Page 2 of 5

Posted: 21. Apr 2008 14:54
by hautz
Väike probleem-mootorjooksis kokku. :?
:cry:
Vaja väike remont teha.Mootor on juba maas ja arvatavasti täna laiali :roll:

Posted: 21. Apr 2008 18:27
by morten002
mis sul tuleb kogu gondel sinna peale või mingi osa :?:

Posted: 21. Apr 2008 22:54
by agent007
Mismoodi kaovad käiguvahetus probleemid starteri lisamisega? Mitte ei mõika. 634 -le pole vist tehtud veel. Ei usu ka et tehakse, kuid mine tea. 638 -le on küll olemas. Õlipumba saab ka vist peale sellega. Maksis miskit 4200EEK vist. Hinnaga võin eksida.

Posted: 22. Apr 2008 00:05
by rallitaja
Käiguvahetusega on tal see probleem, et jalatoed on mootorist tublisti kaugemal (bike ikkagi ju). Ilmselt tahtis käigupedaali teistpidi panna, aga siis peaks vändast käivitades vänt alt üles liikuma ja niimoodi käivitamine ei saa olema lihtne.

Posted: 22. Apr 2008 15:55
by hautz
rallitaja wrote:Käiguvahetusega on tal see probleem, et jalatoed on mootorist tublisti kaugemal (bike ikkagi ju). Ilmselt tahtis käigupedaali teistpidi panna, aga siis peaks vändast käivitades vänt alt üles liikuma ja niimoodi käivitamine ei saa olema lihtne.
Vot seda ma mõtlesin :wink:

Nüüd mootor täitsa juppideks ja juba puhastatud(kruus mootorist välja võetud :evil: )

Sa ka uues silindrid,vaja veel väntvõll,sõrmelaagrid ja kolvid rõngastega sebida.

Posted: 23. Apr 2008 18:56
by hautz
Väntvõll ja kolb sebitud.


Esialgu läheb kokku vanade kolbidega sest uued silindid on natuke roostes.

Posted: 24. Apr 2008 00:03
by hautz
morten002 wrote:mis sul tuleb kogu gondel sinna peale või mingi osa :?:

Kogu kupatus ikka :wink:


Põhimõtteliselt tuleb esialgu täitsa orig välimus.(Senikaua kuni klaasriiet ja liimi saab)

Posted: 25. Apr 2008 14:09
by hautz
Kellelgi parempoolset kolbi pole? :? (Elva-tartu kant)


Endal 2 vasakpoolset olemas :?


http://www.mps-moto.cz/pics/misc/Starter_350_02.jpg

Jawa starter :wink:

Posted: 25. Apr 2008 15:52
by mart91
Jawa 638 starter, kui täpsem olla.

Posted: 25. Apr 2008 15:57
by hautz
jh


siit saab mingi tööpõhimõtte teada :wink:

Posted: 24. May 2008 16:14
by hautz
Täna saab vb mootori kokku.Ei lähe uute juppidega aga siiski läheb.(uued jupid,mis paika lähevad ei ole need mis vanast mootorist võetud)


Tahaks jälle tiiru teha... :lol: 8 )

Posted: 24. May 2008 21:07
by hautz
Sai üks kolb peale ja teisel nõellaagrid paika pandud,teise kolvile sõrme sisse pannes üllatus-sõrm ei lähe sisse, umbes 1 mm auk väiksem.

Sattus kätte vanem kolb :evil: :evil:

Posted: 24. May 2008 22:29
by hautz
Image

Image

Posted: 25. May 2008 22:49
by agent007
Kui see papilipakas tahab seal tihend olla siis ma ei soovitaks seda panna. See lihtsalt kärssab sinna ära.

Posted: 26. May 2008 00:42
by hautz
Mul kõigile mootoritele sellest tehtud tihendid ja ei kärssa ta midagi :wink:

Autol ka osa tihendeid sellest.
:wink:

Posted: 26. May 2008 22:15
by raimz
korda saad, siis pane mõni video ka üles.

Posted: 26. May 2008 23:57
by hautz
raimz wrote:korda saad, siis pane mõni video ka üles.
Kindlasti :wink:

Hääled said igaljuhul lõpuks bike moodi peaaegu :wink:

Krt mõnus masin on :wink:

Posted: 27. May 2008 09:01
by priito
Ära seda mootorit ära lõhu. Muidu on päris vahva prõujekt sul see. :roll:

Posted: 27. May 2008 23:29
by morten002
agent007 wrote:Kui see papilipakas tahab seal tihend olla siis ma ei soovitaks seda panna. See lihtsalt kärssab sinna ära.
kui ma omale mini ostsin siis mul olid karpa vahel ainult annekese paberist tehtud tihendid ja silindri peale oli lastud silikon :D

Posted: 31. May 2008 02:04
by hautz
Täna sain kolvi ja süütepoolid ja süütepolse küljekaane ja mikuni karpa. 8 )
Peab veel süütesüstemi ka ära sebima. :wink:


Mootor sai kokku panud ,aga ka lahti võetud,sest käigud ei töötand :? .Kui mootoripoolte kruvisid lahti lasta ,siis töötab.Veovõll käis ka raskelt.

Milles võib probleem olla?
Liiga õhuke tihend?

Reguleerimiseviga pole,sest seibe seal pole.


Käiguhoovastik ka välja mõeldud :wink:

Posted: 31. May 2008 20:25
by hautz
Masin sai jälle kokku :lol: .Nüüd siis töötava kastiga.


Palju õli läheb käigukasti?

Käima pole veel saand.Päris norm komprekas on,käima ei jõudnud lükata.(tahtsin korra proovida)

Posted: 31. May 2008 23:38
by rallitaja
Õli läheb nii palju, kuni kontroll-avast välja hakkab ajama. Kontrollava on teatavasti sidurikaanes ühe kruviga suletud.

Posted: 01. Jun 2008 02:37
by hautz
rallitaja wrote:Õli läheb nii palju, kuni kontroll-avast välja hakkab ajama. Kontrollava on teatavasti sidurikaanes ühe kruviga suletud.

Seda tean kuidas taset kontrollida aga seda ei tednud kui palju osta seda.

Õli peaks minema natuke üle 1 liitri.



Nüüd sai sõita ka,aga süütvärk jamab.Üks pütt ei taha lihtsalt käia ilusti,viga arvatavasti nirudes kontaktides.Homme üritan geneka koos kontaktidega sebida,siis peaks töötama.
Täna sõitsin nii et üks pütt töötas ilusti ja teine ainult perioodiliselt korraks.Nii ei tahtnud üldse sõita.Kompressioon võiks parem olla aga küll see sissesõiduga paraneb.

Küljekaant paika pannes avastasin et üks kinnitus on katkti,see tuleb sügavamaks puurida ja keermestada.

Posted: 01. Jun 2008 21:30
by hautz
Täna sai 13.00-21.00 üritatud teist püttu tööle saada.

Vahetatud sai kontaktialasi,kondekas,süütepoolid süütejuhe ja küünlaid.Seda kõike edutult,parempoolne pütt lihtsalt ei tööta.Survet on aga "pauku"ei tule sealt.Vahel perooditi teeb mõne töötakti,seega kõik.


Vändast käimaminemisest võib ainult unistada.Praegu läheb voshod ka kolm korda paremini edasi.(see ka loomulik,sest praegu peab ju üks silinder teist ka vedama)


Homme ostan natuke osasid juurde(SK-tihendid ja kontaktid),siis proovib uuesti.


Kui käsi õhupuhasti augule ette panna siis nagu tundub et hõrendust ei tekigi :roll:

Posted: 01. Jun 2008 21:56
by rallitaja
Saad Jawa mootori remondist rõõmu tunda, jah?

Kahepütine tahab süüte TÄPSET paikaseadmist. See omakorda eeldab vastavaid mõõteriistu. Kui süüde paigas ei ole, siis muud pole mõtet proovidagi. Kui süüde kindla peale korras, võid muude asjade juurde minna.

Posted: 01. Jun 2008 23:01
by hautz
süüde ongi täpselt :roll:

Posted: 02. Jun 2008 00:18
by rallitaja
Mille järgi?

Posted: 02. Jun 2008 00:30
by hautz
Surnud seisu järgi :lol:

Süüde on Mõlemal pütil 2,5mm enne surnud seisu.

No kui üks pütt töötab sis peab ju teine ka sama sesiga töötama(Reguleerisin ikka mõlemad paika)

Täna sai prooviks klaasi paigaldus liimiga SK tihend(süütesüsteemi poolne)seest täis lastud(enne seda sai vedrut pingutatud).


Täna käima ei proovind aga rohkem kütet peaks peale imema.


Hommikul sai küljekaane kinnitused ka korda ja poldid said ka tegtud(isegi ühe tiiru sai kaanega tehtud,siis sai kaan uuesti ära võetud :lol: )

Posted: 02. Jun 2008 00:51
by hautz
Keegi esikondlitagusest ei saa sarnasel masinal pilti teha.MA ei oska selle juhtmepuntraga seal midagi teha(ei oska juhtmeid ära paigutada),aga esituli töötab ja tagatule juhe veetud,näidikuploki valgustus ja täistule märgulamp töötavad :wink: .

Suunatulereleega ei oska midagi peale hakata(ei tea juhtmete ühendust) :roll:

Posted: 02. Jun 2008 23:09
by hautz
Image
Image
(süütesüsteem laiali)
Täna sai vist teise pütti tööle.Õieti sõita ei saand sest panin peale õige jawa karpa.Sellega saab niipalju kütet peale ,et kui gaas alla lasta siis jäb seisma,muidugi käimasaamisega on raskusi.

Täitsa õige ikka ei ole,jätab vahele ja ei tööta õieti,aga küll seegi paraneb.

Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.



Kellelgi mikuni karpa segunõela pole üle?

Posted: 03. Jun 2008 01:15
by rallitaja
hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?

Posted: 03. Jun 2008 15:20
by hautz
rallitaja wrote:
hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?
Saab tööle küll kui kahte andurit,kahte süüte pooli(seda peab niikuini) ja kahte halliandurit kasutada ja alusplaat freesida ,samas saaks ka vahetüki sellele mootorile teha 12v süsteemi jaoks:wink: .Mul koolis need võimalused olemas ja ise saan freesimis-,treimis-,lihvimis ja puurimistöödega hakkama.

Süüde sai paika peaaegu samamoodi nagu autol.
Panna süüde sisse ja keerata mootrit ja vaadata kuna säde tekib(küünlad maas ja süütejuhtmeteotsas ,vastu mootorit)Siis mõõta palju läheb kolb ülespoole(mitu mm on enne surnud seisu)ja seda korrigeerida vajadusel.

Enne panin kontaktivahed paika, siis vasakpoolse püti kontakti ja siis parempoolse.


Ei näe mõtet asja keeruliseks ajada :roll:



Täna tõin SK tihendi ära ja 2 rõngast(4 toon teinekord,praegu vanad sees)

Hullust tahaks teist mootorit ehitama hakata,sellist millele saab kas ülikorralikud silindrid ,või puurib üle ja uued kolvid rõngad,laagrid,tihendid jne :wink:

Saaks 638 mootori... :roll:



Praegu tulevad kahtlased tükid parempoolse küünla portselani ümber(see pütt,mis ei töötand).Kas kui tütt ei tööta ,siis saab kuidagi teine pütt tõmmata väljalaskest tükke?

Posted: 04. Jun 2008 11:11
by agent007
Ega see 638 mootor ka nüüd suurem kullatükk pole kui 634 oma.

Posted: 04. Jun 2008 17:52
by hautz
agent007 wrote:Ega see 638 mootor ka nüüd suurem kullatükk pole kui 634 oma.
12v süütesüsteem ja kõik võllid laagrite peal ju?Mõni hea omadus on veel.


Nüüd siis viga leitud ja uued jupid olemas :wink:

Täna peaks korralikult sõita saama :wink:

Posted: 04. Jun 2008 18:15
by rallitaja
12V generaatori saad vajadusel ka 634 mootorile panna. Siiani räägitakse küll 634 mootorist kui vastupidavamast.

Posted: 04. Jun 2008 20:19
by raimz
mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.

Posted: 04. Jun 2008 23:55
by hautz
raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?

Posted: 04. Jun 2008 23:59
by rallitaja
Äkki on tal Suzuki RG?

Posted: 05. Jun 2008 00:03
by hautz
Nüüd siis tsikkel sõidab nii nagu peab. 8 ) .Päris mõnus jälle ringi sõita.

Käimasaamisega oli ka nalja, mõtlesin et tuleb õlist tühjaks joosta aga see läks kohe tööle :lol:

Ühe probleemi peab homme ära lahendama.Nüüd jamab vasakpoolne pütt,kompressioon on halb ja õhku susiseb.Plokikaan on ilusti pingutatud ja tihendid uued.Tegelt tuleb sealt kilinat ka :roll: ,aga parempoolne töötab nagu uus.

Sõidus ei saa arugi et vasak pütt jamab,aga kui parempoolne küünal maas on siis on küll jube kompressioon ja susin.
Minekuga olen muidu rahul 8 )


Kontakte peab ka pidevalt puhastama et ühtlaselt käiks :roll:




Järgmine etapp on geneka tööle panemine ja aku jääb ainult käima panemiseks(kuna pole 6v akut ja ajutise asja pärast uut akut ei osta) :roll:


Väljalaske toru sai ka alt peaaegu ära sõidetud :lol: ,sinna asemele läheb võibolla kohandatud RG 125 originaal resokas :roll:

Posted: 05. Jun 2008 00:14
by raimz
hautz wrote:
raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?
mul on 634
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273

Posted: 05. Jun 2008 00:26
by hautz
raimz wrote:
hautz wrote:
raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?
mul on 634
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273
Vaheplaadiga siis?

Posted: 05. Jun 2008 12:15
by raimz
ei ole vist vaheplaadiga.
kas see 6v süsteem töötab 12v akuga ka?

Posted: 05. Jun 2008 22:26
by hautz
Image

Selline asi juhtus :evil:

Tundub et kolbi alumise rõnga stoperduskoht andis otsad,sest rõnga ots(see mis terveks jäi oli paremalpool ääres,sõrme kohal :roll:


See juhtus nii:jätsin seisma.Pärast käima pannes algul ei võtnud hästi sidurit järgi ja siis käis krõks ja oligi kõik :evil:



Vaja hädasti paremat kolbi või Kolbide komplekti.Võivad olla ka teine/või järgmine remont

Posted: 06. Jun 2008 00:17
by vaalo
Arvestades Su remondivõtteid ja -maneere, ei ole mingi ime, et sellised asjad juhtuvad.

Posted: 06. Jun 2008 00:40
by hautz
vaalo wrote:Arvestades Su remondivõtteid ja -maneere, ei ole mingi ime, et sellised asjad juhtuvad.

Kus sa tead minu remondivõtteid? :roll: