Page 3 of 7

Posted: 29. Aug 2009 11:35
by tanel-
Mul on tehtud nii: Karpa külge see lõdvik klambriga ja teine ots lihtsalt hästi tuugalt õhufiltri avasse topitud. Siiani pole veel ära tulnud.

Posted: 29. Aug 2009 11:35
by tofetome
Tänan, hakkan sobivat lõdvikut otsima.

Posted: 29. Aug 2009 12:30
by tanel-
Ma sain auto radika voolikust.

Posted: 29. Aug 2009 12:59
by delta-501
Mul täpselt samamoodi nagu tanel seletas :P

Aga muidu mul on vaja veel reso keevitada ja siis on rajavalmis :D

Mul muidu päris hea meel selle üle, et midagi head öeldakse :D

Posted: 29. Aug 2009 16:52
by tofetome
Ot ot, resokas? Kas saaksid natukene valgusada mulle selle tööpõhimõtet. Kas see on lihtsalt otseläbi erinevate mõõtudega toru või midagi muud? Rolleriklubi foorumist lugesin, et pannakse otsa veel ka mingi silencer vms , miks see pannakse? lihtsalt, et vaiksem oleks vms? Annab see resokas rohkem kui orig sumpa vms? Pole eriti tundja sellel alal :oops:

Posted: 29. Aug 2009 18:03
by karpuss
tofetome wrote:Ot ot, resokas? Kas saaksid natukene valgusada mulle selle tööpõhimõtet. Kas see on lihtsalt otseläbi erinevate mõõtudega toru või midagi muud? Rolleriklubi foorumist lugesin, et pannakse otsa veel ka mingi silencer vms , miks see pannakse? lihtsalt, et vaiksem oleks vms? Annab see resokas rohkem kui orig sumpa vms? Pole eriti tundja sellel alal :oops:
No resonaator annab jõu lisa teatud pööretel oleneb kuidas tehtud on mõni annab madalatel pööretel oma jõu mõni jälle kõrgematel.

Posted: 29. Aug 2009 18:51
by delta-501
Kui resokas on täpselt välja arvutatud, annab ta ikka väga palju juurde.
Mul enda reso on lambist tehtud, ehk siis tulemus on loterii :D

Posted: 30. Aug 2009 02:16
by tofetome
Aga kas sul käib sinna otsa mingi silencer ka või?

Posted: 30. Aug 2009 16:56
by delta-501
Reso valmis,

ja võrr koos, aga leegikaga on ilge jama, sest klapipesa on ees ja reso jääb keset jalarauda, niiet jalale on ruumi 3cm heal juhul.

Varsti proovima...

Posted: 30. Aug 2009 17:58
by delta-501
alustame nii---> 8O 8O 8O

* enne oli asja nimi nero, nüüd elajas...

* asi arendab enneolematuid pöördeid

* reso on 100% succeed...

* http://album.ee/node/21006887/50182819

Posted: 30. Aug 2009 19:23
by delta-501
Kõik on hea, aga vot ma räägin teile, et ise ei tasu hakata tifte tegema :lol:

Et siis see tift mille peal magnet on.... see pooleks nüüdseks,

eks teen homme uue, tuleb vända sisse sügavam auk puurida ja siis mingist tugevamast materjalist tift teha.

muidu masin on ülihea :P

Posted: 30. Aug 2009 21:19
by karpuss
kuna videot saab?

Posted: 30. Aug 2009 21:24
by extinction
delta-501 wrote:Kõik on hea, aga vot ma räägin teile, et ise ei tasu hakata tifte tegema :lol:

Et siis see tift mille peal magnet on.... see pooleks nüüdseks,
Sa mõtled poolkuu-kiilu? Seda saab ju poest osta või vähem vastutusrikka koha peale mõnest tugevamast poldist ise lõigata-viilida. Mingit auku puurida vms ei ole üldse vaja.

Tore lugeda, et sai tegema hakatud ja asi õnnestus.

Posted: 30. Aug 2009 21:51
by delta-501
poolkuu kiilu ma ei mõtle, mul selline süsteem üldse: http://album.ee/node/20855783/50182819 , et siis on d5 vänt ja puks vahel ja magnet on tifti peal. Vända otsa puurisin augu ja sinna tift sisse.


video üritan lähipäevil orgunnida :wink:

Posted: 31. Aug 2009 10:39
by minsk22

Posted: 31. Aug 2009 10:55
by delta-501
Mul umbes samad pöörded :P

Ma loodan, et ma saan täna uue tifti tehtud... kui saan korda võrri siis saab ilmselt ka video teha : )

Posted: 31. Aug 2009 22:24
by delta-501
http://www.youtube.com/watch?v=9iwsY-Ar ... annel_page

Järgmine nv üritan paremaid videosid teha.

Posted: 31. Aug 2009 23:09
by t6niz
damn, sa jõudsid valmis enne mind :D
Õnnitlen! :)

Posted: 31. Aug 2009 23:26
by DirtNasty
Super võrr 8 )
Meeldib väga, ära sa teda ära lõhu! :D

Posted: 31. Aug 2009 23:57
by karpaadid
Mnjaaa, vägev. Ajab endalgi mõtted liikuma. Kena töö.

Posted: 01. Sep 2009 19:46
by delta-501
Muide, see võrr on juba mitmel mu tuttaval mõtted liikuma ajanud :D

Täna lõikasin tagakummil mustri ka ümber, nüüd siis kärna sarnane... igatahes gaasi andes ja punn põhjas sõites jääb päris hea jutt maha, niiet mineku poole pealt kurta ei saa 8 )

Posted: 01. Sep 2009 21:30
by karpuss
delta-501 wrote:Muide, see võrr on juba mitmel mu tuttaval mõtted liikuma ajanud :D

Täna lõikasin tagakummil mustri ka ümber, nüüd siis kärna sarnane... igatahes gaasi andes ja punn põhjas sõites jääb päris hea jutt maha, niiet mineku poole pealt kurta ei saa 8 )
Mul ajasid samamoodi mõtted liikuma oleks aind vabaraha niipalju et teha siis hakkaks kohe ehitama.
Sitaks kõva asi ikka, sul kahe rõngaga kolb sees?

Posted: 01. Sep 2009 22:20
by delta-501
Kolb ikka ühe rõngaga.

Posted: 02. Sep 2009 17:01
by delta-501

Posted: 02. Sep 2009 21:47
by vootele
Nii millal siis võistlema minek?

Posted: 02. Sep 2009 21:50
by delta-501
Ei oska öelda, kas üldse võistlema lähen...

aga eks see näha ole veel :wink:

Posted: 03. Sep 2009 14:51
by Kevin68
Esialgu kui seda teemat esmakordselt vaatasin, olin ma nii 98% kindel, et siit midagi asjaliku ei tule ning asi jääb nädal-kahe pärast pooleli. Pean selle koha pealt sõnu sõõma. Tubli tõõga oled hakkama saanud ning isegi kui on kasutatud üpris väheks jäänud Riga-7 raami on mul rõõm vaadata, mis Sa sellest masinast teinud oled. Üks vähestest inimestest siin foorumis, kes suudab ka peale jutu midagi näidata kah!

Edu edaspidisteks tegemisteks.

Posted: 05. Sep 2009 19:08
by noottaur
Kas sul sellest uue sisselaske august pilti ka on :P ?

Posted: 06. Sep 2009 11:46
by delta-501
Ei ole aga kui on kunagi vaja lahti kakkuda, siis ma teen :wink:


Sidur ei taha mul ellu jääda kuidagi :lol:

Sellel hetkel kui reso tööle hakkab, algab selline libisemine, et...

sidurit mitu korda lahti võetud, ketast vahetatud, klotse lihvitud, ikka sureb ära, peab midagi välja mõtlema...

Posted: 06. Sep 2009 13:09
by extinction
Tõmba sidurivedru rohkem pingule. Vahest aitab.
Kui masin käib edasi nii et oli tegemist väärt, siis ehk teed hoopis uue siduri ka? Kasvõi kahekäigulise omast saaks midagi aretada. :roll:

Posted: 06. Sep 2009 18:21
by delta-501

Posted: 08. Sep 2009 19:34
by vootele
delta-501 wrote:Ei ole aga kui on kunagi vaja lahti kakkuda, siis ma teen :wink:


Sidur ei taha mul ellu jääda kuidagi :lol:

Sellel hetkel kui reso tööle hakkab, algab selline libisemine, et...

sidurit mitu korda lahti võetud, ketast vahetatud, klotse lihvitud, ikka sureb ära, peab midagi välja mõtlema...
Sai kunagi sama probleemiga jamatud. Meie lahendasime selle probleemi uue siduri konstrueerimisega. Sidurivõll oli treitud Minski käigukastivõllist, korv oli duralumiiniumist. Metallkettad olid Minski omad, pealt väiksemaks treitud ja vahekettad V-50 omad.
Pilte:
http://nagi.ee/photos/kradmelder/3939407/in-set/71637/

Posted: 09. Sep 2009 20:45
by delta-501
Ma kahjuks päris uut sidurit teha ei saa...


täna lihvisin siis tasapinnal kõik klotsid korraga üle, et asi sile saaks jms.

oleks no kasu ka olnud, ~ 100m sõitu ja minek nagu rolleril, pole üldse naljakas rsk.


Mingist teisest materjalist klotsid? :roll:

Posted: 09. Sep 2009 21:05
by langmati
Kas sa sidurivedru proovisid peale keerata, see mis on võlli peal.

Posted: 09. Sep 2009 21:08
by delta-501
Natuke keerasin.. aga homme keeran siis rohkem ja vaatab mis juhtub.

muidu mootor käib ülihästi, ühtegi korda pole midagi juhtunud, isegi küünalt pole pidanud maha võtma :P

sidur on omaette teema..

Posted: 10. Sep 2009 19:45
by delta-501
Sidurikettale lõikasin kummist klotsid, nüüd sidur ei lahuta aga ei libise ka üldse.

Siis radikas jookseb hullult läbi... ülaosas kuskil auk, ilmselt tuleb silikon appi, sest homme vaja rajale minna.

Tagapiduri tegin ka kahjutuks praegu, sest tõmbas suurel kiirusel ühe klotsi risti.

Kes sõmka rada teab, siis see pill läks läbi sealt suht lõdvalt, ühe umbes 2m pika ja m kõrge hüppe tegin ka poolkogemata, nüüd siis põlv väga valus ja selg pole ka kõige parem. Ma arvasin, et see hüpe pole nii järsk ja läksin gaas põhjas hüppesse, ime, et raam terveks jäi. Üks jalg libises täiega maha maandumisel, aga püsti jäin :D


praeguseks kõik.

Posted: 12. Sep 2009 20:44
by delta-501
Täna sai rajal käidud jälle :D

Mingi ettekujutuse hüpetest jms. saab siit: http://granade.ee/rajad/rada.php?leht=Somerpalu

muidugi ma mingeid ekstreemhüppeid ei tee ja muide isegi sidurit ei pea kasutama , läheb niisama ka läbi.... kõvemat kärna oleks vaja ainult.

Resokas lendas ka küljest :D ja ühe kõvema matsu panin ka maha, peab mingise varustuse hankima (kiiver on loomulikult olemas)

Ja tegelt oleks taha veel suuremat hammakat vaja, mitte selleks, et jõudu puudu jääks vaid, et lihtsalt veel paremat tõmmet saada.
Keeway fact sai ära kiirenduses päris hästi : )
Ma hoian kursis ikka teid :D

Posted: 13. Sep 2009 13:21
by delta-501
Asi läheb nüüd mingi aeg ümbertegemisse, raami poolest just, mootor on hea.

http://album.ee/node/21130649/50182819
http://album.ee/node/21130655/50182819

Uued kummid tulevad ka, taha tuleb natuke suurem hammakas, carbon klapilehti tahaks, uut kuplit on vaja, sest praegune ei tule jahutusega nii hästi toime kui peaks..

Uus värv ka ilmselt siis. Oktoobri lõpuks üritan ära teha.

Posted: 23. Sep 2009 20:02
by langmati
Tegelt see originaal sidur peab väga hästi vastu. Ma hoian koguaeg oma masinat sidurit libistades tuuris, kuna alles täis põõrete tekib jõud. Mul ka reed valve klapiga ja resoga mootor. Kunagi kui aega saan teen oma masinast ka siia foorumi teema.

Posted: 23. Sep 2009 20:24
by delta-501
Mul pidas ta alles kummist klotsidega vastu :D,
muidugi siis sidur ei lahutanud, aga jõudu jätkus ja eriti vaja ka ei olnud seda sidurit.

Aga jah, praeguseks kogu asi laiali, uued karteripooled valmis, uus iste valmis, mõned raami tugevdused ka välja lõigatud ja noh üldiselt selliseid väiksemaid asju tehtud. 10. oktoobril või midagi sinnakanti läheb suuremaks ehitamiseks.

Mootori poole pealt tuleb ka uuendusi, kuigi see mootor oli juba enne nö. konkurentsivõimeline.

Posted: 09. Oct 2009 19:52
by delta-501
Vaikselt tagaosa laiemaks siis ehitama...
Image

Posted: 10. Oct 2009 11:37
by stella1000
Kui kiire masin on :twisted: ?

Posted: 10. Oct 2009 12:40
by karlerik110
Sorry, aga minumeelest on see lai krossiratta rehv küll mõtetu veeretakistuse suurendamine. Lõigatud Delta 16" rehv peab küll ja veel + mahub hargi vahele ilusti ära ka.

Võib-olla on mul vale arvamus, aga minumeelest teed Sa tühja tööd...

Ja kui sa räägid konkurentsivõimelisusest, siis võiksid sa ju nt. järgmine aasta võistlustest ka osa võtta! Vaatame kui püssi masina valmis ehitanud oled :wink:

Posted: 10. Oct 2009 13:21
by delta-501
See pole eriti lai, kõrge aind. Alla mahub ta ka, aga ketile ei jää ruumi.

Võistlustele ma ilmselt ei jõua, sest see masin pole kiiruse peale tehtud.

Posted: 10. Oct 2009 18:31
by vorrimen
võrri originaal veljele pane peale krossi rehv 19 tolline