Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?
Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi
Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes..
El3kTriK wrote:Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi
Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes..
Edu nokitsemisel!
1. ja 2. käik töötavad korralikult ja seda trossi olen juba igat moodi pingutanud ja lõdvendand.
Proovin siis süüdet kruttida.Kas see üldse igas asendis sädet annab.
Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.
urmet48 wrote:Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.
Alustada tuleks sellest, et vahetasid veovõlli.
Kuna vabakäiku enam pole hammakat käega liigutades, siis järelikult poob võlli kinni, keera veohammaka mutter lahti ja tõmba hammakat veidi eemale. Ja proovi siis käike.
Arvan, et lihtsalt konkreetne uus võll on, vähe pikem ja sellest ta kinni pooma hakkabki. Millimeetrite mäng.
sempron wrote:Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?
Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.
gen wrote:Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.
Proovisin ja siis töötas kõik hästi.Proovin siis veits hammakat väljapoole tõmmata.
Timmisin mopi karpat pool päeva aga ikka ei saa bena kätte. Kuidas see toimima saada?
Käikudega on ikka seesama n*ss.Kui esimene on ilusti sees siis ei ole teist käiku ja kui trossist keerata nii et mõlemad on olemas siis viskab esimene käik kõvasti üle.Mida teha?
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.
No millest ma su arust selle kokku panin...isetehtud juppidest äkki?
Mootor ju ainult õigetest osadest kokku lähebki.Proovin siis veel trosse timmida kui muud võimalust pole.
Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):
urmet48 wrote:Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):
Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?
arvi wrote:Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?
Mul lasi lihtsalt üks karbussi tihend läbi kui bena välja jooksis, panin veits hermeetikut ja kinni ta oligi.Kraan nii tugevalt küll kinni ei tohiks olla, et isegi näpitsatega lahti ei saa(kui kandid maas).Kruvidele lasin ma wd-40 nats vahele ja sai lõdvalt lahti.
Jõnks käib sellest, et sidurit veetakse kaasa. Seda tuleb ette, kui sidurikettad on äsja vahetatud, siduritross on piisavalt pingutamata või õli on liiga viskoossne. Võivad ka kõik kolm korraga olla