K: Mis bensiin 95 või 76?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
K: Mis bensiin 95 või 76?
Tere,
Mis oktaan-arvuga bensiinile on tehtud delta mootor. V- 50 baasli?
Kas väide vastab tõele, et kütus 95 tahab suuremat surveastet ideaalseteks töötingimusteks?
Kuna vanemad võrrid on kindlalt vanema bensiinile mõeldud.
T.M
Mis oktaan-arvuga bensiinile on tehtud delta mootor. V- 50 baasli?
Kas väide vastab tõele, et kütus 95 tahab suuremat surveastet ideaalseteks töötingimusteks?
Kuna vanemad võrrid on kindlalt vanema bensiinile mõeldud.
T.M
Kuna oktaanarv näitab lisaks detonatsioonikindlusele kaudselt ka plahvatuskiirust ja surve kasvamist, siis jämedas plaanis on A-76 tänapäevase 95E-ga võrreldes umbes kolmandiku võrra äkilisem.
Eks siit tuli ka see efekt, et vanasti sõitsid suured jõmmid Riga ratastega ilma väntamata mäest üles, praegu aga tuleb pedaalid appi võtta või nende puudumisel lausa tipa-tapa mäest ülesse ratast lükata.
Seega jah - 95E kasutamisel tahaks mootor tõesti surveastme tõstmist.
Eks siit tuli ka see efekt, et vanasti sõitsid suured jõmmid Riga ratastega ilma väntamata mäest üles, praegu aga tuleb pedaalid appi võtta või nende puudumisel lausa tipa-tapa mäest ülesse ratast lükata.
Seega jah - 95E kasutamisel tahaks mootor tõesti surveastme tõstmist.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Mul on suur käijaketas. Soetasin selle (iz PS) mootoripoolte siledaks tegemiseks. Kas sellega tohiks silindripead alt maha lihvida? liigutades ringiliidutustega silindripead mööda käijakivi?
Kas oskaks keegi maha lihvitava osa mõõtu öelda?
Lisaks väike täpsustus võrrid olid kindlalt vanema bensiini peale ehitatud, aga deltad on suht uus kraam, kas need mudelid ka 76?
Kas oskaks keegi maha lihvitava osa mõõtu öelda?
Lisaks väike täpsustus võrrid olid kindlalt vanema bensiini peale ehitatud, aga deltad on suht uus kraam, kas need mudelid ka 76?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Sul on õigus, tuleb maha treida silindripea kontaktpinda nii et põlemiskamber jääks väiksemaks. V-50 mootori silindripea puhul ei ole see muidugi lihtne. Kuna küünlaava asub tal nurga all siis ei ole võimalik teda lihtsalt treipinki kinnitada ja lihtsam on see pind treimise asemel maha freesida, kuid see nõuab ikkagi täpset pinki paigutamist.
Suure käiakettaga pead seda silindripead ikka päris kaua nühkima enne kui vajaliku tulemuse lähedale hakkad jõudma.
Kui nüüd aga tagasi minna bensiini 95 kasutamise juurde siis annab sead kasutada väga edukalt ka ilma surveastet tõstmata.
Suure käiakettaga pead seda silindripead ikka päris kaua nühkima enne kui vajaliku tulemuse lähedale hakkad jõudma.
Kui nüüd aga tagasi minna bensiini 95 kasutamise juurde siis annab sead kasutada väga edukalt ka ilma surveastet tõstmata.
minimo wrote:Kuidas treida asju väiksemaks? Mina küll ei tea... Pigem ikka treitakse maha kokkupuutepinda, et silindripea madalamale tuua.madeinussr wrote:Viilida ei tule mitte silindrit madalamaks vaid treida silindripea põlemiskambrit väiksemaks.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?