probleem jawa 360-ga
Täna sai siis välja tõmmatud siduripoolne simmer.
Selleks pidin veidi juurde leiutama oma raskusega tõmmitsale konksuga otsa, kahju, et pilte ei teinud.
Papiga kaitsesin võlli, konksu surusin pleki taha (võlli juures) ja raskusega tõmbasin mõned laksud vastu seibi ja simmer oligi väljas.
Kas on võimalik ka laagrit sealt välja tõmmata, ilma mootorit lahti võtmata?
Selleks peaks siis tegema sellise tõmmitsa, mis haakuks laagri kuulide vahele.
Osandamisel osutusid asendamatuks ka gaasipõleti ja külmasprei (närimiskummi eemaldaja)
Hõõrits kahjuks ei kõlba kuhugi, ning oleks vaja sirgeks lihvida.
Selleks pidin veidi juurde leiutama oma raskusega tõmmitsale konksuga otsa, kahju, et pilte ei teinud.
Papiga kaitsesin võlli, konksu surusin pleki taha (võlli juures) ja raskusega tõmbasin mõned laksud vastu seibi ja simmer oligi väljas.
Kas on võimalik ka laagrit sealt välja tõmmata, ilma mootorit lahti võtmata?
Selleks peaks siis tegema sellise tõmmitsa, mis haakuks laagri kuulide vahele.
Osandamisel osutusid asendamatuks ka gaasipõleti ja külmasprei (närimiskummi eemaldaja)
Hõõrits kahjuks ei kõlba kuhugi, ning oleks vaja sirgeks lihvida.
Kuigi olen ära vahetanud vända simmerid, silindri tihendid, rõngad, sättinud karbussi ja süüdet, pole käivitumis probleem kuhugi kadunud.
Vändast käima lüües veab väga laisalt pöörded ülesse.
Teinekord teeb vaid paar popsu ja siis enam vändast käima ei saa, ning ka lükates läheb üpriski vaevaliselt.
Ehk on veel kellegil häid ideid?
E.
Kui sooja mootoriga veidi karbussi üle ujutada, siis käima ei lähe.
Lükates hakkab plödistama, täis gaasiga pöördeid ülesse ei võta, kui gaasi maha lased, siis sureb välja.
Kuid kui plödistamise ajal kraani kinni keeran, siis mõne hetke pärast hakkab normaalselt tööle.
Vist on viga karburaatori regullimises.
Vändast käima lüües veab väga laisalt pöörded ülesse.
Teinekord teeb vaid paar popsu ja siis enam vändast käima ei saa, ning ka lükates läheb üpriski vaevaliselt.
Ehk on veel kellegil häid ideid?
E.
Kui sooja mootoriga veidi karbussi üle ujutada, siis käima ei lähe.
Lükates hakkab plödistama, täis gaasiga pöördeid ülesse ei võta, kui gaasi maha lased, siis sureb välja.
Kuid kui plödistamise ajal kraani kinni keeran, siis mõne hetke pärast hakkab normaalselt tööle.
Vist on viga karburaatori regullimises.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact:
Sai siis veidi nõela allapoole lastud ja karpat timmitud.
Kui vaikse hoo pealt gaasi anda, siis hetkeks tõmbab hinge kinni, ning alles siis hakkab "rebima", muidu on kõik OK ja ka küünlad on kohvipruunid.
Enne olid küünlad mustad ja rebis kohe, kui gaasi andsid.
Kütusekulu pole veel arvestanud.
Kuid kahjuks ikkagi kõrva kuuldub mootorist kolvisõrmeklobin.
Mida spetsialistid arvavad sellisest ideest, kui hõõritseks vana 15mm kulunud kolvisõrmepuksi 16mm peale, hõõritseks ka kolvile 16mm sõrmepesa, ning teeks uue stopperi pesa?
Kui vaikse hoo pealt gaasi anda, siis hetkeks tõmbab hinge kinni, ning alles siis hakkab "rebima", muidu on kõik OK ja ka küünlad on kohvipruunid.
Enne olid küünlad mustad ja rebis kohe, kui gaasi andsid.
Kütusekulu pole veel arvestanud.
Kuid kahjuks ikkagi kõrva kuuldub mootorist kolvisõrmeklobin.
Mida spetsialistid arvavad sellisest ideest, kui hõõritseks vana 15mm kulunud kolvisõrmepuksi 16mm peale, hõõritseks ka kolvile 16mm sõrmepesa, ning teeks uue stopperi pesa?
Sirin, tirin, klobin it`s all the same to me.
Probleeme on ka teisi.
Nimelt kui tuledega sõita, siis madalatel pööretel läheb laadimine 4 voldi peale ja masin sureb välja.
Kui gaasi põhja panna, siis on peaaegu 7v juures.
Ilma tuledeta sõites on kõik ok.
Harjad on korralikud, rootor puhas, kontaktid puhastasin ka ära.
Probleeme on ka teisi.
Nimelt kui tuledega sõita, siis madalatel pööretel läheb laadimine 4 voldi peale ja masin sureb välja.
Kui gaasi põhja panna, siis on peaaegu 7v juures.
Ilma tuledeta sõites on kõik ok.
Harjad on korralikud, rootor puhas, kontaktid puhastasin ka ära.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
See ongi vana jawa puhul normaalne- valgel ajal lihtsalt tuledega ei sõida ja hoiadki genekat.fomoco wrote:Sirin, tirin, klobin it`s all the same to me.
Probleeme on ka teisi.
Nimelt kui tuledega sõita, siis madalatel pööretel läheb laadimine 4 voldi peale ja masin sureb välja.
Kui gaasi põhja panna, siis on peaaegu 7v juures.
Ilma tuledeta sõites on kõik ok.
Harjad on korralikud, rootor puhas, kontaktid puhastasin ka ära.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Ega see ei aita, sest ega ka 634 süütemäng on selline puuduliku laadimisega kui kõik tuled sees on.fomoco wrote:Niiet abiks oleks siis LED päevasõidupirn ja võimalikult võimas aku?
Süütesüsteem on pärit jawa 634, miinus massis.
Aitab kas valgel ajal tuledega ei sõida või uus 6v elektron süütemäng.
Omal ajal ei pidanud tuledega sõitma päevasel ajal.
Ei näe väga suurt probleemi - hooldage ning hoidke oma laadimissüsteemid korras ning kannatab ka tuledega sõita (vändaotsa laagrid peavad ka loksuvabad olema ikka). Oma 559 sõitis peale vändalaagrite, harjade vahetust ning hooldust 5 aastat ning tuhandeid kilomeetreid nii, et ei pidanud näppe mustaks tegema. Hetkel ootab meest, kes kolvisõrme puksi ära vahetaks .roosakummik wrote:Ega see ei aita, sest ega ka 634 süütemäng on selline puuduliku laadimisega kui kõik tuled sees on.fomoco wrote:Niiet abiks oleks siis LED päevasõidupirn ja võimalikult võimas aku?
Süütesüsteem on pärit jawa 634, miinus massis.
Aitab kas valgel ajal tuledega ei sõida või uus 6v elektron süütemäng.
Omal ajal ei pidanud tuledega sõitma päevasel ajal.
Ledid lampidesse oleks muidugi hea kuna koormab vähem generaatorit - omal osad pirnid nii tehtud K-750M´il.
Kuna geneka probleem leidis lahenduse, siis ilmnes kohe ka järgmine probleem.
Kolvi sõrmede vahetamisel sai sisse pandud erinevad sõrmed.
Nüüd on 80Kmh kiirusel selline vibra sees, nagu oleks sipelgad püksis (iz`imehed sellest vist lahti ei saagi)
Kui ajada kolvid ja sõrmed tasakaalu, siis millist täpsust on vaja, kas 1g või 0,1g
Kolvi sõrmede vahetamisel sai sisse pandud erinevad sõrmed.
Nüüd on 80Kmh kiirusel selline vibra sees, nagu oleks sipelgad püksis (iz`imehed sellest vist lahti ei saagi)
Kui ajada kolvid ja sõrmed tasakaalu, siis millist täpsust on vaja, kas 1g või 0,1g
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Sõidad 90- ga ja vibra kaob ära.fomoco wrote:Kuna geneka probleem leidis lahenduse, siis ilmnes kohe ka järgmine probleem.
Kolvi sõrmede vahetamisel sai sisse pandud erinevad sõrmed.
Nüüd on 80Kmh kiirusel selline vibra sees, nagu oleks sipelgad püksis (iz`imehed sellest vist lahti ei saagi)
Kui ajada kolvid ja sõrmed tasakaalu, siis millist täpsust on vaja, kas 1g või 0,1g
Kiirus vist kolbe tasakaalu ei aja
Sõidaks, kui läheks, kuid hetkel suht paigast ära oleva sättimisega üle 80 minna ei taha, kuigi gaasirull lubaks ka rohkem keerata.
Tõmbab peale 80 hinge kinni ja tee sinist suitsu täis.
Küünlad on kohvipruunist veidi heledamad.
Peaks veidi käivitamistehnikat ka harjutama, kuna omaette olles läheb esimesest-teisest vändast ja kui kellegi juuresolekul käivitad, siis miskipärast tõmbab täis ja teeb vaid paar popsu.
Karpanõel on kõige alumises astmes.
Abiks oleks erinevad süüte, karpa ja generaatori reguleerimise juhised.
Sõidaks, kui läheks, kuid hetkel suht paigast ära oleva sättimisega üle 80 minna ei taha, kuigi gaasirull lubaks ka rohkem keerata.
Tõmbab peale 80 hinge kinni ja tee sinist suitsu täis.
Küünlad on kohvipruunist veidi heledamad.
Peaks veidi käivitamistehnikat ka harjutama, kuna omaette olles läheb esimesest-teisest vändast ja kui kellegi juuresolekul käivitad, siis miskipärast tõmbab täis ja teeb vaid paar popsu.
Karpanõel on kõige alumises astmes.
Abiks oleks erinevad süüte, karpa ja generaatori reguleerimise juhised.
Sellest leiab juttu lisatud lingil olevas venekeelses raamatus:fomoco wrote:Kahjuks ei leia kuskilt käigukasti võllide pikilõtku kohta infot.
http://www.jawaold.com/main.php?sec=boo ... chkal-1006
Soovituslik lõtk 0,2-0,3 mm. Käigukast enne kokkupanekut vasakus pooles va veovõll, mis istub paremas pooles laagris.
Mul on endal täpselt sama tegevus käsil 634 (632) mootoriga.
KK võllide pikilõtk on kõrvaldatav täpselt valitud reguleerseibide abil. Seibid vahele paremale poolele, pikale võllile võlli ja pronkspuksi vahele ning teine veovõlli ja laagri vahele.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: probleem jawa 360-ga
Kas keegi hästi varustatud jawamees saaks ära mõõta sajandiku täpsusega jawa 360 väntvõlli kepsu alumise tapi läbimõõdu.
Väidetavalt on pronkspuksiga originaalil ja uuemal 634 väntvõllil sajandiku võrra erinevus sees.
Taiwanist tellitud analoogil on tapimõõt 22,0X
Väidetavalt on pronkspuksiga originaalil ja uuemal 634 väntvõllil sajandiku võrra erinevus sees.
Taiwanist tellitud analoogil on tapimõõt 22,0X