Riga-20 krossimopeed
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Riga-20 krossimopeed
Tere,
Palju on teemasid mõnest seda tüüpi mootori üksikust osast, mõtlesin, et teen prooviks ühe mootori ja lahkan samas ka kõiki tekkivaid probleeme ja küsimusi.
Üritan teemat kostitada rohke info ja pildimaterjalidega, alatest alternatiivsete materjali ostukohtadest hindadeni.
Mootoriks on 1989a V-501 mootor. antud mootoril on vaid jalakäiguvõimslus, samas olen näinud palju ka mõlema variandi võimalusega kartereid.
Ei tee mootorit päris sellisena nagu ta tehasest tuli vaid kavatsen teda natukene viilida kui võimalik ja vajalik. Mootor jääb kenasti originaali ja kui peaks mopeedi stock võidusõiduklass tulema siis pääsen kenasti joonele.
E
Palju on teemasid mõnest seda tüüpi mootori üksikust osast, mõtlesin, et teen prooviks ühe mootori ja lahkan samas ka kõiki tekkivaid probleeme ja küsimusi.
Üritan teemat kostitada rohke info ja pildimaterjalidega, alatest alternatiivsete materjali ostukohtadest hindadeni.
Mootoriks on 1989a V-501 mootor. antud mootoril on vaid jalakäiguvõimslus, samas olen näinud palju ka mõlema variandi võimalusega kartereid.
Ei tee mootorit päris sellisena nagu ta tehasest tuli vaid kavatsen teda natukene viilida kui võimalik ja vajalik. Mootor jääb kenasti originaali ja kui peaks mopeedi stock võidusõiduklass tulema siis pääsen kenasti joonele.
E
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Mootori poldid toodud Balticboldist http://www.balticbolt.ee kokku 1,5€
Stopperrõngad on pärist Kavialist http://www.kavial.ee 2,5€
Laagrid samuti Kavialist hind 15€ (on ka odavamaid).
Stopperrõngad on pärist Kavialist http://www.kavial.ee 2,5€
Laagrid samuti Kavialist hind 15€ (on ka odavamaid).
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Väga hea teema tehtud! Tahtsin isegi panna vahepeal kokku v-501 mootori, aga kuna ise pole taolist mootorit lammutanud, siis ei oska ka kokku panna. Tekkis küsimus, mis kummirõngas seal pildil on? Kuhu käib? Käimalöömis vändale?
Edu!
Edu!
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Karter - asendasin m6 tikkpoldid vähe tummisemate M7 poltidega, sest ühe tikkpoldi ava oli karteris rikutud. Samas on asi tugevuses ja pikkuses, kasutatud tikkpoldi mutter on originaal mutrist 3x pikem. Silindri kinnitusavasid puurima ei pea, need sobivad täpselt, ainult silindri ja karter fikseerimiseks mõeldud puks on vaja välja võtta. Tikkpoldid fikseerisin karterisse keermeliimiga.
Pärit on poldid http://www.cn-parts.ee/pood/et/ lehelt, maksid umbes 6 euri.
Käiguosa - otsisin korralikumad käigukasti jupid. Väntvõll on kabe ja sõber tegi sinna uue 10mm puksi sisse (miks just 10mm sellest juttu hiljem).
Kummirõngas on tõesti käivitusvända võllile, aga rõngas sai natukene liiga paks, peab maha lihvima veidi, soones istub kenasti, aga karteri avasse ei mahu.
Kas jalakäigu mootori ja käsikäigu mootori käigulülitus muhvi soon on erineva paksusega? Jalgkäiguvahetivõlli kahvel on piisavalt paks, et mitte muhvi soonde mahtuda. Ühe siiski leidsin mis sobib.
Kust saada ketihammasratta all oleva laagri all olevat seibi ja mis selle mõõdud on?
Kas käimalöömisvända võlli otsa käib ka seib ja mis sell mõõdud on?
Pärit on poldid http://www.cn-parts.ee/pood/et/ lehelt, maksid umbes 6 euri.
Käiguosa - otsisin korralikumad käigukasti jupid. Väntvõll on kabe ja sõber tegi sinna uue 10mm puksi sisse (miks just 10mm sellest juttu hiljem).
Kummirõngas on tõesti käivitusvända võllile, aga rõngas sai natukene liiga paks, peab maha lihvima veidi, soones istub kenasti, aga karteri avasse ei mahu.
Kas jalakäigu mootori ja käsikäigu mootori käigulülitus muhvi soon on erineva paksusega? Jalgkäiguvahetivõlli kahvel on piisavalt paks, et mitte muhvi soonde mahtuda. Ühe siiski leidsin mis sobib.
Kust saada ketihammasratta all oleva laagri all olevat seibi ja mis selle mõõdud on?
Kas käimalöömisvända võlli otsa käib ka seib ja mis sell mõõdud on?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Millise lõtkuga laagrite kasuks otsustasid?madeinussr wrote: Laagrid samuti Kavialist hind 15€
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Kartsin tegelikult seda küsimust, laagrid on standartsed.
Mõtlesin sellele küll, et võiks olla C3, mis on vist siis vähe suurema lõtkuga aga mõtteks see esialgu jäi..
Mõtlesin sellele küll, et võiks olla C3, mis on vist siis vähe suurema lõtkuga aga mõtteks see esialgu jäi..
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Kui sa otsid võllide peile, siis midagi on mul olemas vanast ajast, kui ise veel mopi mootoreid kokku ladusin...
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Keegi on minust juba ette jõudnud :)
http://fotoalbum.ee/photos/Harri69/sets/944899
Aga lähen oma teemaga siiski edasi.
Otsin pildil oleva seibi mõõte.
http://fotoalbum.ee/photos/Harri69/sets/944899
Aga lähen oma teemaga siiski edasi.
Otsin pildil oleva seibi mõõte.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Ma kipun arvama, et neil ühest mõõtu vast ei olegi (ka karteripooled on kõigil mootoritel erinevad, nii et kahte hästi omavahel sobivat on keeruline leida) , kuna kui mootor hästi käima saada tuleb erinevate seibimõõtudega mängida neid vahetades. Endal olnud korra mopi käsikäigulise mootoriga kogemus, kus see pildil olev seib oli natuke liiga õhuke ja kui ketiratas kinni sai keeratud oli mopil ainult teine käik, aitas veel 1.0mm peili lisamisest ja käigud lülitusid ilusasti. Erinevate mootorite karteripoolte sobitamisega (samatüübilise mootori karterid) ka kogemus, mootor töötas hästi, kompressioon Ok, aga jõudu liikumiseks vähe- käigukasti võllide tsentrid omavahel paigast ära ja hakkas võlle pooma. Kui midagi väga valesti kirjutasin palun parandadamadeinussr wrote: Otsin pildil oleva seibi mõõte.
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
kõik õige , karteripooled ikka paaris, neid omavahel üldjuhul pole tavaks miksata, lotovärk .
paltipoldist sain 0,1-st alates peilseibe, kül teise avaga ,aga seal peaks valik olema .
paltipoldist sain 0,1-st alates peilseibe, kül teise avaga ,aga seal peaks valik olema .
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Paarisolevad karteripooled on hea mootori eelduseks, paaris on nad mul algusest saati olnud.
Leidsin Würthi lehelt parajad sobitusseibid, kindlasti on ka balticboldis, käin sealt homme läbi ja annan tulemustest teada.
DIN522
DIN988
http://wuerth.ee/public/files/kataloog/index.html#130
Leidsin Würthi lehelt parajad sobitusseibid, kindlasti on ka balticboldis, käin sealt homme läbi ja annan tulemustest teada.
DIN522
DIN988
http://wuerth.ee/public/files/kataloog/index.html#130
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
DIN988 seibid täitsa saadaval ja päris erinevates paksustes.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 369dde.jpg
pildil 2tk käigukasti omi ja 2tk väntvõlli otsa siduri alla ja peale.
BB-st sain hinnaga 10-20 senti tk.
Nüüd tundub kõik olemas olevat ja saab hakata mootorit kokku laduma.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 369dde.jpg
pildil 2tk käigukasti omi ja 2tk väntvõlli otsa siduri alla ja peale.
BB-st sain hinnaga 10-20 senti tk.
Nüüd tundub kõik olemas olevat ja saab hakata mootorit kokku laduma.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
V-50 kepsumõõte on kellelgi anda.
Kas võiks olla,et alumine tapp 16mm ja kepsu pikkus silma tsentrist silma tsentrisse 90mm?
Ise ei saa hetkel oma varudele ligi.
Kas võiks olla,et alumine tapp 16mm ja kepsu pikkus silma tsentrist silma tsentrisse 90mm?
Ise ei saa hetkel oma varudele ligi.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Mootor juba ammu valmis, täna sai siis natukene proovitud.
Kohapeal käib päris kenasti pöördesse, 8500 rpm näitas digitahhokas, gaasi keeramisele reageeris hästi.
Rohkem ei julgend kohapeal värsket mootorit pööritada, hetkel puudub kett ja käigufiksaator vedru koos fiksaatoriga.
Kui need olemas eks siis tuleb video teha kuidas edasi läheb.
Kohapeal käib päris kenasti pöördesse, 8500 rpm näitas digitahhokas, gaasi keeramisele reageeris hästi.
Rohkem ei julgend kohapeal värsket mootorit pööritada, hetkel puudub kett ja käigufiksaator vedru koos fiksaatoriga.
Kui need olemas eks siis tuleb video teha kuidas edasi läheb.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
üks pisike pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Mopeedi mootor V-501 ehitus.
Pisikese punase lehtri eest 10 punkti.madeinussr wrote:üks pisike pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Krossimopeedi ehitus
Tuli see teema meelde, nüüd olemas ka originaal krossimopeedi raam.
Seega muudan pealkirja ära ja edaspidi on teemaks Riga krossimopeedi ehitamine.
Seega muudan pealkirja ära ja edaspidi on teemaks Riga krossimopeedi ehitamine.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Laupäevaks juba paremal juhul sõidab.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Esihark jääbki mini oma või modifitseerid selle kaa originaalsemaks? Mul enda krossimopeed ootab käigutrossi mootori poolset kinnitust ligi 2 aastat. Saaks kah hääled valla päästa. Tundub raskesti leitav jubin olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Tere, mul olemas õige esihark, ainult tugevduskolmnurgad on puudu, porilaud samuti olemas.
Kurtnas ka keegi otsis käigutrossi mootoripoolset kinnitust, andsind talle oma nr-i, kuid mul peaks neid päris mitu olema. Eile leidsin keldrist 4tk, maal on veel mõned vist.
Ma andsin vist sulle delta paagi kinnituspuksid, viitsid mulle siia mõõdud panna, krossimopeedil vist samad, mul need nüüd omal puudu.
Ja kuidas on lahendatud paagi tagumine kinnitus? Kas seal on mingi kummijulla raami ja paagi vahel?
Oskab keegi esihargi laagritest rääkida, ned vist minski omad? Kusagil oli vist isegi pilt nendest, hetkel ei leia.
Kurtnas ka keegi otsis käigutrossi mootoripoolset kinnitust, andsind talle oma nr-i, kuid mul peaks neid päris mitu olema. Eile leidsin keldrist 4tk, maal on veel mõned vist.
Ma andsin vist sulle delta paagi kinnituspuksid, viitsid mulle siia mõõdud panna, krossimopeedil vist samad, mul need nüüd omal puudu.
Ja kuidas on lahendatud paagi tagumine kinnitus? Kas seal on mingi kummijulla raami ja paagi vahel?
Oskab keegi esihargi laagritest rääkida, ned vist minski omad? Kusagil oli vist isegi pilt nendest, hetkel ei leia.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Mudelina loeks nagu välja, et 2.126- kas see pole mitte jäiga tagaosaga mini mudel?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: Riga-20 krossimopeed
Kas krossi mopeedil oli esiratas suurema tolliga?
Mis karpa oli?
Kas summutil oli mingi põis ka, või ikka tavaline toru?
Mis karpa oli?
Kas summutil oli mingi põis ka, või ikka tavaline toru?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
19" võri ratas on ees, karpa on K60 ja summuti on tavaline, minu omal oli nagu deltal.
Aga eks tuleb teist natukene tuunida.
Aga eks tuleb teist natukene tuunida.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Roolikannu kausid ja laagrikuulid jah minski omad. Pukside info saan sulle lähipäevil mõõta. Paagil käib 2 puksi paagi esikahvli poolsesse otsa. tagumine ots jah on kummipuksiga fikseeritud. Kui sul näppu jääb v-50 mootori poolne käigutrossi kinnitus, mis lülitab käike, siis mul 2 mootorit , millel puudu on. Saaks krossimopolegi ühe, oleksin või sees.
PS! Sinult saadud puksid
PS! Sinult saadud puksid
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Täitsa tegija juba sul. Aga pukside mõõdud saad ikkagi homme. Veokett vastu raami ei hakka kuskil jooksma? Mitme hambaga tagumine ketiratas on? Minu masinal igatahes hakkas. Lõpuks leidsin mingi tagakiige asendi, kus mõõda jooksis.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Hammaka hammaste arvu hetkel ei mäleta, on selline vahepealne, suurem kui delta ja väiksem kui originaal. Kett vist vastu ei käi, ei saanud nv-l proovida kuna sellleks otstarbeks hangutud uus kett oli kadunud.
Mul on amordid alumises asendis ja sinna nad hetkel jäävad, amordi vedrusi peab peale pingutama, hetkel lööb hüppesse minnes põhja.
Suurimaks takistuseks on hetkel saanud leegitoru puudumine, kas see on sama mis Deltal (väikese kõverusega? R-22 all olev toru igatahes ei sobinud.
Probleeme on ka jalgkäigukangiga, see ei taha hästi ära mahtuda jalaraua kõrvale.
Tööd ja mõtteid on.
Mul on amordid alumises asendis ja sinna nad hetkel jäävad, amordi vedrusi peab peale pingutama, hetkel lööb hüppesse minnes põhja.
Suurimaks takistuseks on hetkel saanud leegitoru puudumine, kas see on sama mis Deltal (väikese kõverusega? R-22 all olev toru igatahes ei sobinud.
Probleeme on ka jalgkäigukangiga, see ei taha hästi ära mahtuda jalaraua kõrvale.
Tööd ja mõtteid on.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Nädalavahetusel siis leegitoru, summuti, kraan külge, nipet-näpet ja tuli kolvile?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Tore, et ikka inimesi mu väike projekt huvitab :)
Paar suuremat asja on tõesti enne krossiradadele minekut teha.
Leegitoru, summuti, kett külge, tagumised amordid pingutada ja kiigel nende kinnitus õigemasse asendisse väänata. Käiguvahetushoova polt jääb hetkel jalaraudadele ette ja ei saa käike vahetada, tuleb kasutada peitpea polti.
bensuvoolik, siduritross, esipiduritross kõlge monteerida ja võibolal miskit veel.
Eks nädalavahetusel näeb kaugele jõuab.
Paar suuremat asja on tõesti enne krossiradadele minekut teha.
Leegitoru, summuti, kett külge, tagumised amordid pingutada ja kiigel nende kinnitus õigemasse asendisse väänata. Käiguvahetushoova polt jääb hetkel jalaraudadele ette ja ei saa käike vahetada, tuleb kasutada peitpea polti.
bensuvoolik, siduritross, esipiduritross kõlge monteerida ja võibolal miskit veel.
Eks nädalavahetusel näeb kaugele jõuab.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Hiiumaal on peale minu mopeedi veel üks komplekteerimisel. Varsti tuleb Nurste krossirada uuesti sisse lükata niimoodi. Vanemad krossimehed peaks Nurste rada suht hästi teadma. Ootan huviga pilte kui sumpa ja kett küljes on. Minul need asjad läksid ikka väga pika mängimisega külge.
Re: Riga-20 krossimopeed
Leidsin läti foorumist ühe härjaks ära aetud krossimopeedi. Veidike teistsugune, aga selline oleks krossimopeed mille ma teeksin.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: Riga-20 krossimopeed
Monoamort ja puha. Tegemist ikka oleks sellisega.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Mobo seisab hetkel kurvalt, peamine põhjus on korraliku leegitoru puudumine.
Mingit vähe asjalikumat lenksu oleks ka vaja, krossi minski lenks on selge overkill.
Väiksematest asjadest on vaja paigaldada trossid ja kett, nv-l maale. Plaane on palju, eks näis mis välja tuleb.
Tellisin Tsehhist paar Š-mootorile sobivat kepsu ja kolbi, järgmiseks läheb tellimus V-mootorile sobiva korralikule kepsule. Oleks veel keegi huvitatud. Kepsu hind 45 euri ja pikkus 2mm pikem (st tuleb silindrit tõsta või kasutada lühemat kolbi).
Mingit vähe asjalikumat lenksu oleks ka vaja, krossi minski lenks on selge overkill.
Väiksematest asjadest on vaja paigaldada trossid ja kett, nv-l maale. Plaane on palju, eks näis mis välja tuleb.
Tellisin Tsehhist paar Š-mootorile sobivat kepsu ja kolbi, järgmiseks läheb tellimus V-mootorile sobiva korralikule kepsule. Oleks veel keegi huvitatud. Kepsu hind 45 euri ja pikkus 2mm pikem (st tuleb silindrit tõsta või kasutada lühemat kolbi).
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Juba lubab
Tehtud: Siduri ja esipiduri tross, leegitoru, summuti, summuti kinnitus, uus õhufilter, lenks vahetatud mugavama vastu, amordid pingutatud,.
Teha veel: kett parajaks, tagumine hammasratas vahetada, süütejuhtmed vedada, leegikas remontida, paagile puksid, esiporika kinnitus vahetada, sureti ja esitule kaabel vedada (igaksjuhuks), tahhomeetri kinnitus.
Tehtud: Siduri ja esipiduri tross, leegitoru, summuti, summuti kinnitus, uus õhufilter, lenks vahetatud mugavama vastu, amordid pingutatud,.
Teha veel: kett parajaks, tagumine hammasratas vahetada, süütejuhtmed vedada, leegikas remontida, paagile puksid, esiporika kinnitus vahetada, sureti ja esitule kaabel vedada (igaksjuhuks), tahhomeetri kinnitus.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Tuli torus!
https://www.youtube.com/watch?v=LgG48pdHkqw
https://www.youtube.com/watch?v=LgG48pdHkqw
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Leidsin mida järgmiseks teha, hetkel puudu veel paak ja rattad.
allikas: wagnerland.ru
allikas: wagnerland.ru
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
Paak sarnane Verhovina omaga. Ilmselt rattad on võrri alt. Kui sügiskünnid tehtud peab enda krossika vist kaa ära lõpetama.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Nüüd mõni aeg hiljem sai lõpuks leegitoru kinnitus remoditud ja uuesti proovida, no ei käi edasi.
Kui mootor R-22 peal oli, siis käis päris heasti pöördesse, arvasin, et viga hallis karbis või süütepoolis.
Vahetasin ka neid, ei aita.
Samas kahtlustasin ammu juba, et leegitoru on liiga pikk. Võtsin sealt siis 80mm maha ja aitas, kohe hakkas päris hästi edasi käima, vahe oli tagumikutunde järgu 1hp :).
Pärast seda lõpetas sidur normaalse koostöö, vaatasin karule kõhtu, seal oli kõik eeskujulik. Ladusin kokku tagasi.
Vahetasin ka õli, see oli kenasti metallipurune. Lisaks pidin varasemalt välja vahetama tagumised amordid, vanad olid minu kere all liiga pehmed. Hetkel on seal Izhi amordid, need aga meeletult rasked ja võiks olla 2-3cm pikemad.
Oskab keegi head amorti sinna soovitada( kriteeriumid: hõlpsalt saadav vähese raha eest).
Enne suuremaid sõite olekski nagu jäänud ainult tagakiire ja esihargi tugevdamine. Ülejäänud lastehaigused tulevad vast trennis ja võistlustel välja.
terv.
Kui mootor R-22 peal oli, siis käis päris heasti pöördesse, arvasin, et viga hallis karbis või süütepoolis.
Vahetasin ka neid, ei aita.
Samas kahtlustasin ammu juba, et leegitoru on liiga pikk. Võtsin sealt siis 80mm maha ja aitas, kohe hakkas päris hästi edasi käima, vahe oli tagumikutunde järgu 1hp :).
Pärast seda lõpetas sidur normaalse koostöö, vaatasin karule kõhtu, seal oli kõik eeskujulik. Ladusin kokku tagasi.
Vahetasin ka õli, see oli kenasti metallipurune. Lisaks pidin varasemalt välja vahetama tagumised amordid, vanad olid minu kere all liiga pehmed. Hetkel on seal Izhi amordid, need aga meeletult rasked ja võiks olla 2-3cm pikemad.
Oskab keegi head amorti sinna soovitada( kriteeriumid: hõlpsalt saadav vähese raha eest).
Enne suuremaid sõite olekski nagu jäänud ainult tagakiire ja esihargi tugevdamine. Ülejäänud lastehaigused tulevad vast trennis ja võistlustel välja.
terv.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: Riga-20 krossimopeed
Amortide kohapealt ehk saad kuskilt cz 125 ja taoliste kergemaid amorte proovida alla.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
Täna sai jälle proovitud.
Ülekannet hetkel ei tea aga 1 käik 32km/h teine käik 52km/h.
CZ 125 amordid vist liiga jämedad.
Ülekannet hetkel ei tea aga 1 käik 32km/h teine käik 52km/h.
CZ 125 amordid vist liiga jämedad.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
vana cz võrri putk pole jäme väga midagi , vist30+ mm , kasutati vanasti aktiivselt. probleemne on rasked traaversid , mis raudkobakad , kui asi alumiiniumist nikerdada on isegi võrrivõidusõidus rakendust . kahjuks pole saadavus kõigeparem .
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Riga-20 krossimopeed
No saadavus on üks esimesi kriteeriume.
Aga eks ma vaatan vaiklselt ringi, mõtteid on.
Aga eks ma vaatan vaiklselt ringi, mõtteid on.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Riga-20 krossimopeed
CZ väiksemat sorti taga amordid mul peaks kuskil riiulis olema. Kinni jäänud. Seepärast nad ka riiulisse jäid.