IŽ K-16M
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
IŽ K-16M
Tere,
viimane Tagadi retauraatorite päev õnnistas mind sellise rattaga.
Mõned küsimused.
1) mitu ml läheb amordiõli esimestesse amordi torudesse ja kui palju läheb tagumistesse?
2) Kas selle ratta originaal karbuss on K62M?
3) Kas tagumise kiige nurka on muudetud?
4) Kas tagumised amordid on õiged? K-15-l on samasugused all.
terv
E
viimane Tagadi retauraatorite päev õnnistas mind sellise rattaga.
Mõned küsimused.
1) mitu ml läheb amordiõli esimestesse amordi torudesse ja kui palju läheb tagumistesse?
2) Kas selle ratta originaal karbuss on K62M?
3) Kas tagumise kiige nurka on muudetud?
4) Kas tagumised amordid on õiged? K-15-l on samasugused all.
terv
E
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Karbuss peaks originaalis küll K-62M olema.
Amortide originaalsust saad võrrelda siit:
http://www.upload.ee/image/1715231/Vastuvott_001.jpg
Siit saad visiooni originaalsest k-16- kümnest.
Puudu heeblikaitsmed,poritiib, ning muud pisidetaile. (kerest)
Amortide originaalsust saad võrrelda siit:
http://www.upload.ee/image/1715231/Vastuvott_001.jpg
Siit saad visiooni originaalsest k-16- kümnest.
Puudu heeblikaitsmed,poritiib, ning muud pisidetaile. (kerest)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... fullsize=1
Ma arvan ikkagi et tagakiige on kellegi kättetöö.
Ma arvan ikkagi et tagakiige on kellegi kättetöö.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
OK, uurime veel seda tagakiige asja.
Õnneks tundub raam üsna korralik, esimesed amordid võitsin lahti puhastasin ja läksid kokku tagasi värske õliga. Panin Castroli mineraal amordiõli W10, esialgu 250g ühte torru, alati saab juurde lisada.
Esimese ratta tsekkasin ka üle, mõned väiksed jõnksudon, mis tuleb välja regullida, rehv korralik (aga kõva). Esimene pidur puhastatud ja regullitud.
Kolmanda suurema asjana võtsin lahti tagumised amordid, (kunagi võtsin K-15 amordid lahti mis on samasugused) aga hetkel ei saanud kolbe välja. Kas need tuleb tõesti julmalt välja tõmmata? (mäletab keegi kuidas uuema Izhi amordi lahti saab?)
Paistavad ka nagu uued, arvatavasti puhastus, ja kinnituspukside vahetus ning lähevad alla tagasi.
Õnneks tundub raam üsna korralik, esimesed amordid võitsin lahti puhastasin ja läksid kokku tagasi värske õliga. Panin Castroli mineraal amordiõli W10, esialgu 250g ühte torru, alati saab juurde lisada.
Esimese ratta tsekkasin ka üle, mõned väiksed jõnksudon, mis tuleb välja regullida, rehv korralik (aga kõva). Esimene pidur puhastatud ja regullitud.
Kolmanda suurema asjana võtsin lahti tagumised amordid, (kunagi võtsin K-15 amordid lahti mis on samasugused) aga hetkel ei saanud kolbe välja. Kas need tuleb tõesti julmalt välja tõmmata? (mäletab keegi kuidas uuema Izhi amordi lahti saab?)
Paistavad ka nagu uued, arvatavasti puhastus, ja kinnituspukside vahetus ning lähevad alla tagasi.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Tervitusi,
Palju õnne kõigepealt.
Karburaator on tehasest panduna kindlasti K-62M. Küll aga arvan ma, et seal olid ikka veidi teised düüsid sees. Kuskilt ikkagi pigistati ju need paar lisahobujõudu välja võrreldes tänavaversiooni mootoriga. Ma ei pääse hetkel enda isendile ligi, on juba teine talvekorterisse pakitud, aga eks ma mingil hetkel saan seda muidugi täpsustada.
Mina tean vähemalt kolme erinevat tagakiige varianti, mis tehasest välja tulid. Erinevus oli kiige pikkuses ja justnimelt selles murtud kujus. Minu masinal on sirge kiige. Kuna mul ei ole hetkel pildimaterjali käepärast, siis ei saa ka Sinu masina tagakiiget kohe omaloominguks kinnitada. Kuidas töö kvaliteediga on? Kui väga robustne, siis on ikkagi samodelkin. Kas küljejala kõrvad ka vasakul kiigeharul küljes on?
Ma olen internetis kolades palju ka selliste vanemate tagaamortidega kuuepäevaseid näinud. Mõni neist tundub päris tehasekonditsioonis olema ja julgen arvata, et eks laoriiulist võeti just neid tagaamorte, mis seal parajasti olid. Minu eksemplaril on õhkamordid küljes.
Siis tekkis veel selline küsimus, et kas raami tagaosa on lõigatud? Istme taga peaks raam kokku jooksma, sinna kinnitus tagatuli.
Palju õnne kõigepealt.
Karburaator on tehasest panduna kindlasti K-62M. Küll aga arvan ma, et seal olid ikka veidi teised düüsid sees. Kuskilt ikkagi pigistati ju need paar lisahobujõudu välja võrreldes tänavaversiooni mootoriga. Ma ei pääse hetkel enda isendile ligi, on juba teine talvekorterisse pakitud, aga eks ma mingil hetkel saan seda muidugi täpsustada.
Mina tean vähemalt kolme erinevat tagakiige varianti, mis tehasest välja tulid. Erinevus oli kiige pikkuses ja justnimelt selles murtud kujus. Minu masinal on sirge kiige. Kuna mul ei ole hetkel pildimaterjali käepärast, siis ei saa ka Sinu masina tagakiiget kohe omaloominguks kinnitada. Kuidas töö kvaliteediga on? Kui väga robustne, siis on ikkagi samodelkin. Kas küljejala kõrvad ka vasakul kiigeharul küljes on?
Ma olen internetis kolades palju ka selliste vanemate tagaamortidega kuuepäevaseid näinud. Mõni neist tundub päris tehasekonditsioonis olema ja julgen arvata, et eks laoriiulist võeti just neid tagaamorte, mis seal parajasti olid. Minu eksemplaril on õhkamordid küljes.
Siis tekkis veel selline küsimus, et kas raami tagaosa on lõigatud? Istme taga peaks raam kokku jooksma, sinna kinnitus tagatuli.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kiige ei tundu väga ise väänatud ja jalg on ka küljes. (Amordid on ajutiselt tänavasõidu PS-i omad.)
Tagumine osa on küljest lõigatud, aga see pidi olema K-15ga identne.
Piduritulelüliti kinnitus?
Ratta mark
mootori nr
Tagumine osa on küljest lõigatud, aga see pidi olema K-15ga identne.
Piduritulelüliti kinnitus?
Ratta mark
mootori nr
Last edited by madeinussr on 11. Oct 2012 22:29, edited 1 time in total.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga