Page 2 of 4

Posted: 20. Feb 2010 18:44
by vorrimen
kas keegi teab milles viga võib olla kui külmalt käivitub delta hästi aga kui mootor soe on siis ei käivitu

Posted: 21. Feb 2010 00:13
by Kevin68
Proovi teise küünlaga.

Posted: 21. Feb 2010 08:22
by vorrimen
Kevin68 wrote:Proovi teise küünlaga.
ma olen kahte uut küünalt proovinud

Posted: 21. Feb 2010 10:25
by Qubik
Kas sa oma soonelise silndri oled ära vahetanud? Loodetavasti samaaegselt uute kolvirõngaste ja kolviga? KÕIK need mootorid käivad ja käivituvad kui on korras paar asja: vänvõlli simmerlingid, kolb ja silinder, silindri alumine ja silindrikaane tihend, karbussi ja silindrivahel olevad 2! tihendit(teine teiselpool seda pisikest alumiiniumplaati), ka oleks hea korralik puhas syytekyynal, korraliku kontaktiga kaablid(kas raami külge mineva maajuhtme alt on värv maha kratsitud ja oled 101% kindel et on hea kontakt). Ja üks pisiasi, kohalik bensiin ei seedi seismist-peale 3-e kuud kanistris, hakkab see juba omadusi kaotama ja poole aastaga tekivad käivitumistõrked, kuna kütus ei sütti. Kui KÕIK ja viimne kui üks asi eelkirjutatust on raudselt korras, siis see apastraat sul ka käivitub üldjuhul. Loomulikult sellised pisiasjad, nagu lahti jäänud genekas ja võibolla ka muud pisidetailid, mõjutavad oluliselt selle mootori tööd.

Üks pisike soovitus: Kontrolli üle kõik poldid ja mutrid, kuid ettevaatust! sa ei pea saama igale pisikesele kruvikesele pool ringi peale pingutatud, vaid lihtsalt veendu, et on kinni. Eriti kui su *heatahtlikud* sõbrad on abis olnud.

Posted: 21. Feb 2010 18:59
by vorrimen
raami külge ei lähe mingit mass juhet
bensiin on korralik 92 2T õliga
aga tana läks küll korralikult tööle
aga ainult ühelt poolt on ketipinguti puru

bensiin

Posted: 21. Feb 2010 20:18
by tundmatu987
Räägi mulle ka kust sa 92 bensiini said.

Re: bensiin

Posted: 21. Feb 2010 21:08
by vorrimen
tundmatu987 wrote:Räägi mulle ka kust sa 92 bensiini said.
piir on 25 km kaugusel

Posted: 25. Feb 2010 18:11
by vorrimen
täna proovisin tööle saada pidurituld kuid tulutult
samuti ei tööta esimene tuli
ja gaas jääb peale, pean otsima sinna mingi parema gaasi rutska, kuna olen juba kaks gaasi rutskat kinnitamisega ära lõhkunud (praegune on ka katki ,hetkel teibiga kinni)
plaan praegune õhufilter asendada poroloniga

kuid masin käivitub 1 laksuga (eetri abiga)

Posted: 27. Feb 2010 23:15
by vorrimen
tana sai proovitud deltaga sõita kuid esimese käiguga ei jõunud edasi minna
lõpuks sai avastatud et hooratta mutter oli lahti ning siduril need neli pulka lahti

Posted: 11. Mar 2010 20:18
by vorrimen
nüüd lõpuks panin siis deltal siduri kokku
ja proovisin tööle panna läks tööle aga suri mõne sekundi pärast jälle välja ja nii mitu korda järjest
praegu aretan deltale tagumist porikat selle plastik osa asemele mis mul puudub

Posted: 25. Mar 2010 09:46
by vorrimen
mul on tekkinud küsimus et kuidas ujuki taset paika panna

Posted: 25. Mar 2010 11:18
by tofetome
Kas oled täielikult kindel, et ujukitase on vale?

Posted: 25. Mar 2010 11:41
by vorrimen
mul jookseb karpa koguaeg läbi
ma ei tea kas ujukinõel on õigesti küljes
ja ma pole milleski kindel selle karpa juures

Posted: 25. Mar 2010 11:42
by tofetome
Kontrolli kindlasti, kas ujukinõelal on teravamas ostas selline väike kummitihend, mis peab kindlasti olema.

M

Posted: 25. Mar 2010 11:44
by vorrimen
seda mul pole
aga vb täna saab
isa lubas vaadata karpa remont komplekti

Posted: 25. Mar 2010 11:45
by tofetome
Esialgu pane see otsa ja siis vaata edasi, endal oli sama jama.

M

Posted: 25. Mar 2010 11:56
by vorrimen
mul seal see sõelaga tihend läbi ja seda pealmist tihendit ei ole

Posted: 27. Mar 2010 18:01
by vorrimen
ikkagi küsimus et kuidas ujuki taset paika panna

Posted: 27. Mar 2010 21:18
by MopiTauri
Ujuki ots peab paar mm ülesse poole olema ja kui puhud vooliku august täiega siis ujuk ei tohi ülesse tõusta ainult siis kui natuke näpuga kaasa aitad!

Posted: 29. Mar 2010 20:41
by vorrimen
mis viga võib kui delta tööle lükkan ja siis peab mingi 30 m lükkama et välja ei sureks ja siis kui peale hüppad siis vaevaliselt esimese käiguga veab edasi ja saad mingi 10 m sõita ja siis sureb välja ja siis kui tööle lükkad ja vaba käigule paned siis sureb ka mootor välja
vändast ka tööle ei lähe

Posted: 29. Mar 2010 20:44
by Qubik
Kopressioon puudu

Posted: 29. Mar 2010 20:52
by vorrimen
kolb ja rõngad on uued
silindripeatihend on uus ja silikooniga kinni
silindritihend on ka silikooniga kinni
ja karpa vahelised tihendid on silikooniga kinni

Posted: 29. Mar 2010 20:56
by irukas
Süüde vale või saab palju kütet peale et ei jõua ära põletada
Silindri tihenditel ei soovita ültse silikooni kasutada sest bensiin muudab silikooni tatiks ja varsti on kuskilt midagi umbes.

Posted: 29. Mar 2010 21:01
by vorrimen
süüte panin nii paika et see soon mis magnetil on anduri vastas kui on 2 mm enne üss

aga kuidas ujuki taset paika panna

Posted: 29. Mar 2010 21:07
by irukas
ujuki taseme olen saanud niimoodi paika et võtad karbussi tagurpidi kätte ja ujuk peab olema karbussiga sirgelt,kui see paigas siis paned ujukile selle kaane peale hoiad karburaatorit tagurpidi puhud bensiini voolikust sisse ja vajutad uputamis nuppu kui õhk vabalt läbi tuleb siis korras.
(natukene segane jutt aga loodan et saad aru)

Posted: 31. Mar 2010 20:30
by vorrimen
täna sai mootor laiali võetud ja puhastatud
homme saab vast uued tihendid ,simmerid ja väntvõlli laagrid

Posted: 01. Apr 2010 20:32
by vorrimen
täna sai mootor enamjaolt kokku
mul oli suur üllatus kui avastasin et isa oli uue siduri ostnud aga seda ma peale ei pannud aga panen ilmselt siis peale kui vana otsad annab
silindrile vaja veel alumine tihend teha ja karpa vahele tihendid teha

ja see auk kust õli välja saab lasta, sai ka 10 mm vint sisse keeratud kuna vana vint oli maas

Posted: 01. Apr 2010 21:06
by MopiTauri
Soovitatav karpale ikka tihend osta mitte ise teha!

Posted: 01. Apr 2010 22:16
by vorrimen
MopiTauri wrote:Soovitatav karpale ikka tihend osta mitte ise teha!
karpale ostsin remont komplekti
ma teen karpa ja silindri vahele tihendid

tihendid

Posted: 01. Apr 2010 23:12
by sakurock
MopiTauri wrote:Soovitatav karpale ikka tihend osta mitte ise teha!
miks peab tihendid ostma kui võimalus ise teha?

Posted: 02. Apr 2010 12:14
by koppel
Ma ise arvasin ka ,et karpa laseb läbi, aga tegelikult oli voolik kapsas.
Mul endal Delta nii ,et teed topkat , paned kraani kinni siis annad vänta, läheb käima kraan lahti.Aga mul 1 silindripea polt ka lahti hetkel

Posted: 02. Apr 2010 12:19
by vorrimen
koppel wrote:Ma ise arvasin ka ,et karpa laseb läbi, aga tegelikult oli voolik kapsas.
Mul endal Delta nii ,et teed topkat , paned kraani kinni siis annad vänta, läheb käima kraan lahti.Aga mul 1 silindripea polt ka lahti hetkel
mul oli karpa kapsas ja voolik oli ka läbi


proovisin just deltat tööle
2 laksust tööle aga suri välja kuna silindripea vahelt laseb välja
peab vist silikoniga kinni panema

Posted: 02. Apr 2010 17:24
by vorrimen
tööle pole deltat saand
topkaga proovisin ka ,aga ei midagi

Posted: 02. Apr 2010 19:15
by minimo
Silindri ja silindripea vahele käib alumiiniumist mitte silikoonist tihend!Kõikjale ka silikooni pole vaja mäkerdada :? .

Posted: 02. Apr 2010 20:59
by vorrimen
minimo wrote:Silindri ja silindripea vahele käib alumiiniumist mitte silikoonist tihend!Kõikjale ka silikooni pole vaja mäkerdada :? .
oli uus vasest tihend aga ikka lasi läbi
nüüd on tihend silikoniga kinni

Posted: 03. Apr 2010 09:02
by Qubik
vorrimen wrote:
minimo wrote:Silindri ja silindripea vahele käib alumiiniumist mitte silikoonist tihend!Kõikjale ka silikooni pole vaja mäkerdada :? .
oli uus vasest tihend aga ikka lasi läbi
nüüd on tihend silikoniga kinni
Kas sa oled loll või teeskled, et oled? Sulle antakse head nõu ja õpetatakse kuidas asjad olema peavad. Ja sina? teed kõik endast sõltuva, et see teema oleks igavesti olemas. Kas te ei taha oma punnvõrre kasutada ja meeldib meeletult remontida? Mootorite juures on teatud asjad, mis tuleb teha nii nagu neid tegema peab-seega unustage kurat see silikoon ära!!!!

Posted: 03. Apr 2010 19:30
by koppel
Mõnda aega peab ikka vastu

Posted: 03. Apr 2010 20:04
by tofetome
Kust ta siis silindrikaane all vastu peab. Ma küll ei tea täpselt seda temp-i seal, kuid sinna käib vasest tihend, pehmem metall, kui need pooled mis kokku pannakse ja tänu pehmemame metallile ei lase enam läbi. Silikooni ei tasu kasutada.

M

Posted: 03. Apr 2010 20:27
by vorrimen
aga mul lasi ikka läbi

Posted: 03. Apr 2010 22:33
by MopiTauri
Vaheta siis silindrikaas ära ,jumal auda!

Posted: 07. Apr 2010 16:42
by vorrimen
sain lõpuks delta tööle
viga oli selles et süütemäng oli lahti
süütemängu peab väga kõvasti kinni väänama et püsiks kinni
hetkel on viga selles et käiguvahetustross on katki ,nädalavahetusel saab vast korda selle

Posted: 07. Apr 2010 17:53
by apriliamen
Miks sa kohe selle peale ei tulnud :lol:

Posted: 07. Apr 2010 18:33
by vorrimen
olin nii veendunud et süüde on õige ja ei tulnud mõttesse süüdet vaadata

Posted: 11. Apr 2010 16:43
by vorrimen
vahepeal olen siduri ära vahetanud
nüüd avastasin et hooratas on kõver ,sellepärast käisgi midagi kuhugi vastu

Posted: 28. Apr 2010 21:47
by vorrimen
olen saanud uue hooratta

silindripea vahelt lasi läbi ,siis sain silindripea kinni nii et vahelt läbi ei lase
peab vist uue silindripea ostma