võrrimootor D4-5. vajan abi

Võrrisõidu masinate ja osalejate tutvustamiseks.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

võrrimootor D4-5. vajan abi

Unread post by arvutiguru »

tere,olen värske kasutaja siin ja pole kunagi foorumites figureerinud ja ärge kividega loopima hakake nüüd.
teema selles,et tahan head d4-5 mootorit koostada ja midagi on juba olemas ka juppidest jne. kuid on tekkinud rida küsimusi.et teeme siis otsa lahti ja vaatame mis välja kujuneb.

1.mida teha simmeriga.orginaal pole vist hea.
2.kas on hea väntvõll,millel põsed kinnitatud kruvidega.plaanis vahetama hakata kepsulaagrit,kuid ei tea millist väntvõlli kasutada,eelistada.
3.tahaksin rohkem infot otsehambulise siduriülekande kohta.kumba eelistada.kas kaldu või otsehambulist.

esialgu peaks piisama,lähipäevil lisan ka fotod mootori progressist.nüüd on vändast pilt olemas.

Image
tänud neilek asutajatele,kes aitasid pildi üleslaadimisel otse teema alla.edaspidi ei pea linkima kuskile ja mootori kokkupanek ilmub siia üles järkjärgult.
Last edited by arvutiguru on 08. Dec 2012 16:06, edited 32 times in total.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Ehk oleks lihtsam muretseda kuskilt juba töötav mootor, milles on samad jupid sees ja endaomad jäävad varuosadeks?
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

se on ka võimalus kuid raske leida sellist isendit mis oleks väga heas seisus,et ei peaks kätt külge panema.pigem teha ikka ise mootor kokku ja seda võimalikult hästi,et ka asi kestaks.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Võta pangaautomaadist 500 eurot, otsi türilt vastav tegija ja lase ära teha.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

ka võimalus.pigem otsin vastuseid küsimustele.
User avatar
Asbest
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 10. Aug 2010 00:00
Location: Põltsamaa

Unread post by Asbest »

Originaal simmerlingil pole miskit viga. Kui väntvõll tasakaalus ja simmerling ilusti paigaldatud, siis peab vastu küll.
Kruvidega kinnitatud põskesi pole eelnevalt kohanud. Ehk saaks pilti.
Hambumisel ei tohiks erilist vahet olla. Kuigi teadjamad võiksid siinkohal sõna võtta.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

tegelen praegu pildimaterjaliga ja need tulevad ka.
kas oleks võimalik panna d6-8 simmer d5 mootorile,siis oleks asi vast kindlam. äkki kellegil opn teadmisi ja kogemusi.
endiselt vajan infot siduriülekande kohta. kas siis kaldus või sirge hambumisega ülekanne.
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Unread post by mellpoiss »

Kummast siis jutt käib, kas D4 või D5?
Kaasaegsed simmerid täitsa ok. Nii uuematel kui vanematel käib sama simmer, vahe on selles mille sees nad istuvad, esimestel D4 mootritel simmi polnudki.
Väntvõllid igaüks oma "iseloomuga", mõni kohe tahab käia, mõni sündis pussuna.
Sidurihammakates niipalju vahet, et kaldhammastega "tirib" väntvõlli küljele, sirgetega mitte. Seeeest sirged teevad iseloomilikku häält. Ülekandearv ka erinev.

Selleks et tehasejuppidest hea mootor kokku teha, tuleb viis mootorit ehitada ja vaadata milline paremini jookseb. Edasi jääb juba peentuunimine ja kui siis viletsamaks ei läinud, ongi esmärk täidetud. :D
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

pigem ikka siis d5 mootor.kuid sellele ju ei lähe d6-8 simmer.
saan nüüd aru,et sirgete hammastega ülekanne siduril on parem või.
tänud sulle mell.
aga mis erinevus on otsehambumisega siduril,et mis ülekande erinevus.kas hammaste arv
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

kuidas ma saan siia otse piltte üles laadida.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

[quote="arvutiguru"]pigem ikka siis d5 mootor.kuid sellele ju ei lähe d6-8 simmer.
saan nüüd aru,et sirgete hammastega ülekanne siduril on parem või.
tänud sulle mell.
aga mis erinevus on otsehambumisega siduril,et mis ülekande erinevus.kas hammaste arv[/quote
nagu meelis ütles simmer kõigil d mootoritel sama , erinevus vaid d4-l ,kus puudub simmerling klassikalises mõttes.
jääb segaseks kummast mootorist plaanid midagi teha, 4 ja 5 on küll sarnased ,kuid erineva laiusega( mingi 2 mm ). niiet kartereid ja väntasid ja sidurivõlle miksata ei saa. võimalik panna uuem sidurivõll d4-le ,kuid tuleb teha distants poksid kolmnurkkaane alla ( vaata Tenno mootor )
kruvidega väntvõll oli ainult d4-l ,et siis sobib d4 karteritega. väntvõll iseenesest väga hea, eeskätt võrreldes teiste d mootori väntadega.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

ok,aga kas saab siis selle kruvitud põskedega vända panna d-5 mootorile.
plaan vahetada kepsulaager,kuid ei tea lihtsalt millist vänta eelistada.sebisin piaggu kepsu ka nõellaagritega,et mõte kasutada seda seal d5 mootoris.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:pigem ikka siis d5 mootor.kuid sellele ju ei lähe d6-8 simmer.
saan nüüd aru,et sirgete hammastega ülekanne siduril on parem või.
tänud sulle mell.
aga mis erinevus on otsehambumisega siduril,et mis ülekande erinevus.kas hammaste arv

hammaste arv on tõesti erinev, ehk siis suurel sirgel ükshammas rohkem
( või oli vähem ) legend käseb igaljuhul sirgeid hambaid eelistada ja see külg veo mõte on täiesti loogiline.
ise sattusin ka üsna õhinasse kui kunagi esmakordselt hammaste arvu erinevusest kuulsin, paraku keegi vanematest kolleegidest jahutas mu indu, väitega ,et hambad ei pruugi olla ühesuurused. ehk siis ülekande määrab väiksema hammika ümbermõõdu suhe suuremasse ,mitte tingimatta hammaste arv. lihtne oleks võtta kaks eri hammikatega motot ja veid siis näpuvahel keerutada ja pöördeid lugeda .
kuna mulle meeldib vanarauaga mängida siis olen igasugu laatadelt neid sirgehambalisi kokku tassinud ja kõigis mootorites on nad sees
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

iceman,aga kui sul kõigis motorites sirgehambulised,eeldan siiski nüüd,et asi õigustab end ära.kasutan ise ka ära need nüüd,sest omal täitsa olemas need.
aga kas keegi on proovinud vana d4 vänta panna d5 karterisse jne.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

[quote="arvutiguru"]iceman,aga kui sul kõigis motorites sirgehambulised,eeldan siiski nüüd,et asi õigustab end ära.kasutan ise ka ära need nüüd,sest omal täitsa olemas need.
aga kas keegi on proovinud vana d4 vänta panna d5 karterisse jne.[/quote
on fakt et vänton kitsam, terve moto on kitsam. point selles et pidi mahtuma suva jalgratta võntade vahele ,ehk laius ei tohtinud olla suurem keskjooksu laiusest.
mille arvelt vänt kitsam on ,pole süvenenud, ilmselt on süütepoolne võlliots lühem. vanemad ,ehk siis ilmselt d4 süütekaaned on väiksema süvisega. siit siis mõte- ju on sealt poolt kokku hoitd. vist oli ka nii ,et d5 simmeri plaat ei tahtnud d4-ga hästi nakkuda ,kuigi välis diameeter sama.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

homme teen mõõtmised ära d4 vändal ja d5 vändal.
küsimus icemanile,et kuidas sulle endale tundub,et kas siis otsehambumisega siduril on ikka parem mineks kui kalduhambumisega.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:homme teen mõõtmised ära d4 vändal ja d5 vändal.
küsimus icemanile,et kuidas sulle endale tundub,et kas siis otsehambumisega siduril on ikka parem mineks kui kalduhambumisega.

raske öelda, kuna mootorid on koostatud nullist, muudetud on väga paljusid asju . selge on ,et halvemaks ei saa midagi muutuda, takistus peaks olema väiksem.
samas tean ,et mitmel minu põhirivaalil on viltused hambad ja hoogu on neil piisavalt
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:homme teen mõõtmised ära d4 vändal ja d5 vändal.
küsimus icemanile,et kuidas sulle endale tundub,et kas siis otsehambumisega siduril on ikka parem mineks kui kalduhambumisega.
õnnestus sul vavamehele sipelgad püksi ajada, tekkis sportlik huvi ja käisin oma varuosasahvris supleriga ära. lühem on hoopis siduripoolne vändaots, vahe selge 2mm .
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

et siis sisuliselt saab ikkagi kasutada toda kruvitud põskedega d4 vänta d5 karteris. järgmine nädal surun vända pooleks ja piaccu keps sisse nõellaagritega.varsti teen pildid ka progressist,kui keegi räägiks kuidas issa otse pildid laadida saaks.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:et siis sisuliselt saab ikkagi kasutada toda kruvitud põskedega d4 vänta d5 karteris. järgmine nädal surun vända pooleks ja piaccu keps sisse nõellaagritega.varsti teen pildid ka progressist,kui keegi räägiks kuidas issa otse pildid laadida saaks.
ei usu et õnnestub kasutada4vänta5karterites, pöördsiibri kohapealt on karter, või siis ilmselt puks kitsam. kui midagi väga ei muuda toetub veohammikas räigevt karterile,ennem kui koonusesse kinnitub.puksi väljapoolt mahavõtta ei õnnestu kuna vändaotsa lukuauk on üsna servapeal, seal tihenduvat pinda niigi napib.
küsiksin siis ,et miks sa d4 karterit ei soovi kasutada.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto- ... jfkxg.html

Ei saa mina aru, milleks end nii palju vaevata.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

pigem ise tehtud hästi tehtud.kas keegi oskab öelda,et kuidas siia piltte kohe üles laadida saab
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Tihtipeale see ise tehtud-hästi tehtud ei kehti, hea on kui sama tulemusega käima saab, halvemal juhul muutub peale remonti veel hullemaks asi.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

julgen vastupidist väita,kas keegi ikkagi teab kuidas piltte siia otse üles laadida saab
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

arvutiguru wrote:julgen vastupidist väita,kas keegi ikkagi teab kuidas piltte siia otse üles laadida saab



oled täiesti õigel teel, loomulikult tuleb ise teha ,pärast rõõm õnnestunud mootorist kordadrs suurem , no ja kui läheb p.... siis tead keda süüdistada.
venkud ütlevad et viilida tuleb vähe haaval , bez fanatizma ,
ja eelkõige pead endale selgeks tegema mida ja milleks sa teed, port map mis töötab ühel motol hästi ei pruugi teisel ülejäänud komponentidega kokkumängida. ei ole niilihtne ,et panen 26 mm lõõriga karpa ja tehtud.
piltidega on vist nii,et ma nagu pole siin eriti otse pilte kohanud,ise olen arvutiasjanduses null suure algustähega, ei oska sõna võtta sellel teemal.kuna näen et sa oskad oma pildialbumi siia lingiks teha peaks sellestki küllja veel olema.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

ega viilima väga ei kipugi.olen varunud d4 silkusid terve hunniku 9tk.eks peab nood kõik ükshaaval üle proovima.esialgsel hinnangul paistab,et kolm neist epaks tööle hakkama.kuid ennem vaja moto kokku panna.
küsimus veel suurele ringile,mida arvata väntvõllilaagritest mis topelt kuulireaga.
mis silindrite juures veel kummaline on,see te kõigil aknad ja muud jamad erinevad.ma ei saa aru,üks sama mudel ju.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Võta kaks erineva mootori karterit ja proovi kokku istutada- ei istu. Mootori mudel võib ka sama olla ,ikka erinev. Põhimõtteliselt- kahte ühesugust mootorit tehasest ei tulnud
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

no jah ,aga mida pean silmas pidama,valiku langetamisel d4 silindrite seast
neid mul 9tk
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Vaata üldist olukorda- defekte, roostet silindri sees. Vaata ka ülevoole altpoolt, kas hülsi ja alumiiniumi vahel suur aste, parem kui seda üldse ei ole.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

no siis on tegase praaki kõvasti,kahel silkul on hülsi ja valukeha üleminek sujuv.et siis need peaks teoreetiliselt tööle hakkama.

aga mida arvata ikkagi väntvõlli laagritest,mis topelt kuulireaga.kas keegi on neid katsetanud.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

:roll:
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

No mis sellest kahe kuulireaga laagrist ikka arvata... Laagri tööpõhimõte peaks ju selge olema. Kuulidega on lood sellised, et mida väiksem on kuul, seda suurem peab olema jõud, et seda deformeerida. Samas on väiksemal kuulil ülekoormuse korral suurem hõõrdejõud (kontaktpind on teravam) ja ta tekitab kesta vao kiiremini. Sellepärast pannaksegi neid ridu sinna topelt, et kompenseerida võimalikku lisahõõret. Samas käib selline laager märksa lihtsamalt ringi, on kompaktsem ning korraliku kooste puhul ka pika tööeaga. See lisahõõrde teema tekib siis, kui asi, mis peab ringi liikuma, et ole täpselt tsentris või on tasakaalust väljas.

Vene mootoritest niipalju, et need on üldiselt kõik mingis osas kõverad. Selle pärast kehtib võrrimootorite puhul küll see reegel, et kui käib, siis ära näpi. Ausalt öeldes ma väga ei usu, et niimoodi suvalistest juppidest kokku pandud mootor hästi käima hakkab, kuna selle iga detaili on ju eelnevalt mõjutanud hoopis teised sisepinged. Ma ise olen läinud siiani seda teed, et olen kusagilt välja ajanud täiskomplektse mootori ja siis sellel vahetanud juppe põhimõttel "nii minimaalselt kui võimalik". Ja mootorid käivad kõik absoluutselt tõrgeteta, sest nende koosteosad on omavahel juba sobitunud.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

et kas need venejupid nüüd otseselt kõverad on. aga kriitilise pilguga tuleks nad üle vaadata küll. omal oli luhus kus tuliteral karteril oli laagripesa lõpuni laskmatta, ehk siispöördsiibri poolt jäi pesa põhjast1/3 pinnaga kandma, kummalisalt oli jäänud mingi servake sinna. vot need karterid jäid küll pooma.
kui võtad karteripooled ühest paarist ja neil otseseid praagile viitavaid tunnuseid ei tuvasta ,peaks asi toimima.
samas on seal ,koostamisel ka omad nõksud, kuna arusaamatul põhjusel on jäetud laagri istud pahupidi. et karterist tuleb laager lihtsamini lahti kui võllipealt. kuigi peaks võllipeal liikuma ilma mingite jõupingutusteta. selline omapära põhjustap mootori koostamiselpingeid vända laagritele ja võib hakata pooma.et seenagu koht ,mis vajab tähelepanu ja järgiaitamist. ülejäänud sõlmed saab sobitamise ja kerge koputamisega käima.
kindlasti on märksõnadeks föön , vaskhaamer ja kannatlikkus
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

pole just esimene mobo mootor mida olen kokku pannud.kui d5 moboga pole tegelenud.fööniga pole ka soojendanud midagi.olen tööjuurest laenanud skf küpsetus ahju.sinna mahub nii karteripooled ja laagrid ja kolb.kõikke saab seal soojendada. on ühtlane soojus paisumine ja tulemus alati hea jäänud.
aga siis tagasitulla laagrite juurde,millel topelt kuuliread.õnnestus sellised saada ja ei tahaks neid pimesi kasutada,ehk kellegil on kogemusi.

d5 karteripooled on väga korralikud ja pole erinevad tk. et beed lähevad kindlasti käiku,kuid ei tea millise vändaga.
äkki vahetan neil mõlemal korraga kepsulaagrid uute vastu,eks siis näis kumb käiku läheb ja kumb müüki läheb.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

kuna väikese kubatuurilise kahetakti käimislust tuleb puhtalt pöörete arvelt, peaks laagrid valima vastavalt max pööretele ,mida loodad saavutada. originaal mootor lubab vist mingit4500 ja siis kestab tavaline laager.kui õnnestub mootor lõbusamalt käima meelitada võiksid olla ka vastava lõtkuga laagrid.üldjuhul c3 on piisav.
mitmerealistest laagritest olen ainult lugenud, vene foorumites, nad üritavad seal igasugu igiliikureid koostada. kuna pole teada mis tingimustes ja pööretel sinu laagrid on mõeldud töötama, eks proovida ju võid. mul oli origimaal vene laagritega mootor,millel mõõtsime vändaotsast mehhaanilise tahomeetriga mingi8000 ja ei hakanud nad pooma midagi .
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

laagril siis sellised teh näitajad.
Bore 17 mm
External diameter 40 mm
Width 12 mm
Load rating kN dyn. 8.84
Load rating kN stat. 2.20
Limit speed 24000 rpm
. arvan et peaksid kärama küll.
Image
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Pole mõtet selliste laagrite peale raha raisata, üherealised käivad küll ja veel, meelerahuks võid c3 laagrid osta.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

pigem ma arvan,et kasutan need ära,hing ei anna pärast rahu muidu.
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Minu mäletamises on D4 mootor veidi laiem kui D5,seoses sellega on sidurivõll pikem,sama on ka väntvõlliga.
D4 on mootori ülekanne 4,2(sirgete hammastega)D5 ja uuematel 4,1.

Simmer on ainult süüte süsteemi pool D5 alates on kõigil sama.
Siduri poolel simmerit pole,sest sellel mootoril on"pool märg"sidur,teisiti öeldes mingi osa küttesegust pääseb sinna ja määrib vajalikul määral.See pärast on siduri poolse karterikaane vaheline tihend oluline.

Kuidas õnnestub sellised kahe realised laagrid karterisse sobitada?
203 laagri laius on 10mm kaherealisel lugesin et 12mm.

Igatahes edu!
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

gen wrote:Minu mäletamises on D4 mootor veidi laiem kui D5,seoses sellega on sidurivõll pikem,sama on ka väntvõlliga.
D4 on mootori ülekanne 4,2(sirgete hammastega)D5 ja uuematel 4,1.

Simmer on ainult süüte süsteemi pool D5 alates on kõigil sama.
Siduri poolel simmerit pole,sest sellel mootoril on"pool märg"sidur,teisiti öeldes mingi osa küttesegust pääseb sinna ja määrib vajalikul määral.See pärast on siduri poolse karterikaane vaheline tihend oluline.

Kuidas õnnestub sellised kahe realised laagrid karterisse sobitada?
203 laagri laius on 10mm kaherealisel lugesin et 12mm.

Igatahes edu!

D4 kindlalt kitsam, jämedalt 2mm
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

mõõtsin laagrid ära ja laiuselt täpselt samad,mis orginaalid.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Pildil olevad laagrid on "ujuvat" tüüpi ja mõeldud kohtadesse kus pole võimalik tagada laagri ja võlli samateljelisust.
Need laagrid peaksid pöörlema isegi erinevatest "D"- seerija karteritest ja põlveotsas haamriga koostatud rihtimata väntvõlliga.
Normaalne mootor enda sisse selliseid laagreid ei tahaks.
Oman mõnda roostes mootorratast.
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Ma ütlen tee asi ilma tuuninguta korda! Miks muuta D4 mootorit kui see pidi olema niisamutigi töökindlel. Tee asi korralikult korda! Ja sõida palju tahad!
uazik.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

Sisse wrote:Ma ütlen tee asi ilma tuuninguta korda! Miks muuta D4 mootorit kui see pidi olema niisamutigi töökindlel. Tee asi korralikult korda! Ja sõida palju tahad!
et siin ilmselt tegu väikestviisi võidusõidu projektiga
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Unread post by arvutiguru »

üldiselt küll,soov järgmine aasta tehnikute ridades sõita. aga selleks vaja hea mootor koostada ja d5 on plaanis koostada.
Post Reply