Page 2 of 3

Posted: 06. May 2006 13:36
by hannes72
Kas see maha ei tule kuidagi? Või on neediga kinni?

Muide sa oled väga seksika välimusega paagipealt vaadates,lühikesed jalad ja paks keha sobivad sulle.

Posted: 06. May 2006 13:44
by tsiklivend
hannes72 wrote:Muide sa oled väga seksika välimusega paagipealt vaadates,lühikesed jalad ja paks keha sobivad sulle.
Mis toimub? :roll:
A sa mõtled peegelpilti :wink:

Posted: 06. May 2006 16:04
by Tafka
Kusjuures need ARKi vennad ei teadnud ka kuhu seda kleepsu panna...ütlesid ise ka et tugev liim küll aga mingi aja pärast hakkab vist ikkagi kooruma.....teine kleeps läheb paagi alla seal peaks paremini seisma. Ja mõtlesin et otsaks läbipaistvat kleep kilet ja sellega veel omakorda natukene üle tõmbama...jääb küll porno aga mis teha.
Tean jah et hästi seksikas seal välja näen :lol:

Posted: 22. Jul 2006 18:26
by Tafka
No nii sai jälle natukene nokitsetud Dnepri kallal ja paigaldatud uus süütepool ja transistor süüde(ärge ajage sassi elektron süütega :wink: ).
Säde on nüüd igatahes väga tugev ja ilus. Piipu ei kannata enam palja käega maha võtta.....vanaga võis vabalt piipe maha võtta...kuigi eks vanal olid need "ülelöögikaitsed" mis ei lasknud käele sädet anda :lol:
Transistor süütega muutus säde veelgi tugevamaks. Sai pandud ka sädevahe suuremaks.
Süütepool: Honda VF1000F oma,pärit Motodepoost
Transistor süüde: skeem Auto-Moto foorumist,kokku keevitatud ise.

Järgmisena siis uued summid plaanis....kas siis originaalid või midagi ise vaffat aretada.
Kellelgi summe pakkuda siis võtku ühendust!
Möned pildid ka:
"hallkarp"
kompott
kompott2
kompott3

Posted: 19. Sep 2006 20:09
by Tafka
Kuna tundub,et raha on meeletult siis sai ostetud kiire 3. ja 4. käik. Pole jõudnud korralikult proovida aga 4. käik @ 60km/h teeb mootor mõnusat vaisket podinat ja ruumi on mootorit pöördesse küllaga ajada(vähemalt tundub).
Teine asi mis ära sai tehtud on uus väiksem õlimanomeeter ja sai ta lenksu külge toodud. Nüüd hea vaadata kas tasub edasi sõita või tasuks paus teha :P
Panga konto on tühi,kopp on ees....eriti kui keldris seisab nüüdsest talvekorteris sõbra Kawasaki ZR550 mida siin natukene proovitud sai ja üha enam sean kahtluse alla miks ma venelast pean?! :roll:

Posted: 19. Sep 2006 20:23
by priito
Milvit ei jäeta niisama.. :D
Hea kompoti oled sinna keetnud mudu.. lääne süda sees ju.

Posted: 19. Sep 2006 21:27
by ressu
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... m=14&pos=1 Mis ribid need hallil karbil on:D See pole arvutil mingi graafikakaart et jahutus peab peal olema LOL

Posted: 19. Sep 2006 21:28
by Tafka
See on transistori jahutusradikas.....ja sa ei kujuta ette kui kuumaks see trans ilma radikata läheb.

Posted: 26. Sep 2006 18:21
by moskvits
spido on vist jawa oma PAL firma poolt tehtud loodan et puuse ei pannud :lol: a ja dnepriga on vist võimatu 180 sisse arendada

http://www.zone.ee/dnepraal/Soolo/image ... age17.html

Posted: 26. Sep 2006 20:39
by hs33
mis toimub?
paberites on sul kirjas MT-9http://www.zone.ee/dnepraal/regtunnistus.JPG?2
ja foorumiteema nimeks on MT-10
kumba võtta-kumba jätta :lol:

Posted: 26. Sep 2006 21:50
by Tafka
moskvits: see jah oli alguses Jawa spido peal aga nüüdsest õige Dnepri oma.
hs33: see on teema milles me kõva häälega ei räägi :wink: Kuid siiski tasub uskuda MT10 juttu.

Posted: 02. Oct 2006 18:06
by ahjakas
Tervist!tafka kas sa saaksid mulle oma dnepri tagamiduri hoovastikust pilti teha!?Oleks vaga tanulik!! :roll:

Posted: 02. Oct 2006 18:41
by Tafka
Mis sind täpsemalt huvitab? Suht raske ja nõme on korraliku pilti saada hoovastikust:P Et räägi mis mureks parem. : )

Posted: 02. Oct 2006 18:47
by ahjakas
See osa mis tuleb tagatrummlist siia pedaali juurde!

Posted: 14. Nov 2006 17:31
by Tafka
Kuna enamus meist teab,et Taavi ei ole normaalne inimene siis selle kohta järgnev tõestus.
http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/
Sai sõbraga eBayst tellitud hea hinnaga(loe:odavalt) 2 signat....üks tema Kawale ja teine minu kallikesele:P
Paigalduseks kulus terve päev peaaegu kuna õpetus on jubedaid kirjavigu täis ja tundub,et tsipa vigane karbike saadeti mulle ka.
Aga see selleks. Natukene pusimist ja enda aretusi sai lõpuks asi paika ja tööle. Peab mainima,et häält teeb küll.
Eputuseks siis ka üks video klipp signa tööst: http://www.zone.ee/dnepraal/Signa/Dnepr2.WMV

Posted: 14. Nov 2006 17:43
by Nobody
Ega juhuslikult kõikidel sama seeria signadel ei tule sama sagedusega signaal puldist? Ma kujutan, et mis olukord võiks olla, kui suurel tsikliüritusel kümned samat signat kasutavate rastaste omanikud peaks enda rattal sigan peale panema.

Ning teine asi, kui saada sama sagedusega pult ja sõiduajal Tafka seljataga nupule vajutada, mis oleks tulemus? :D

Aga tubli, saab asja.

Posted: 14. Nov 2006 18:01
by Vellou_Kask
Igati kõva asi. :D Kuidas ta tööle hakkab? Kui mingi vend tsikli selga ronib siis kukub kohe karjuma?

Posted: 14. Nov 2006 18:08
by Tafka
Nobody: ma arvan,et sagedus on ikka tsipa erinev.
Vellou_Kask: kusjuures täitsa tundlik on. Jalaga õrnalt lüües hakkab kisama ja kui peale istud hakkab ka kisama. Polnud statiivi/pukki kuhu kaamerat toetada,et demonstreerida signa tööle hakkamist :roll:

Posted: 14. Nov 2006 20:12
by Vellou_Kask
Päris vahva sel juhul 8 )

Posted: 14. Nov 2006 20:21
by wake
Pole normaalne jah :lol: Aga kesklukk :?: Ok, ok, huvi on, siis miks mitte - tubli töö ja eks Tallinnas võib seda vaja ka minna.

Posted: 14. Nov 2006 20:47
by hs33
varsti juba istmesoojustus,elektristarter ja helisüsteem :lol:

Posted: 14. Nov 2006 22:32
by Tafka
starteril ei näe ma mõtet kui tsikel käivitub ilma probleemideta ka vändast.....istme/käepideme soojendus on mõttest läbi küll käinud :roll: aga kardan,et originaal genekas ei pea vastu koormusele.
Helisüsteem....ka mõelnud ja vahepeal oli enam vähem isegi teostatud aga hetkel seisab....

Posted: 15. Nov 2006 00:06
by zanner
Aga vaata kui sa nüüd starteri ka paneksid siis saaksid dnepri puldist käima panna:D

Posted: 15. Nov 2006 01:04
by raivoku
zanner wrote:Aga vaata kui sa nüüd starteri ka paneksid siis saaksid dnepri puldist käima panna:D

Mu sõbral on see startersüsteem Dnepril peal ja "vähe mitte kaines olekus" sai seda süsteemi rakendatud, eit olid just korvis parema asendi sisse võtnud, kui äkitselt masin käivitus ja hakkas liikuma (käik oli sisse jäänud enne seisma jätmist) Mehike magas puuall ja pult taskus. Seda kiljumist ja kisa oli vist küla viimase kui inimeseni kuulda. Seejärel pandi mehike kolmeks kuuks kuivale.
Tsitseerides Peeter Oja. " See on üks riskantne värk"
- Starteri paigaldust mõtlen.
See juhtum võttis aset aastal 2003 Viljandimaal Jaanipäeva tähistades.

Siinjuures ei ole see Konkreetse masinaga kuidagi seotud, Sest Kuskilt jäi kõrva, et Tafka on kaine.


Nende lisadega on nii, et vaja on neid siis kui tegu on projektiga. Sel juhul ei loeta raha. Samas kui tegu on lisaks peamasinaga millega soovitakse liigelda iga päev on raskusi palju- seda vihastamist ja vandumist tuleb igast uksest-aknast.

To Tafka oled sa mõelnud võimsamat genekat soetada. Dneprile olevat kohe olemas võimsam genekas tehase poolt.


Nb enamik signalisatsioone on küll mingi kindla laine peal, kuid näiteks autosigna Cobral on signaal kodeeritud, mistõttu ei saa ta avada korraga 10 masinat.
Samas ärge imestage kui mõni IT vend Läpaka wifi antenni edasiaretusega teie pulti ligemalt uurib ning 10 min pärast autoga minema sõidab.
Katsetasime süsteemi enda vanamehe auto Audi 100 C4 peal, kus on Cobra peal ning saime signaali lahtikodeeritud ja lõpuks saatjat kasutades ka uksed lahti ilma, et oleks vaja olnud pulti. Siinjuures oli jama selles, et signaali leviala on vaid 20m Mistõttu ei ole võimalik seda kaugelt tuvastada. Pole olemas lollikindlat 5-10 aastat vanat süsteemi - see peletab vaid lollid eemale samas meelitab targemad vennad ligi.

Posted: 15. Nov 2006 18:16
by Tafka
raivoku wrote: Mu sõbral on see startersüsteem Dnepril peal ja "vähe mitte kaines olekus" sai seda süsteemi rakendatud, eit olid just korvis parema asendi sisse võtnud, kui äkitselt masin käivitus ja hakkas liikuma (käik oli sisse jäänud enne seisma jätmist)
Tuleb targem olla ja panna "kaitse" relee vahele....ehk kui ei ole sidur alla vajutatud või vaba käigu peal siis lihtsalt starter ei rakendu.....pole üldse raske teostada tegelikult:)


Võimsama geneka peale olen mõelnud küll. Aga esmane samm järmise ostuna on uued summutid/leegikad.
Ja olen ka tsipa uurinud erinevate autode geneka paigaldamisest....ühel tuttaval pidi Uralil Fiati gene peal olema. Aga ei ole sattunud tema juurde,et asja lähemalt uurida.
Ja selle signa puldi sagedus....kõik on võimalik nagu Raivo siin kirjutas. Aga jah mu Dnepril sai rohkem pulli pärast signa pandud(kuigi eks kesklinnas parkides ole tsipa ka kasu). Aga kellel huvi ära vedada tsikel, siis vene ratast on ju "jube raske" ära vedada....lihtsam on ära sõita :roll:
Jupp juhet ja sõit võib alata.....ainult natukene teadmisi peab olema:)
Kuna ise tsipa elektri asja jagan siis on palju asju mul ümber tehtud.....ja on ka plaanis veel muuta :twisted: :lol:

Posted: 13. Dec 2006 10:03
by agent007
Irf... väga kuri masin ikka. Ei see signa on päris asjalik. TÖÖTAB. Räägi mis sa maksid selle eest?

Posted: 13. Dec 2006 16:03
by Tafka
Signa: tellitud USA-st :lol: :roll: eBay kaudu....koos saatekuludega läks mul kokku 327 krooni kui mälu ei peta :roll:

Posted: 13. Dec 2006 22:47
by priito
Hee heh! LAHE

Milvi hakkab pahandama, kui kurjad onud talle selga üritavad ronida. Väga viis! See puldist süüte sisselülitamine on väga sheff. Tafka is a geenius. 8 )

Posted: 13. Dec 2006 23:07
by Tafka
Milvi hakkab isegi suurema tuule peale pahandama:P
Peab ühe lüliti vahele panema tundlikuse juhtmele.

Posted: 19. Dec 2006 21:44
by Nobody
Tafka wrote:Milvi hakkab isegi suurema tuule peale pahandama:P
Peab ühe lüliti vahele panema tundlikuse juhtmele.
Kindel, et tuul? Igaksjuhuks hoia silma peal. Paljude varaste nõks, taguda tükk aega signat tööle, kuni omanik tundlikust väiksemaks keerab ja sinna ta läheb.

Posted: 19. Dec 2006 22:35
by Tafka
Jah see oli tuul. Päris kõva tuul oli mingiaeg. Ja see tundlikus on tõesti tsipa liiga tundlik:P Külka ratta vastu õrnalt kõksates hakkab juba tööle.

Posted: 22. Dec 2006 01:21
by madeinussr
Hei!

Milvi ootab juba uunikute talverallit??
Minu Jupp küll ootab, nüüd on ainult krossikummi ja sooja ilma ralli jaoks vaja :)

Posted: 22. Dec 2006 13:12
by Tafka
Ooo Ermo plaanib ka tulla?
Konkurents suureneb.....alguses JürkaEE ja nüüd sina :twisted:
Emm klubi meestel vist läheb raskeks see aasta:P :lol:
Hoiame siis pöialt,et lastakse rallile ja mõni MK kasutaja ka TOP3 või noh vähemalt TOP10-sse saaks! : )

Aga Milvi hetkel seisab ja puhkab tsipa. Eks jaanuaris vaatab....vaja paar juppi ära vahetada,külka istmed lõpuks ära tuua ja natukene "tuunida".
Mis puutub krossi rehvi siis selle vist viskan külkale alla. Ette ja taha tahaks teha pisikese poldi ringi. Mitte midagi õudsat ja jube metallset......M5x20 plekikruvid,nylock mutrid otsa.....välja jääb ainult mutter. Ja neid ka väga tihedalt vist ei pane aga nii parajalt et jää pealt ka minema saaks:) Kuid kes teab....aega veel on sinnani ja meel võib muutuda.
Samas peaks kasutaja Metalliotsijaga kontakteeruma.....seletaks tsipa legendi tähiseid jne.....nii,et Metalliotsija kui seda loed siis kas sul eelmise aasta legend on alles? Õpetaksid algajaid tsipa?

Posted: 23. Dec 2006 16:07
by metalliotsija
Jah, legend on alles. Ise õppisime seda lugema "Reporteri" punase järel ääsitades. Üritasime sabas püsida, ise samal ajal teed legendiga kõrvutades. Paari kilomeetri ja tuliste vaidluste järel saime alles asjast aru.

Kogu iva on järgmises. Toon väikese näite ka:

Image

Esiteks lühendid:
AKP - ajakontrollpunkt. Kirja läheb sellesse jõudmise aeg.
KP - kontrollpunkt. Otsi ristsõnasse lahendust (hoone, teeviit, sõiduk vms).
LK - lisakatse. Vigursõitu nii- ja naapidi.

Esimeses tulbas jookseb "üldine odomeeter" etapi algusest, viimases jällegi AKP-ni jäänud kilomeetrid.

Esimene veerg tähistab esimest lisakatset (vabakavas tiirutamine Lasnamäe marketi parklas). Aeg pandi ka käima.

Järgmise veeruga on LK-1 lõppenud, minnakse "päris" sõidule. Seega - odomeeter "nullis", AKP-ni on täpselt 30 km. Ärasõit stardipostide vahelt, nagu näeme teisest veerust (vt. Suund teel (ristmikul)).

Kolmandast veerust loeme, et 0,1 km pärast stardist väljumist ootab ristmik, pöörata tuleb vasakule.

Neljas veerg: jõuame peateele, suund paremale. See on siis 0,07 km pärast eelmist vasakpööret ja kokkuvõttes 0,17 km pärast starti.

Viies veerg: 3,73 km pärast peateele sõitu (ja 3,90 km pärast starti) sealt jälle maha, paremale.

Kuues: tee hargneb kaheks, sõit paremale.

Seitsmes: vasakpööre.

Kaheksas: raudteeülesõit. Otse üle. Stardist on möödas 7,65 km, jääb 22,35 km AKP ja järgmise lisakatseni.
JA NII EDASI !

Tegelikult ei ole siin midagi keerulist, eksju... Väiksemaid punkte ei hakka kirjeldama, eks need ilmuvad mingil hetkel koos registreerimise ja võistlusjuhendiga.

Targemad rallitajad, ma saan nii aru, kasutavad tsiklil oskuslikult jalgratta spidomeetrit. Seda on hea iga manöövri järel "nullida", samal ajal kogu distants ka jookseb. Autodes oli näha ka GPS-seadmeid. See selleks, ilma abivahenditeta oli ka väga lõbus ära eksida.

Kohtume rajal?
Madis

Posted: 23. Dec 2006 20:11
by Tafka
Tänud! Oli tõesti abi sellest lühikeset kirjeldusest. Ja loodetavasti kohtume jah rajal! : ) :twisted:
Tegelt veel selline küsimus,et kuidas kaardilugejaga suhtlesid? Kellel kõvem hääl selle otsus jääb peale? :roll:
Ja seda ka,et mis see keskmine kiirus seal üleval servas annab?

Posted: 24. Dec 2006 01:16
by metalliotsija
Eks kaardilugejaga oli kõvasti röökimist küll. Tema mul selline rahulik vend, ise keesin pidevalt üle kui kusagil viltu panime. Hea meelega oleksin mõlemaga tegelenud - nii kaardi kui juhtimisorganitega, aga tõele au andes saavutasime parima tulemuse just oma liistude juurde jäädes. Korvipoisil on siiski raske töö, kuna tuleb külmaga võidelda, legendi uurida, ümbrust jälgida, valju häälega mind juhendada, märkmeid teha ja nii edasi..

Keskmine kiirus on selline soovituslik parameeter, sest nii AKP-sse liigvarajase kui -hilise saabumise eest jagatakse karistuspunkte. Ega seda keskmist nii väga jälgida mõtet pole. AKP-sse jõudmise aeg on alati enne teada, sellega saab arvestada ja vastavalt "rut¨kat" anda.

Posted: 20. Jan 2007 21:42
by Tafka
Nii jällegi natukene lisada siia teemasse.
Seekord siis uhkustaks külka istmete uue nahaga ja sai ka enda kallike ametlikult Milviks tembeldatud....ehk siis kõigile nüüd näha,et tegu Milviga :P :roll:
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0022.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/PICT0021.JPG?2
http://www.zone.ee/dnepraal/2007/Milvi.jpg?2


PS! Lingi tagant ?2 ära kustutades näeb pilti ekraanile vastavas suuruses:)

Posted: 20. Jan 2007 23:36
by hs33
See punane sadulanahk oligi natuke imelik(minuarust)
Masin natuke kakine?

Muidu on (y)

Posted: 21. Jan 2007 13:24
by Tafka
Selliste lögaste ilmadega peabki natukene kakane olema :roll:

Posted: 14. Mar 2008 22:14
by Tafka
Pole vääääga ammu kirjutanud siia:)
Ehk tegelikult on Dnepr suhteliselt üksikuks jäänud peale Honda muretsemist aga metsa all ikka vahest saab rallimas käidud:)
Kuigi me kõik teame,et vene raud ei ole mõeldud rallimiseks ja off-roadimiseks,tuleb ju kõik asjad ikka ise järgi proovida. Nii saigi lahti saadud enda klapipuksidest jälle. Aga õnneks Fiati puksid mis sisse lähevad on odavad ja vahetus ka nüüd käpas.
Aga kui juba lahti sai võetud siis sai kursavennal lastud ka natukene "tjuunida". Ehk põlemiskamber ja kolvipead said endale keraamilise katte peale. Kolbide külgedele läks ka teflon. Eks nüüd lähiajal saab kokku pandud ja testiringidele mindud:)
http://taff.planet.ee/Dnepr/jupid/

Posted: 14. Mar 2008 23:08
by ishijupp
Räägi tehnoloogiast lähemalt- kuidas tehti ja kaua peaks kestma? Millist tulemust ootad?
Tegelikult lääneka olemasolu vene raskeraua kõrval mõjub viimase tervisele väga positiivselt- ei teki tahtmistki vanakesest rohkem välja pigistada kui sünnis oleks. Kulgemine, chillimine ja möödujatel naeratuse (või ka irve :twisted: ) välja meelitamine- see on vanakese töö :)

Posted: 15. Mar 2008 00:31
by Tafka
Sõber töötab koolis pinnete laboris ja seal hea katsetada erinevaid asju ja pindeid.(kallis lõbu tegelikult.....ühe purgi hind u2-300EURi,kilosed purgid vist olid)
Teflon ja see keraamika mis mu Dnepri kolbidele/põlemiskambrile läks kantakse peale tavalise värvipüstoliga. Detail lastakse liivapritsis puhtaks. Ahju sooja u80C 20min. Jahtumine toatemperatuurile.Pinne pihustatakse peale ja uuesti ahju 150C vist oli. Teflon siis peaks hõõrdumist vähendama. Krossimeeste ja ka tjuunitud mootori kolvid on laborist läbi käiv kaup. Ise pole pinnete alal just eriline särav pärl ja hetkel pole kursavenda ka netis,et täpsemalt järgi uurida tefloni kasulikusest.
Keraamika eesmärk peaks olema siis soojusisolaator. Et põlemis/plahvatus protsessist eraldunud soojus läheks ikka suuremal määral kolbide liigutamiseks,mitte ei eralduks soojuse näol kolbidesse ja silindripeasse.
Kestvus: täpselt ei oska öelda aga Dnepri tingimustes saab varsti näha. Aga usun,et suhteliselt püsiv asi ikkagi.
Aga jah täpsemalt saaks uurida kursavenna käest.
Mis effekti loodan?
No Dnepril ei oota ausalt öeldes mingit effekti:P Tjuuning mootoritel avaldub paremini see effekt ma usun. Aga eks näeb mis katsed metsa all näitavad:)

Posted: 09. Sep 2011 17:01
by Tafka
Pole pikalt siia kirjutanud aga kuna teen tsiklitega mõneks ajaks pausi siis on pakkumisel ka mu külgkorviga Dnepr. Seisnud tükk aega aga viimastel päevadel ajasin eluvaimu sisse ja väike testi ring tehtud. Et kui kellelgi oleks huvi siis kirjuta ja räägime lähemalt....võileiva hinna eest ära ei anna kuna arvestades, et dokid korras ja isegi ülevaatus/kindlustus olemas hetkel.
PS! Teeme nii, et kui sul vanust vähem kui 19 ja A-kat puudub siis ära kirjuta!

Posted: 10. Sep 2011 00:52
by sidur
Tekkis üks hea küsimus, miks sa tsiklitega pausi teed?

Posted: 10. Sep 2011 22:55
by Tafka
Käisin siin juuli lõpus Rootsis-Norras. Oli plaan minna tsikliga varem kohale tuttavale külla ja siis pärast hiljem Norra tulevate sugulastega liituda. Esimene päev ei saanud Rootsist väljagi kui hakkas sadama ja sadas ja sadas.....okei noh ikka on selliseid ilmasi. Telk püsti ja kobid niiskelt magama. Hommikul tõused üles ja sajab...tekkis vist tunnine paus vihmas ja sain telgi ja asjad kokku ja liikuma ja hakkas sadama. Hakkasin tuttava juurde jõudma ja ilm läks ka kenaks. Ja siis õhtul tuttava juurest ära sõites sadas jälle. Otsisin kämpa, et asjad natukenegi kuivaks saada. Hommikul tegid silmad lahti kämpas ja muidugi sadas jälle. Okei otsustasin et otsin WiFi ja vaatan mis ilma lubab. Ja lubas vihma. Istusin siis ja mõtlesin ja rääkisin sugulastega, et mul on motivatsioon nii all ja asju ei saa korralikult kuivaks isegi kämpas ööbides. Sõitsin siis seal vihmas natukene edasi ja vahepeal isegi läks ilusaks, mis oli tore aga järsku käis mingi kahtlane klõps peast läbi, et aitab....teeks tsiklitega pausi. Lihtsalt too hetk enam ei tundnud mõnu tsiklitest. See hetk arvasin, et on ajutine "kiiks" see mõte. Järgmine hommik kämpas istudes võtsin raske otsuses vastu ja helistasin Tallinki, et muudan tagasisõidu broneeringu varasemaks. Laevapeale Stokki sõites sain 450-500km järjest vihma! Ma pole elusees niiiii head sooja dussi saanud peale seda otsa. Teine lubadus mis peale bronni muutmist oli, et helistasin sugulastele ja rääkisin et ma ei suuda selle ilmaga siin olla enam ja siis naljatades veel ütlesin, et kui tee siia jõuate ja teil ilus ilm on siis ma müün enda tsiklid maha. Ja neil olidki ilusad ilmad....esimene päev ainult oli tsipa vihmane.
Ja Eestisse tagasi jõudes see Norras tekkinud "kiiks" püsis ja püsis ja võtsin lõpliku otsuse, et aitab....tsiklitest paus. Kui kauaks? Ei oska öelda...võibolla kevadel on tagasi pisik võibolla paari aasta pärast...ei oska öelda. Aga arvestades huvi Honda vastu mis auto24-s müügis on(NULL kõnet) siis vist jäävad tsiklid seisma.
Ja teine müügi põhjus on ka see, et väike plaan küpseb peas, et Eestist minema minna mingiks ajaks.....Austraalia ja Norra on siin vaikselt peas küpsenud.
Aga jah tsiklisõidu mõnu tunne (teate küll mida ma mõtlen) on mul hetkel kadunud, vahel siin õhtul teen väikse tiiru aga jah. Viimane kord sõpradega metsas käies ei olnud enam fun kui kunagi...