Page 3 of 4

Posted: 28. Apr 2010 21:58
by minimo
Võid proovida õrnalt neid kontaktpindu käiakivi peal lihvida peaasi et asi sirge saaks

Posted: 08. May 2010 16:40
by vorrimen
sain deltale uue silindri koos kolvi ja rõngastega

üks väike tiir sai ka tehtud


õhtul saab vast pilte ja video ka

Posted: 12. May 2010 21:18
by vorrimen
deltaga nüüd selline imelik jama et kui võtad küünla siis on säde hea ja kui tööle delta paned siis töötab mingi 10 sek ja siis sureb välja ja enam tööle ei lähe ja kui küünla maha võtad siis enam sädet pole ,võtad uue küünla ja siis on jälle säde hea

kolme erineva küünlaga oli see jama

Posted: 12. May 2010 21:41
by minimx38
süüdepool

Posted: 13. May 2010 21:14
by minimo
Ma arvan, et segu vale (pasandab selle vahe täis).Proovi otsa põletada millegiga!

Posted: 13. May 2010 21:43
by vorrimen
minimo wrote:Ma arvan, et segu vale (pasandab selle vahe täis).Proovi otsa põletada millegiga!
aga sama bensiin ka teistel masinatel aga neil ei ole mingit probleemi

Posted: 13. May 2010 22:13
by minimx38
Kus sa võtad ,et surve all säde on. Kui ei ole siis nagu sullgi sädet ei teki ja lööb bena täis. Võrril ja vanal stellal on ka siuke asi olnd. Vaheta süütepool ära siis käib nagu paugupill (kui sul ei ole siis minu vana delta süütepool vedeleb kastis, ärin ära kui tahad)

Posted: 13. May 2010 22:16
by minimx38
või proovi nii ,et pane kraan kinni kui käima paned. Lase tühjaks ja siis tee kraan lahti. :roll:

Posted: 14. May 2010 07:23
by vorrimen
eks siis tuleb osta uus süütepool ja küünal

Posted: 15. May 2010 21:51
by vorrimen

Posted: 18. May 2010 15:21
by vorrimen
ostsin täna uue süütepooli ,panin asjad kokku ja delta läks väga hästi tööle kuid jõudu on jube vähe

Posted: 18. May 2010 16:06
by minimx38
kas rõngad ei ole läbi, või on süüde hiline

Posted: 18. May 2010 16:36
by vorrimen
silinder rõngad ja kolb on uued
siis ilmselt süüde vale
selle süütega olen hädas sest sügisest saati üritan süüdet paika panna

Posted: 18. May 2010 17:24
by minimx38
Ma väga enam ei mäletagi kuidas seda süüdet paika sai panna aga nii palju mäletan ,et paned paberitüki sinna vahele ja sellega saad selle vahe paika, siis proovi paremale, vasakule seda liigutada.

Posted: 18. May 2010 19:19
by delta-501
Delta süütel tuleb lihtsalt märgid kokku panna ja vsjoo, mingit katsetamist siin pole.

Posted: 18. May 2010 19:23
by extinction
Kui märgid koos siis lähebki katsetamiseks, et saada veel parem süütemoment. Anduri ja magneti vahe oli vist 0,3 mm?

Posted: 06. Jun 2010 21:44
by vorrimen
jõu mure lahendasin sellega et võtsin sumpa alt,aga tippkiirus jääb ikka mingi 30km/h piiresse

hetkal on esihark laiali kuna vaja uusi pukse esiamortidesse

Posted: 07. Jun 2010 10:19
by Kevin68
jõu tore kutt kas vanamemmed ajavad nüüd taga ka et ilma sumpata kyla vahel paugutaaad? 8 ) 8 ) :lol: :lol:

Arvan siiski, et summuti alt ära võtmine ei ole lahendus, katsu kõigepealt süüde paika panna, edu. : )

Posted: 07. Jun 2010 11:14
by vorrimen
mu külas on nii vähe inimesi ja naabrid pole veel mölisema tulnud

Posted: 21. Jun 2010 21:55
by vorrimen
kuna väljas oli lausksadu sai deltaga tegeltud

panin istme ilusti kinni ja vedasin tulede juhtmed paagi alt
siis sai tugijalg alt võetud ja sirgeks väänatud
ja puhastasin leegitoru

samuti olen gaasirutska "mägiaivari" teibiga kinni pannud
uue saab siis kui isa pihkvas käib,kuna need plstikust ei kõlba kuhugi

olen pannud ka summuti külge ,olen ühe osa sõeltest eemaldanud (see osa mis on keskel summutis)
tagumised amodid on ka vahetatud

selline oli paar nädalat tagasi
Image
selline oli ostes
Image

Posted: 27. Jun 2010 19:00
by vorrimen
kuna garaasis seistes oli väike õli loik delta alla tekkinud ,kuna ilmselt kaane vahelt lasi läbi ja kui kaane maha võtsin siis vaatepilt oli selline http://album.ee/node/23148627/50207007
selle pärast viimasel sõidul sidur libises natuke
kuid üks pulk on kõvasti kinni http://album.ee/node/23148639/50207007

Posted: 11. Jul 2010 20:15
by vorrimen
ostan lähipäevil uue plaadi millel on 4 pulka
Image

Posted: 11. Jul 2010 22:48
by MopiTauri
Mis sul on tagumistel amortidel mingid katted peal? Või on teised amordid?

Posted: 12. Jul 2010 07:27
by vorrimen
peaksid olema mv - 045-e amordid

Posted: 06. Aug 2010 21:33
by vorrimen
siduriga sai üks väike nali tehtud
nimelt siis kui siduril olid kõik kettad olemas ei läind surveplaat peale ,niisiis sai üks vaheketas eemaltatud ja eks näis kuis vastu peab
aga siis ilmnes uus probleem nimelt kui saad natuke sõita siis sureb mootor välja ,siis lükkan uuesti delta käima saan jälle mingi 50 m sõita ja jälle sureb mootor välja ja niimoodi edasi
aga kui natuke kauem on seinud saad väheke rohkem sõita

isa arvas et kütet ei saa hästi peale ,puhastasin karpat ,tõstsin ujuki taset ,panin ujuki taset madalamaks ,reguleerisin igate pidi aga miski ei aidanud

Posted: 07. Aug 2010 10:46
by minimx38
Kas sa oled proovind küünalt vahetada?

Posted: 08. Aug 2010 22:37
by MopiTauri
vorrimen wrote:siduriga sai üks väike nali tehtud
nimelt siis kui siduril olid kõik kettad olemas ei läind surveplaat peale ,niisiis sai üks vaheketas eemaltatud ja eks näis kuis vastu peab
a
Siis on sul midagi valesti sul seal või lihtsalt sa ei proovinud korralikult.Surveplaat peabki hästi tugevalt peale minema. Muidu ple asjal survet ja plaat lendab sealt pealt kohe minema!!!

Posted: 09. Aug 2010 11:28
by PCYX
Ma jebisin ikka päris kaua siduriga- alguses käsitsi, hiljem mingi suurema laagritõmmitsaga. Vahepeal lendas vedru sellise lennuga silme eest mööda et hoia ja keela. Kaotsi ta läkski, asemele panin natuke pehmema variandi- töötab küll.

Posted: 09. Aug 2010 12:25
by MopiTauri
Pole need originaal vedrud nii rasked midagi, käsitsi jõub peale keerata küll!

Posted: 09. Aug 2010 14:39
by vorrimen
aga mul läks see surveplaat vastu toda junni mis mutriga väntvõlli külge läheb

Posted: 09. Aug 2010 20:27
by PCYX
Sama mul, tegin väiksese tuuningu (õhem mutter) ja asi töötas! Ja kusjuures varuosad.ee "Eksportvariandil" oli ikka väga tuuga vedru.

Posted: 10. Aug 2010 01:10
by MopiTauri
Tõstad kruvikeerajaga selle neljapulgaga plaadi ülesse poole siis ei mitte midagi ette!!!

Posted: 10. Aug 2010 07:48
by Qubik
Ka siduri veetavaid kettaid on erineva paksusega, vanematest mootoritest tulevad välja õhemad ja suht sitkest terasest, uuemad mis müügil on pea poole paksemad ja pehmemast materjalist. Miks nii on, seda teab vast mõni mopeedispets paremini. Minu loogika järgi õhukesed teraskettad ei sobi metallist hõõrdkatetega ketastega kokku...

Posted: 10. Aug 2010 09:44
by vorrimen
Qubik wrote:Ka siduri veetavaid kettaid on erineva paksusega, vanematest mootoritest tulevad välja õhemad ja suht sitkest terasest, uuemad mis müügil on pea poole paksemad ja pehmemast materjalist. Miks nii on, seda teab vast mõni mopeedispets paremini. Minu loogika järgi õhukesed teraskettad ei sobi metallist hõõrdkatetega ketastega kokku...
võimalik sest siduri korv ja kettad on uuest sidurist ,aga see 4 pulgaga plaat on vanemst sidurist

Posted: 25. Aug 2010 21:23
by vorrimen
mootor sai nüüd laiali võetud ,teise käigu hammasratast sai relakaga töödeltud
homme saab vast kepsule uue pronks puksi

huvi pärast võtsin vanal silindril hülsi välja

Posted: 29. Sep 2010 14:16
by vorrimen
panin siis mootori kokku ja käivitus esimesest matsust ,kuid kui proovi sõidule läksin otsustas käiguvahetus tross katki minna
järgmine päev tegin jalgatta käiguvahetustrossist deltale uue trossi
samuti emaldasin suretusnupu ja peale seda polnud enam välja suremisega probleeme

täna käisin deltaga koolis,aga jõudu jh kiirust absoluutselt polnud teise käiguga allamäge oli kiirus kuskil 20 km/h ringis

Posted: 10. Nov 2010 17:31
by vorrimen
vahepeal otsustasin deltal silindriall oleva tihendi ära vahetada ,see vahetamine võttis mul aega umbes nädal :lol:
sai siis silku uuesti peale pandud ,kuid masin ei käivitunud ,proovisin dopkaga,siis töötas
sele viga oli karpas ,võtsin siis karpa laiali ja üuhastasin ära,üks karpa ja silindri vahel olev tihend oli katki
läks veel paar nädalat aega :lol: ja tegin lõpuks uus tihendi
eile sai kõik lõpplikult kokku ,aga siis avastasin et tagarattavõll on kõver,selle eemaldamine võttis päris kaua aega,tagusin sis võlli sirgeks ja keerasin uue keerme peale

lõpuks sain siis deltat tööle ka proovitud käivitus 2 vändast

Posted: 13. Nov 2010 20:42
by vorrimen
paar viimast päeva olen delta sõitnud kõige pikemaid otsi ,ajal mil delta minu käes on olnud
kokku 2 päeva jooksul umbes 50km
kuid ilma probleemideta ei saa
sai sõidetud umbes 10 km ja viskas ketti maha ,sõitsin veel umbes 1km ja kett tuli uuesti maha,sõitsin veel umbes 1.5 km ja kett tuli jälle maha ,sii sai kett pingutatud ja rohkem probleeme ei esinenud
järgmisel päeval lõppes sõidu ajal küte ,kui õnneks sõitis klassivend rolleriga taga ja tal oli kütet natuke kaasas.

samuti hankisin deltale spidomeetri ajami ja spidomeetri ,hankida tuleb veel tross
sain veel ühed v 50M karteripooled siduripoolse küljekaane ,ja jalakäigu võlli mida vaja keevitada pikemaks
plaanis teha üks jalakäikudega mootor

Posted: 15. Feb 2011 19:16
by vorrimen
masinaga hetkel väiksed muudatused toimumas :D
kui asi natuke edasi areneb siis teen pilti ka

Posted: 16. Feb 2011 19:54
by Siim105
Rallid vw ja deltaga vahelduva eduga ? :D

Muidu jõudu ja jaksu masinaga.

Posted: 16. Feb 2011 20:25
by vorrimen
Siim105 wrote:Rallid vw ja deltaga vahelduva eduga ? :D

Muidu jõudu ja jaksu masinaga.
delta rohkem seisab ,kui sõidab
lihtsalt pole aega eriti deltaga tegeleda , roller vajab tegemist

delta käivitub ,aga ei saa suuretel pööretel eriti kütet kätte karapa sai puhastatud , pean veel kraani ka ära puhastama :x

delta tagumised amordid sai tehtud lühemaks umbes 5 cm ,seoses selle väikse plaaniga :D

Posted: 16. Feb 2011 21:01
by vorrimen
siin üks pilt sellest väiksest muudatusest
Image

Posted: 02. Mar 2011 23:49
by vorrimen
väiksed testisõidudki tehtud aga oleks kas vaja 24 tolli velge või veel pisemat ratast kui 20 tolli
20 tolli rattaga on õige kõrgus täpselt korvi alusraami kõrval ja siis ei saa niimoodi korvi ratast alla panna

Image

Posted: 17. Mar 2011 20:45
by vorrimen
sai vahepeal natuke keevitatud ja nüüd täitsa ok
sai ka driftitud ja korvi ratas jäi ka oma kohale kui korv ees hange sai sõidetud
aga ikkagi keevitan tugevndusi juurde ja korvi põhja ja küljed katan plekiga kinni
korvi ratta peale sai mini mopeedi tagumine porikas aretatud
sinna porika peale panen mini mopeedi tagatule ja aretan väiksed ümmargused vaz suunakad külge
ja piduri pedaal tuleb ka ümber teha

eks mingi päev viskan pilte ka

Posted: 17. Mar 2011 21:09
by aits1
Kas see kurvis otse ei jookse? :?: