Säärepõrr kuumeneb üle.

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Säärepõrr kuumeneb üle.

Unread post by n6mme96 »

Tervitus jälle !

Sain võrri sõitma, aga nüüd on järgmine probleem millest kuidagi üle ega ümber ei saa.
Täpsemalt kuumeneb ta natukene pikema sõidu peale üle ja poob kinni.
Süütenurk peaks õige olema (3 mm enne ülemist surnud seisu annab sädeme). Et äkki keegi on nii tark ja oskab öelda milles jama olla võib.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Probleem võib olla selles, et viimase satsi kolvid (no need, mis tehti üheksakümnendate koidikul) ei ole altpoolt enam nii täpselt ovaalsed, nagu nad olema peavad. Tulemus - kuuma saades paistetab kolb kahesuunaliselt liiga laiaks ja topib silindri kinni. Külmas olekus peab rõngasteta kolb läbi silindri lendama ilma IGASUGUSE takistuseta ja üsna lobedalt.

Eelmine aasta tõin kohalikule võrrilegendile Lätist portsu kolbe ja neist kõlbas lõpuks võrrile vaid 1, ülejäänu päris Tolmets. Metallihunt sai omale kolvid, mis olid alt täiesti ümarad.
User avatar
Pihlakas
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 09. May 2011 00:00
Location: Lääne-Virumaa
Contact:

Unread post by Pihlakas »

Mul oli võrriga sama jama pärast mootori kokkupanekut. Kolb läks suts viltuselt silindrisse, töötas ilusti jne, aga kui mootor kuumaks läks poos ka kinni. Kui mootor ära jahtus sai edasi sõita :D
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

Kas sa ikka õli segad bensu sisse?
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

...
Last edited by minimx38 on 23. Jul 2017 14:43, edited 1 time in total.
n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 27. Jun 2012 00:00

probleem

Unread post by n6mme96 »

Viie liitri kütte peale panen selle väikese totsikutäie õli, see kanister mis saemehed kasutavad. Aga see õhu probleem võib küll olla , sest lahtise õhufiltriga mootor ei tööta. Aga teisest küljest nagu peaksid tihendid ja asjad korralikud olema, kuna mõned nädalad tagasi said uued tihendid tehtud.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: probleem

Unread post by iceman »

n6mme96 wrote:Viie liitri kütte peale panen selle väikese totsikutäie õli, see kanister mis saemehed kasutavad. Aga see õhu probleem võib küll olla , sest lahtise õhufiltriga mootor ei tööta. Aga teisest küljest nagu peaksid tihendid ja asjad korralikud olema, kuna mõned nädalad tagasi said uued tihendid tehtud.
mõeldud on töösegu ,ehk bena -õhu vahekorda, pead karpa küljes seda jämedamat kruvi kruttima, soovitavalt sooja mootoriga, niimoodi et moto nipanapa veel töriseb ja peeneks käib alles täieliku töötemperatuuri saavutamisel. ideaalne oleks et napilt ei törise, siis on jõudu kah. kruttima peaksed sõidu pealt , kui läheb kuumaks keerad lahti rohkem ja tunned ,et jõudu tuleb juurde. kõik see kehtib anamvähem normaal konditsioonis mootori puhul. kui simmerling lekib või sõidad ilma siduri-süüte kaanteta võib lisaõhk olla kerge tulema- siit segu lahjenemine ja ongi ülekuumenemine käes.
samas tänapäeval võib põhjuseks olla näiteks lusikamaterjajist kolb, mis ei saagi normaalselt töötada.
Post Reply