K: korviga & korvita ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
K: korviga & korvita ?
Tere,
Kunagi oli minuteada nii, et kui masin (mootorratas) oli registeeritud korviga, ning kui sõitsid ilma, siis oli võimalik trahvi teha.
Politseist järgi küsides, olid nad segaduses, helistasid seal ühele ja teisele, rääkisid haagisest, (mõtlesid vist korvi selle all? ) ning lõpuks vastust ei tulnud.
Ehk on siit keegi sellise teemaga kursis?
Parimat:
T.M
Kunagi oli minuteada nii, et kui masin (mootorratas) oli registeeritud korviga, ning kui sõitsid ilma, siis oli võimalik trahvi teha.
Politseist järgi küsides, olid nad segaduses, helistasid seal ühele ja teisele, rääkisid haagisest, (mõtlesid vist korvi selle all? ) ning lõpuks vastust ei tulnud.
Ehk on siit keegi sellise teemaga kursis?
Parimat:
T.M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Sel juhul on mulle väga sobilik.
Kuigi tean täpselt inimesi, kes eelmise valitsuse ajal olid korralikud trahvid saanud. Probleem oli tavaliselt selles, et oli kas korralik kukkumine, selle tagajärjel külgkorv kortsus, või midagi muud.
Ilma sõites väänati kohe trahv. Natuke imelik oli see..
Aga kuidas näeks välja kui oleks soolole vaja lisada korv? On võimalik? Ametlikult just.
Kuigi tean täpselt inimesi, kes eelmise valitsuse ajal olid korralikud trahvid saanud. Probleem oli tavaliselt selles, et oli kas korralik kukkumine, selle tagajärjel külgkorv kortsus, või midagi muud.
Ilma sõites väänati kohe trahv. Natuke imelik oli see..
Aga kuidas näeks välja kui oleks soolole vaja lisada korv? On võimalik? Ametlikult just.
Mina käisin Jõhvi arkis.
Võtsin arvele vana jawa.
Istekohti kolm, registreeritud külghaagisega.
Ning märge, et võib sõita ilma külghaagiseta.
Seal on mõistlikud mehed ja need tingimused nuputasime koos välja.
Varem poelvat keegi sellest juttugi teinud.
Telefoniteel nendega seda arutada pole mõtet, kuna siis jäädki seal ringlema.
Hetkel loen oma dokkidest välja, et võin sõita ka soolona ja kolmekesi
JOKK
Soolole korvi lisamiseks pead enamvähem originaal korvi külge kruttima ja arki sõitma, seal vormistad uue teh passi.
Kui neid on ka korviga tehasest välja tulnud, siis ei tohiks probleeme tekkida.
Võtsin arvele vana jawa.
Istekohti kolm, registreeritud külghaagisega.
Ning märge, et võib sõita ilma külghaagiseta.
Seal on mõistlikud mehed ja need tingimused nuputasime koos välja.
Varem poelvat keegi sellest juttugi teinud.
Telefoniteel nendega seda arutada pole mõtet, kuna siis jäädki seal ringlema.
Hetkel loen oma dokkidest välja, et võin sõita ka soolona ja kolmekesi
JOKK
Soolole korvi lisamiseks pead enamvähem originaal korvi külge kruttima ja arki sõitma, seal vormistad uue teh passi.
Kui neid on ka korviga tehasest välja tulnud, siis ei tohiks probleeme tekkida.
On küll probleem..........nimelt tekib ARK-is kohe probleem kust kohast see külgkorv pärineb. Omal sama tee läbi käidud. Kui kunagi oma K-750 taastasin, siis tegin algul sooloratta valmis ja võtsin ta soolona arvele, aasta hiljem taastasin korvi ja mõtlesin kah, et lähen ja teen lihtsalt dokumentides muudatuse.........välja kukkus aga nii, et algul ei tahetud selle teemaga jutulegi võtta. Pika pärimise peale sain asjad nii kaugele, et pidin kirjutama avalduse ja seletuskirja, et kust kohast mul see korv pärineb ja et tahan seda oma soolorattale külge pookida, nenede paberite abil sai siis asjad lõpiks korda.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Sa vist mõtled vist nõukogude okupatsiooni ajal mitte eelmise valitsuse.
See selleks, nõuka ajal oli keelatud raskemootorrataste Ural, Dnepr, M-72 jne külgkorvide eemaldamine, põhjuseid oli mitmeid, soolomasinatena oleksid nad liiga võimsad, kiired ja selleaegsetes teeoludes ka väga kehvasti juhitatavad olnud.
Tänapäeval nagu seda juba nämmutatud on võib külghaagise eemaldada ja sõita ka soolona. Minuteada mingit erimärget teh. passsi vaja pole. Ise sõitsin Jupiter 3k-ga pidevalt nii.
See selleks, nõuka ajal oli keelatud raskemootorrataste Ural, Dnepr, M-72 jne külgkorvide eemaldamine, põhjuseid oli mitmeid, soolomasinatena oleksid nad liiga võimsad, kiired ja selleaegsetes teeoludes ka väga kehvasti juhitatavad olnud.
Tänapäeval nagu seda juba nämmutatud on võib külghaagise eemaldada ja sõita ka soolona. Minuteada mingit erimärget teh. passsi vaja pole. Ise sõitsin Jupiter 3k-ga pidevalt nii.
iz350super wrote:Sel juhul on mulle väga sobilik.
Kuigi tean täpselt inimesi, kes eelmise valitsuse ajal olid korralikud trahvid saanud. Probleem oli tavaliselt selles, et oli kas korralik kukkumine, selle tagajärjel külgkorv kortsus, või midagi muud.
Ilma sõites väänati kohe trahv. Natuke imelik oli see..
Aga kuidas näeks välja kui oleks soolole vaja lisada korv? On võimalik? Ametlikult just.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Mis aastal?fomoco wrote:Mina käisin Jõhvi arkis.
Võtsin arvele vana jawa.
Istekohti kolm, registreeritud külghaagisega.
Ning märge, et võib sõita ilma külghaagiseta.
Juriidiliselt on see võimatu sest soolomootorratas ja külgkorviga mootorratas käivad erinevatesse sõidukikategooriatesse ja selletõttu ei ole vormistamine vastavalt momendi soovile liiklemiseks kas ühe või teisena võimalik.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Eelmise aasta teises pooles.om wrote:Mis aastal?fomoco wrote:Mina käisin Jõhvi arkis.
Võtsin arvele vana jawa.
Istekohti kolm, registreeritud külghaagisega.
Ning märge, et võib sõita ilma külghaagiseta.
Juriidiliselt on see võimatu sest soolomootorratas ja külgkorviga mootorratas käivad erinevatesse sõidukikategooriatesse ja selletõttu ei ole vormistamine vastavalt momendi soovile liiklemiseks kas ühe või teisena võimalik.
Katekooriate kohta ei oska ma öelda, kuid tehasepoolt on ette nähtud, et saab sõita nii korviga kui ka ilma korvita.
Tegemist on külghaagisega, mida saab eemaldada.
c) L3e kategooria (mootorratas) on ilma külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3;
d) L4e kategooria (mootorratas) on külghaagisega kaherattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3;
Minu Jawa tehnopassi wrote: Katekooria L4e
Telgi 3
Istekohti koos juhiga 3
Veotelgi 1
Kere tüüp: Külghaagisega
Märkused: Lubatud kasutada: ilma külghaagiseta.
Loodan, et need täiendused mul kindlustust ei mõjuta.
Võiks ju lisada veel ühe märkuse:
Kohti külghaagises 1
Hetkel tundub, et võin ka soolona kolmekesi ringi sõita.
Jõhvis on muidu täitsa normaalne personal, juhul kui ise ka normaalne oled
Varem polevat keegi sellel teemal arutlenud, nii Jõhvis kui ka Tallinnas.
Ju on siis vahepeal suhtumine seaduse tõlgendamisesse õnneks muutunud.
Sai seda ise mitte väga ammu uuritud ja siis nad tõid välja just selle vastuolu, et ajal, kui korvi küljes ei ole, ei ole tegu L4e sõidukiga, millena on see registreeritud.
Kuna nüüd on õnneks Sinu poolt pretsedent loodud, siis on sellevõrra teistel lihtsam sama läbi suruda.
Sai seda ise mitte väga ammu uuritud ja siis nad tõid välja just selle vastuolu, et ajal, kui korvi küljes ei ole, ei ole tegu L4e sõidukiga, millena on see registreeritud.
Kuna nüüd on õnneks Sinu poolt pretsedent loodud, siis on sellevõrra teistel lihtsam sama läbi suruda.
Minul 638. Passis märge korviga. Arvele võtmisel, s.o. aastal 2005 öeldi, et võid soolona sõita. alates 2006 aastast olen soolona sõitnud ja kõik ülevaatused soolona teinud. ei ole ükski kordnik ega ülevaataja seda korvi maininud. seega peaks ju olema kama kaks, kas see korv on küljes või ei. ei ole ühestki seadusest ka suutnud siiamaani välja lugeda, kas tohib soolo rattale korvi külge panna ja vastupidi. järelikult, kõik mis ei ole keelatud on lubatud. vaikin ja sõidan edasi!