Page 2 of 3

...

Posted: 01. Jul 2009 13:41
by xander4
Kevin68 wrote:Ma ei tea kas asi minus, aga minul ta praegu hästi ei istu, nagu miskit oleks puudu. Orginaalis sellise "uppis tagumikuga" on ta ilusam. Ja detailid ka ju erivärvides praegu, pooled tuhmid, pool läigib nagu prillikivi.

Kuid edu,
Kevin

maitse asi ... :D
minu maitse järgi viimane korralik JAWA oli 634 ... :wink:

Posted: 01. Jul 2009 14:26
by Kaarup
Sadul väga omapärast värvi võrreldes seda ülejäänud tsikkliga.

Posted: 01. Jul 2009 15:06
by roosakummik
Õige viimane lahe jawa oli 634, siis hakkas inseneridel puberteet ja nad rikkusid ilusa jawa ära :P

...

Posted: 01. Jul 2009 20:12
by xander4
Kaarup wrote:Sadul väga omapärast värvi võrreldes seda ülejäänud tsikkliga.

kui ülejäänud must siis sadul lisab veidi kontrasti ... ei välista , et ka veljed saavad kunagi musta värvkatte ...

Re: ...

Posted: 01. Jul 2009 21:12
by raivoku
xander4 wrote:
Kaarup wrote:Sadul väga omapärast värvi võrreldes seda ülejäänud tsikkliga.

kui ülejäänud must siis sadul lisab veidi kontrasti ... ei välista , et ka veljed saavad kunagi musta värvkatte ...

Kui velgi tahad hakata värvima, on soovitatav eelnevalt kroom keemiliselt maha võtta. Kroomi peale ei hakka mitte ükski korralik värv. Ahju värvidest ja bituumenitest me parem ei räägi.

Välimuse kohta ütlen, peaasi et omanikule meeldib. Ülejäänud tegelased ruttu tahatuppa enda "hädasid" taganutma.

...

Posted: 01. Jul 2009 21:43
by xander4
kui peaksingi velgi värvima siis plaanis oli otsida kehva kroomiga isendid ... esimene hetkel päris viisakas ja tagumist ei raatsi ka veel ära rikkuda ...

Re: ...

Posted: 01. Jul 2009 21:57
by raivoku
xander4 wrote:kui peaksingi velgi värvima siis plaanis oli otsida kehva kroomiga isendid ... esimene hetkel päris viisakas ja tagumist ei raatsi ka veel ära rikkuda ...
Kui kodaratega paigaldusega viitsid möllata võiks pakkuda üht uut tehasepraak kroomiga velje rõngast. (kroom lahti koorunud kohati (hapnik vahel)) Ei ole raatsinud ära saata teist.
Üldjuhul on ikkagi trummel seestpoolt jõhkralt kulunud mistõttu velg praaki läheb. Vanal jawal oli probleem roostega.

...

Posted: 02. Jul 2009 08:48
by xander4
velgede osas pole mõttetööga nii kaugele veel jõudnud ... samas kui korralikult teha oleks hea mõte tõesti kodarad eemaldada ... proovin kõigepealt põhiosaga ühele poole jõuda ja siis vaatab edasi ... ehk leiab hoopis uueväärilise kroomiga veljed mõistliku hinnaga ... :wink:

Posted: 02. Jul 2009 10:13
by Oconner12
Selle kontrasti suhtes nii palju, et see võiks läbida kohakuti tervedt ratast, nt tee osa velge sama pruunikat värvi... teen väikese ¨ekti pärast poole kuidas see välja võiks näha :P....

...

Posted: 02. Jul 2009 21:39
by xander4
täna hommikul tõi postiljon kaua oodatud peeglid mis kohe ka ratta külge kruvisin ... peab tõdema , et väga hea kvaliteet kuigi odava hinnaga ...
samas häiris ikka see miski ratta puhul ... olles eemaldanud tagumise porika , sai see miski selgeks ... nüüd aga uut tagatuld otsima kuna vana enam ei sobi ... :?
igaks juhuks mainin , et istme alune osa tuleb musta värvi ... hetkel tegemist alles poolfabrikaadiga , seega värvimiseni läheb veel aega ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/53260331
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/53260335

...

Posted: 04. Jul 2009 20:49
by xander4
täna siis lõikasin esiporika uude usku ... :D
selleks puhuks oli olemas üks mõlkis otstega eksemplar ... seega ei pidanud korralikku ohverdama ...
samas tegin ka kinnitused võimalikult lühikeseks , et porikas rattale piisavalt lähedal oleks ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/53373549
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/53373553

C Racer

Posted: 05. Jul 2009 01:48
by priito
Mulle su projekt täitsa meeldib. Tegelikult meenutab see mulle ühte 634-ja mootoriga masinat mille pildid ma paar aastat tagasi googlist välja kaevasin. Äkki on need sulle nagu miskitmoodi abiks või eeskujuks.

http://www.foto24.ee/album/47026

:roll:

...

Posted: 05. Jul 2009 09:08
by xander4
teisel pildil olev cz-i mootoriga on huvitav ... kas see ühe silindriline on 175 või hoopis 500 kuubikut ... :?
poisid on saanud ka päris võidusõiduratta paagi kätte või siis on endal osavad näpud ...

Posted: 05. Jul 2009 11:56
by nex
sellise porikaga hakkab sul vihmase ilmaga sõites süütepoolide peale vett ja pori viskama .
Omal kogemused olemas , hakkab läbi andma ja lühist ning masin ei tööta :D

...

Posted: 05. Jul 2009 20:01
by xander4
nex wrote:sellise porikaga hakkab sul vihmase ilmaga sõites süütepoolide peale vett ja pori viskama .
Omal kogemused olemas , hakkab läbi andma ja lühist ning masin ei tööta :D

see ratas hakkab sõitma ainult kuiva ilmaga ja enamjaolt asfaldil ... :wink:

Posted: 05. Jul 2009 21:12
by nex
ok

Posted: 05. Jul 2009 23:00
by StellaV50
Mis aasta oma see Jawa on?
Muidu on jõhker püss küll

...

Posted: 06. Jul 2009 09:18
by xander4
StellaV50 wrote:Mis aasta oma see Jawa on?
Muidu on jõhker püss küll

passis on vl. aastaks `90

...

Posted: 14. Jul 2009 20:41
by xander4
vahepeal olen siis nokitsenud esiporika kallal ja tagaosa on õige kuju omandanud ning hetkel kaetud juba peenpahtliga ... homme siis suurem lihvimine plaanis ...
nädalavahetusel sai ka uus rehvijooks ära tellitud ... ette tuleb 3.25 laiusega ja taha 4.00 laiusega rehv ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54184977
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54184979

peaaegu oleks unustanud ... selline raamat Cafe Raceritest sai ka tellitud ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54186911

...

Posted: 15. Jul 2009 21:08
by xander4
hommik algas siis sellega , et kõigepealt visati uued rehvid üle aia ... sai siis veidi heeblitega vehitud ja hetke pärast rattal uued rehvid all ...
esiporikaga siis ka hetkel ühel pool ning homme läheb külge tagasi ...
lihvimise jätsin siis õhtu poole kui enam nii palav ei olnud ... kahjuks sellest korrast veel ei aidanud ja tuli veidi pahtliga asja parandada ... seega seda lõbu jagub veel ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54261065
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54261067
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54261071

vanad rehvid nüüd saadaval ... Barumile pandi bronn peale aga suht korralik Mitas saadaval ... info privas

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54261069

Posted: 16. Jul 2009 12:26
by vootele
Jõudu tööle, ise tegin kunagi ka midagi sarnast valmis, hästi palju annab cafe raceri puhul välimuses juurde amorditorude külge viidud (clip-on) lenks ja madalamale lastud kellad.
http://www.motolist.ee/liikmed/image.php?iid=41

...

Posted: 16. Jul 2009 14:34
by xander4
seda lenksu asja olen kaalunud ... korralikud "clip-on" lenksud on kallid aga samas saadaval originaalkinnitustesse sobivad "cafe racer" lenksud mis jäävad praegusega võrreldes zirka 10cm madalamale ... hind jääb ka mõistlikkuse piiridesse ... koos postiga saab kusagil 700 kr. kandis kätte ...

...

Posted: 16. Jul 2009 14:37
by xander4
vootele wrote:Jõudu tööle, ise tegin kunagi ka midagi sarnast valmis, hästi palju annab cafe raceri puhul välimuses juurde amorditorude külge viidud (clip-on) lenks ja madalamale lastud kellad.
http://www.motolist.ee/liikmed/image.php?iid=41

mis sellest rattast praeguseks saanud ...

...

Posted: 16. Jul 2009 18:23
by xander4
sirvisin pilte ja avastasin ,et kõik tehtud hargi peal ... toetasin siis ratta vastu autot ja klõpsasin ühe ... nüüd proportsioonid paremini näha ...


http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54318367

Posted: 16. Jul 2009 23:25
by Kaarup
Tahaks seda aparaati juba näha nende clip-on lenksude,, uue sadula,, ja värvitud taga kondliga.

Re: ...

Posted: 16. Jul 2009 23:27
by vootele
xander4 wrote:seda lenksu asja olen kaalunud ... korralikud "clip-on" lenksud on kallid aga samas saadaval originaalkinnitustesse sobivad "cafe racer" lenksud mis jäävad praegusega võrreldes zirka 10cm madalamale ... hind jääb ka mõistlikkuse piiridesse ... koos postiga saab kusagil 700 kr. kandis kätte ...
Ma tegin ise - lõikasin ühel jawa amordi prillil aasad koos pingutitega maha ja keevitasin lenksujupid otsa. Mis sest saanud on, pole aimugi. Isik, kes selle ära ostis ütles et teeb selle originaali tagasi, millest oli hullult kahju, sinna oli hulk loomingulist tööd kulunud. Müüsin hetke-emotsiooni ajel, kui käigukast neljandat korda lülituskahvli ära sõi.

Posted: 16. Jul 2009 23:29
by Kaarup
vootele wrote:Jõudu tööle, ise tegin kunagi ka midagi sarnast valmis, hästi palju annab cafe raceri puhul välimuses juurde amorditorude külge viidud (clip-on) lenks ja madalamale lastud kellad.
http://www.motolist.ee/liikmed/image.php?iid=41
Masin on üpris huvitav,, aga sellele soovitaks kindlasti suurt iluravi. Tagumine poritiib tundub kudagi liigselt ülesse toodud.

Posted: 16. Jul 2009 23:36
by vootele
selle nurga alt jah. Ülevalt vaadates oli täitsa ok.
Need sumpsid töötasid muide ülihästi. Korpus veidi lühemaks lõigatud ja tagumisse ossa pandud augustatud toru ümarate otsaplaatidega. Vaiksem kui originaal ja tunduvalt rohkem jõudu.

...

Posted: 17. Jul 2009 09:35
by xander4
Kaarup wrote:Tahaks seda aparaati juba näha nende clip-on lenksude,, uue sadula,, ja värvitud taga kondliga.

clip-on lenksude suhtes pole kindel aga mõtlesin midagi sellist ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54354633

...

Posted: 17. Jul 2009 09:40
by xander4
Kaarup wrote:
vootele wrote:Jõudu tööle, ise tegin kunagi ka midagi sarnast valmis, hästi palju annab cafe raceri puhul välimuses juurde amorditorude külge viidud (clip-on) lenks ja madalamale lastud kellad.
http://www.motolist.ee/liikmed/image.php?iid=41
Masin on üpris huvitav,, aga sellele soovitaks kindlasti suurt iluravi. Tagumine poritiib tundub kudagi liigselt ülesse toodud.

no vot siin tuleb jälle see maitse mängu ... eesti keeles ei teagi kohe õiget sõna aga soomlastel on selliste kohta huvitav väljend "lievästi patinoitunut" ja mulle läheb millegipärast hästi peale ...
kui algul oli plaanis enda ratas ka täiesti ära vuntsida siis praegu tahaks juba jätta ka sellist kergelt kulunud välimust ...

...

Posted: 18. Jul 2009 21:36
by xander4
väikeste muudatustega õnnestus "kellad" tervelt 10mm madalamale saada ... edasi oleks juba suurem ettevõtmine aga eks sellega näeb ...
tegin ka väikest "scull" tuuningut aga las pildid räägivad ise ...


http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446981
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446991
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446995
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446999
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54447001

Posted: 19. Jul 2009 09:55
by roosakummik
Päris kena on :wink: Jawa 638 kohta. Muretuid kilomeetreid.

...

Posted: 19. Jul 2009 09:59
by xander4
roosakummik wrote:Päris kena on :wink: Jawa 638 kohta. Muretuid kilomeetreid.

Tänan ... tagatuli tuleb veel ära oodata ...

Posted: 19. Jul 2009 11:20
by Suska
Viitsid sa ära mõõta oma amorditoru sealt, kus tulekinnitus kinnitub? :)

Andreas

Re: ...

Posted: 19. Jul 2009 16:02
by Kaarup
xander4 wrote:väikeste muudatustega õnnestus "kellad" tervelt 10mm madalamale saada ... edasi oleks juba suurem ettevõtmine aga eks sellega näeb ...
tegin ka väikest "scull" tuuningut aga las pildid räägivad ise ...


http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446981
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446991
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446995
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446999
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54447001
Masin on kena, kuid kui praegust pilti vaadata, siis võiks NATUKENE nina alla poole lasta, ja pe*se kõrgemale tõsta, se annaks kindlasti huvitavama mulje, praegune pilt jäeb nagu klassikalise motika poole

...

Posted: 19. Jul 2009 19:25
by xander4
Suska wrote:Viitsid sa ära mõõta oma amorditoru sealt, kus tulekinnitus kinnitub? :)

Andreas
pikkuse mõõtmisega pole probleemi ... läbimõõduga läheb asi keerulisemaks ...

Re: ...

Posted: 19. Jul 2009 21:37
by xander4
Kaarup wrote:
xander4 wrote:väikeste muudatustega õnnestus "kellad" tervelt 10mm madalamale saada ... edasi oleks juba suurem ettevõtmine aga eks sellega näeb ...
tegin ka väikest "scull" tuuningut aga las pildid räägivad ise ...


http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446981
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446991
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446995
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54446999
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54447001
Masin on kena, kuid kui praegust pilti vaadata, siis võiks NATUKENE nina alla poole lasta, ja pe*se kõrgemale tõsta, se annaks kindlasti huvitavama mulje, praegune pilt jäeb nagu klassikalise motika poole

tagaosa kindlasti ei madalda ... hetkel maaga paralleelne asend on täpselt õige (vähemalt minu jaoks) ... esiosa madaldamine juba veits keerulisem lahendus ... hetkel tegin uue lenksu ja panin ka kohale aga kuna jätsin värvi kuivama ja seega pole heeblid ja muud vidinad veel küljes siis pilti näeb homme ...

Posted: 19. Jul 2009 21:41
by madeinussr
Tõepoolest kena ratas, esimene moditud 638 mis minu silma ei riiva.
Kuidas sellega sõita on?

...

Posted: 19. Jul 2009 22:46
by xander4
madeinussr wrote:Tõepoolest kena ratas, esimene moditud 638 mis minu silma ei riiva.
Kuidas sellega sõita on?

sellises konditsioonis pole temaga veel sõitnud ... :roll:

...

Posted: 19. Jul 2009 23:50
by xander4
andsin siis kiusatusele järgi ja tellisin ka sobiva peavarju ... 8 )


http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54569229

Posted: 20. Jul 2009 10:19
by Suska
Sobiks ka pikkus + välimine läbimõõt. Saan kasvõi oletada. : )

Andreas

...

Posted: 20. Jul 2009 11:23
by xander4
Suska wrote:Sobiks ka pikkus + välimine läbimõõt. Saan kasvõi oletada. : )

Andreas

pikkus on 129mm ... võin eksida paari millimeetriga
välimine läbimõõt 50mm

...

Posted: 20. Jul 2009 17:44
by xander4
hommikul toppisin siis lenksule jubinad külge aga kuna sadas siis pildid sai hetk tagasi valmis klõpsitud ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54648919
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54648925

lisasin ka ühe pildi tänapäevasest cafe racer`ist ... tegemist siis rattaga Moto Guzzi V7 Cafe Classic ...
seega kel mõned üleliigsed eurod taskus siis võimalik soetada selline 2009 aasta mudel ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54648927

...

Posted: 22. Jul 2009 20:25
by xander4
eile hommikul jõudis kohale postipakk ratta tagatulega ... kuna pidin sõitu minema siis aega polnud aga kümme minutit ikka leidsin , et proovida kas asi töötab ... asi töötas aga mitte nii nagu peaks ning loomulikult jäi see terveks päevaks kripeldama ...
kuna õhtul jõudsin piisavalt hilja siis otsisin järgmiseks hommikuks elektriskeemi välja ja piinasin ennast sellega terve õhtu ...
järgmiseks päevaks oli seega tegevus garanteeritud ... muret tegi kõige enam see , et vana tagatuli töötas korralikult ... asi hakkas lõhnama selle järele , et uus kaup äkki praak ... seega pusisin elektriga zirka kolm ja pool tundi aga asi oli seda väärt ... nüüd toimib ... :D
tegelikult ei saanudki teada milles asi oli aga kogu ratta elekter sai vähemalt üle käidud ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54858809
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54858811

Posted: 23. Jul 2009 09:44
by Suska
Tahtsin endale ka osta sellist tuld, kuid smoke. Lõpuks tellisin ikkagi teistsuguse.
Oleks võinud teha vähe väiksema ning moodsama kinnituse, praegu läheb selle ilusa tule välimus kuhugi kaduma.
Plastik numbrialus viska ka minema ja pane lihtsalt neetidega see number kinni. Usu mind, see on palju-palju parem variant. Endal küll ta plärises (ok võid panna kahe poolset teipi vahele), siis kadus ära (õnneks leidsin ülesse) jne. : )

Andreas