Kas teadsite, et Lätlased korraldavad lisaks võrri- ja mopeedivõidusõitudele ka retromootorratastele võidusõite. Reeglid on tehtud niivõrd lihtsaks, et ka algajal on võimalus proovida vana Izi, Jawa või kes teab millega rajale tulla.
Reeglid läti keeles, aga varsti on inglise keeles ka http://www.lamsf.lv/files/nolikumi/moto ... likums.pdf
Kõige oluline reeglitest retro klassis:
-2T tsiklid - Jawa. CZ, iZH, Pannonia ,Minsk, MZ ...
-125cc kuni 350cc
-karburaator max.32 mm ja ainult uks tykk, ka jawale v6i jupiterile. toppelt karpad keelatud.
-sisselaske klapp on keelatud
-summuti - vaba, aga max.97 Db
-mootor peaks välja näema enam-vähem originaalis.
-raam peab olema tehase oma.
-jalaraud omas tehasekohas (sel aastal)
-monoamort keelatud
-up-side esihark keelatud, esihargi maks. läbimõõt 36mm
-clip-on lenksud keelatud (sel aastal)
-bensupaak mitte vähem kui 8l
-steering dampfer keelatud
-slikid keelatud
-ainult kodarveljed.
-esi- ja tagapidurid trumlitega. ketaspidurid keelatud
-bike should look nice! :))
siin rohkem retro racing infot:
https://plus.google.com/photos/10170699 ... 8599200113
tsiklid ja mopeedid ka:
https://plus.google.com/u/0/photos/1017 ... 5904894145
https://plus.google.com/u/0/photos/1017 ... 3509546433
Mis peamine, siis järgmine etapp toimub 12. juulil Smiletenes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Smiltene
Retrotsiklite võistlused Lätis
Re: Retrotsiklite võistlused Lätis
Lahe ettevõtmine, esiotsa meeste pillid on aga sellised, et...
Õnnestus talvel Riias käies näha selle pilli hingeelu-
https://plus.google.com/photos/10170699 ... 6856287989
Enamus veermiku detaile(mitte raam loomulikult) titaanist/alumiiniumist tehtud käsitöö, mootoris sees eritellimusel valmistatud ringraja(close ratio) käigukast, väntvõllid-kolvid eritellimus jne. Onu ise ka juba nõukaajal kõva krossi ja ringrajasõitja. Aga lihtsalt kaasalöömiseks ka tore ettevõtmine.
Õnnestus talvel Riias käies näha selle pilli hingeelu-
https://plus.google.com/photos/10170699 ... 6856287989
Enamus veermiku detaile(mitte raam loomulikult) titaanist/alumiiniumist tehtud käsitöö, mootoris sees eritellimusel valmistatud ringraja(close ratio) käigukast, väntvõllid-kolvid eritellimus jne. Onu ise ka juba nõukaajal kõva krossi ja ringrajasõitja. Aga lihtsalt kaasalöömiseks ka tore ettevõtmine.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Retrotsiklite võistlused Lätis
Peaks ka ühe pasast kokku klopsima võidusõidu jaoks. 175 ccm oleks vist ok.
Re: Retrotsiklite võistlused Lätis
Sellel aastal vist üks etapp veel ees, kuid õige aeg järgmiseks alustada
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Retrotsiklite võistlused Lätis
Sul ju rinka jupiteri mootor olemas, selldga ei saaks siis sõita seal?izh350 wrote:Lahe ettevõtmine, esiotsa meeste pillid on aga sellised, et...
Õnnestus talvel Riias käies näha selle pilli hingeelu-
https://plus.google.com/photos/10170699 ... 6856287989
Enamus veermiku detaile(mitte raam loomulikult) titaanist/alumiiniumist tehtud käsitöö, mootoris sees eritellimusel valmistatud ringraja(close ratio) käigukast, väntvõllid-kolvid eritellimus jne. Onu ise ka juba nõukaajal kõva krossi ja ringrajasõitja. Aga lihtsalt kaasalöömiseks ka tore ettevõtmine.
Re: Retrotsiklite võistlused Lätis
Lätlastel on ka 350Racing klass olemas. Kus on olemas KR1, TZ125 jne. Iz S-12 või tema koopiaga võib seal ka osaleda.
Jawa 638, Smiltene 2014, 1.koht (klassis 350Sport)
Jawa 638, Smiltene 2014, 1.koht (klassis 350Sport)