iz 56

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

iz 56

Unread post by rotkarull »

Tervitus ! On keegi iz 56 summutajat lahti võtnud? Kui põhjalikult seda teha saab? kas sõelad käivad välja ? ei tea - lõhun äkki ära
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Tagant käib M7 mutritega sõrestik peale. Selle saad ära võtta.

Miks sa lahti tahad võtta?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

Unread post by rotkarull »

No tere , tänan . Jõudsin muttrini küll , aga edasi ? :) Teen seda sellepärast et tahan kevadel ringi sõita ülikenaga iz-iga.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

Unread post by rotkarull »

Jutu lõpuks - tahan ta lihtsalt ära värvida , ja prooviks pulbervärvi.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

rotkarull wrote:Jutu lõpuks - tahan ta lihtsalt ära värvida , ja prooviks pulbervärvi.
Selleks pole vaja seda ju lahti võtta...

Sumbuti põletad fööniga seest puhtaks, seejärel viid liivapritsi ja siis värvimisse.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
antsus1000
Tavakasutaja
Posts: 79
Joined: 05. Apr 2011 00:00
Location: Pärnu
Contact:

Unread post by antsus1000 »

Nobody wrote:
rotkarull wrote:Jutu lõpuks - tahan ta lihtsalt ära värvida , ja prooviks pulbervärvi.
Selleks pole vaja seda ju lahti võtta...

Sumbuti põletad fööniga seest puhtaks, seejärel viid liivapritsi ja siis värvimisse.
Jutt oli arvatavasti terve masina värvimisest?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

antsus1000 wrote:
Nobody wrote:
rotkarull wrote:Jutu lõpuks - tahan ta lihtsalt ära värvida , ja prooviks pulbervärvi.
Selleks pole vaja seda ju lahti võtta...

Sumbuti põletad fööniga seest puhtaks, seejärel viid liivapritsi ja siis värvimisse.
Jutt oli arvatavasti terve masina värvimisest?
Teema algas küsimusega, kuidas sumbutajaid lahti võtta. Selgusetuks jääb, milleks seda vaja? Kui on mõlgid sees, sisi tuleb lahti lõigata, plekk sirgendada ja MIG või TIG keevitusega kokku keevitada.

Muul juhul ratast värvides võetakse loomulikult maksimaalselt lahti osadest.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

Unread post by rotkarull »

just nimelt , plaanis on korralikult kõik ära värvida ! Lihtsalt osad (nt sumpsi otsas sõelad) ei vaja värvimist, tahaks naad ära võtta . Kuid naad vist ei käigi ära.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

Unread post by rotkarull »

Tervitus jällegi ! eile õhtu võtsin veljed lahti -juuppideks :) mõned kodarad on roostes väheke , kuidas toimida - andke nõu ?
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

lihtsam oleks osta kuskilt korralikud, sirged veljed.
rotkarull
Posts: 7
Joined: 13. Sep 2012 00:00
Contact:

Unread post by rotkarull »

Arvad asi on nii hull ? veljed on sirged õnneks , kuid saatanad rooste vähe lännu ja kodarad samutti. Õnnelik käsitööline :)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

rotkarull wrote:just nimelt , plaanis on korralikult kõik ära värvida ! Lihtsalt osad (nt sumpsi otsas sõelad) ei vaja värvimist, tahaks naad ära võtta . Kuid naad vist ei käigi ära.

Käivad ju. Otsa kinnituv kausike tuleb ära, kui keerad kaks peenkeermega mutrit otsast lahti. Kroomitud võru katad värvimise ajal ja liivapritsis paksu teibiga. Mõni PVC tüüpi paks teip või mägi-aivari oma...

Kodaradte jaosk leiad mõne koha, kus tsingitakse. Viid sinna. Googelda "tsinkimine" sõna
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply