Kütuse tegemine, saamine
Kütuse tegemine, saamine
Tere!
Endal 1976 aasta Izh Jupiter 3 ja sellele peaks minema 76 kütuseks, aga seda enam ei saa kuskilt.
Et siis kuidas teha vanematele 4 taktilistele kütust või kust seda saada?
Endal 1976 aasta Izh Jupiter 3 ja sellele peaks minema 76 kütuseks, aga seda enam ei saa kuskilt.
Et siis kuidas teha vanematele 4 taktilistele kütust või kust seda saada?
Re: Kütuse tegemine, saamine
IŽ-Jupiterile (2-taktiline!!!) võib rahulikult panna bensiin 95-te, millesse on eelnevalt lisatud sobivas koguses õli. Ka NL 4-taktilised töötavad täiesti edukalt bensiin 95-ga.
Re: Kütuse tegemine, saamine
Aga mis see õli ja bensiini vahekord peaks olema?
Re: Kütuse tegemine, saamine
Kaasaegset 2T õli, suhtega 1:30 - 1:35.
Bensiin 95 sobib väga hästi.
Bensiin 95 sobib väga hästi.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: Kütuse tegemine, saamine
Segusse võib ju rahumeeli ka Nitroxit lisada. Seda müüakse ka Hot Shoti nime all. Alandab oktaanarvu ja lisab julgelt 10% äkilisust juurde. Umbes sarnane efekt on ka lihtsal pihustite ja karbussi puhastamise bensiinilisandil.
Re: Kütuse tegemine, saamine
Minu IZ hakkas isegi 1:50 koledasti suitsema.
Re: Kütuse tegemine, saamine
1:40 või veelgi õlivaesema eelsegu jaoks peab kasutama väga kvaliteetset 2T õli.Stern84 wrote:Minu IZ hakkas isegi 1:50 koledasti suitsema.
kui aga isegi 1:50-ga koledasti suitseb... , siis kahtlustan pigem megarikast segu.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: Kütuse tegemine, saamine
... või lekkivat siduripoolset tihendit. Mis on väga tõenäoline pikalt seisnud mootori puhul. Kui õnnestub saada,siis ise kasutan Mobil 2T mineraalõli 1:25-le. Planeta 3 on pea 20 000 täis sõitnud ja oli veel enne raami lahtivõtmistki vändapill.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Kütuse tegemine, saamine
Olen pannud statoilist 2t Low smoke õli 1:50, kuna pudelil on nii peal kirjas koos Statoili "95 Miles" (Mis kuradi marketing see on...). Sissesõidul panin rohkem 1:25 ka hirmsalt tilkus summutitest. Ehk peaks panema rohkem, kuid eeldan et uutel õlidel veidi paremad määrdeomadused kui vanal avtoolil. Masinaks siis 2T Jawa 360 ja probleeme ei ole olnud selles valdkonnas.
Eks see õli rohkem panemine vast veidi ohutum on, aga eks iga mees teab keda rohkem usaldada, õlitootjaid või siis mototehaseid.
Eks see õli rohkem panemine vast veidi ohutum on, aga eks iga mees teab keda rohkem usaldada, õlitootjaid või siis mototehaseid.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: Kütuse tegemine, saamine
1:50 pudelil järgida on täielik bullshit. Vanemad krossirattad küsivad u. 1:35 segu, värskemate endurode kohta on öeldud ka et 1:60 aga see kehtib ka valitud õli korral ilmselt, mitte igasuguse statikasaastaga. Kunagi mingi mees rääkis imeõlist, millega ta sõidab 1:100. Pudelil on siiski öeldud minimaalne õlikogus, mille juures ta veel piisavalt määrib. Kunagi sai segatud 20 eurost seguõli tsäärule 1:20, õnneks ei kulunud palju bensiini... krossirattale tegin 1:35.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Re: Kütuse tegemine, saamine
Eks ma ka proovin erinevaid variante praegu. Kokkujooksmise sümptomeid mul ei ole olnud. Olen nii 1:50 järjest ühe päeva jooksul kõige rohkem sõitnud ca 250 km 90 km/h. Muidu sissesõidu lõpetasin juuni keskel kusagil ja olen pärast seda koguaeg 2% seguga sõitnud. Kas tagajärjel peaks siis rõngad kiiremini kuluma? Kompressiooni ma mõõta ei saa, kuna aparaat puudub, kuid käivitub külmalt hästi. Huvi pärast peaks selle asja ära tegema, et siis teab kas 1:50 on tõesti liiga vähe panna. Ainuke asi mis ma olen viimaste päevade jooksul tähele pannud on see et külma mootoriga esimesed 30 sekki tuleb selline vaikne vilin silindritest. (umbes nagu siis kui vana vene auto geneka rihm läbi hakkab minema, kuid palju vaiksemalt - peab mootori kõrvale kummarduma et kuulda) Aga pärast seda kui mootor veidi soojenenud kaob ka see.extinction wrote:1:50 pudelil järgida on täielik bullshit. Vanemad krossirattad küsivad u. 1:35 segu, värskemate endurode kohta on öeldud ka et 1:60 aga see kehtib ka valitud õli korral ilmselt, mitte igasuguse statikasaastaga. Kunagi mingi mees rääkis imeõlist, millega ta sõidab 1:100. Pudelil on siiski öeldud minimaalne õlikogus, mille juures ta veel piisavalt määrib. Kunagi sai segatud 20 eurost seguõli tsäärule 1:20, õnneks ei kulunud palju bensiini... krossirattale tegin 1:35.