iz planeta 5 akuula
iz planeta 5 akuula
Tervist, lubasin endale juba pikemat aega , et teen oma rattast siiakeskkonda teema.Aja puuduse t6ttu on see kogu aeg edasi lykkunud kuni..... t2naseni.Kuna siin foorumis on palju ka n6ukogu aegset toodangut , siis loodan , et ka minu n2gemus sellest siia 2ra mahub, nimelt on ratas kombuneeritud erinevate iz-i mudelite detailidest, natuke ka muid detaile aga aitab jutust ning m6ned pildid:
Nii oleks pidanud n6ukogude toodang v2lja n2gema, v2hemasti mu meelest.
Natuke rattast, mootor on iz planeta 5, samuti raam(v2heste muudatustega), paak iz 56, esituli iz 49, tagumine porilaud iz jupiter, kyljekarbid, mille yle ma eriti uhke olen p2rinevad panoonialt, iste omalooming,samuti kyljekott, peegel on jawalt ehk siis "lennukiga" mudelilt(aftermarket),esimene porilaud ja esi amordid on suzuki GN 400 kyljest, karburaator iz planeta spordi mikuni(japan) ja syyde on ise kombineeritud BMW v2nda andurist ehk siis kontaktivaba, ylej22nus nagu originaal .....
Tervitades Andres
Nii oleks pidanud n6ukogude toodang v2lja n2gema, v2hemasti mu meelest.
Natuke rattast, mootor on iz planeta 5, samuti raam(v2heste muudatustega), paak iz 56, esituli iz 49, tagumine porilaud iz jupiter, kyljekarbid, mille yle ma eriti uhke olen p2rinevad panoonialt, iste omalooming,samuti kyljekott, peegel on jawalt ehk siis "lennukiga" mudelilt(aftermarket),esimene porilaud ja esi amordid on suzuki GN 400 kyljest, karburaator iz planeta spordi mikuni(japan) ja syyde on ise kombineeritud BMW v2nda andurist ehk siis kontaktivaba, ylej22nus nagu originaal .....
Tervitades Andres
Last edited by akuula on 13. Feb 2012 23:37, edited 2 times in total.
Oled välja vahetanud kõik selle, mis algselt võis peavalu tekitada.
Lekkivad ja logisevad esiamordid, asemele pandud izi kõige ilusam paak, näotud küljekarbid uute vastu, kontaktsüüde. Ilusasti on välja kukkunud.
Kas muutsid ka esihargi kaldenurka? Näib kuidagi ettepoole ulatuvam, kui muidu...
Lekkivad ja logisevad esiamordid, asemele pandud izi kõige ilusam paak, näotud küljekarbid uute vastu, kontaktsüüde. Ilusasti on välja kukkunud.
Kas muutsid ka esihargi kaldenurka? Näib kuidagi ettepoole ulatuvam, kui muidu...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
he hee t2pselt nii, need originaal, just remonditud amordid viskasid 6li juba esimesel 10-el kilomeetril v2lja nurka ei ole muudetud aga GN torud on pikemad umbes 9 cm ja ratta v6lli kinnitus asub mitte pudelite p6hjas vaid ees nagu krossikal.suzukil on ees kyll ketas aga ma otsustasin iz-i originaal piduri ja velje kasuks, kuna see 2-e hoovaga on piisavalt toimiv,muidugi tuli natuke modifitseerida.S6du mugavus on supper, keeramine on kyll natuke laisem aga kruusa peal on v2ga hea s6ita
Ma arvan et igayks kes on VENE kontakt syytega kokku puutund on teda ka mingil hetkel maap6hja kirunud.No ei ole eriti t88kindel ja hooldus vaba... tegelikult oli asi selles, et see kontakt syyde hakkas segama laadimist, seda siis k6rgel p88rdel.Proovisin erinevaid kondekaid ja uusi kontakte kuid s2delusest lahti ei saanud ja laadimine oli kuskil 12,9V(sedagi s6ites). peale syyte ymber tegemist on laadimine 14,0V koos tuledega + muidugi k2ivitamine jne jne
taga amordid on ka suzuki omad olemas aga yks on 6htal ja neid ei saa kahjuks lahti v6tta
juhtmestik on ymber tehtud,st syytelukk on mosselt ning asub vasaku kylje peal nagu Harleyl
N2itaks rohkem pilte aga kahjuks suurem osa h2visd koos k6vaettaga ja ratas on talvekorteris maa kodus. eks kevadel pakin v2lja ja teen huvilistele pilte erinevatest lahendustest...
K6ik ratta juures on enda k2tet88, elukutselt olen autoremondi lukksepp/automaaler ja tahtsin nii endale kui teistele t6estada, et vene rattaga on v6imalik s6ita t2iesti rahuldavalt v-b on asi juba vanuses:mrgreen:
Andres
Ma arvan et igayks kes on VENE kontakt syytega kokku puutund on teda ka mingil hetkel maap6hja kirunud.No ei ole eriti t88kindel ja hooldus vaba... tegelikult oli asi selles, et see kontakt syyde hakkas segama laadimist, seda siis k6rgel p88rdel.Proovisin erinevaid kondekaid ja uusi kontakte kuid s2delusest lahti ei saanud ja laadimine oli kuskil 12,9V(sedagi s6ites). peale syyte ymber tegemist on laadimine 14,0V koos tuledega + muidugi k2ivitamine jne jne
taga amordid on ka suzuki omad olemas aga yks on 6htal ja neid ei saa kahjuks lahti v6tta
juhtmestik on ymber tehtud,st syytelukk on mosselt ning asub vasaku kylje peal nagu Harleyl
N2itaks rohkem pilte aga kahjuks suurem osa h2visd koos k6vaettaga ja ratas on talvekorteris maa kodus. eks kevadel pakin v2lja ja teen huvilistele pilte erinevatest lahendustest...
K6ik ratta juures on enda k2tet88, elukutselt olen autoremondi lukksepp/automaaler ja tahtsin nii endale kui teistele t6estada, et vene rattaga on v6imalik s6ita t2iesti rahuldavalt v-b on asi juba vanuses:mrgreen:
Andres
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Raami ei tahnud special rohkem l6igata, et mitte geomeetriat muuta. L6ikasin ainult istme alt kuna ise umbes 170 pikk, siis tahtsin lihtsalt natuke madalamat istumist.sadul l2bis ka 6hendus kuuri
yleelmine suvi sai ka Sammulis tsikli kokkutulekul k2idud ja kuna mul maalt Viljandi umbes 40 km sai v2ike retk ette v6etud.
Leia pildilt ratas
Olin ainuke IZ-ga ja ainuke kahetaktiline....
Pilte mul kahjuks rohkem pole, aga kui ratta ligidale satun, siis kl6psan m6ned.Mootor tahab nagunii lahti v6tmist ja s2ttimist.
Vahepeal oli ka K68 karburaator peal,k2ivitus ja s6itis normaalselt kuid tuleb tunnistada, et mikuni moodustab segu paremini, natuke tuleb veel dyysidega m2ssata, et igas asendis astumist oleks.K68 ei taha madalalt nagu vedu v6tta, mikuni astub aga just madalalt h2sti.ja selle 6li pumba ava panin ka kinni
Pikemat aega olen m6elnud selle peale, et kuidas syytenurka muuta ehk siis tsenrifuug systeem, et k6rgel p88rdel syyde varajasemaks muuta M6ttet88 k2ib, 2kki oskab keegi siit miskit tarka v2lja pakkuda? CDI syyde on ka muidugi m6eldav, aga nii palju ma ka investeerida ei taha . 49-al oli tsentrifuug, aga see muudab syydet nii v2he, efekt on ainult k2ivitamisel.praegune syyte hetk on stroboskoobiga paika pandud, kui tal tahmist on ja suts klapi liiga vara kinni lased siis l88b tagasi kaa
yleelmine suvi sai ka Sammulis tsikli kokkutulekul k2idud ja kuna mul maalt Viljandi umbes 40 km sai v2ike retk ette v6etud.
Leia pildilt ratas
Olin ainuke IZ-ga ja ainuke kahetaktiline....
Pilte mul kahjuks rohkem pole, aga kui ratta ligidale satun, siis kl6psan m6ned.Mootor tahab nagunii lahti v6tmist ja s2ttimist.
Vahepeal oli ka K68 karburaator peal,k2ivitus ja s6itis normaalselt kuid tuleb tunnistada, et mikuni moodustab segu paremini, natuke tuleb veel dyysidega m2ssata, et igas asendis astumist oleks.K68 ei taha madalalt nagu vedu v6tta, mikuni astub aga just madalalt h2sti.ja selle 6li pumba ava panin ka kinni
Pikemat aega olen m6elnud selle peale, et kuidas syytenurka muuta ehk siis tsenrifuug systeem, et k6rgel p88rdel syyde varajasemaks muuta M6ttet88 k2ib, 2kki oskab keegi siit miskit tarka v2lja pakkuda? CDI syyde on ka muidugi m6eldav, aga nii palju ma ka investeerida ei taha . 49-al oli tsentrifuug, aga see muudab syydet nii v2he, efekt on ainult k2ivitamisel.praegune syyte hetk on stroboskoobiga paika pandud, kui tal tahmist on ja suts klapi liiga vara kinni lased siis l88b tagasi kaa
Last edited by akuula on 05. Jun 2012 22:03, edited 1 time in total.
Ausalt 8eldes ei ole, ma kahtlustan, et see ei anna mingeid eeliseid. Planeta 5-e aknad on k6ige k6rgemad. Ka Sport Planeta on ju yhe toruga, nii et silindri l2bipuhumine on enam kui rahuldav.
Kui tahaks head, turvalist mootorit, siis esimene valik oleks IZ 56, k6ige paremini k2iv mootor sellega saaks 2 toru kaa kohe kuid kui passis IZ Planeta 5 siis....Ma veel m6tlen sellele, mul silinder on 1 remont ja suht kulunud, kas puurida 2 remont v6i osta uus silinder v6i panna muu silider/mootor...
Kui tahaks head, turvalist mootorit, siis esimene valik oleks IZ 56, k6ige paremini k2iv mootor sellega saaks 2 toru kaa kohe kuid kui passis IZ Planeta 5 siis....Ma veel m6tlen sellele, mul silinder on 1 remont ja suht kulunud, kas puurida 2 remont v6i osta uus silinder v6i panna muu silider/mootor...
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
jah, eks ta õige oleks. Probleem selles et mulle ei meeldi see IP 5-e õliga tamiili pundar kui sa pakud mulle IZ 49 või Iz 56 väikest õhufitrit siis anna teada ( aga ma arvan et see terasest pesu käsn suurt efektiivsem õlitatud koonusest ei ole) Pealegi ei leidnud sobivat filtrit mis sobiks Mikuni otsa ning sama aegselt K68 otsa (diameetrid erinevad, aga klambriga saab mängida)
Mul on hooaja läbisõidud suht väikesed, kiirendabki sissesõitu , kui pakute mulle paremat ja samas nägusat filtrit siis paigaldan selle kindlasti peale mootori remonti mis peagi plaanis.Sellisel juhul on koonus pakkumistele avatud.....Kui satun maale siis teen ka müügi osakonda teema mõnedele juppidele( CZ esihark koos emmi prillidega, ilmselt ka IZ K15 esivelg 21", tänava IPS raam ning esi porikas jne aga neist siis kui pildid tehtud)
Mul on hooaja läbisõidud suht väikesed, kiirendabki sissesõitu , kui pakute mulle paremat ja samas nägusat filtrit siis paigaldan selle kindlasti peale mootori remonti mis peagi plaanis.Sellisel juhul on koonus pakkumistele avatud.....Kui satun maale siis teen ka müügi osakonda teema mõnedele juppidele( CZ esihark koos emmi prillidega, ilmselt ka IZ K15 esivelg 21", tänava IPS raam ning esi porikas jne aga neist siis kui pildid tehtud)