Page 7 of 7

Posted: 12. Dec 2010 14:39
by delta-501
Töötab rsk!
Läks jälle pool mootorit vahetusse ja täitsa elab.
Image
Image
Image
Lisaülevoolukanal ikka ilusti keskel, pilt siin tõmbleb raibe.
Image
Image
Image

Esimese lükkega võttis tule torru juba aga suht uppus bena sisse, võtsin pool karpat laiali ja suprise: 70 düüs sees. Panin essa ettejuhtuva 55 sisse ja täitsa hakkas häält tegema. Käib edasi küllaltki hästi aga tahab veel timmimist, peab madalatel veits gaasiga meelitama ja äkilisust jääb puudu. Aga siiski pöörded jooksevad ilusti lõppu ja tööle läheb hästi. Pole täna aega enam eriti garaazi minna, õppida kah vaja aeg-ajalt :?

Aga jaa, oleks ma teadnud, et selle nii lihtsalt tööle saab siis oleks seda suvealguses teinud. :mrgreen:

Posted: 24. Dec 2010 17:51
by delta-501
See pole küll õige alafoorum aga 1400 ja viige minema. Kui on pakkuda 16 tollist tagaratast siis saab odavamalt.

Posted: 15. Apr 2011 17:19
by delta-501
Viimane käimaminek kaua ei kestnud :mrgreen:

Läks siis jälle veits ümberehitamisele, sittagi... siis ei lubanud ka enam. Ok, vahetasin karpa ära ja sai kuidagi hädiselt käima, aga noo sirge tee peal ka suri maha, mida nalja.

Siis mõtlesin, et F the reed valve. 170 kraadise väljalaskega ja stock ülevooludega on nagunii tast rohkem kahju kui kasu ja mõtlesin stock sisselaskele teha asja.

Image
Image

Silku sai seestpoolt vaates selline siis peale seekord:
Image
Kolb ühe rõngaga.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nüüd sai vast piisavalt kõvatatud :D

Viimasel pildil kusjuures seisab ta ilma mingi toeta, lihtsalt 2 ratta peale tasakaalu pandud, niisama.

Täitsa käivitub ja nagu suudaks iseseisvalt asukohta ka muuta :lol:

Jõudu ei tundunud erilist olevat niipalju kui täna 20 meetrisel lõigul proovisin, ehk homme timmib natuke ja saab vast lõpuks ühe krdi video ka valmis.

100.- ja teie :D

jõudu ikka (veel) pole

Posted: 16. Jul 2011 20:13
by miku1
Vahepeal siis see riistapuu vahetanud nii asukohta kui omaniku.
Esimene sõit lõppes õnnetult, alumine kepsulaager andis järgi.
Sidur peale keeratult sai teist 3 km käekõrval lükata....

Viljandist sai siis traktoripoest uue 202 laagri ja mootor uuesti kokku laotud.
Käima läheb, kuidas juhtub, mõnikord pool pööret tagarattast ja kärtsti käib, teinekord jookse nagu segane, käib törtsukese ja siis tühja, käib jälle veitsa ja jälle tühja. Ju vist see K60B ei ole nii hea, kui peaks, kuna enamiku aja on küünal kuiv.
Ja kui käib, siis pöördesse jookseb kohapeal küll, aga jõude pole, kohe mitte ei ole ;(

[/img]

Posted: 16. Jul 2011 22:30
by minimx38
Ei käi ta sellepärast sul edasi, et silindrit valesti forseeritud ja selle karpaga pole ka ime.

Posted: 17. Jul 2011 22:04
by delta-501
On ta jah valesti forsseeritud kõiketeadja. Suukene kinni. Mul jooksis ta piisavalt hästi.

Ps. teema võiks lukku panna, ei tahaks mingit vaidlust siin aretada, võrriajad minujaoks läbi ja nii ka jääb.

Posted: 18. Jul 2011 07:05
by extinction
Sellel, miks masin ei käi/pole jõuline/ei lähe pöördesse võib olla mitmeid põhjuseid. Alustades hõredast mootorist, lõpetades vale forsseeringuga - sinna vahele jäävad veel mitmed asjad, üks neist on ka süüde. Ja ei saa kunagi välistada et karbussi seaded valed ei ole, tihtilugu on.

Posted: 18. Jul 2011 07:27
by madeinussr
Uus omanik jätkab arutelu oma teemas.