K:voshod 2-he K-36 karburaator

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
ggg77
Posts: 9
Joined: 01. Apr 2010 00:00

K:voshod 2-he K-36 karburaator

Unread post by ggg77 »

Tere ! Küsin pealkirjas nimetatud karburaatori kohta kui ma keeran bensiini kraani lahti siis karburaatorist hakkab kuskilt kohe bensiini tilkuma nii ,et kuskil pool (karburaatori all olevat vanni ) on täis kõik kruvid on korralikult kinni keeratud ja tihendid on ka korrralikud ja ujuki nõel ka paistis ,et peab kas keegi oskab sellest karburaatorist rääkida midagi või on kellegil sama asi olnud , või ta peabgi nii tegema ?
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 748
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

*Bensuvoolik katki
*Ujukinõel ei hoia (võtad ujuki kaane maha, puhud torust sisse ja surud ujukinõela oma pessa.)
*Ujuki tase vale.
*Ujuk upub ära. (Klaaspudelisse bensiini ja lased niidijupiga ujuki sinna sisse, kui ära upub, siis vajab remonti või vahetust)
*Valed jupid kokku pandud.
.................
Kü t u s e t a s e t u j u k i k amb r i s r e g u l e e r i takse
karburaatorit mootorilt eemaldamata. Kontrollimiseks on
vaja nipliga kummivoolikut, mille teises otsas on klaastoru
. Bensiinikraan suletakse, keeratakse välja üks
karburaatori kütusekanali alumistest korkidest ja selle
asemele keeratakse vooliku nippel. Klaastoru hoitakse
rööbiti ujukikambriga ning avatakse bensiinikraan. Kui
kütuse tase torus jääb püsima, mõõdetakse vahekaugus
kütuse tasemest klaastorus kuni ujukikambri kääne
ühendustasapinnani.
.................
liiga kõrge kütuse tase ujukikambris, mida tingivad
nõelklapi ebatihedus või ujuki uppumine. Nõelklapi
ebatiheduse
põhjus on kas mõne võõrkeha sattumine nõela
ja
selle pesa vahele või kulumile. Esimesel juhul aitab
mitmekordne ujuki uputile vajutamine, teisel juhul
tuleb nõel soveldada pessa kriidi abil.
Ujuki uppumise põhjustab temasse tekkinud auk. Bensiini
kõrvaldamiseks asetatakse ujuk kuuma vette ja surutakse
traaditükiga allapoole veepinda. Seejuures bensiin
aurustub ja väljub august mullikestena. Mingil juhul ei
tohi ujukit kuumutada lahtise leegiga, kuna sellega võib
kaasneda plahvatus. Auk joodetakse kinni pehmejoodisega,
vältides seejuures liigset kuumutamist, sest muidu
kahest poolmest koosnev ujuk sulab lahti. Teel saab ujuki
leki ajutiselt sulgeda seebi või E<I>-2-liimiga.
Post Reply