![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aga see paistab olema Ju-2K, ehk siis sünni poolest korviga isend, neil ei olnudki vist seisuharki (ärge näkku lööge kui ma eksin
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ikka oli seisuhark ka korviga masinatel. Kuidas muidu tagaratast vahetadVihmamees wrote:Naaiiisss, oma Jupiter 5'e ajad tulevad meeldeEi ole paremat häält kui kaks takti ja vähemalt kaks silindrit!
Aga see paistab olema Ju-2K, ehk siis sünni poolest korviga isend, neil ei olnudki vist seisuharki (ärge näkku lööge kui ma eksin). Siit järgmine soovitus: tõenäoliselt on tal ees 16 hambaga veohammasratas, sellega on oht liiga pöördesse ajada tavakiirusel. Sinna oleks sobilik 18 või isegi 19 hammast, hoiab pöörded mõistlikud ja sõidurõõmu jagub kauemaks...
Saavad ikka. Tavaliselt kord töötab-kord mitte sõltub temperatuurist. Silinder läheb kuumaks ja edasi vaid puterdab. Endal kogemus olemas sellise pooliga. Suri välja, kui rattaga mõnda aega sõidetud oli, uus süütepool lahendas asja.izimees27 wrote:süütepoolid vist ei saand nõnda jamada et kord töötab kord mitte ?! ma niikaua aega tagasi jändasin et ma maj mäleta enam nendest üldse mitte midagi
Kondeka peal on kirjas vist 0,25 uF (mikrofarad) ja 400 V. Kui sul mingi vene telekas on käepärast, siis võta lahti ning kola skeemi peal veidi ringi. Tõenäoliselt leiad sarnaste parameetritega.izimees27 wrote:teab siis keegi pakkuda kondekaid või millised sinna veel sobivad ??