Page 4 of 4

Posted: 14. May 2009 15:15
by erkoolen
videot ei saa teha masinast et mis hääled? :D
kas plaanid masinale värvi ka peale panna?

Posted: 14. May 2009 16:41
by hautz
Masin ju ei sõida veel.Raami ehitus pooleli.Juhtmedki maha kakutud.
Vaja kõik korralikult üle keevitada ja uus iste ja tagaporikas teha.

Täna hea niiske ilm ,tahaks korra mudas käia(kui leiab mingi hea koha)

Värv on teisejärguline ,kuid poolläikuv metallivärv olemas,mis autole ei sobi ja ka krunt :wink:

Posted: 14. May 2009 18:59
by lockeed
Tahaks kangesti teada kas see resokas töötab ? 8 )

Posted: 15. May 2009 00:50
by hautz
Täna testisõit tehtud.Minek on 8O .Hoovi peale tagasi sõites tõusis isegi esiratas maast lahti :lol:
See teine karpa ja resokas ja viilitud silinder-kolb annavad hea efekti:wink:

Ja seda kõike olematu kompressiooniga.Järgmine nädal ostan remontkolvi ja proovin silindri koolis üle treida,seal vähe täpsemad pingid.
Peaks täitsa uue silindri hinda uurima turu pealt. :roll:
Praegu on ka selline silinder ,mis tundub täitsa korralik ja korralikud kolb ja rõngad ka ,kuid kompressiooni pole. Plokikaanetihend läbi ei lase.


Täna kakkusin tagaratta õhtul alt ja avastasin ,miks pidurid ei võta.Klotsid on õlised :lol: Sai laagrite määrimisega natuke liiale mindud.Tagumisele rattavõllile teen homme paar paksu seibi ,siis saab ratas ilusti kinni tõmmata.
Korralikud pingutid ka vaja teha ,või üldse teen mitte-reguleeritavaks ja vedru ja rullikuga pingutus.



Unise peaga kirjutatud :?

Posted: 15. May 2009 13:46
by delta-501
Värv ka veel peale ja on masin missugune 8 )

Posted: 17. May 2009 12:12
by hautz
Nüüd masin sõidab ,kuid täiustan veel.
Aga mõistus kompressiooni koha pealt otsas.Katsetan üle treitud silindri ja remont kolvi-rõngastega.

Väljalase sai ühe püti otsa veel ja mingine naljakas tagaporikas sai tehtud.


Karjääris sai käidud ja masin endiselt õigustab seal ,kuid ülekanne on liiga kiire.

Posted: 18. May 2009 00:47
by hautz
Sai prooviks paak värvitud ja targemaks saadud .Ei tasu suvalist värvi kasutada paagile :lol: (enne sai paak värvist puhtaks lastud)
Image
Paar tika kütet peale ja:
Image

Hetkel sai ajutiselt nii kokku pandud ,et sõita kannataks.
Image

Vaja veel tagant natuke allapoole lasta,ülekannet muuta,mootorile kompressioon tekitada ja iste leiutada ja ka uus taga ja esiporkas teha :roll:

Posted: 18. May 2009 14:05
by karlerik110
Ohoo, tulemus on ju päris kena 8 ) Võrreldes eelmise väljanägemisega. Paar soovitust ka: Võiksid paagi ära vahetada ja krossiratta esiporilaua muretseda, kõrgeks tõstetud plekk porikas ei ole väga kena. Aga taguots mulle meeldib :wink: Nüüd kui kõik välimuselt kokku pandud, siis veel värvi alla ja pill missugune!

Posted: 18. May 2009 15:20
by hautz
Ette peab porika rattalähedale panema ,see ju õhkjahutusega mootor ja mopiga sai katsetatud porikas ülevaj ja all-vahe on suur.Tahaks plastikporikad teha ja teise istme teha.

Oleks kõige lihtsam ,kui mõne krissika porikad ,paagi ja istme saaks :wink:


Käisin täna turupeal uurimas hindu:
3m-i silinder 900,-
Kolb 150,-
Rõnga tk. 20,-
Muud asjad:(umbkaudsed hinnad)
Jawa 638 väntvõll 4800,-
Minski mootor 8500,-
Mopi silinder 500,-
Võrri silinder 850,-:lol:
Mopi rõnga tk. 15,-

Seal oli veel vanema planeta silinder,planeta-5 silinder, planeta-5 leegikas.(hindu ei vaatand)

Voshodi silindri ostu poole eriti ei kisu :lol: Taastamine odavam.



Keegi voshodile vesijahutust pole teinud? Põhimõtteliselt see ju keeruline pole :roll:

Posted: 18. May 2009 19:39
by noottaur
Kui kodus alumiiniumi keevitamise võimalus, siis miks mitte. Miinusteks ainult kaalulisa pumba, voolikute ja aku pealt.

Posted: 18. May 2009 20:48
by Aho
noottaur wrote:Kui kodus alumiiniumi keevitamise võimalus, siis miks mitte. Miinusteks ainult kaalulisa pumba, voolikute ja aku pealt.
Pumpa ja akut küll vaja ei ole, radikas ja torud õieti paigaldada ja hakkab ise tsirkuleerima.

Posted: 18. May 2009 22:00
by karlerik110
Pumpa oleks siiski vaja, kuna nn " sunnitud" vee liikumine on palju kiirem, kui ise tsirkuleerival. Minu arust peaks ikka pumba peale panema, kui hakkad vesijahutust aretama. Miks seda akut sinna üldse vaja on? Ma pole veel kuulnud et vesijahtus elektrit tahaks :o Ja teoreetiliselt ei ole vaja ka alumiiniumi keevitust, kui silindril lihtsalt ribid maha treida ja siis treida peale sobiva suurusega "kopsik" ehk veesärk ja kui silindripeal on jäänud maha treides piisavat tihendi pinda, siis tõmbad veesärgi lihtsalt silindri tikkpoltidega kinni. Allapoole summutit jäävad ribid võid alles jätta ja kui väljalaske avade pealne ribi on piisavalt paks, siis selle treid ka sirgeks ja on alumine tihendi pind ka olemas. Niimoodi on säärekatel küll ja küll õhkjahutusega silindreid vesijahtuseks tehtud.

Posted: 19. May 2009 00:03
by hautz
No al. keevitust ikka saaks kui vaja.Kas praktika kohal traadiga ,või laenab inverterkeevitust ja elektroodiga.


Vodhodi silindril küll ei saa ribisid maha treida,siin jääksid väljalaske kanalid ette.Ennem saaks freesida maha mingi osa.
Alati saaks radikale ventika panna ,siis peaks effektiivsem, olema.Kuigi pumba saaks ka suht lihtsalt peale aretada süütevärgi poole.


Samuti annaks ribid eemaldada silindril ja eraldi kolmveerandi ulatuses terasest nõu teha silindri ümber jahutuseks ja plokikaanega suht sama asi
:roll: Effektiivsus on iseasi :lol:

Kui tõhus süsteem on võrril? Selles mõttes ,et on ikka jahutuse vahe tuntav? Keegi mõõtnud pole?



Hetkel rohkem peeneks laseb ,siis hakkab üle kuumenema vaikselt ja mudas ju masin väga kiiresti just ei liigu, et jahutaks :roll:
Huvitaks ka akusüüde ,et pidevalt mingi vool saada ,st. ,et ka madalatel pööretel tuli põleks eredalt,aga see rohkem tulevik.

Posted: 19. May 2009 11:18
by Kavross
mis susuki resokas see on tahaks omale kah aretada mingit sellist sumpsi

Posted: 19. May 2009 12:26
by madeinussr
Kas resonaator jalga ei kipu ära kõrvetama?

Posted: 19. May 2009 14:31
by karlerik110
Võrri vesijahutus on väga efektiivne, peale poole tunnist sõitu paned käe radika vastu ja on selline mõnus kuum, aga kätt saab vastas ilusti hoida. Minu teada pole veel kellegil keema ka vesijahutusega võrr läinud. :roll: No eks õhkjahutusega võrri oled ise ka näppinud, et seda tead ise ka :wink:

Ma mõtlesin ka, et kui Sul on vana suzuki mootor olemas, et sealt saaks veepumba, selle kinnitaks süütekaane külge ja veepumpa käitaks väntvõlli või süütemagneti pealt, ülilihtne!

Posted: 19. May 2009 15:36
by hautz
madeinussr wrote:Kas resonaator jalga ei kipu ära kõrvetama?
See jääb jalast ikka natuke eemale.Sai raamile nii lähedalt veetud ,kui sai,st täiesti juppideks lõigatud ja veel enamgi.See suzuki rg 125 gamma resokas.


See suzuki veepumba mõte täitsa hea :wink:

Esialgu ei hakka arvatavasti plokikaant vee peale ümber tegema ,kuigi see kõige kuumem.Kui hiljem selgub ,et hakkab üle kuumenema ,siis teeb kaane ka ümber.

Tükk aega arvatavasti pean voshodiga sõitmisega pausi ,kuna jälle hakkab suve alguse jama kätte jõudma(kaka aastat järjest vahele jäänud suht samal ajal :lol: )
Vaja sõidu teooriaks õppida ja autoload kätte saada :wink:

Posted: 20. May 2009 21:59
by noottaur
Elekrilise pumba pärast mõtlesingi seda akut. Ribid võiks ikka alles jätta suuremas osas, sest need aitavad ka jahutamisel kaasa. Mida suurem alumiiniumi jupp seda kauem see soojaks läheb.

Posted: 21. May 2009 14:44
by hautz
noottaur wrote:Elekrilise pumba pärast mõtlesingi seda akut. Ribid võiks ikka alles jätta suuremas osas, sest need aitavad ka jahutamisel kaasa. Mida suurem alumiiniumi jupp seda kauem see soojaks läheb.
Pump saab mehhaaniliselt tööle panna.

Kui ribid alles jätab ,siis kuhu vedeliku mahutavad osad lähevad ? :lol:


See jama on jh ,et väga suurt ei tohi teha ,muidu peab kaua soojndama mootorit.
Kui mootor on väga külm ,siis kulub palju ja sama ka kuuma mootoriga.

Posted: 21. May 2009 21:31
by noottaur
Ribide vahelt jookseb ju vesi ka. Kui mitte piisavalt, siis võib neid ka vähe lõikuda.

Posted: 08. Oct 2009 16:38
by hautz
Vahepeal sai üks päev sõbra juures jälle sõidetud ja kett jälle juppideks :x
Mis masinatel on sama sammu ja laiusega ketid?

Oli jawa kett ,kuid seegi lüli keskelt pooleks. Sai küll jupp vahelt jälle välja võetud ,kuid uuriks juba vähe vastupidavamat ketti.

Ette oleks vaja ka teist ratast. Praegusel rehvil traadid väljas ja velgki suht kõver. Olemas on 19tolline piik :twisted:


Sita kvaliteediga videosid sai tehtud ,kuid videod valet pidi.

Küttet võtab masin ikka suht vähe, pool päeva rajal sõidetud ja kuidagi ei tahtnud kütte väheneda(vb paar liitrit), võtsin 7l kaasa ,kuid seda vaja ei läinudgi.


Üks tore viga on kiige ehitusel. Kui raskus peal ,siis läheb kett pingule. Ise istud peale ,siis läheb kett pingule- tuleb madalamaks lasta tagant ja eest oleks kõrgemaks vaja.


Igaljuhul masin kodus veel pole krt :x

Posted: 15. Oct 2009 17:43
by hautz
Leitud üks mõni mm suurem kolb,mida annaks voshodi mootorisse sisse toppida. Vaja silindrit suurendada ,jämedam sõrm ja alumist äärt kolvil kujundada. Kui kõik hästi läheb ,siis saab korras mootori ,natuke suurema töömahuga. Silinder tuleb suht hull aretus.

http://www.youtube.com/watch?v=Enqro_mX5K4

Mingi vale nurga all tehtud video ,kus sõber (heledates riietes) üritab hästi vale käiguga kohalt ära minna ja matsu paneb :lol:
Ise polnud ka üle poole aasta sõitnud kaherattalisega:oops:
Tossab? Muidugi tossab, vähema õliga oleka ammu kokku jooksnud. Summutipütt murdus ka otsast ära ,kui üle tõmbasin mäkketõusul öösel.

Vahepeal tõmbab ka päris ootamatult esiratta kohalt minekul õhku.

Posted: 27. Sep 2010 22:26
by hautz
Mis siin foorumis toimub? Ikka teema esimesel lehel, kuigi pole s*taks kaua teemat uuendanud. :lol:

Ma tegin suve alguses nii, et sai enamus raamist tükkideks lõigatud ja metalli kokkuostu viidud koos muu kolaga.
Tegin uue raami roostevabast, kuna vanal oli ikka kole keevitusõmblus ja ei viitsinud lihvima hakata. Uue raami keevitasin poolautomaat keevitusega.
Mootor endiselt hõre :lol: Uue raamiga sai isegi ilma väljalasketa paar tiiru tehtud(linnas). Oli ikka vaja ketipingutid teha. Tegin pingutid ära ja siis hakkas müra häirima(kõrvad jäid valusaks)
Nüüd juba 3 kuud ostan kahte põlve väljalaskele, et uus väljalase teha. Pole tegelikult poodi vaatamagi läinud :lol:
Praegu bmw garaazis ja tagasild alt ära. Voshod selle kõrval, kus katus vihma läbi laseb. Nüüd tagakiige ja keevitusõmblused üleni roostes. Ei tea kas mootor ringi käib veel. :roll:

Sattusin siis forumisse ja tuli mõte, et peaks masina jälle ellu äratama. :lol: Vaja mootor lahti võtta ja karter tihedaks saada. Muud seletust pole enam sellele, miks käima ei taha hästi minna. Krt üleelmine talv ei saanud vänta liigutadagi, kui juba käis. (eelmine mootor) Võiks juba uue 12v süütesüsteemi ka peale panna, mis riiulis seisab.

Posted: 09. Oct 2010 22:45
by Asbest
Mis marki karpa peal on?

Posted: 01. Jan 2013 21:07
by hautz
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... 0232#90232

Kellel huvi, siis poolik masin müügis. Mina temaga enam tegeleda ei viitsi.