Külgkorvi projekt
Külgkorvi projekt
Kuna tunti huvi külgkorvi ehitamise vastu, siis panen ka enda korvi sünnist.
Re: Külgkorvi projekt
Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?
Edu!
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?
Edu!
Re: Külgkorvi projekt
Oii...,Kobras.Lõpuks kauaoodatud pildid.



Re: Külgkorvi projekt
teine pilt:"jäätise" püksid ja kopra sandaal või
Re: Külgkorvi projekt
eieiei , eimingeid jäätise pükse, tegemist Hillari korvipajaga , niiet püksid kuuluvad ilmselt talle.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: Külgkorvi projekt
Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.
Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal!
Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal!

Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Re: Külgkorvi projekt
kes teab,kust osta Pannonia külgkorvi??
Re: Külgkorvi projekt
Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...
Re: Külgkorvi projekt
oleks seal küüned , roniks puu otsa. küss pole selles kas parim-halvim , vaid mina näen pointi selles et on ehitatud pea nullist raam ,seejuures olulisel määral ka mõeldes. muidugi oli tegu inerpretatsiooniga ja olemasolevate komponentide ärakasutamisega, sealt võib miskit norimiskohta jääda, mida oleks saanud teisiti teha. aga asi on tehtud , reaalselt valmis ja ülimalt funktsionaalne, pool hooaega on katsetatud ka ja ilmselt läheb nüüd värv selga , kuna tuntavaid puuduseid pole täheldatud . olen ikka arvanud ,et tõe kriteeriumiks on finisilipp ja koht poodiumil mitte kellegi arvamus stiilis : ma oleks. tehke järgi või makske kinni , nagu öeldakse.minimo wrote:Eesti parima korviga küll tegu pole. Ma oleks selle piti raami raua sealt vahelt üldse ära jätnud ja teinud veidi teisiti...
on tulemas järge ka , nii Tenno kui Hillar ise on lõpetamisjärgus oma toimetamistega, koerast on üle saadud , jäänud ainullt saba .
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: Külgkorvi projekt
mdea, suht ükskõik mis moodi see raam tehakse, peaasi et kenasti veereb ja veel paremini edasi käib, see juba teine teema kuidas lenksus oled ja kuidas kallutad niiet pole mõtet viriseda et see on halb ja paha jne eks kes tahab teeb parema ! Minu arust on küll raam korralik ja pole midaig liigset seal, ise mina paneks ainult teised plastikud ja selle esi plastiku teeks ka ilusama (enda maitse järgi) ja siis oleks väga kena pill. Aga ofc see on ainult minu arvamus, ja need asjad olulist kiirust juurde ei anna ju 

Re: Külgkorvi projekt
no tean seda , et Hillari eelmised kliendid , kelle raamid suuresti pit-i raamil põhinevad, sealhulgas lihtsalt jäigaks tehtud orikas tagakiige , limpsasid ikka kõvasti keelt selle raami järele.
kontseptsioonilt peaks asi väga paigas olema , võib viriseda mõne pisiasja teostuse üle. raam on sõitjate ümber ehitatud , sisuliselt, arvestades iseärasus, nagu pikkus ja kaal. on püütud asi võimalikult ergonoomiliseks saada ja sellenimel kõvasti punnitatud. ainus asi , mis minu kaasabil on valminud , on vibu , ning lihtsana näiva asja peale panime ikka kõva pool päeva .
kontseptsioonilt peaks asi väga paigas olema , võib viriseda mõne pisiasja teostuse üle. raam on sõitjate ümber ehitatud , sisuliselt, arvestades iseärasus, nagu pikkus ja kaal. on püütud asi võimalikult ergonoomiliseks saada ja sellenimel kõvasti punnitatud. ainus asi , mis minu kaasabil on valminud , on vibu , ning lihtsana näiva asja peale panime ikka kõva pool päeva .
Re: Külgkorvi projekt
Ehitas mulle selle korvi Lissmann,agama arvan,et hr Alamaa on tunduvalt adekvaatsem vastama sinu küsimustele kui mina, sest ta minu korvile kui perearst ja teab selle korvi ehitus lugu ja mootori sise elu. Helistasin talle ja lubas sind ja teisi väheke valgustada :)Robert66 wrote:Kindlalt üks Eesti paremaid korve. Suur kiitus kes sellega hakkama sai.
Äkki tutvustaks kah natuke- mille algmaterjal oli, kaua aega võttis, mille veljed jne
Palju korvide kokkujooks üldse olema peab?
Edu!
Last edited by kobras on 24. Jan 2014 07:59, edited 1 time in total.
Re: Külgkorvi projekt
Mina nii väga ei muretse selle raami tugevuse pärast,sest nagu ka iceman kirjutas,siis selle hr lissmanni tehtuid korve liikus 2013 rajal vähemalt 3 ja pole läbi aastate kellelgi raami probleeme olnud.Puht huvi pärast käisin ja kaalusin masina ära ja sain tulemuseks 60,2kg, samas on virksil tehtud riga 11 raamist korv ja kuna olen pidanud korduvalt neid korve sakusääru bussi tõstma siis tunnistan,et mitte mingit vahet ma kaalus ei tundnud.extinction wrote:Roolikannu juurest tundub raam kuidagi väga nõrk ning mujal on rauda pandud sinna, kuhu seda nii väga vaja polegi. Omast kogemusest ütlen, et kannu keeravad ratta püsttelje suhtes õigetes kurvides viltu üsna suured jõud ning selle koha väsimine ja murdumine pole mingi küsimus, kui asjal lastakse lihtsalt läbi painduda.
Arvestades, mis mootoritega sõidetakse, peaks kaal olema raami juures vastupidavuselt teisel kohal!
Re: Külgkorvi projekt
60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?
Re: Külgkorvi projekt
Sry,unustsin täpsustada,aga jah kaal on kogu komplektile + 2,5l kütetminimo wrote:60,2 on rataste, mootori ja muu jamaga?

Re: Külgkorvi projekt
tere
iceman pani asjale toreda pealkirja
KOPRAONU KORVIKOOL
on väga hea ,et korvist nüüd eraldi teema tehti,kuna näha,et see huvitab paljusid.
Kuna HR.KOBRAS tegeleb meil korvinduses globaalsemate küsimustega ,ning ei leia alati aega kõigile küsimustele vastata ,siis delegeerib mõned lihtsamad teemad oma õpilastele.
Ma siis proovin vastata
Materjal
toru läbimõõt 22mm ja seina paksus 2mm
Õmblusteta külmalt tõmmatud hüdraulikatoru
2908 22*2 EN10305-4 E235+N (Nii oli arve peal kirjas)
Kaal 0,99kg/jm
Helens OÜ Keila. Ilmselt müüakse ka mujal üle Eesti
Kui keegi kasutab midagi muud võiks teada anda.
Ees ratas 14" ,taga ja korvil 12"
Kuna korvi ratas vii väikse läbimõõduga ja tugev ,siis kaldenurka ei ole tehtud.
Kokkujooksu ja kogu kinemaatika üritan lähipäevil paberile panna ja siia üles riputada.
Mootori kohta võin niipalju öelda ,et sees on originaal D8 vänt ja keps.Minu jaoks oli see väga suur üllatus ,kuna lootsin sealt seest leida midagi erilist .Silindri porting väga profesionaalselt teostatud.
Kõike head
Tenno
iceman pani asjale toreda pealkirja
KOPRAONU KORVIKOOL
on väga hea ,et korvist nüüd eraldi teema tehti,kuna näha,et see huvitab paljusid.
Kuna HR.KOBRAS tegeleb meil korvinduses globaalsemate küsimustega ,ning ei leia alati aega kõigile küsimustele vastata ,siis delegeerib mõned lihtsamad teemad oma õpilastele.
Ma siis proovin vastata
Materjal
toru läbimõõt 22mm ja seina paksus 2mm
Õmblusteta külmalt tõmmatud hüdraulikatoru
2908 22*2 EN10305-4 E235+N (Nii oli arve peal kirjas)
Kaal 0,99kg/jm
Helens OÜ Keila. Ilmselt müüakse ka mujal üle Eesti
Kui keegi kasutab midagi muud võiks teada anda.
Ees ratas 14" ,taga ja korvil 12"
Kuna korvi ratas vii väikse läbimõõduga ja tugev ,siis kaldenurka ei ole tehtud.
Kokkujooksu ja kogu kinemaatika üritan lähipäevil paberile panna ja siia üles riputada.
Mootori kohta võin niipalju öelda ,et sees on originaal D8 vänt ja keps.Minu jaoks oli see väga suur üllatus ,kuna lootsin sealt seest leida midagi erilist .Silindri porting väga profesionaalselt teostatud.
Kõike head
Tenno
Re: Külgkorvi projekt
Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?
Re: Külgkorvi projekt
Ei. Ktm 50cc dellorto oma. Küsimusi võite julgelt küsida :) kui ise ei oska vastata,siis leian ikka kes vastabkr1x_Z wrote:Vägev! Tore, et keegi räägib ka korvi ehitamisest siin foorumis! Piltidelt pole väga aru saada, aga kas mootori otsas istub sae karpa?
Re: Külgkorvi projekt
Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.
Re: Külgkorvi projekt
härra kobras viibib täna kahjuks kosmoses , kuid olen jäätud tänaseks õhtuks tema volitatud esindajaks .
süüde siis ktm 50 originaal. mootori juures pole väga pildipealt vaadelda, tavaline vana kool . lihtsus ja funktsionaalsus , ilma tarbetu blingita . nagu Tenno siin eespool on maininud , pole ka sisemuses sisuliselt midagi, mida poleks enne nähtud, seal polegi midagi tehtud , va silindri portimine, isegi väntvõll on täiesti tehasekonditsioonis d8.
süüde siis ktm 50 originaal. mootori juures pole väga pildipealt vaadelda, tavaline vana kool . lihtsus ja funktsionaalsus , ilma tarbetu blingita . nagu Tenno siin eespool on maininud , pole ka sisemuses sisuliselt midagi, mida poleks enne nähtud, seal polegi midagi tehtud , va silindri portimine, isegi väntvõll on täiesti tehasekonditsioonis d8.
Re: Külgkorvi projekt
Kui veel huvi on mootorist pilte,siis pole probleemi,aga siis pead ootama laupäevani,sest valgel ajal koju ei jõua nädala sees, aga valgustus garaazis pole just parim.kr1x_Z wrote:Hr Kobras, kas oleks võimalik ka mootorist veidi lähemaid kaadreid saada ning täpsustada, millist süütemängu on kasutatud.
Re: Külgkorvi projekt
Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga
Re: Külgkorvi projekt
uut on , võibolla sulle näitab ka, kui hästi räägid .
Re: Külgkorvi projekt
Talamaa korv valmib jah,aga olen kuulnud,et türilt mingi vana hakkab korvi ehitamaAnuPsP wrote:Kas talamaa poolt tuleb ka lisa korvi ehitamisest,rahvas ootab huviga


Re: Külgkorvi projekt
Kuna minu korvraam on ühestükis 1,5 hooaega ilma ühegi mureta rajal veerenud ja kuna eesmärk on ikka võimalikult kerge ja samas vastupidav korv ehitada siis sai ka suht sama projektiga hakkatud ka pojale korvi ehitama. See peaks veits kergem tulema kui minu oma, aga mis ma siin ikka seletan.....vaadake parem pilte













