IZ Jupiter 2k 1967
IZ Jupiter 2k 1967
Tere,
Tükk aega olen mõelnud siia teema teha ja nüüd lõpuks leidsin aega ja kirjutan kah enda liikurist.
Tsikkel siis IZ Jupiter 2k ja aastast 1967. Umbes 12 aastat tagasi sai teine kuuri alt välja kaevatud ja olles alles teismeline sai isa abiga ta nö sõitma. Sõidetud sai paar suve kui hakkas mootor vaikselt ülesütlema ja genekas ei laadinud suht algusest peale. Tänu sellele sai tsiklit rohkem lükatud kui temaga sõidetud. Pärast seda jäigi ta uuesti kuuri alla seisma.
Selle aasta kevadel juhtus selline asi, et leiti üles kadunud olnud vene dokumendid. Ja siis hakkasingi kauaoodatud unistuse poole püüdlema, et tsiklit arvele saada ja uuesti sõiduvalmis teha.
Pärast mitmeid telefoni kõnesid ja mitmeid ark'e hiljem sain ta lõpuks arvele.
Ja siis hakkas see kõigelõbusam tegevus - "reustareeerimine" võimaluste piires.
Mis ma ikka siin lobisen - Pildid räägivad rohkem kui sõnad.
Ark'i minek: Sai arvele: Siis sai hakatud lammutama: Mootor ootab kordasaamist: Mootori transport Põltsamaalt Elvasse: Sai siis eeltöid teostatud: Esimest korda sai värvipüssi käes hoitud: Värvi üritasin leida originaali lähedast: Ja siis sai vaikselt hakatud komplekteerima: Sooviks tänada järgnevaid kasutajaid:
Mootoriremont - kivipurustaja666
Küljekarp akupoolne - tank85
Eilse seisuga sain elektrijuhtmed veetud ja sain ka käima. Vaja veel nipetnäpet teha ja siis saab proovisõidu ära teha.
Puudu siis veel iste ja hunnik pirne - kellel on siis pakkuge!
Tükk aega olen mõelnud siia teema teha ja nüüd lõpuks leidsin aega ja kirjutan kah enda liikurist.
Tsikkel siis IZ Jupiter 2k ja aastast 1967. Umbes 12 aastat tagasi sai teine kuuri alt välja kaevatud ja olles alles teismeline sai isa abiga ta nö sõitma. Sõidetud sai paar suve kui hakkas mootor vaikselt ülesütlema ja genekas ei laadinud suht algusest peale. Tänu sellele sai tsiklit rohkem lükatud kui temaga sõidetud. Pärast seda jäigi ta uuesti kuuri alla seisma.
Selle aasta kevadel juhtus selline asi, et leiti üles kadunud olnud vene dokumendid. Ja siis hakkasingi kauaoodatud unistuse poole püüdlema, et tsiklit arvele saada ja uuesti sõiduvalmis teha.
Pärast mitmeid telefoni kõnesid ja mitmeid ark'e hiljem sain ta lõpuks arvele.
Ja siis hakkas see kõigelõbusam tegevus - "reustareeerimine" võimaluste piires.
Mis ma ikka siin lobisen - Pildid räägivad rohkem kui sõnad.
Ark'i minek: Sai arvele: Siis sai hakatud lammutama: Mootor ootab kordasaamist: Mootori transport Põltsamaalt Elvasse: Sai siis eeltöid teostatud: Esimest korda sai värvipüssi käes hoitud: Värvi üritasin leida originaali lähedast: Ja siis sai vaikselt hakatud komplekteerima: Sooviks tänada järgnevaid kasutajaid:
Mootoriremont - kivipurustaja666
Küljekarp akupoolne - tank85
Eilse seisuga sain elektrijuhtmed veetud ja sain ka käima. Vaja veel nipetnäpet teha ja siis saab proovisõidu ära teha.
Puudu siis veel iste ja hunnik pirne - kellel on siis pakkuge!
Last edited by Andrei1 on 21. Nov 2012 11:04, edited 2 times in total.
Päris kena töö! Kas Jupiter korvi ka lõpuks külge saab? - On ju ikkagi "K" Originaalsuse sisukohalt võid tutvuda minu restaureerimata isendiga: http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=19797
Edu ja jõudu!
Edu ja jõudu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
To "Ilts" - Aitähh, oleks saand veel paremini aga see selleks. Korv oli aga vanamees oli selle emexisse ära viinud kuna olnud suht läbi. Aga eks näis kui leian kunagi korraliku siis panen ta ka külge :)
To "Nobody" - näen sellist asja esimest korda, antud rattal seda küljes polnud :S
Mootori transport oli jah selline olude tõttu kuna autot polnud :) . Raske oli sõita kuid sain hakkama minimaalsete kadudega. Sai tagumise sadula lukuümbris ära lõhutud, kuid see sai keevitust ja nagu uus :)
To "Nobody" - näen sellist asja esimest korda, antud rattal seda küljes polnud :S
Mootori transport oli jah selline olude tõttu kuna autot polnud :) . Raske oli sõita kuid sain hakkama minimaalsete kadudega. Sai tagumise sadula lukuümbris ära lõhutud, kuid see sai keevitust ja nagu uus :)
Eile sai sellised asjad muretsetud:
Nüüd paar küsimust targematele:
1. Kuidas kinnitub nö toore tross siibri külge - äkki kellegil pilt, netist ei leidnud. Karburaator peaks olema k-36.
2. leegitoru ja summuti vaheline hermeetilisus - kui käima panin lõi leegitoru ja summuti vahelt heitgaase välja - kas on norm või peaks sutsu hermeetilisemaks asja tegema?
3. Mida teha et käimalöömis vänt ei läheks vastu summutit?
Vajaminevadi asju:
Sadul - piisab ka poroloonist ja/või nahast.
Leegitorud - korralikke
Äkki kellegil vedeleb ka korralikke kroom summuteid
Gaasirutškat
vasak käepide
Sadula tagumised käepidemed kui nad olid üldse originaalis peal
Ootan pakkumisi
Nüüd paar küsimust targematele:
1. Kuidas kinnitub nö toore tross siibri külge - äkki kellegil pilt, netist ei leidnud. Karburaator peaks olema k-36.
2. leegitoru ja summuti vaheline hermeetilisus - kui käima panin lõi leegitoru ja summuti vahelt heitgaase välja - kas on norm või peaks sutsu hermeetilisemaks asja tegema?
3. Mida teha et käimalöömis vänt ei läheks vastu summutit?
Vajaminevadi asju:
Sadul - piisab ka poroloonist ja/või nahast.
Leegitorud - korralikke
Äkki kellegil vedeleb ka korralikke kroom summuteid
Gaasirutškat
vasak käepide
Sadula tagumised käepidemed kui nad olid üldse originaalis peal
Ootan pakkumisi
Last edited by Andrei1 on 29. Aug 2012 18:21, edited 1 time in total.
K-36 peaks olema eraldi toore nõel ja,et seda paika saada on ennem vaja tross läbi ülemise kinnituse vedada ja seejärel läbi vedru saada. Toore siibri vedru on jäigem ja ka lühem vist,kui gaasi oma. Kõige idiootsem asja juures on see,et tihti kipub trossi ots ennem minema käes,kui saad selle toorenõela taha kinni. Seega võin ette hoiatada,et paras närvide mäng. Hiljem tuleb nõela karburaatorisse asetades vaadata,et nii toore kui segu nõel oleksid oma aukudes kohakuti, muidu jääd seda süsteemi kokku vägistama. Kahjuks pilti protseduurist mul pakkuda pole.Andrei1 wrote: Nüüd paar küsimust targematele:
1. Kuidas kinnitub nö toore tross siibri külge - äkki kellegil pilt, netist ei leidnud. Karburaator peaks olema k-36.
2. leegitoru ja summuti vaheline hermeetilisus - kui käima panin lõi leegitoru ja summuti vahelt heitgaase välja - kas on norm või peaks sutsu hermeetilisemaks asja tegema?
3. Mida teha et käimalöömis vänt ei läheks vastu summutit?
Jupiter 2 peaks olema leegitorude küljes originaalis õhuke ümar ja veidi koonusesse taotud vaskseib. Kuid mõned panid omal ajal ka asbest nööri lisaks,et saada tihedamaks süsteemi.
Selleks,et käimalöömise vänt ei rikuks sumbuteid,tuli ta panna teatud asendus otsa ja mitte täiesti vastu küljekaant taguda vaid jätta sinna oma 5mm ruumi. Kuid kas see sinu ratta puhul toimib seda ei oska öelda. Enda Jupiteril sain nii küll probleemist lahti.
Tänud info eest RS07.
Täna sai siis veel natukene tegeletud ja tundub et toore nõela ei olegi, vedru leidsin kuid nõel lännu!
Hetkeseisuga on tsikkel koos ja töötab, kuid kui panin uued harjad siis laadimine kadus ära, ju siis vajavad nats sissetöötamist (vanade harjadega laadis ilusti).
Küljekarp sai ka ära värvitud, kuid kuna värv sai ostetud teisest poest siis erineb paari tooni võrra! Aga pole hullu, see ei mõjuta sõiduomadust.
Veel selgus, et vaja läheb:
1. siduri- ja gaasitross
2. gaasi keeramis rutška
3. signaal
4. toore nõel
Äkki kellegil on midagi pakkuda!
Pildid tulevad natsa hiljem!
PS- äkki keegi viitsib paari sõnaga kirjeldada õige karburaatori reguleerimis meetodi?
Täna sai siis veel natukene tegeletud ja tundub et toore nõela ei olegi, vedru leidsin kuid nõel lännu!
Hetkeseisuga on tsikkel koos ja töötab, kuid kui panin uued harjad siis laadimine kadus ära, ju siis vajavad nats sissetöötamist (vanade harjadega laadis ilusti).
Küljekarp sai ka ära värvitud, kuid kuna värv sai ostetud teisest poest siis erineb paari tooni võrra! Aga pole hullu, see ei mõjuta sõiduomadust.
Veel selgus, et vaja läheb:
1. siduri- ja gaasitross
2. gaasi keeramis rutška
3. signaal
4. toore nõel
Äkki kellegil on midagi pakkuda!
Pildid tulevad natsa hiljem!
PS- äkki keegi viitsib paari sõnaga kirjeldada õige karburaatori reguleerimis meetodi?
Pole ammu midagi kribanud.
Üleeile sai siis ette võetud vähe pikem ring ja sai läbitud 15km :) Kordagi lükkama ei pidanud ja teepeale ka ei jäänud!
Sõidu ajal ja vahepeal üritasin reguleerida ka karburaatorit, et mootori tööd paremaks saada kuid katseeksitus meetodil nagu ei õnnestunudki. Tühikäik on ilusti paigas, pöördesse ka nagu läheb enamvähem (väga piinata ka ei taha praegu) kuid teatud pöördest hakkab puterdama ja 4nda käiguga üle 60mne ei läinud. Küünal oli sõidulõpus must. Eks peab A.Palu raamatut lugema :) Saab targemaks
Vahepeal sain siis omale mingisuguse uue rutska koos uue trossiga. Muidugi pidin trossi tuunima et sobiks ilusti antud rutskaga. Sai ka uus siduritross. Laadimine on niinagu ta on. Uute harjadega ei lae üldse. Panin poolpidused vanad tagasi ja mingil määral ta laeb. Eks peab vähe nõgusamaks neid tegema äkki parandab laadimist. Laadimis tuluke hõõgub. Tühikäigul annab 5v ja kui natuke tuure ülesse lasta siis läheb sinna 6v alla.
Vana sadula panin ka ajutiselt külge, et saaks natukenegi sõita.
Kokkuvõttes - tuled, signaal töötavad ja lüliti töötavad. Süütelukk on nii nagu ta on kord töötab kord ei tööta. Hetkel klemmid kokkupandud.
Vaja läheb siis:
1. Kraani (vist oli k-16 vms) - uus või kütust pidav
2. Süütelukk koos võtmega - töökorras
3. Karburaator k-36 koos juurdekuuluvaga - töökorras koos tervete tihenditega!
4. Ja muidugi muud vajalikku korralikku kraami võite pakkuda
Tegin ka väikese video hetkeolukorrast:
http://www.youtube.com/watch?v=DVUCN9Bd5RA
Üleeile sai siis ette võetud vähe pikem ring ja sai läbitud 15km :) Kordagi lükkama ei pidanud ja teepeale ka ei jäänud!
Sõidu ajal ja vahepeal üritasin reguleerida ka karburaatorit, et mootori tööd paremaks saada kuid katseeksitus meetodil nagu ei õnnestunudki. Tühikäik on ilusti paigas, pöördesse ka nagu läheb enamvähem (väga piinata ka ei taha praegu) kuid teatud pöördest hakkab puterdama ja 4nda käiguga üle 60mne ei läinud. Küünal oli sõidulõpus must. Eks peab A.Palu raamatut lugema :) Saab targemaks
Vahepeal sain siis omale mingisuguse uue rutska koos uue trossiga. Muidugi pidin trossi tuunima et sobiks ilusti antud rutskaga. Sai ka uus siduritross. Laadimine on niinagu ta on. Uute harjadega ei lae üldse. Panin poolpidused vanad tagasi ja mingil määral ta laeb. Eks peab vähe nõgusamaks neid tegema äkki parandab laadimist. Laadimis tuluke hõõgub. Tühikäigul annab 5v ja kui natuke tuure ülesse lasta siis läheb sinna 6v alla.
Vana sadula panin ka ajutiselt külge, et saaks natukenegi sõita.
Kokkuvõttes - tuled, signaal töötavad ja lüliti töötavad. Süütelukk on nii nagu ta on kord töötab kord ei tööta. Hetkel klemmid kokkupandud.
Vaja läheb siis:
1. Kraani (vist oli k-16 vms) - uus või kütust pidav
2. Süütelukk koos võtmega - töökorras
3. Karburaator k-36 koos juurdekuuluvaga - töökorras koos tervete tihenditega!
4. Ja muidugi muud vajalikku korralikku kraami võite pakkuda
Tegin ka väikese video hetkeolukorrast:
http://www.youtube.com/watch?v=DVUCN9Bd5RA
Vahepeal pole siis midagi juhtunud kuid kevadeks sooviks kõik ära teha!
Vahepeal sain uue karburaatori ja mõne eebli.
Pakkuda võib endiselt järgmisi asju:
1. Kraani (vist oli k-16 vms) - uus või kütust pidav
2. Ja muidugi muud vajalikku korralikku kraami võite pakkuda
Ja palun soovitage inimest kes sadula katte uue teeks!
Vahepeal sain uue karburaatori ja mõne eebli.
Pakkuda võib endiselt järgmisi asju:
1. Kraani (vist oli k-16 vms) - uus või kütust pidav
2. Ja muidugi muud vajalikku korralikku kraami võite pakkuda
Ja palun soovitage inimest kes sadula katte uue teeks!
Last edited by Andrei1 on 30. Nov 2012 23:48, edited 1 time in total.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kraan on vist KP-12.
Kasutaja Roosakummik tegeles siin foorumis sadulakatete õmblemisega.
Kasutaja Roosakummik tegeles siin foorumis sadulakatete õmblemisega.
Andrei1 wrote:Vahepeal pole siis midagi juhtunud kuid kevadeks sooviks kõik ära teha!
Vahepeal sain uue karburaatori ja mõne eebli.
Pakkuda võib endiselt järgmisi asju:
1. Kraani (vist oli k-16 vms) - uus või kütust pidav
2. Süütelukk koos võtmega - töökorras
3. Ja muidugi muud vajalikku korralikku kraami võite pakkuda
Ja palun soovitage inimest kes sadula katte uue teeks!
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 16. May 2011 00:00
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nii kraan sai Põlvast tellitud ja mõned pudinad veel. Mind ka häirivad need mõlgid ja mootori mitte nii viisakas välimus ja mõned asjad veel, kuid soov oli sõitma saada asi :) Eks kui tehniliselt asi juba korras siis saab pisiasjadele rohkem tähelepanu pöörata!
Iga mõlk on mälestus mis nooruspõlves valesti sai tehtud
Iga mõlk on mälestus mis nooruspõlves valesti sai tehtud
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Nii vahepeal palju vett merre vooland!
Sadula sain lõpuks kätte ja tulemus on väga hea! Laadimise sain enamvähem korda. Praegu mingitmoodi laeb , pidin relee kontakte vähe regullima! Kõik tuled ja viled töötavad ja ülevaatuse sain ka tehtud!
Põhimõtteliselt on kõik korras. Karburaatorit olen ka palju näppind ja küünlad hakkavad vaikselt pruuniks minema mis peaks tähendama progressi paremuse poole !
Nobody käest soetatud leegitorud sai ka külge pandud. Pidi natuke modima kuid külge nad said.
Pudinad mis Põlvast tulid sai ka külge ja praegu nagu midagi karjuvat teha ei ole, kui ainult välimust korrigeerida!
Vaja oleks siis esilaternasse käivad tulukese klaasi - oranži ja õpetus kuidas klaas pesasse saada et ta katki ei läheks äkki kellegil on pakkuda?
Aga muidu on väga lahe sõita ja harjumatu käega suunda näidata!
Sadula sain lõpuks kätte ja tulemus on väga hea! Laadimise sain enamvähem korda. Praegu mingitmoodi laeb , pidin relee kontakte vähe regullima! Kõik tuled ja viled töötavad ja ülevaatuse sain ka tehtud!
Põhimõtteliselt on kõik korras. Karburaatorit olen ka palju näppind ja küünlad hakkavad vaikselt pruuniks minema mis peaks tähendama progressi paremuse poole !
Nobody käest soetatud leegitorud sai ka külge pandud. Pidi natuke modima kuid külge nad said.
Pudinad mis Põlvast tulid sai ka külge ja praegu nagu midagi karjuvat teha ei ole, kui ainult välimust korrigeerida!
Vaja oleks siis esilaternasse käivad tulukese klaasi - oranži ja õpetus kuidas klaas pesasse saada et ta katki ei läheks äkki kellegil on pakkuda?
Aga muidu on väga lahe sõita ja harjumatu käega suunda näidata!
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Vana teema aga ehk loed veel.
Ratas on kena, kuidas nüüd sõidab? Mul on üks küsimus - kirjutasid et üle 60 ei lähe - kas said liikuma? mis tegid et minema hakkas? Omal on sama mure
Ratas on kena, kuidas nüüd sõidab? Mul on üks küsimus - kirjutasid et üle 60 ei lähe - kas said liikuma? mis tegid et minema hakkas? Omal on sama mure
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Tere,
Tsikkel sõidab hästi Pidin karbussi vähe timmima siis hakkas paremini käima! Hetkel läheb 90 km/h vabalt välja kuid peamiselt sõidan 70-80 vahel.
Tsikkel sõidab hästi Pidin karbussi vähe timmima siis hakkas paremini käima! Hetkel läheb 90 km/h vabalt välja kuid peamiselt sõidan 70-80 vahel.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Tervist,
Midagi erislist lisada pole, kuid äkki kellegil on pakkuda tulekorpusesse käivat oranži akulaadimis "klaasi" koos alumiiniumist korpusega!
Väike jõuluvideo kah :) sai natuke ringi vuratud!
http://www.youtube.com/watch?v=zaz8Mtm2xVs
Häid pühi!
Midagi erislist lisada pole, kuid äkki kellegil on pakkuda tulekorpusesse käivat oranži akulaadimis "klaasi" koos alumiiniumist korpusega!
Väike jõuluvideo kah :) sai natuke ringi vuratud!
http://www.youtube.com/watch?v=zaz8Mtm2xVs
Häid pühi!
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Vahepeal palju aega jälle möödunud kuid sõita ikka suvel sai
Sai veel uued 3,50 - 19 Mitas H02 63P TT rehvid ja lohvid soetatud/paigaldatud ja sai ka üks vana Riga kiiver nö taastatud (lihvitud, värvitud ja uus sisu meisterdatud ämma abiga):
Aga seniks ilusat talve!
PS: Kahjuks ma ei saa pilte korda. Pildid kõik 800x600 (laius kõrgus) aga ikkagi millegipärast on äralõigatud.
Sai veel uued 3,50 - 19 Mitas H02 63P TT rehvid ja lohvid soetatud/paigaldatud ja sai ka üks vana Riga kiiver nö taastatud (lihvitud, värvitud ja uus sisu meisterdatud ämma abiga):
Aga seniks ilusat talve!
PS: Kahjuks ma ei saa pilte korda. Pildid kõik 800x600 (laius kõrgus) aga ikkagi millegipärast on äralõigatud.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
+1 Mitas on täitsa hea pidamisega rehvivalik, enda rattalgi need palju km läbi vuranud.Andrei1 wrote:Vahepeal palju aega jälle möödunud kuid sõita ikka suvel sai
Sai veel uued 3,50 - 19 Mitas H02 63P TT rehvid ja lohvid soetatud/paigaldatud ja sai ka üks vana Riga kiiver nö taastatud (lihvitud, värvitud ja uus sisu meisterdatud ämma abiga):
PS: Kahjuks ma ei saa pilte korda. Pildid kõik 800x600 (laius kõrgus) aga ikkagi millegipärast on äralõigatud.
Kroomitud õlianumaga paagikork sobiks su rattale hästi.
Panin su fotod manusesse, nüüd on parem.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Kas on võimalik teised pildid kah lihtsa vaevaga manusesse lisada?
Rehvid head jah, kuid ega neid väga piiripeal testida saagi
Aga kroomiga kork on täiesti olemas kuigi millegipärast meeldib mulle must kork rohkem. Sai veel uus tihend lõigatud korgile. Muidu kütust lendas kahte lehte kui vähe hoogsamalt sai sõidetud!
Rehvid head jah, kuid ega neid väga piiripeal testida saagi
Aga kroomiga kork on täiesti olemas kuigi millegipärast meeldib mulle must kork rohkem. Sai veel uus tihend lõigatud korgile. Muidu kütust lendas kahte lehte kui vähe hoogsamalt sai sõidetud!
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Sai pisut paremAndrei1 wrote:Kas on võimalik teised pildid kah lihtsa vaevaga manusesse lisada?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Nobody ole sa tänatud!
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Nonii, pikka aega pole midagi kirjutanud. Suvel sai sõidetud ja nüüd vaja siis remontida
Nimelt sidur libiseb. Sai sügisel ostetud uued kettad ja vaja nüüd ära vahetada. Enne kui hakkan lammutama uuriks targemate käest, et kuidas see protsess täpsemalt välja näeks. Vanad kettad välja ja uued sisse? Kui palju peab vedrusid peale keerama? On seal veel midagi millele peaks tähelepanu pöörama?
Nimelt sidur libiseb. Sai sügisel ostetud uued kettad ja vaja nüüd ära vahetada. Enne kui hakkan lammutama uuriks targemate käest, et kuidas see protsess täpsemalt välja näeks. Vanad kettad välja ja uued sisse? Kui palju peab vedrusid peale keerama? On seal veel midagi millele peaks tähelepanu pöörama?
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Kui kaane maha võtad, pese kenasti sidurikoda ja sidurikorv ka juba cleaneriga puhtaks.
Kuid nii lihne ongi, vedrumutreid pinguta vastamisi - nagu ikka. Ilmselt võluks mingid Nm ka kuskilt välja, kuid pigem käib nii, et ühtlaselt pingesse ja nõksa tagasi + proovisõit.
Kuid nii lihne ongi, vedrumutreid pinguta vastamisi - nagu ikka. Ilmselt võluks mingid Nm ka kuskilt välja, kuid pigem käib nii, et ühtlaselt pingesse ja nõksa tagasi + proovisõit.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Väga hea siis kui lihtne on Proovisõiduga peab vast kevadeni ootama. Homme võtan ketaste vahetamise käsile!Nobody wrote:Kui kaane maha võtad, pese kenasti sidurikoda ja sidurikorv ka juba cleaneriga puhtaks.
Kuid nii lihne ongi, vedrumutreid pinguta vastamisi - nagu ikka. Ilmselt võluks mingid Nm ka kuskilt välja, kuid pigem käib nii, et ühtlaselt pingesse ja nõksa tagasi + proovisõit.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Võibolla, kui sidurivedrud liiga pehmed, on vaja ohverdada üks vana lai kruvikeeraja, millele keskele sälk ketaslõikuriga tehtud. Siis saab mutreid paremini pingutada
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Siduri vedrud tuleb reguleerida sedasi ,et siduri lahutamisel pealmine kaas eemalduks terve ringi ulatuses võrdselt.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Re: IZ Jupiter 2k 1967
Nonii. Sidur sai siis vahetatud ja reguleeritud. Töötab hetkel probleemivabalt. Tekkis küsimus. Nimelt vasaku karteripoole tihend mis käib käimalöömis võlli peale. Milline see täpselt olema peab?
IZ 56 kataloogis on selline pilt:
Saan aru, et rõngastihend ja puks. Kas Jupiter 2ˇel on samamoodi või on kuidagi teistmoodi lahendatud?
Võhmas kolades leidsime vist Jupiter 3ˇme karteri poole ja seal oli sees sellised asjad:
Need aga Jupiter 2ˇle ei tundunud sobivat.
Äkki kellegil on Jupiter 2 kataloog või oskab infot jagada?
Teine küsimus oleks selline, et milline on originaalis õhupuhastaja?
Hetkel peal on sellinne:
Minul on alumine osa natuke katki ja sealt immitseb õli välja:
Tegin ajutise remondi kuid äkki kellegil on seda alumist otsa ja soovib mulle müüa?
Võhmast sain ka muud vajalikku uuemat nodi:
Vahetatud sai ka keti kummikatted:
Ja ka see kumm sai vahetatud korralikuma vastu:
Eks nokitsemist jätkub ja vaikselt korrastan tehnilist seisukorda. Hooaeg sai ka avatud
IZ 56 kataloogis on selline pilt:
Saan aru, et rõngastihend ja puks. Kas Jupiter 2ˇel on samamoodi või on kuidagi teistmoodi lahendatud?
Võhmas kolades leidsime vist Jupiter 3ˇme karteri poole ja seal oli sees sellised asjad:
Need aga Jupiter 2ˇle ei tundunud sobivat.
Äkki kellegil on Jupiter 2 kataloog või oskab infot jagada?
Teine küsimus oleks selline, et milline on originaalis õhupuhastaja?
Hetkel peal on sellinne:
Minul on alumine osa natuke katki ja sealt immitseb õli välja:
Tegin ajutise remondi kuid äkki kellegil on seda alumist otsa ja soovib mulle müüa?
Võhmast sain ka muud vajalikku uuemat nodi:
Vahetatud sai ka keti kummikatted:
Ja ka see kumm sai vahetatud korralikuma vastu:
Eks nokitsemist jätkub ja vaikselt korrastan tehnilist seisukorda. Hooaeg sai ka avatud