lääne auto amorti pooleks võetud ja vajalikke juppe korjatud.
Otsustasin, et teen amordi ühetorulise.
Leidsin kaks identset auto amorti mille sisemised amorditurud sobivad minu amortide sisse .
Uus amorditoru ja kolb siis
Tänaseks kõik hoian teid edaspidi toimuvaga kursis
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Jah nad on mul kasutusel paariamordina izhil.
Autol käib amort küllalti aeglaselt üles ja alla, kuna tavalised lada amordid ei ole mõeldud selle jaoks.
Ja miks just siis mono tüüpi teha, just selle pärast et ta on lihtsam , ühekamriline kui veel isu tuleb siis võib veel paloonidki külge aredada.
Kolb on suurem , tänu sellele ka jõudlus suurem , nagu piltidelt näha on kolvil suuremad läbilaske augud nii et peaks toimima hakkama.
Kahekambrilisele paloone panna ei saa.
Klappidega saab all mängida palju ise tahad, paned juurde või võtad ära.
Üks hea eelis on veel et nüüd saab amodi panna tagurpidi alla, siis on töötamine efektiivsem sest kolb on kogu aeg õli sees ja töötab juba väiksemagi põrutuse korral laitmatult.
Kahekambrilist ei saanud tagurpidi alla panna kuna ta võtab õli põhjast juurde ,kui pannagi siis ta lakkab peagi töötamast juba proovitud
Mõned pildid siis veel!
Uued pikemad varred treitud !
Autol käib amort küllalti aeglaselt üles ja alla, kuna tavalised lada amordid ei ole mõeldud selle jaoks.
Ja miks just siis mono tüüpi teha, just selle pärast et ta on lihtsam , ühekamriline kui veel isu tuleb siis võib veel paloonidki külge aredada.
Kolb on suurem , tänu sellele ka jõudlus suurem , nagu piltidelt näha on kolvil suuremad läbilaske augud nii et peaks toimima hakkama.
Kahekambrilisele paloone panna ei saa.
Klappidega saab all mängida palju ise tahad, paned juurde või võtad ära.
Üks hea eelis on veel et nüüd saab amodi panna tagurpidi alla, siis on töötamine efektiivsem sest kolb on kogu aeg õli sees ja töötab juba väiksemagi põrutuse korral laitmatult.
Kahekambrilist ei saanud tagurpidi alla panna kuna ta võtab õli põhjast juurde ,kui pannagi siis ta lakkab peagi töötamast juba proovitud
Mõned pildid siis veel!
Uued pikemad varred treitud !
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn