Rõhupaak

Kõrvalised, kuid HUVITAVAD ja olulised teemad
Karlteesalu1
Tavakasutaja
Posts: 57
Joined: 13. Jun 2011 00:00

Rõhupaak

Unread post by Karlteesalu1 »

Tere!
Tekkis väike küsimus ventiilide kohta, see küll päris kaherattalistega kokku ei käi aga loodan et oskate aidata ,nimelt oleks vaja teha rõhupaak millekülge vaja meisterdaga üks ventiil,kuna rõhk läheb sinna kompressorist siis arvasin sobivaimaks just auto velje ventiili ,aga siitkohalt just see küsimus tekkiski ,nimelt kuidas ta kannatab 8-10 barist rõhku?Ja kuidas ta sellise surveall oma pesas püsib?
Guest

Unread post by Guest »

Soovitaksin otsida sellisel puhul vanemad nõukaaegseid ventiile, mis kinnitused näiteks mootorratta lohvile mutriga, mis surus kahte seibi kokku. Uus südamik sisse ja sobiks...

Samas, kui väga leiutada ei viitsi, keevitaks ma sinna mõne torukeermega jupi külge ja keeraks poes müüdava kompressori kiirliitmiku (erinevad keermemõõdud, vooliku eemaldamisel hoiab rõhku ja universaalne kiirkinnitus. Kas see oleks mõeldav?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Eelmine postitus oli minu tehtud, jäi sisse logimata.

Kuid peaks ka auto ventiil selle kõik ära taluma, mida suurem rõhk, seda rohkem ventiili ka kinni surutakse. Kuid ilmselt see enam tema normaalrõhu piirkond ei ole. Soovitaksin siiski kiirliitmiku varianti. Need asjad ka selleks mõeldud ja ventiilid kipuvad teatavasti ajapikku lekkima hakkama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Karlteesalu1
Tavakasutaja
Posts: 57
Joined: 13. Jun 2011 00:00

Unread post by Karlteesalu1 »

Eks tuleb siis leiutata see sinna külge, aga äkki keegi oskab öelda palju on võimalik tavalise vene autopumbaga ültse rõku sisse lüüa?
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Määravaks teguriks saab ilmselt ühendusvooliku survetaluvus, eelkõige muidugi see survelagi, mille juures voolikuotsad eralduvad. Vaikimisi peaks vooliku omataluvus olema umbes kuni 6 atmosfääri, kui sellel kangast ümber ei ole. Kangas peaks juurde andma veel kuni 2 atti. Paraku aga otsad eralduvad juba ilmselt 4 atmosfääri juures. Sellepärast ongi kompressoritel spetsiaalsed survevoolikud ja otstele on peale pandud ka surveklambrid.

Tavalise autopumba voolikule klambri pealemeelitamisega saavutad ka lühiajaliselt midagi, aga seda siis tõesti lühiajaliselt, vähemalt selliste survete juures.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1553
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Kuna tegu on kinnise anumaga, siis motika vanakooli ventiili sinna panna ei saa, nimelt ümar keha on ainukene, mis endast isegi minimaalselt väikesemast avast läbi ei mahu.
Autoventiiliga sama lugu, sest need siiski tõmmatakse läbi velje mitte ei suruta väljast sisse.
Auto ventii kannatab 8bar rõhku küll, kui kaua seda ei tea.

Tegu on survepaagiga, kas plaanid kompressorile lisa paaki või mis on asja eesmärk kui küsida tohib. Täpsemaid parameeterid ja ülesande püstitust teaks, oskaks ka paremat lahendust pakkuda.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Post Reply