Page 5 of 5

Posted: 21. Dec 2008 12:18
by bad-5
hautz wrote:Tagumist ots ei oska teha.No mõtted otsas.
Iste ei sobi plaanidega kokku,aga iste samas vägagi mugav.
Olemas puki tagatuli, aga see kahtlaselt lai.Oleks vaja kitsamat tagatuld.
No kt sebin või orig. jawa tagatule :lol:

Äkki keegi oskab tarka nõu anda,või kitsamat samas stiilis tuld pakub??
tartus brauermotos on neid väikeseid tagutulesi aga ehk teed led-idest riba sinna taha nt?

Posted: 21. Dec 2008 12:56
by Suska
Ma endale panen selle:
http://www.louis.de/_10d4e8abf69b81883d ... r=10033576

Ma isegi ei ehita seda endal sisse vist (muidu tuleks numbrituli eraldi panna). Võtan lihtsalt smoke klaasiga ja saab ka muidu ilus. :)

Posted: 21. Dec 2008 17:30
by hautz
Selle tule saaks muidu kondli sisse kaotada,kui alumise ääre kohalt kondlit madalamat teha ,et numbrivalhustus toimiks :wink:

Raha võiks kuskilt sisse tulla.
Keegi mingit turpsi ,või mingit toredat siksi juppi ei taha(siksi juppe on kõik kohad täis :wink: )?? :lol:
Vedeleb ka vene kaherattalistele juppe.

Posted: 04. Jan 2009 23:05
by DirtNasty
Hautzil on majnduskriis :roll:

Posted: 05. Jan 2009 00:19
by Nobody
rallitaja wrote:Tugevusarvutuste kohta poleks mõtet "rumal möla" öelda, neid on tarvis juba sõitja ohutuse pärast. Pealegi pole siin tegu enam ainult mootorikinnituste muutmisega vaid muudetud on ka ülejäänud raami. Arvele võtmisel tuleks probleemiks ka see, et kubatuurierinevus originaalil ja Jawa mootoril on lubatud protsentidest suurem, originaalmootori töömahust on Jawa oma kordades suurem.
Kindlasti saaks selle raami AnSysis välja arvutada. Kes aga dünaamilised ja staatilised koormused määrab, kaasaarvatud torude materjali ja mõõdud, ma ei tea :roll:

Posted: 05. Jan 2009 00:30
by hautz
No hetkel on SUUR mõttepaus.Ei jõua järjest ühte asja teha.
Nüüd jälle auto käsile võetud.Auto vaja karjääri jää peale viia 8 )

Posted: 10. Mar 2009 19:58
by hautz
Jää nõrgeneb ja jubedad rööpad sees,ei saa enam autoga jääle minna...
Tuleb vist vahelduseks natuke jawat teha,niikaua ,kui ilmad soojemad :lol:


Hetkel puudu esimesed ja tagumised jalatoed,esihargi laagrikausid(ei tea ,mis süsteem sinna käib),piduri hoob,piduri võll.Saaks jawa 638 taga otsa ,siis oleks ka ülikas(porikas, iste ja muud plastik osad),siis saab natuke orig. välimust tekitada.

Kui kunagi raha tekib(st. autost üle jääb),siis oleks vaja uued kolvid ja rõngad osta ja silindrid lasta üle puurida.Kui need asjad tehtud ,siis võib lugeda mootor kap.remondituks.


Raam on ka üle keevitamata veel ,kuid aku koht olemas ja istmekinnitused tehtud(oleks vaja jawa istet prooviks,et vaadata ,kumb sobib rohkem).Välimus natuke ikka muutund.:wink:


Suzuki juppidest oleks vaja istmelukustussüsteemi ja vb esipidurisüsteemi. :roll:

Posted: 13. Mar 2009 02:41
by hautz
Sai nalja tehtud :lol:
Image

Esiotsa ei viitsind aretada..

Posted: 13. Mar 2009 12:59
by karlerik110
Ei saa midagi öelda, mulle meeldib 8 ) Mattmust punaste detailidega on kena :wink: Kui Sulle endale ka meeldib, siis teegi midagi sarnast!

Posted: 14. Mar 2009 12:53
by Nukitsamees
Kas sa mootori said ilusti tööle?Mul endal oli ka see jama et just parem pütt ei tahtnud töödata aga sai siis ostetud elektronsüüde 12v ja mingi üle saja w-ti, maksis 2900 EEKi ja siiamaani pole mingit muret,laeb ilusti,tuled toidab kõik ilusti ära.
Ühesõnaga hea investeering

Posted: 14. Mar 2009 12:57
by hautz
Nukitsamees wrote:Kas sa mootori said ilusti tööle?Mul endal oli ka see jama et just parem pütt ei tahtnud töödata aga sai siis ostetud elektronsüüde 12v ja mingi üle saja w-ti, maksis 2900 EEKi ja siiamaani pole mingit muret,laeb ilusti,tuled toidab kõik ilusti ära.
Ühesõnaga hea investeering
Kontaktid said ümber tehtud ja testriga korralikult üle vaadatud.
Masinal genekaski laeb(panin prooviks juhtmed külge ja andsin vänta).
Enne ei hakka mootorit tööle panema ,kui masin enamvähem valmis.
Keti olen ka kunagi parajaks teinud.

Posted: 27. Mar 2009 00:26
by hautz
Täna siis alustasin jälle.Midagi on seal veel vale kujuga...äkki keegi annab parema mõtte.Tegelt tahaks klaasriidest teha ikka(need siis sablooniks),aga eks näeb.Hetlel küljekondel 6-st tükist koos(suzuki kondel)

Ketipingutid ka välja mõeldud...vaja vaid valmis teha.

Image
Image
Image
Käib küll veel häda korral...Esipiduri sain korda.
Image

Posted: 27. Mar 2009 22:37
by juliusw
Tekkis väike küsimus: Kuidas näeb välja käima löömine ja käiguvahetus kui jalatugi nii kaugel vändast on?:

Posted: 28. Mar 2009 16:30
by hautz
See ju tagumine jalaraud.
Pean käimalöömise sektori jälle umber tegema(tagasi originaaliks muutma) ja käigu-käimalöömis vända ka tagasi muutma.Käiguvahetus toimub nagu jawal ikka.

Posted: 29. Mar 2009 17:12
by ToTuRauno
Aravan et sellest tuleb midagi head .
Edu . ! :D

Posted: 17. Oct 2009 11:20
by karpuss
no kaugel projekt on?

Posted: 23. Oct 2009 17:20
by hautz
Seisab ikka.
Paar autot vaja ülesse lüüa ja pole aega.