Ilma tihendita mootori kokku panek?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Ilma tihendita mootori kokku panek?

Unread post by gen »

Sattus kätte mootor millel valmistaja poolt puudus tihend.Tihendit panna ei saa kuna mootor käib lahti"üles-alla".

Küsimus on:kas uuesti kokku pannes mootor pidama jääb?
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Re: Ilma tihendita mootori kokku panek?

Unread post by mellpoiss »

gen wrote:... käib lahti"üles-alla".
???

Äkki seletad täpsemalt.
Kas miskit sellist?

Image

Selline sai kokku pandud "vedela tihendiga" ja toimib küll.
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Just seda laadne mootor.

Pean silmas kas saan teda pidama ilma iga suguste abi vahenditeta?nii nagu algselt oli
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Unread post by mellpoiss »

Algselt ikka oli vahel vast tihendilakk või kuidas teda nüüd nimetadagi.
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Võimalik,kuid mina ei suutnud küll tuvastada mingeid märke laki olemas olust.

Sellest siis ka selline küsimus.

Esimestel Ð mootoritel oli küll laki kiht vahel.

Kas keegi pakub ka sellist lakki?

Autode mõnedel mudelitel kasutatakse"tihendi liimi"(ma ei tea kas nimetus on õige)millega paigaldatakse ühe näitena klapikambri kaan.
Ise ma seda oma mootori vahel ei kasutaks,sest teiskorda lahti võttes on suht tülikas puhastada.(autol on ju ainult serv mida puhastada)
Last edited by gen on 22. Sep 2012 10:25, edited 1 time in total.
--jaan
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 23. Feb 2011 01:00

Unread post by --jaan »

Pane kuumakindlat silikoni, jääb kindlasti pidama, omal kunagi jawa oli, sai koguaeg sellega pandud ja ei tulnud tilkagi kuskilt läbi.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Tihendiliim ja eraldiseisvana kasutatav tihendi silikon ikka eri asjad. Paljud neist ikka mõeldud koos tihendiga kasutamiseks. Soovitan minna Loctite riiuli juurde mõnes autopoes ja lugeda erinevatelt tihendusmassidelt, mis on sobilik ilma pabertihendita kasutamiseks ja talub bensiini-õlisi ja temperatuuri. See võtagi, kestab kaua ka. ;)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Qubik tõi mulle Soomemaalt spetsiaalset tihendilakki. Prooviks panin tollega kokku ühe V-50 mootori. Ei pannud ühtegi tihendit. Mootor peale ca 30km läbimist õli igatahes ei leki. Kaubanduslikku nimetust hetkel öelda ei oska. pole jälle aega mototehnika jaoks :(
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Silikoon"sopistub" vahelt välja,väljas saab selle ära pühkida kuid segav on see mis karterisse jääb.See pärast seda ei eelista.


On keegi kokku pannud mootorit ilma igasugu tihendi ja keemiatta?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

gen wrote:Silikoon"sopistub" vahelt välja,väljas saab selle ära pühkida kuid segav on see mis karterisse jääb.See pärast seda ei eelista.


On keegi kokku pannud mootorit ilma igasugu tihendi ja keemiatta?
Ilma ühegi tihendita (vene mototehnikal) ei ole teostatav ju. Ideaalsete karteripindade puhul jääks siiski läbi immitsema, kui isegi lakki või tihendisilikoni ei kasuta. Soe mootor ideeliselt peaks tihedamaks paisuma, kuid samas ka õli muutub vedelamaks.
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Mina kasutan IZ-del ja Jawa-del mootorit kokku pannes Loctite 518.Õige asi õige asja jaoks. http://www.loctite.ee/cps/rde/xchg/henk ... ductfinder
Kõike mida teed,tee hästi!
Post Reply