Renegade projekt võrr

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Tere.

Unread post by virgor »

Mis hinnaga sa kepsu laagri ostad ja kust kohast ???

www.sakusaaruklubi.ee
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Käisin-otsisin-ja vandusin Lõõtsa 8 Tallinn on ainult SKF-i peakontor Eestis.Ainus võimalus kepsulaager osta on AS Alas-kuul.Annan ka hinnad teada millalgi.Palju hiinaka väntvõll maksab ja kas sobib Vene D-seeriale?
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

tere

Unread post by virgor »

Hiinaka väntvõll maksab 400eek.Sobib vene openile (võidusõidu keeles ).Vändaots on väikse magnetiga (hiina elektron süüde) ja laagrid on 202.Kõik on lihtne teostada. Kepsul on all ja üleval nõellaager.

www.sakusaaruklubi.ee
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii ,eile läksin Laki tn 17 asuvasse Laagri ja Tihendikeskusesse ning ostsin kepsulaagri ära www.laager.ee .Maksis ta mul 240.-(koos käibemaksuga).Laager pidi kuni 23K pööret ära kannatama.Reed valve ka pea-aegu käes(postkontoris).
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii vänt on koos.Vaja ainult korra pressida seda kepsutappi sissepoole ca 3mm(esmaspäev), siis tasakaalustada ja moto kokku.Esmaspäev lähen toon klapi ka postist ära ja millalgi teen klapipesa valmis.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Hetkel tekkis küsimus:kas tapp võib pesast veits väljas olla nagu pildil? http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/66235351
Ja teiseltpoolt : http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/66235353/
.Kes on väntvõlli kodus kokkupannud andke nõu.Eriti ei viitsiks seda homme pressialla panna(veits kardan ka ,keps võib ju kinni kiiluda vända põskede vahele).Soojendaks teist gaasipliidil ja ,siis toksiksin tappi sissepoole?Muidu kuumutaksin gaasipitsiga ,aga hapnik on otsas.Igasugused vastused on teretulnud.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Tapp ei tohiks sealt avast välja ulatuda, sest laagri välissaale hakkab sinna vastu käima. Et pressimisel põskede vahe kokku ei läheks tuleb sinna vastava paksusega metallist liistud või puksid vahele panna. Soojendamisest pole mingit kasu kuna mõlemad detailid on terasest ja paisuvad võrdselt. Peale pressimist on vaja vänt sirgeks rihtida, võllikaelad on vaja rihtida samale teljele, lubatud viskumine 0,04 mm.
Oman mõnda roostes mootorratast.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii just tulin töökojast (Tänud kasutajale Delta-501 nõuande eest).Puurisin puit klotsi sisse ava ja panin väntvõlli sinna peale nii ,et saaks selle tapi sisse toksida.Et keps kinni ei kiiluks kasutasin vanu laagri saalesid 202 seeria omad(kunagi sai päris mitu sääru vänta lahti lüüa ja sealt ka need saaled). Vända rihtisin nii ära :koputasin 100g vasaraga vastu vändapõske ,seal tapi vastas on 8mm avad ,võtsin täpselt 8mm kalibrofka ja proovisin läbi ajada , koputasin niikaua kuni läks ilusasti läbi.Nüüd vaikselt hakkan kokku klappima seda motot.
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Need 8 mm avad ei aja vänta rihti. Kui sa seda vänta nüüd kuskil täpses mõõduriistas mõõdaks, siis näeksid. Viimati pressisin kokku ühe D6 väntvõlli ja nende avade järgi oli viskumine 0,6 mm. Seega (0,6 : 0,04=15) oli ainult 15 korda lubatust (0,04) suurem.
Oman mõnda roostes mootorratast.
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

tere

Unread post by virgor »

Renegade wrote:Nii just tulin töökojast (Tänud kasutajale Delta-501 nõuande eest).Puurisin puit klotsi sisse ava ja panin väntvõlli sinna peale nii ,et saaks selle tapi sisse toksida.Et keps kinni ei kiiluks kasutasin vanu laagri saalesid 202 seeria omad(kunagi sai päris mitu sääru vänta lahti lüüa ja sealt ka need saaled). Vända rihtisin nii ära :koputasin 100g vasaraga vastu vändapõske ,seal tapi vastas on 8mm avad ,võtsin täpselt 8mm kalibrofka ja proovisin läbi ajada , koputasin niikaua kuni läks ilusasti läbi.Nüüd vaikselt hakkan kokku klappima seda motot.
Niimoodi tõesti ei saa seda rihti.Kindlasti pane riht pinki,ära keera seda kohe p....sse.

www.sakusaaruklubi.ee
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Viin ta homme treiali kätte ,kes on ennem väntasid rihtinud treipingi vahel.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Eile sain Reed valve ka kätte.Täna sain väntvõlli kätte.Vaikselt meisterdan klapipesa ja hakkan motot kokku laduma.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Mis mootori klapi sa ostsid?
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Mingi 70cc Piaggio tegin fotod ka peab pärast fotoalbumisse panema.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii täna panin mootori käima, päris edevalt liikus teine edasi.Nüüd on vaja Delta raam üle värvida.Proovisin Riga 13 raami peal kuidas see mootor töötab/sõidab.Reed valve oli veits suurem ja seisab riiulis.Sisselaset ülevoolusid ja väljalaset modisin ,kasutan D4-ja üherõngalist kolbi.Lisaks paigaldasin lääne kepsulaagri.Nüüd vaja 0,7mm-st plekki millest reso teha.Millalgi tahan osta pit/dirtbike tagumise ketiratta.
foxfox
Posts: 2
Joined: 22. Mar 2010 01:00

vändalaager

Unread post by foxfox »

kuidas ostsid selle vända laagri , kas oli alumine kaasas ja ehk said ka nr mille järgi saaks nyyd tellida
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Mul siin foorumis eespool peaks olema selle laagri mark kirjas.Ostsin ta Laagri-ja tihendikeskus OÜ-st Laki 17 Tallinn.Ei leia tsekki üles.Pole küll SKF ,aga kvaliteetsem kui Vene toodang.

Update: sääru sõidab ja päris edukalt.Sai tehtud samasugune sidur nagu Delta-501 krossivõrril (hetkel välispraktikal keevitamises ,aga saab treipinke kasutada ,sest koguaeg ei viitsi ka keevitada : ) )Sai ka veel silindripealt 1mm maha treitud surveastme tõstmiseks(tunduvamalt paremini läheb pöördesse.)Sisse-ja väljalaset suurendatud,ülevoolude kallale pole jõudnud.
Vaatasin ,et reed valve ei taha hästi passida minu mota peale kuna veits suur ta jaoks.Peab otsima väiksema klapi.Kunagi panen selle klapi mopi mootorile peale ,mis mul praegu riiulis seisab.Kiirust arendab sääru umbes 50 km/h. Täna sai aega mõõdetud kaua praktika kohast koju sõidab: vahemaa ca 3,5km ja aega kulus stopperi järgi 7min ja 45sek veloga kihutan sinna ca 15 min.millalgi pildid säärust tehtud detailidest ja rakistsest mille abil sain sidurikettaid ja silindripead treida.Vaja veel teha leegikas reso jaoks(Delta leegikas) toru painutist läbi lasta ja hakata koonuseid tegema ,siis veel teine süüde ka leiutada valmis.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii pole halba ilma heata.Eile jooksis kepsulaager kinni ,hetkega pill seisis ja mina olin oma uhkusega pensupaagi korgi peal :lol: vedas ,et kusagil kurvis nii kinni ei jooksnud.Eile tuttav helistas ja küsis:kas sa säärekat ja varujuppe tahad?Ütlesin ,et mõtlen päeva ,täna käisin vaatamas komplektne Riga 13 D8M mootoriga ,poolik Riga 13 ka D8M motoga ja keegi totu on sellele pannud traktori magneeto peale,pööningul vedeleb vähekasutatud D8E mootor ja hunnik võrri-mopi rattaid.Kogu krempli saan homme väga soodsalt.Nii ,et saab oma Riga 13 ka ilusasti korda teha. Delta baasil säärust tuleb võidusõidu pill.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Mul see SKF laager oli ka täielik feil :lol:

Tegin 4 õlitusava, kõik nagu okei aga peale tunniajast sõitu mm loks sees :mrgreen:

Kui enam skf laagreid ka usaldada ei saa siis mida veel?
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Tere.

Unread post by virgor »

Vaata eelpool postitusi,kus ma ütlesin et ei kesta need laagrid.Ülesse ei saa RIGA kepsule mingit laagrit panna.

www.sakusaaruklubi.ee
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

delta-501 wrote:Mul see SKF laager oli ka täielik feil :lol:

Tegin 4 õlitusava, kõik nagu okei aga peale tunniajast sõitu mm loks sees :mrgreen:

Kui enam skf laagreid ka usaldada ei saa siis mida veel?
Usalda originaali, mul töötab korvil väga hästi.
Millimeetrine loks on küll natukene kaheldav. :roll:
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Peabki selle vända jälle lahti võtma ,aga hetkel pole aega panen oma Riga 13 kokku.Just võtan fotoka ja hakkan pildimaterjali tootma.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/se ... e=lastpage siin mõned klõpsud Riga 13-st peab vist teise teema ka siis tegema.Varsti jälle garaazi fotojahile.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Update:Delta raam praktikakohas ,teen talle monoamorti ja kuju "krossika moodi".Motole tuleb jälle peale originaal kepsulaager,süüde sae oma. Silindrile tahan teha vesijahutust.Kas kloostrimetsas müüakse eraldi silindripead vesijahutusega silindri jaoks(D10 silindripea siis)?karteri pooled (koht kuhu reed valve tahtsin panna) on tasapinnaliseks freesitud.Vaikselt teen resonaatorit kah.Kus kohast saab plekki muretseda reso jaoks soodsa hinnaga?
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nonii pole tükk aega tegelenud sääruga, vahepeal sai sõjaväes käidud ja meie armsat Isamaad hoolikalt teenitud.Linnaloal olles ka polnud aega toimetada sääruga.Säärut hakkan tegema tasa ja targu.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Hakkan vaikselt sellist süüdet ehitama http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27552 .Homme sebin teemantviilid freesid jne.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nonii üleeile sain ühe kepsu õhemaks freesitud-käiatud,kepsulaager sai omale õlitussälgud ka sisse.Silinder sai ka suuremad kanalid v.a boost port jäi tegemata.Oomipoes oli kahjuks vene dioodide türistoride-transistoritega ikaldus,st pean kuskilt lääne omad sebima.Eelmine aasta sai Delta raam endale monoamordi,kuuris vedeleb ka riga 13 ronte raame.peab vaatama ja midagi aretama.Pean veel sebima alumiinium klotsi millest tahan teha klapipesa.Vaatab kas sebin omale jootepulgad või siis lasen kinni keevitada.Tööd veel jätkub ja kõvasti.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Nii tekkis küsimus nendele kes on teinud sellise süüte http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27552

kuidas te mõõtsite staatori plaadil uued poldiaugu kohad?Ma möllan malli sirkli ja supleriga juba pool päeva ,tulevased augud ei taha minna sinna kuhu peaksid.Ja kas keegi teab mis komponendid sobivad asenduseks?Oomipoes oli vene komponentidest ikaldus.Äkki mingi tabel vms.

edit:midagi leidsin vene interneti avrustest:
1 – общий вывод; 2 – вывод датчика; 3 – вывод заряда;
4 – вывод ВВ катушки; 5 – лампа фары: 2,5В, 0,72А;
Т1 – Катушка магнето Д8; Т2 – Высоковольтная катушка.
С1 – 3,3мФ; С2 – 0,068 мФ; (400-600В)
V1 – КД105Г 1N4007;
V2 – КД105Г 1N4007;
V3 – КД521 1N4148;
V4 – КТ361; ?????ei tea
V5 – КТ315; ?????ei tea
V6 – КД521; 1N4148
V7 – КУ201 ВТ 138-800;
V8 – КД105Г 1N4007;
V9 – КД202;
R1 – 30К; R2 – 3,9К; R3 – 1,8К; R4 – 20К;
väike copy-paste.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Mure lahendatud!Õnneks tädi aitas hädast välja joonestamisel ,ta vana joonestaja.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Asi nüüd niikaugel ,et mootor tööjuures töökojas kus teda vaikselt tuunin.Teen klapipesa ja millalgi peaks postiga saabuma 17,5 mm dellorto karpa.süüte panen mootorsae oma.Tasa ja targu.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Täna ostsin 100 euriga tutika d8e mootori mis pole matsugi teinud.Jääb kapiotsa oma aega ootama.Ja infoks ,et ei müü!
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Oskab keegi öelda kus kohast saaks 60X60mm nelikant-alumiinium "klotsi".Kogu töö seisab selletaga ,et olen aretand igasuguseid terasest klapipesasid ,aga ei usu ,et nad hermeetilised jäävad.Lihtsam oleks alumiiniumist teha ja see karteri külge keevitada.Metalli firmad müüvad pikki "balvankasid" ja see oleks liiga kulukas.Krt emex-ist ka ei saa enam, nad ei müü midagi välja.kogu tuunimiseks vajaminev stuff olemas ,aga tahaks midagi korralikku ka ehitada.Võite ka inspiratsiooniks saata pilte terasplekist tehtud klapipesadest.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Mis seal rasket, alumine osa tuleks ühes tükis teha, ülemine samuti ja 4 plaati külgedeks ja see kõik hermeetiliselt kokku keevitada.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Tallinnas on selline firma nagu Enimor Metall. Neil on seal igasugu juppe ka laos ning müüvad neid kaalu kaupa.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Tänud!
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Mõned pildid inspiratsiooniks, klapipesa on freesitud välja alu nelikandist ja on kahe poolega.
Image
Image
Image
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Minu pilli terasest klapipesa

Image
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Kas keegi oskab öelda kui suur on riga 13 pika leegitoru välismõõt(paksus) ja sisemõõt.Leidsin vene avarustest originaalkorras d8(E) reso joonised mõte oleks katsetada seda ,aga võrr kaugel.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Progress! Hetkel mootor selline:http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/93090155

http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/93090969

Tuleb tasaseks viilida/freesida ja siis klapipesa meisterdama hakata.mootorit hakkab toitma 17,5mm Dellorto.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Tekkis küsimus, töökaaslane rääkis, et on kunagi võrri mootoreid(D-5) forseerinud ja kasutanud Motoplati süüdet. Mulle väitis et see mahub ilusasti mootori "süütekarpi"ära.Olen vaadanud Motoplat süütest pilte ja kahtlen et ei mahu.On motoplatil ka mingeid väiksemaid mudeleid või on kõik standartne ehk siis ühe ja sama mõõduga.Toodab keegi replikaid Motoplat süütest?
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

süüde

Unread post by virgor »

Kui tahad elektron süüdet siis kõige lihtsam, pane hiinavõrri oma 50 eur. või KTM 50cc kolm korda kallim.Hiinaka süüteid pandud võrridele ja mopeedidele ikka väga palju.

www.sakusaaruklubi.ee
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Kas pilte pole sellest hiinaka süütekomplektist?
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Unread post by izh350 »

:roll:
Last edited by izh350 on 24. Sep 2012 12:51, edited 1 time in total.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Tänan see süüde peaks minu mootorisse küll mahtuma.
User avatar
Käigukast
Tavakasutaja
Posts: 143
Joined: 25. Mar 2009 01:00

Unread post by Käigukast »

Karpa oleksid võinud võtta ikka käsitoorega, mitte automaat. Aga neid saab kuidagi ümber ka teha vist...
Palju edu ja jaksu igatahes!
Post Reply