Page 4 of 7

Posted: 10. Oct 2009 22:42
by karlerik110
delta-501 wrote: Võistlustele ma ilmselt ei jõua, sest see masin pole kiiruse peale tehtud.
Sorry, aga siis mul pole küll erilist usku selle pilli konkurentsivõimelisusse. Ja pealegi on ka aeglaseid, kuid tehnilisi radu!

Posted: 10. Oct 2009 23:46
by delta-501
Sile rehv ja võrri originaalhammaks ja see võrr lendab. Aga mind tõesti ei huvita see. Kui see on krossivõrr, siis on ta jõu peale tehtud ja nii see ka jääb. Võistlustest on ka mul jumalast savi.

Posted: 23. Oct 2009 20:58
by delta-501
Igav...,

Mõned pildid siis:
Image
Image
Image
Image
Kulumatu kummist klotsidega siduriketas, ei libise kunagi : ) :
Image

Raami saab keevitama järgmise kuu alguses, sest keevitajal gaas otsas hetkel. Mootor saab homme või lähipäevil valmis, paak ka.

Posted: 23. Oct 2009 21:15
by karlerik110
Jou, kust Rockstari klepse said ? :D

Posted: 24. Oct 2009 00:34
by tofetome
Palju selle suurema hammaka panekuga jõudu juurde tuleb? Mis on hammaste arvu erinevus pealmise ja alumise ketta vahel?

Posted: 24. Oct 2009 10:00
by delta-501
Alumine võrri orig. 42 hammast vist, ülemine 48 hammast. Jõudu tuleb juurde ikka mootorist :D aga kuna uus rehv on "veits" kõrgem kui delta oma siis ma panen suurema hammaka ka, et ülekanne jääks umbes samaks nagu enne.

Posted: 24. Oct 2009 11:52
by vootele
Kui mootor suudab korralikult pöördesse käia, siis suurem ketiratas annab juurde nii kiirenduses kui tippkiiruses.

Posted: 28. Oct 2009 19:14
by delta-501
Süda sai valmis mõni päev tagasi.

Image
Image
Image

Posted: 28. Oct 2009 19:58
by extinction
Vaheta karpa ära. See K60 on üks pagana rumalus.
Ma korra proovisin üht 18 mm karpat mida ma paikagi ei saanud timmitud, lisaks oli üleminek karpalt klapile terav ja klapp liiga väike aga siiski nagu uus mootor oleks vahel olnud.

Mis sa väntvõlliga tegid, vaatasin et pildil oli üks ära lõhutud?

Posted: 28. Oct 2009 20:30
by delta-501
Teist karpat pole, aga sellega jooksis see võrr ka väga hästi, niiet hetkel vahetama ei hakka.

Kokku lõin ma 4 vänta laiali, ühelt võtsin kepsu, teiselt põsed ja siis ühe korraliku laagri sain ka kokku, pressisin kokku tagasi ja eks näis kaua peab. Katsetama peab ju :D

Posted: 28. Oct 2009 20:33
by extinction
Õlitusavad ikka tegid? Kui ei siis võta parem kohe lahti tagasi. :lol:

Posted: 28. Oct 2009 20:37
by karpuss
mingit paremat süüdet ei areta peale?

Posted: 28. Oct 2009 21:04
by delta-501
Süüde jääb originaal.

See praegune vänt on katsetamiseks, et kaua vastu peab. Plaanis on üldse uus laager panna, mitte originaal muidugi, vaja mingisse laagripoodi minna ja orig. mõõtude järgi uus otsida. Kui leiab muidugi...

Kuidas õlitusava mõtled? Kas selline nagu kepsu ülemises otsas, et lihtsalt mingine ava lõigata, või siis kepsu külje peale mingid avad viilida? Seda lõhet proovisin lõigata, ega eriti ei saa.

Posted: 28. Oct 2009 22:07
by extinction
Külje peale sälkude lõikamist mõtlesin. Mul jäid need tegemata, vänt pole veel eriti sõitnudki ja juba küpse.

Posted: 28. Oct 2009 22:24
by priiit
tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?

Posted: 28. Oct 2009 22:27
by vorrimen
priiit wrote:tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?
riga 7 raamil ei ole amorte

Posted: 28. Oct 2009 22:43
by priiit
vorrimen wrote:
priiit wrote:tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?
riga 7 raamil ei ole amorte
mind ei huvita millisel mudelil on amordid või mitte, tahaks teada kuidas oma amorte pikemaks teha ?

Posted: 28. Oct 2009 22:46
by canyondrift
Osta uued amordid või siis teha vahetükk amordikinnitustele, et kinnitus kõrgemal oleks. Tavaliselt tehakse neid kolmeastmelisena.

Posted: 29. Oct 2009 13:06
by priiit
canyondrift wrote:Osta uued amordid või siis teha vahetükk amordikinnitustele, et kinnitus kõrgemal oleks. Tavaliselt tehakse neid kolmeastmelisena.
ei saanud eriti aru akki oleks kellegil anda seliisest varjandist pilte?

Posted: 29. Oct 2009 13:16
by tofetome
Mina mõtlesin endale ka teha amordikõrgendused. Ei saanud ka esialgu pihta, kuid vaatasin mida pakutakse rolleritele ja võtan sealt ¨nitti.
Lingil on üks variant rollerite amordikõrgendustest.
http://www.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=et

Posted: 15. Nov 2009 15:13
by delta-501
Pmst valmis,

Mootor töötab paremini kui enne, aga sidur tuleb uus teha. Ei viitsi hakata seletama mis tal viga on aga täna sai sõita vast paarsada meetrit. Muidu läheb ikka kõvalt edasi, sõidu ajal tõmbas ratta ringi lumel kui tuuri andsin, niiet mineku kohapealt võib rahule jääda : )

Aga kuna see mootor arendab jõudu kõrgetel pööretel, siis ilma sidurita on võimatu sõita. Ühtegi videot ei saanud ka teha..

Ideid kuidas uut sidurit teha? Delta sidurijuppidest mingine kolmekettaline tuleks vist kokku panna... või midagi sinnapoole...


Ahjaa, kärna ei saanud praegu alla panna, sest pole õhukummi tollele.

Ühtegi normaalset pilti ka pole :?



Image

Posted: 15. Nov 2009 23:01
by tofetome
Hea kuulda, et töötab, isegi tõmbab ketsi ringi :D . Küsiks, et kas sul jäi sinna see Mikuni karpa või K60B? Edu edaspidisel ehitamisel.

Posted: 15. Nov 2009 23:23
by extinction
Pildilt on näha et K60.

Posted: 15. Nov 2009 23:24
by tofetome
Vabandust, aga ma küll ei näinud.

Posted: 15. Nov 2009 23:57
by koppel
tofetome wrote:Vabandust, aga ma küll ei näinud.
saab järeldada võib olla õhu puhastist

Posted: 16. Nov 2009 00:01
by karlerik110
pildilt ON näha et karburaatoriks on K60

Posted: 16. Nov 2009 10:25
by virgor
karpuss wrote:mingit paremat süüdet ei areta peale?
päris õige küsimus.Kui on peal kontakt süüde siis on veel tuunimist küll.Kõvasti käival mootoril igatahes kontakt ei toimi enam.Sellest võib eeldada,et see pill ei käi kõvasti(lihtne loogika).Aga Edu

Posted: 16. Nov 2009 16:50
by delta-501
Järgmine nv arvatavasti saate video, siis näete, et see käib edasi küll selle süütega ka.

Posted: 22. Nov 2009 17:39
by delta-501
Valmis nüüd lõplikult.

Kuna varem mootor madalatel pööretel absull ei vedanud, siis võtsin silku maha ja käisin ülevooluaknad viiliga üle, palju parem sai ikka. Nüüd läheb kiiremini pöördesse, madalatel pööretel veab ka hästi, kiirus parem :P

Ainuke jama on siiani sidur ja lekkiv radikas aga küll need ka elama sunnib : )


Üldiselt mootor toidab päris hästi nüüd, kiirendusel võtab näo naerule ikka :D

Posted: 22. Nov 2009 19:20
by tofetome
Tublit tööd teed. Aga lubatud videot ka saab?

Posted: 22. Nov 2009 19:33
by delta-501
Kui nädala keskel on aega sidur korda teha siis mingi aeg ikka saab : )

Posted: 26. Nov 2009 01:38
by Mkr_
Väga kõva masin on.Kust rockstari kleepse said?kuskil müüakse?

Posted: 26. Nov 2009 20:21
by delta-501
Kleepsud kõik kleepepaberile prinditud, välja lõigatud ja mingine kleepekile ka peal, täitsa hästi püsivad.

Praegu muidu sõita ei saa, sest radikas jookseb suht kähku tühjaks, silikon ka ei aita, peab vist momendi ja riidega paikama kuidagi või midagi sinnakanti. Uut resot peab hakkama ka tegema mingi aeg, pinnalaotused ja plekk olemas, see on siis see rootsi reso aga suht lihtsal kujul... parem saab ikka kui praegune : ) , Uut süüdet tuleb ka hakata vaikselt leiutama, vahepeal mõtlesin teha akusüüte aga see aku värk mulle eriti ei meeldi, sest laadimist pole.. samas see on odav ja lihtne variant.

pilti ka:
Image
Image

Posted: 26. Nov 2009 22:00
by extinction
Hangi Virgo käest hiina võrrimootori süüde. Pole kontakte, pole muret.

Rootsi reso lihtsal kujul? :roll:

Posted: 26. Nov 2009 22:11
by delta-501
Lihtsal kujul jah, ma ei oska nendest mõõtudest teisi pinnalaotusi teha.

Posted: 26. Nov 2009 22:42
by extinction
Mis mõttes lihtsal kujul ma mõtlen, asendad sujuvalt koonuseks mineva kõvera osa tavalise toruga vms? See reso peaks üsna kõvasti viilitud mootorit tahtma, ma veidi kahtlen et see sul (vähemalt originaalmõõtudega) õigesti tööle hakkab.

Posted: 26. Nov 2009 22:49
by delta-501
Ei tea ma ka mis sellest reso asjast saab, seda rootsi oma ma siis tegema ei hakkagi vast. Tuleb ilmselt lihtsalt tavaline 3 osaline reso välja arvutada, mopi leekar otsa ja kärab küll : )

Posted: 26. Nov 2009 23:39
by koppel

Posted: 31. Dec 2009 20:11
by Renegade
Kas see on selle reso paberist makett ,mille joonised sa mulle saatsid?Mul on veel seest tühjad Delta ja Stella sumpad peab neile ka mingid koonused arvutama ja mul veel mopi ja võrri leegika ristand(Riga13-Delta).Kusjuures sinu võrr pani mõtted käima ,et teeks kah omale,raam olemas jne.

Posted: 01. Jan 2010 13:05
by delta-501
Ei, see pole see, aga mul on selle reso pinnalaotused ka olemas mis ma sulle saatsin, aga noh loll nagu ma olen, ma ei oska neid kuidagi saata nii, et nad õigetesse mõõtudesse ka jääksid :D

Posted: 12. Jan 2010 23:32
by Renegade
OT:Vaatasin automotost ,et sebisid Oomipoest minifreesi.Palju raha küsiti selle eest?

Posted: 21. Jan 2010 14:15
by karpaadid
Tere,
Küsimus selline, et millisest kohast säärase pisikese jahutusradiaatori soetasid? Ka tarvis varsti sellist, kuid tundub, et tegu nii ebamaise asjaga, et keegi eraldi neid eriti ei müü. Tartus ühest ATV ja mopeedidega tegelevast kauplusest pakuti põhimõtteliselt, aga hinnad olid sellised, et isegi müüja soovitas mujalt vaadata. Veidi veel otsin ja hoian silmad lahti, aga kui tulemust pole, tuleb ikkagi see kirvehoop pähe ära taluda, mis kauplusest pakuti.

Posted: 21. Jan 2010 14:47
by extinction
Ma pole kindel, aga see VIST on minu kunagine radikas, mis t6niz-ele müüsin. Kui nii, siis see Honda MBX80 pealt pärit.

Soovitan rollerite kasutatud radikaid otsida, need suuruselt enamvähem samad. Samas nõuavad paisupaaki, kuna enamusel pole täitekork otse radika peal.

Posted: 21. Jan 2010 15:14
by t6niz
Jep, kristjanil on õigus, tegu on sama radikaga..

Posted: 31. Jan 2010 23:39
by delta-501
Teema maru pikaks läinud aga progressi nagu pole...

Midagi on ikka vahepeal arendatud.

Uus reso ootab keevitamist:
Image
Karpal nüüd 16mm lõõr ja suurem düüs:
Image
Image
Silkust ka pilte:
Image
Image
Image
Kõigepealt avaneb väljalase, siis kolmas ülevool ja siis põhiülevoolud. Lisaülevool on suunatud umbes 50 kraadi üles, põhiülevoolude vahelt on ribi maha võetud ja nad on suunatud 45 kraadi silindri tagaseina suunas, vertikaalselt 90 kraadi.
Lisaülevool avaneb varem, sest siis lööb ta põlemiskambri enam vähem tühjaks, kuna ta on üles suunatud ja siis gaasid ei segune nii palju.