Töötab rsk!
Läks jälle pool mootorit vahetusse ja täitsa elab.
Lisaülevoolukanal ikka ilusti keskel, pilt siin tõmbleb raibe.
Esimese lükkega võttis tule torru juba aga suht uppus bena sisse, võtsin pool karpat laiali ja suprise: 70 düüs sees. Panin essa ettejuhtuva 55 sisse ja täitsa hakkas häält tegema. Käib edasi küllaltki hästi aga tahab veel timmimist, peab madalatel veits gaasiga meelitama ja äkilisust jääb puudu. Aga siiski pöörded jooksevad ilusti lõppu ja tööle läheb hästi. Pole täna aega enam eriti garaazi minna, õppida kah vaja aeg-ajalt
Aga jaa, oleks ma teadnud, et selle nii lihtsalt tööle saab siis oleks seda suvealguses teinud.
delta-501, krossivõrr
Viimane käimaminek kaua ei kestnud
Läks siis jälle veits ümberehitamisele, sittagi... siis ei lubanud ka enam. Ok, vahetasin karpa ära ja sai kuidagi hädiselt käima, aga noo sirge tee peal ka suri maha, mida nalja.
Siis mõtlesin, et F the reed valve. 170 kraadise väljalaskega ja stock ülevooludega on nagunii tast rohkem kahju kui kasu ja mõtlesin stock sisselaskele teha asja.
Silku sai seestpoolt vaates selline siis peale seekord:
Kolb ühe rõngaga.
Nüüd sai vast piisavalt kõvatatud
Viimasel pildil kusjuures seisab ta ilma mingi toeta, lihtsalt 2 ratta peale tasakaalu pandud, niisama.
Täitsa käivitub ja nagu suudaks iseseisvalt asukohta ka muuta
Jõudu ei tundunud erilist olevat niipalju kui täna 20 meetrisel lõigul proovisin, ehk homme timmib natuke ja saab vast lõpuks ühe krdi video ka valmis.
100.- ja teie
Läks siis jälle veits ümberehitamisele, sittagi... siis ei lubanud ka enam. Ok, vahetasin karpa ära ja sai kuidagi hädiselt käima, aga noo sirge tee peal ka suri maha, mida nalja.
Siis mõtlesin, et F the reed valve. 170 kraadise väljalaskega ja stock ülevooludega on nagunii tast rohkem kahju kui kasu ja mõtlesin stock sisselaskele teha asja.
Silku sai seestpoolt vaates selline siis peale seekord:
Kolb ühe rõngaga.
Nüüd sai vast piisavalt kõvatatud
Viimasel pildil kusjuures seisab ta ilma mingi toeta, lihtsalt 2 ratta peale tasakaalu pandud, niisama.
Täitsa käivitub ja nagu suudaks iseseisvalt asukohta ka muuta
Jõudu ei tundunud erilist olevat niipalju kui täna 20 meetrisel lõigul proovisin, ehk homme timmib natuke ja saab vast lõpuks ühe krdi video ka valmis.
100.- ja teie
jõudu ikka (veel) pole
Vahepeal siis see riistapuu vahetanud nii asukohta kui omaniku.
Esimene sõit lõppes õnnetult, alumine kepsulaager andis järgi.
Sidur peale keeratult sai teist 3 km käekõrval lükata....
Viljandist sai siis traktoripoest uue 202 laagri ja mootor uuesti kokku laotud.
Käima läheb, kuidas juhtub, mõnikord pool pööret tagarattast ja kärtsti käib, teinekord jookse nagu segane, käib törtsukese ja siis tühja, käib jälle veitsa ja jälle tühja. Ju vist see K60B ei ole nii hea, kui peaks, kuna enamiku aja on küünal kuiv.
Ja kui käib, siis pöördesse jookseb kohapeal küll, aga jõude pole, kohe mitte ei ole ;(
[/img]
Esimene sõit lõppes õnnetult, alumine kepsulaager andis järgi.
Sidur peale keeratult sai teist 3 km käekõrval lükata....
Viljandist sai siis traktoripoest uue 202 laagri ja mootor uuesti kokku laotud.
Käima läheb, kuidas juhtub, mõnikord pool pööret tagarattast ja kärtsti käib, teinekord jookse nagu segane, käib törtsukese ja siis tühja, käib jälle veitsa ja jälle tühja. Ju vist see K60B ei ole nii hea, kui peaks, kuna enamiku aja on küünal kuiv.
Ja kui käib, siis pöördesse jookseb kohapeal küll, aga jõude pole, kohe mitte ei ole ;(
[/img]
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Sellel, miks masin ei käi/pole jõuline/ei lähe pöördesse võib olla mitmeid põhjuseid. Alustades hõredast mootorist, lõpetades vale forsseeringuga - sinna vahele jäävad veel mitmed asjad, üks neist on ka süüde. Ja ei saa kunagi välistada et karbussi seaded valed ei ole, tihtilugu on.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga