Page 1 of 1

Voshod 3M vead

Posted: 26. Jul 2009 15:51
by MAZ
Siis selline mure.
Nimelt ei lähe mul enam Voshod 3M vändast tööle.
ütlen ära toitesüsteem, siis karburaator, kraan on kontrollitud küte voolab seal vabalt mingeid takistusi ei ole. karburaator ujutab üle nagu vaja.
Kuid küünal jääb ikka kuivaks? Olen ära vahetanud tihendid, kolvirõngad ka kolvi ise ning lõpuks ka vigaste keermetega tikkpoldid kuid ikkagi midagi.
Surve silindris on, lükates sai isegi vaevu käima, kuid sõita sain ainult täis tuuridel, kui tuurid maha lasin nii suri kohe ära. Kuumenes ruttu üle , ilmselt segu liiga lahja, palju õhku!
Kahtlustan generaatori poolset simmerit.
Muideks see viga tuli üsna ootamatult, tulin kevadel korra sõidust ja äkki suri lihtsalt ära, siis oli veel see viga ka,et andis plokikaane vahelt läbi. Nüüd seda pole.
Ausalt endal on juba mõistus otsas ,ei saa ma enam aru mida teha või kuidas edasi toimetada.

Olen tänulik asjalike nõuannete eest.

Posted: 26. Jul 2009 16:27
by Kavross
vaheta simmerid ära ja kontrolli väntvõlli laagrid kah üle. siis peaks se probleem kaduma

Posted: 26. Jul 2009 17:08
by MAZ
On pakutud mulle ka,et viga võiks olla selles,et karteri poolete vahelt võtab õhku. Sellele asjale on üks vasturääkivus kui nii oleks siis ilmselt poleks ta juba enna minuni jõudmist töötanud.
Süütesüteem on mul korras, küünal võetud ühe teise töötava mootori pealt,
säde olemas.

Ise arvan ka,et simmeris on viga, vändalaagrid peaksid korras olema.
Kuid küsin kas Minski simmer istub Voshod 3M-ile?

Posted: 26. Jul 2009 17:58
by Kavross
üks vist sobib kuid teine mite. ühel pool käib 20*47*10 ja teisel pool käib 17*47*10. suurem käib käigukasti poole ja väiksem läheb süütemängu poole.

Posted: 26. Jul 2009 22:14
by MAZ
Mulle on oluline just generaatori poolne simmeri sobivus, sest kui oleks läbi nt sidurikorvi poolne võtaks mootor hirmsasti õli sisse ja tossaks ja tahmaks rängalt.

Posted: 26. Jul 2009 22:47
by Kavross
peaks sobima vist, ei ole täiesti sada protsenti kindel

Posted: 26. Jul 2009 23:47
by habemik
tuleb üks algaja küsimus... mis asi on simmer? simmer = sk tihend?

Posted: 26. Jul 2009 23:51
by casher
Väntvõlli otsatihend oleks sellele õige vastus. Võid vabalt poest küsida simmerlinge. Siiani olen saanud ikka õigeid asju :D

Posted: 27. Jul 2009 00:01
by habemik
ehk siis ikkagi sk tihend

Posted: 27. Jul 2009 18:28
by MAZ
No nii täna võtsin nõuks seda Voshodi näppima hakata. Võtsin siis huvi pärast generaatori koos rootoriga maha ja vaatasin simmeri seisukorda.
Mulle tundus asi ünsa uus ja elastne igat moodi, kivistumisest vm sellisest oli asi ikka üsna kaugel.
Kuid üritasin siis huvipärast asja käima lükata ja tekkis lükates selline tunne,et täis kohviveski oleks, kuigi alles hiljuti sai tehtud remonti.
Kuid siis tuli mõtte välgatus,et ehk on silindripea kõver või on miski mõra sees,et üleval ei teki vajalikku hõrendust. Ma algul juba arvasin,et miskit imelikku selle silindripeaga on. Ilmselt mõtekas oleks uus silindri pea muretseda ning siis proovida uuesti. Aga huvitav kas kaubandus võrgust seda asja on ka eraldi võimalik osta?

Posted: 27. Jul 2009 18:41
by karlerik110
Kui silindripea vahelt läbi laksutab rõhku läbi, siis on küllaltki hästi kuulda kuidas õhk susiseb vahelt välja.

Posted: 27. Jul 2009 18:42
by Risto
silindripea ja silindri vahel käib metallist tihend,kas panid?

ja korralikult pinguta mutrid kinni

Posted: 27. Jul 2009 19:08
by MAZ
Risto wrote:silindripea ja silindri vahel käib metallist tihend,kas panid?

ja korralikult pinguta mutrid kinni
Nalja teete või :P need asjad ju esimene asi mis peab ära tegema. Rohkem ma enam pingutada kaant ei saa, kuna tundub,et üsna kinni on ja kui rohkem keerata võib keermed ära lõhkuda. See ülemine metall rõngas on üsna imeliku olemisega kuid kaan oli ka seestpoolt täkkeid täis kuigi kolb see terve jne. Võib olla on silindripead valesti pingutatud või on nii kuuma saanud,et on lihtsalt nii palju kõver,et lööb läbi ülevalt.
Aga kui ma mõteln tagasi kevadele siis oli kohe näha kust kaane vahelt läbi lõi kuna tikkpoldid olid keermete poolest üsna viletsad ei saanud eelmine omanik ka neid pigutada väga.

Posted: 28. Jul 2009 11:09
by redko
Ja mul oli hiljuti siuke lugu veaks oli see et silindripeal oli mõrades ja lõppuks pooleks"!!!!!
ja kui sa silindripead otsid siis on mul üks pakkuda :D ümar

Posted: 28. Jul 2009 12:35
by MAZ
redko wrote:Ja mul oli hiljuti siuke lugu veaks oli see et silindripeal oli mõrades ja lõppuks pooleks"!!!!!
ja kui sa silindripead otsid siis on mul üks pakkuda :D ümar
jah sõbra Planeta Sport krossikal oli ka midagi analoogset sai küll seda silindri pead alumiin keevitusega tehtud kui lõpptulemusena läks ikka pooleks ja teisest kohast hoopis. Tuli odavam korralikum muretseda.
Eelkõige sooviksin kandilist silindripead :wink:

Posted: 29. Jul 2009 23:31
by Alar
ma kahtlustan et sul süüde vale ,sest kui silindripea oleks õhtal siis oleks seda selgesti kuulda et kuskilt läbi ajab.Kontrolli süüde üle .

Posted: 30. Jul 2009 08:24
by MAZ
Seda viimast ma uskuda ei taha pane seda süüdet kuhu poole tahad ikka tööle ei lähe. Tasuks eelkõige silindripea ära vahetada, ideaal varjant oleks uus mootor otsida või see viia mõne asjatundja kätte remonti.
Esialgu prooviks silindripea ära vahetada.

Posted: 30. Jul 2009 10:18
by raivoku
RS07 wrote:Seda viimast ma uskuda ei taha pane seda süüdet kuhu poole tahad ikka tööle ei lähe. Tasuks eelkõige silindripea ära vahetada, ideaal varjant oleks uus mootor otsida või see viia mõne asjatundja kätte remonti.
Esialgu prooviks silindripea ära vahetada.

Tegu ju võsaga seda ei saagi korralikult sõitma:S Enne peksad peaga seinasisse augu, kui see käima hakkab.
Niipalju kui mina neid teemasid kaenud olen on vigu ligi 5mitte rohkem.
a) mootoripoolte vahelt sikutab õhku,
b) väntvõlli laagripesad on ära kulunud ära lõhutud simmer ei püsi sees,
c) süüde on paigast ära isegi kui arvad, et on paigas (tuleb mängida sellega),
d)karpa - nuhtluste nuhtlus, nu originaalkarpa on emex, seal venelase saamatust demostreeritud,
e)õhku saab õhufilter-karpa-silinder teelt kuskil liiast kätte.



Teisalt saa aru, et ega see asjatundja ka ei saa sitast saia teha. Kui sul ikka detailid on laste käes olnud, siis midagi head sealt ei saa kuidagi tulla. Keegi mootoripooltele peale ei hakka keevitama ja venelase möödalaskmisi korda tegema ning meislijälgi likvideerima, pesasid uuendama vms. Asjatundja kätte tasub vaid sellist mootorit viia, mida ei ole keegi kunagi näppinud. Siis on tulemus ka hea, vastasel korral on tegu samaväärse teoga kui kerjusele kõik enda maine vara anda ja ise kuusealla minna.

Posted: 30. Jul 2009 10:48
by hautz
raivoku wrote: Tegu ju võsaga seda ei saagi korralikult sõitma:S Enne peksad peaga seinasisse augu, kui see käima hakkab.
Ei ütleks. Mul masinal mootoril tihendid kõik korralikud, kontakt süüde ,teine karpa (eelmine töötas ka ideaalselt ,kuid teistel pööretel) ja töötamisega pole probleeme olnud.
Ainult käima ei taha vändast minna ,sest hõreda võitu ,kuid lükatel läheb hästi veel ja töötab isusti.

Mootoripärast teele pole jäänud.

Posted: 30. Jul 2009 13:11
by margus014
Vend (kasutaja lockeed) omab voshodi mis käivitub alati esimesest matsust. Laisk inimene, kes ei viitsi oma sõiduriista hooldada võib töepoolest ennast siniseks peksta.

Posted: 30. Jul 2009 15:54
by MAZ
To raivoku:
Raske on sinu juttu kommenteerida, jutt on sul pikk aga mingit kasulikku infot ma sealt ei saanud! Sa võiksid natuke mõelda ka,et kõik pole nii rikkad,et endale Yamahat osta seega parem see Voshod kui mitte kui sittagi.Õige mehaanik(asjatundja) suudab probleemidest jagu saada ja lahendada ja ei tänase seisuga ei pea ma oma pead.Kokkuvõtteks nii palju,et on kahjuks asju,mida pole võimalik muud moodi selgeks teha kui peab ise kõik etapid läbikäima. Nõustu minuga või ei aga nii see on.


Teema jätkuks:
Täna käisin tuttaval külas, sain siis teise kaane ja uue ülemise tihendi. Panin siis need peale ja oh imet, masin käib nagu vaja, enam mingeid probleeme ei ole. Käivitub vändast kohe. :wink: Võib lugedas masina korda tehtuks.

Posted: 31. Jul 2009 00:26
by Mik
Hea, et asja korda said. Mina sain 2 korda juba kaant vahetada, nüüd siis kolmas kord. :roll:

Posted: 31. Jul 2009 14:34
by kondekas
Kui sul üle kuumeneb ja korralikult tööle ei lähw võib viga olla süütepoolis, näiteks mul oli.

Posted: 09. Oct 2010 20:23
by antuand
Mul oleks ka voshod 3m silindripead vaja. See samuse lockeed voshod on minu oma juba tükk aega olnud. Silindripeal on pragu ja keere maas. Kuskilt uut ei leia :S

Posted: 14. Oct 2010 20:39
by V6rrRacing
Tere!
Kust võiks saada voshod 2-le tikkpolte?

Posted: 16. Oct 2010 15:44
by -mustadpapud
kuskil keermelatte on ikka müügis

Posted: 16. Oct 2010 23:19
by mk
-mustadpapud wrote:kuskil keermelatte on ikka müügis
Vat ei saanudki aru, kas see on idiootsusest või irooniaga öeldud.

Posted: 17. Oct 2010 17:38
by -mustadpapud
mis selles vastuses halba võis olla ?

Posted: 17. Oct 2010 21:01
by karlerik110
Keermelatt nii pehmest materjalist, et silindri tikkpolte mina küll sellest ei teeks. Võimalik, et kasutaja Mk mõtles sama.

Posted: 23. Nov 2010 08:33
by V6rrRacing
Jälle voshodil probleem :(
Viga siis selles et voshod läheb käima küll aga turtsub ja partsub ning seda ka ainult gaas põhjas. Kui gaasi maha lasen siis sureb kohe välja ning käima läheb ka ainult lükates. Tihendite viga ei saa olla kuna need on kõik uued. Karburaatorid pole keegi puutunud ning sellega enne sõitis ilusti.