Jah nad on mul kasutusel paariamordina izhil.
Autol käib amort küllalti aeglaselt üles ja alla, kuna tavalised lada amordid ei ole mõeldud selle jaoks.
Ja miks just siis mono tüüpi teha, just selle pärast et ta on lihtsam , ühekamriline kui veel isu tuleb siis võib veel paloonidki külge aredada.
Kolb on suurem , tänu sellele ka jõudlus suurem , nagu piltidelt näha on kolvil suuremad läbilaske augud nii et peaks toimima hakkama.
Kahekambrilisele paloone panna ei saa.
Klappidega saab all mängida palju ise tahad, paned juurde või võtad ära.
Üks hea eelis on veel et nüüd saab amodi panna tagurpidi alla, siis on töötamine efektiivsem sest kolb on kogu aeg õli sees ja töötab juba väiksemagi põrutuse korral laitmatult.
Kahekambrilist ei saanud tagurpidi alla panna kuna ta võtab õli põhjast juurde ,kui pannagi siis ta lakkab peagi töötamast juba proovitud
Mõned pildid siis veel!
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/372/160/093080419b90af.jpg)
Uued pikemad varred treitud !
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/372/161/093080501f4423.jpg)