Teen väikese vahekokkuvõtte oma Izhide kohta.
1961 Izh 56K(ihnu)-ga on tegevused olnud väikesed. Svammfiltrile leidsin hea lahenduse väikese vasktraadi näol, mis takistab pealmise kihi mahavibreerimist. Karpasse sai gramm väiksem düüs, mis parem tundub. Pärast nädalavahetuse sõitu selgus, et kusagil tuledes on lühis. Ajutiselt tõstsin lähi - ja kaugtulepirni toite ümber, et ei peaks pimedas ilma esituleta sõitma.
Enne järgmist sõitu oleks vaja teha ära 4 suuremat asja:
1) Tulede ahelast lühise otsing ning likvideerimine
2) Ujuki nõela kontroll ja/või vahetus
3) Tagaratta kodarate pingutamine ja rihtimine
4) Siduri reguleerimine
Kui motivatsiooni leian, siis ka käivitusvända võlli vahetus, sest kui käivitusvända polti tugevamalt pingutada, ei liigu enam käigupedaali võll.
1962 Izh Planeta K ei ole midagi teinud. Suvel käisin korra tööl ning number kadus ära. Tööl tegin papist ajutiselt uue, kuid õnneks tagasi garaaži sõites leidsin üles. Lisaks üle-eelmisel nädalal tuli välja, et on tekkinud mingi käivitamise jama. Kui tööle saab, siis kõik OK, aga käima ei taha minna hoolimata VAPE-st ja kahest süüteküünlast (Jawa 360 süsteem on peal ehk kaks küünalt on OK). Esimese asjana peaks tõenäoliselt vana kütte välja vahetama.
1963 Izh Planeta on suvel vaikselt kilomeetreid saanud maakodu lähedal tiirutades. Peamiselt olen tegelenud karpa seadistamisega, aga seda mitte väga agaralt. Võib-olla kord paari nädala jooksul tegin 10-15 km ringi ning pärast igat sõitu panin tähelepanekud kirja ning üritasin vahepeal muudatusi teha timmimiseks. Originaal gaasirulli ehitasin ümber veidi, et suudaks karburaatori siibrit rohkem lahti tõmmata. Hetkel kalla-ja-tall pill, kuigi tundub, et need mitteavatavad summutid jäävad 100+ kiirusel piirama. Kui kellelgi on 2/3 seeria summuteid pakkuda, siis olen huvitatud. Roosteplekid, kriimud ning väiksemad mõlgid ei ole probleem ning võib ka ainult parempoolseid pakkuda, sest vajadusel saab need vasakpoolseks ümber keevitada.
Mõneti on ka kehv tunne neid rattaid vaadates, et ükski ei ole otseselt musta numbri kandidaat. FB gruppides kipub kohe kommenteerimine lahti minema, kui mingil müügikuulutusel ei ole masin 100% originaal, aga hind kõrgem, kui 300€. Samas on kõik muudatused tehtud selleks, et oleks kas kasutajasõbralikum lahendus, võimsam või on lihtsalt nendest juppidest koostatud, mis olemas on, et masinad ikkagi tänaval oleksid.