Tere,
oman delta v-50 masinat. Juba pikka aega on suur vibratsioon ülekere, seda just teisekäiguga sõitmisel. Vibratsioon toimub intervallidena, mida rohkem peale keeran, seda tihedamine vibra läbi käib, kuskil 1-2 sekundilise intervalli tagant.
*Olen vahetanud tagumise hammaka ning keti, arvasin, et hambumine on nihkes.
*Olen vahetanud ka karbussi(üks rääkis et ujuki tase võib asjaosaline olla) kas tõesti, võib selline asi mõjutada, algul ei tahtnud heasti uskuda.
*Kahtlustan ka sidurit, olen vahetanud, nii kettaid, plaate, kui ka korvi eraldi. Samas mõtlesin, et seal on ülekanded täispööretel päris kiired, siis alguses välistasin selle siduri ahtiolemise variandi.
* Kunagi vaatasin väntvõlli otsa ( see mis mägneeto pool on) see oli vigane. Keegi oli magneti otsa valesti kinni surunud.
Katsusin, magnet otsas ei loksu, kuidas saakski? siis ei toimuks süüte momenti õigel ajal.
Ehk kellegil on sellise asjaga kokku puutunud. Mootor pole uus, 2. käiguga sõites on jõudu küll, enne, kui saavutab täispöörded, hakkavad need vibrad läbi käima (ülekogukere) see võtab mootoril ikka palju jõuduära, kuna mootor peaaegu kohvi, esimese käiguga gaas põhjas saavutab suure jõu. Siis suuremat vibratsooni ei ole märkinud.
Mootor raamivahel kinni, mootoripadjad, kõik nagu peaks olema korras.
T.M
K: Vibratsioon mootoris
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Loen ennast põliseks mopimeheks.
Pole mul ennem sellist asja ette tulnud, mõned sõidavad ka mootor lahti peal, pole mingit vibratsiooni.
Teen ise ka teistele moppe korda, proovin sõita, käivad ilusti ja vaikselt.
Originaalis oli mul lilleõie tüüpi sidur. Nüüd on peal tavaline uuemat tüüpi (sidurikettad otsast kantidega), mitte see, kus sisemine kest oli kinni valtsitud.
Ees on mul uus ja sirge võrri velg, moskva mantliga. (19t)
Põrina, värina ja suure vibratsiooni eristamiseks ei pea olema Sherlock.
Selle suure hammaka ja sidurikorvi nuudid vaatan üle.
T.M
Pole mul ennem sellist asja ette tulnud, mõned sõidavad ka mootor lahti peal, pole mingit vibratsiooni.
Teen ise ka teistele moppe korda, proovin sõita, käivad ilusti ja vaikselt.
Originaalis oli mul lilleõie tüüpi sidur. Nüüd on peal tavaline uuemat tüüpi (sidurikettad otsast kantidega), mitte see, kus sisemine kest oli kinni valtsitud.
Ees on mul uus ja sirge võrri velg, moskva mantliga. (19t)
Põrina, värina ja suure vibratsiooni eristamiseks ei pea olema Sherlock.
Selle suure hammaka ja sidurikorvi nuudid vaatan üle.
T.M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Veaks siis purunenud sidur.
Peal oli mul hetkel(mitte lilleõie moodi sidur) tavaline.
Seega: olid murdunud, oma 3,4 metall serva sidurikorvi servadest , tükid olid ilusti omale koha leidnud, kuid vibra tuli sellest, et need tükid olid kõik järjest ära. Vedru siis surus kettad nagu viltu, ju hakkas suurel hool lapperdama.
Oleks asendanud lilleõie, kuid sinna lähevad väiksema diameetriga metallplaadid. Selle Lille korviga oleksid paljud jamad olematta olnud.
T.M
Peal oli mul hetkel(mitte lilleõie moodi sidur) tavaline.
Seega: olid murdunud, oma 3,4 metall serva sidurikorvi servadest , tükid olid ilusti omale koha leidnud, kuid vibra tuli sellest, et need tükid olid kõik järjest ära. Vedru siis surus kettad nagu viltu, ju hakkas suurel hool lapperdama.
Oleks asendanud lilleõie, kuid sinna lähevad väiksema diameetriga metallplaadid. Selle Lille korviga oleksid paljud jamad olematta olnud.
T.M