Sellest, mil I¸-Orioni esihark/ketaspidur/80-ne kodaraga vene custom esivelg/Trampi tagakiige...vast KoffikMattu wrote:Ma küsiks üldisema küsimuse - mis sellest kõigest tulema peaks?
Teine 638(639)
Teine 638
Väga võimalik. Aaga...kes ütleks, mis on õige?Nobody wrote:Sa rääkisid materjali otsingutest. Et antud nelikanti on raske leida, kuid tõenäoliselt antud nelikant ei sobikski alu-kiige jaoks ja ilmselt tuleks teiste dimensioonidega toorikuid leida. See ehk lihtsustaks uue kiige tegemist ja materjali otsingut.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Teine 638
500¤ koos materjaliga?
Äkki arutame seda PS-i teel.
Äkki arutame seda PS-i teel.
v301060 wrote:Tõestimadeinussr wrote:Ei tahaks parastada aga kas tõesti jääb ära ?
Aga alumiiniumkiige mõttest pole siiski loobunud. Leiaks 500 soti eest tegija(koos materjaliga), läheks loosi
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Teine 638
No midagi sellist jahh Sabagondli üritaks ehk vähe parema saadaMattu wrote:aaaa koffik. et midagi sellist või?
Midagi sealt ehk: http://www.motoforzafairings.com/en/pro ... -RACER-v.3
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 18:30, edited 2 times in total.
Teine 638
Nonii, Radaelli pöia, kroomkodarate ja uue rummuga tagavelg siis lõpuks koos
http://imageshack.us/photo/my-images/94/dsc01370tf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 375wj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 378my.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11/dsc01377fg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/94/dsc01370tf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 375wj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 378my.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11/dsc01377fg.jpg/
Teine 638/pigem juba 639
Nonii, täna sai siis hooaeg avatud ja Jawaga Tartust Viljandisse sõidetud.
http://imageshack.us/photo/my-images/33/dsc01382if.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/dsc01384nj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 387yy.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 386hz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/803/dsc01388z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 385ko.jpg/
Talvega sai siis alla esimene valuvelg koos ketaspiduri süsteemiga, uus lenks koos pehmenduse ja käekaitsmetega, samuti kroomitud esilaterna kronsad ja laibakas. Istmealust raami on allapoole tagasi painutatud ning kasutusse läks doonorilt võetud sadul, nahk küll veel vahetamata. Doonorilt sai võetud ka äranärimata esiporikas, mis käis ära värvija juures. Vahetusse läks ka tagakiige võll koos kõigi jubinatega. Esiamordi torud on sirgestatud, kuid siiski väga halvas seisukorras. Õnneks on lootust saada uued torud, kahjuks küll poleeritud, mitte kroomitud, mis võimaldaks loobuda lõõts-kummikatetest amortidel. Teha on muidugi veel küll - külgeinstalleerimist ootab äsjakomplekteeritud tagavelg koos esimese- ja tagumise hammaka ning ketiga. Sidur jamab: I käiguga ratas hüppab, ning I ja II käigu vahelt kadus ära vabakäik...
http://imageshack.us/photo/my-images/33/dsc01382if.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/dsc01384nj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 387yy.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 386hz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/803/dsc01388z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 385ko.jpg/
Talvega sai siis alla esimene valuvelg koos ketaspiduri süsteemiga, uus lenks koos pehmenduse ja käekaitsmetega, samuti kroomitud esilaterna kronsad ja laibakas. Istmealust raami on allapoole tagasi painutatud ning kasutusse läks doonorilt võetud sadul, nahk küll veel vahetamata. Doonorilt sai võetud ka äranärimata esiporikas, mis käis ära värvija juures. Vahetusse läks ka tagakiige võll koos kõigi jubinatega. Esiamordi torud on sirgestatud, kuid siiski väga halvas seisukorras. Õnneks on lootust saada uued torud, kahjuks küll poleeritud, mitte kroomitud, mis võimaldaks loobuda lõõts-kummikatetest amortidel. Teha on muidugi veel küll - külgeinstalleerimist ootab äsjakomplekteeritud tagavelg koos esimese- ja tagumise hammaka ning ketiga. Sidur jamab: I käiguga ratas hüppab, ning I ja II käigu vahelt kadus ära vabakäik...
Last edited by v301060 on 13. May 2012 08:24, edited 1 time in total.
Re: Teine 638/pigem juba 639
Kuidas Tartu-Viljandi ots antud Jawaga sõites tundus? Millise kiirusega sõitsid ja kas juhtusid tegema ka möödasõite? Mul enda masinaga olid möödasõitmised üksi sõites täiesti mõeldavad, aga kui keegi istus taga, siis oli isegi raskusi püsivalt neljanda käiguga sõitmisel.Sidur jamab: I käiguga ratas hüppab, ning I ja II käigu vahelt kadus ära vabakäik...
Ilmselt sul kahvlid jupsivad või pole sidur õigesti kinni keeratud. Käiguvahetushoova parempoolne ots võib kah üle anda ehk siis see ei lukusta ära.
Aga lahe, et keegi seda teed mööda 638-ga sõidab!
Ilus masin on.
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Teine 638
Sõitsin 80 - 90-ga, tegelikult rohkem küll tahhomeetri järgi - et ikka rohelises alas püsiks ja üle 4000 pöörde ei läheks. Ma pole nimelt seda kohustuslikku 2000 kilomeetrit veel täis saanud, mida peale silindrite puurimist teha soovitati. Möödasõite ei teinud, samas tunne oli, et ratas jookseks veelgi. Kolmandale tuli minna vaid paaril tõusul, muidu vedas kenasti neljandaga. Olen koos täisvarustusega(saapad-püksid-jope-fliis-kiiver-seljakott-kindad) umbes 125 kilo, nii et annab kaassõitjaga kaalu välja küll
125kg annavad võib-olla 2 hiinlast välja- ma pidasin silmas pigem sinna 150-170kg jäävat raskust (2 seljakotti lisaks jm kraam). Selle kuhja all mul neljandaga eriti edasi ei taht minna.
Ma olen ikka mõelnud, et mis siis saaks, kui tsiklile lisada külgkorv, kas siis tuleks maanteel ainult kolmandaga sõita?
Ma olen ikka mõelnud, et mis siis saaks, kui tsiklile lisada külgkorv, kas siis tuleks maanteel ainult kolmandaga sõita?
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
No külkaga sõidu jaoks on olemas 14 ja 15 hambaga esimesed hammakad.priito wrote:125kg annavad võib-olla 2 hiinlast välja- ma pidasin silmas pigem sinna 150-170kg jäävat raskust (2 seljakotti lisaks jm kraam). Selle kuhja all mul neljandaga eriti edasi ei taht minna.
Ma olen ikka mõelnud, et mis siis saaks, kui tsiklile lisada külgkorv, kas siis tuleks maanteel ainult kolmandaga sõita?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Teine 638(639)
Plaanin tellida esihargile järgmist komplekti:
alumiiniumist cnc prillid(nii alumised kui ülemised)
alumiiniumist cnc raiserid, mis seisavad prillides kummipuksidel
roolikannu vlantsid, mis on vajalikud üleminekuks koonuslaagritele
Kogu komplekti hind koos projekteerimisega on 300 eur-i. See on ainueksemplari hind, juhul kui on ka teisi huvilisi, lubati hinda alandada.
alumiiniumist cnc prillid(nii alumised kui ülemised)
alumiiniumist cnc raiserid, mis seisavad prillides kummipuksidel
roolikannu vlantsid, mis on vajalikud üleminekuks koonuslaagritele
Kogu komplekti hind koos projekteerimisega on 300 eur-i. See on ainueksemplari hind, juhul kui on ka teisi huvilisi, lubati hinda alandada.
Teine 638(639)
Nii, 19" 80-ne kodaraga custom esipöid ja rumm lõpuks Narvas kroomitud:
http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
Teine 638(639)
Ratas Kose Uuemõisas, ootamas uusi cnc-alu prille, amorditorud Narvas kroomimisel...
Teine 638(639)
Amorditorud Narvast käes, nüüd jääb oodata vaid, et meistrimees Smartshopist amordid uuesti kokku laoks...
Teine 638(639)
Amordid koos! Nüüd jääb ainult oodata cnc-alu prillide ja raiserite valmimist!
Teine 638(639)
Nonii..esimene pilt siis olemas:
http://www.upload.ee/image/2637769/Prillid1.jpg
Originaalist ikka jupp maad parem: amordikinnitused külje pealt poltidega ja raiserite kummipukside jaoks kah parajad augud olemas, rääkimata sellest, et cnc-freesitud alu on hulga ilusam kui valualumiinium
http://www.upload.ee/image/2637769/Prillid1.jpg
Originaalist ikka jupp maad parem: amordikinnitused külje pealt poltidega ja raiserite kummipukside jaoks kah parajad augud olemas, rääkimata sellest, et cnc-freesitud alu on hulga ilusam kui valualumiinium
Last edited by v301060 on 29. Aug 2012 21:46, edited 1 time in total.
Teine 638(639)
Nonii-noniii-noniiii...nüüd ka pildid alumistest cnc-alumiinium prillidest ja raiseritest:
http://www.upload.ee/image/2636880/Prillid.jpg
http://www.upload.ee/image/2636885/Raiserid.jpg
Mul juba ila tilgub
http://www.upload.ee/image/2636880/Prillid.jpg
http://www.upload.ee/image/2636885/Raiserid.jpg
Mul juba ila tilgub
Teine 638(639)
Lisaks 3D-le on prillidest ja raiseritest muidugi ka korrektsed joonised, kuid neid ma üles ei pane kuna siiani pole keegi kopereerumise vastu huvi tundnud
Teine 628(639)
roosakummik kirjutas:
Postitatud: R sep 14, 2012 4:40 pm
No ega sellest Jawast bike- i küll välja ei pigista, kui igat mutri poldi arvelt kaalu vähendama hakata.
Postitatud: R sep 14, 2012 4:40 pm
No ega sellest Jawast bike- i küll välja ei pigista, kui igat mutri poldi arvelt kaalu vähendama hakata.
Teine 638(639)
Jawal on võimalik kaalu vähendada ca 15 kilo. T¨ehhide parimad rattad socialistik dragster sarjas on sel aastal kõik vähendatud kaaluga(kaasaarvatud raam!), forseeritud mootoritega(400 - 500cm3) ja võimsus kuni 45kW. Kusjuures tugevaks konkurendiks on saanud MZ300-d, millel isegi kuni 50kW.
Paari-kolme tuhande euroga võib igaüks Auto24-st R1-e osta...aga sama raha eest Jawast 40kW välja pigistada tundub oluliselt huvitavam
Paari-kolme tuhande euroga võib igaüks Auto24-st R1-e osta...aga sama raha eest Jawast 40kW välja pigistada tundub oluliselt huvitavam
Teine 638(639)
roosakummik kirjutas:
Postitatud: L sep 15, 2012 2:03 am
Selge mees teab mis mees teeb. jõudu ja loodaks siis ka pildimaterjali.
Postitatud: L sep 15, 2012 2:03 am
Selge mees teab mis mees teeb. jõudu ja loodaks siis ka pildimaterjali.
Teine 638(639)
Peaks Jawa "kellad" ära kaaluma, elektrooniline Vapor pidavat 100g kaaluma. Tagahammakas on 1,73kg(!), huvitav, palju sama detail alumiiniumist kaaluks?
Re: Teine 638(639)
Aga küsi hinnapakkumist:v301060 wrote:Peaks Jawa "kellad" ära kaaluma, elektrooniline Vapor pidavat 100g kaaluma. Tagahammakas on 1,73kg(!), huvitav, palju sama detail alumiiniumist kaaluks?
http://www.kalamotors.ee/
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Teine 638(639)
Aga küsi hinnapakkumist:
http://www.kalamotors.ee/
Olen sellele mõelnud...aga hetkel küsisin teisest firmast:
http://vigurpuit.ee/netipood.html
http://www.kalamotors.ee/
Olen sellele mõelnud...aga hetkel küsisin teisest firmast:
http://vigurpuit.ee/netipood.html
Teine 638(639)
Pika valimise peale sai Slovakkiast siis üks lenksuotsa käiv peegel ära tellitud:
http://imageshack.us/photo/my-images/526/pa181120.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/837/pa181121.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/526/pa181120.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/837/pa181121.jpg/
Teine 638(639)
Mis juhtub kui loobuda Jawal tagahammaka kummileevendist?
Teine 638(639)
vintizvint kirjutas
Postitatud:L okt 20, 2012 2:08 am
Loobuda mis mõttes?
Paned poltidega ketiratta kinni?
Lased alumiiniumist välja freesida selle osa, et istuks "tihedalt"?
See ratta rummu on juba ise üks suur viga, kuna sisaldab tavalist rummusisest pidurisüsteemi. Polt kinnitus oleks ehk kõige lihtsam, (+ mingi vahetük distants sobituseks) kuid arvestama pead piduri süsteemiga teisel pool ja seina paksusega.
Postitatud:L okt 20, 2012 2:08 am
Loobuda mis mõttes?
Paned poltidega ketiratta kinni?
Lased alumiiniumist välja freesida selle osa, et istuks "tihedalt"?
See ratta rummu on juba ise üks suur viga, kuna sisaldab tavalist rummusisest pidurisüsteemi. Polt kinnitus oleks ehk kõige lihtsam, (+ mingi vahetük distants sobituseks) kuid arvestama pead piduri süsteemiga teisel pool ja seina paksusega.
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 18:41, edited 2 times in total.
Teine 638(639)
Pigem olen mõelnud võimalusele tellida uus rumm, millel paremal pool siis ketiratas ja vasakul pool piduriketas. See annaks ka võimaluse teha 72 või 80 kodaraga velg.
Teine 638(639)
fomoco kirjutas
Postitatud: L okt 20, 2012 7:58 am
Ega teda sinna niisama pandud.
See hoiab käigukasti ja kodaraid.
Pehmendab lööki.
Postitatud: L okt 20, 2012 7:58 am
Ega teda sinna niisama pandud.
See hoiab käigukasti ja kodaraid.
Pehmendab lööki.
Teine 638(639)
Sellest mu küsimus ajendatud oligi, et mis eesmärki peale ketiratta kinnituse rummule too leevendi veel täidab.
Teine 638(639)
Nobody kirjutas
Postitatud: L okt 20, 2012 6:05 pm
Mootorilt tulnud löökkoormuse leevendamiseks. Jutt eelnevalt õige, pikendab keti, kodarate, käigukasti eluiga...
Võrreldava tulemuse saad, kui reguleerid keti liiga pingule ja proovid sõita, masin täiesti ebasõbralik, rahutu, jäik..
Postitatud: L okt 20, 2012 6:05 pm
Mootorilt tulnud löökkoormuse leevendamiseks. Jutt eelnevalt õige, pikendab keti, kodarate, käigukasti eluiga...
Võrreldava tulemuse saad, kui reguleerid keti liiga pingule ja proovid sõita, masin täiesti ebasõbralik, rahutu, jäik..
Teine 638(639)
Tänapäevased rattad vist suuremalt jaolt kõik ilma selle leevendita - hammakas käib poltidega otse rummu külge. Neil on siis asi kuidagi teisiti lahendatud...mingi leevendi siduris äkki?
Teine 638(639)
fomoco kirjutas
Postitatud: P okt 21, 2012 5:51 pm
googlemoogle väitel on nii mõnelgi rattal kasutatud autolaadset lahendust:
http://www.cmsnl.com/yamaha-dt3-1972197 ... ml#results
http://www.tobefast.com/images/P/yama_29.jpg
Postitatud: P okt 21, 2012 5:51 pm
googlemoogle väitel on nii mõnelgi rattal kasutatud autolaadset lahendust:
http://www.cmsnl.com/yamaha-dt3-1972197 ... ml#results
http://www.tobefast.com/images/P/yama_29.jpg
Teine 638(639)
roosakummik kirjutas
Postitatud: E okt 22, 2012 11:46 pm
Iz-il pole seda ja sellepärast ongi tagaratta rummu sisemised freeshambad kulunud tavaliselt (sinna kuhu kinnitub tagumine keti hammasratas)
Ära leiuta see variant töötab hästi.
Postitatud: E okt 22, 2012 11:46 pm
Iz-il pole seda ja sellepärast ongi tagaratta rummu sisemised freeshambad kulunud tavaliselt (sinna kuhu kinnitub tagumine keti hammasratas)
Ära leiuta see variant töötab hästi.
Teine 638(639)
Trummelpidurit sisaldava suure rummuga pole tihendatud kodaratega velje tegemine reaalne...
Teine 638(639)
Mattu kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 5:03 pm
Siin elus pole paljud asjad reaalsed aga mida rohkem ma ringi vaatan siis ... ikka need eksisteerivad...
Postitatud: T okt 23, 2012 5:03 pm
Siin elus pole paljud asjad reaalsed aga mida rohkem ma ringi vaatan siis ... ikka need eksisteerivad...
Teine 638(639)
Äkki ütled siis, kes teeks(originaalmõõtudes Jawa tagarummu baasil tihendatud kodaratega tagumise velje)?
Mõlemad mulle teadaolevad tihendatud kodaratega velgede tegijad Venemaal, nii Oleg Skvortsov kui Sergei Kovalenko on väitnud, et ei saa teha...
Mõlemad mulle teadaolevad tihendatud kodaratega velgede tegijad Venemaal, nii Oleg Skvortsov kui Sergei Kovalenko on väitnud, et ei saa teha...
Teine 638(639)
fomoco kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 6:08 pm
Kas selline lahendus pole reaalne, et puurid iga kodara vahele lisaaugu ja paned lisakodara?
Postitatud: T okt 23, 2012 6:08 pm
Kas selline lahendus pole reaalne, et puurid iga kodara vahele lisaaugu ja paned lisakodara?
Teine 638(639)
Originaalrummu kohta ütlevad kõik, et sinna ei saavat enam topeltauke juurde teha. Pöiaga on aga see lugu, et "auk" kodara jaoks pole ju tavaline auk, nagu ntx võib teha ventiili tarbeks...
http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/515/dsc01159v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/515/dsc01159v.jpg/
Teine 638(639)
Mattu kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 6:31 pm
Äkki ütled mulle, mille jaoks sul seda vaja on? Ehitamismõnu? Plaanimismõnu?
Postitatud: T okt 23, 2012 6:31 pm
Äkki ütled mulle, mille jaoks sul seda vaja on? Ehitamismõnu? Plaanimismõnu?
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 19:05, edited 1 time in total.
Teine 638(639)
Mulle lihtsalt meeldivad tihendatud kodaratega customveljed. Tohib?