Sisselaske auk d6
Sisselaske auk d6
Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.
M.H
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.
M.H
Re: Sisselaske auk d6
Aitäh nüüd saab nokitsema hakata.
M.H
M.H
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Re: Sisselaske auk d6
kas hr lipamets on praktikas järgi ka nii teinud pöördsiibri sisselaske kestvuse.julgen kahelda et hakkab laulma ca 240c kestvusega sisselase vändallipamets wrote:Googelda: mahovik68 faza vpuska zolotnik , asi on puust ja punaselt ära seletatud.mihkel51 wrote:Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.
M.H
Re: Sisselaske auk d6
:
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:02, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Re: Sisselaske auk d6
to lipamets.ise olen jätnud ca 190 kraadi sisselaske kestvuse ja mootor veab madalalt ilusti ja käib peeneks kenasti välja.sisselaske alguse tegin ka täpselt nii et siis alumisest surnud seisust kui sulgub ylevoolu aknad ja sel hetkel avaneb pöördsiiber.nii on minuarust igati õige.kuid yle 200 kraadi ma kestvust ei teeks.yhel vändal sai lausa 230 kraadi tehtud ja siis kadus mootoril minek ära.sai ikke omal käel ära katsetatud ja seni on 190 kraadi igati mumm ja dimm.keerulisem on vändagrupi tasakaalustamine.kui se kaalus kenasti ja 190 kraadi,siis hakkab mootor juba miskit lubama.selline on minu nägemus.
Re: Sisselaske auk d6
:
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:03, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Re: Sisselaske auk d6
.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:03, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Re: Sisselaske auk d6
Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?
M.H
M.H
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Re: Sisselaske auk d6
kiiruse vahet väga polegi.otsehammbulise eelis on see,et ei kisu väntvõlli kyljepeale.nii pikem laagrite eluiga ja stabiilsem säde kõrgematel pööretel.mihkel51 wrote:Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?
M.H
Re: Sisselaske auk d6
D4-ja sirgehambaga sidurikorvil on hammas või paar rohkem , ehk teoreetiliselt võiks tekkida pisut jõulisem ülekande suhe .