Page 4 of 5

Posted: 31. Jan 2012 11:40
by extinction
Pasa karbussi oled valinud minu arust. Muidu automaatse tooreklapi saad kinni panna ainult kui lased voolu peale, või paned siibri sinna pessa, näiteks pastakavedru selle otsa ja kaane peale. Või osta käsitoore komplekt mõnest rolleri varuosadega tegelevast kauplusest. Kui voolu peale ei tule, on toores sisse lülitatud.

Posted: 31. Jan 2012 20:13
by Renegade
Homme lasen teha klapipesa ja mootoripooled tasapinda klapipesa alt freesida.Camex-ist öeldi ,et nad saavad Piaggio kepsu tellida maksma läheb ca 50euri,väntvõlli pean ka kuskile tegemisse ,siis saatma.Kolb jääb D4-ja oma. kolvirõngas ,aga peavalu.Süüte plaanin hiinaka oma panna.Raam peaks olema Delta oma vedrustus(esikahvel ja taga amordid) pit-dirtbike omad.Suveks plaanis elajas liikuma saada.

Posted: 18. Feb 2012 19:03
by Renegade
17,5mm käsitoorega PHVA on mul ka olemas.mootoripooled tegemises.

Posted: 19. Feb 2012 15:40
by Renegade
Raamiga on probleem.Sai ta kunagi monoamordi peale ringi tehtud ja raamis on m6rad.Peab uue raami muretsema vist.

Posted: 23. Feb 2012 15:20
by Renegade
Täna sain mootoripooled kätte koos roostevabast klapipesaga.v6ib hakata mootorit edasi arendama.

Posted: 23. Feb 2012 18:32
by vootele

Posted: 28. Feb 2012 11:21
by Renegade
Mis on hiinaka ja vene D-mootori kolvikäik? Plaan oleks muretseda hiinaka väntv6ll ja syyde. Vene D-seerial olid väntv6llilaagrid 203,Mis m66dus need hiinakal on?

Posted: 28. Feb 2012 11:27
by virgor
Renegade wrote:Mis on hiinaka ja vene D-mootori kolvikäik? Plaan oleks muretseda hiinaka väntv6ll ja syyde. Vene D-seerial olid väntv6llilaagrid 203,Mis m66dus need hiinakal on?
Hiinakal käik 38 ,D seerja 40. Hiinaka vända laager 202

www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 29. Feb 2012 14:08
by Renegade
Nii täna tellisin hiinaka syyte ja gaasirutska ära.Varsti läheb siis ehitamiseks lahti.

Posted: 29. Feb 2012 21:43
by Renegade
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=26064 Keegi ei tea mis masinatel veel selliseid käigukaste kasutati.Kui kellelgi peaks kasutult vedelema siis oleksin huvitatud.suht huvitav

h

Posted: 29. Feb 2012 22:30
by iceman
Renegade wrote:http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=26064 Keegi ei tea mis masinatel veel selliseid käigukaste kasutati.Kui kellelgi peaks kasutult vedelema siis oleksin huvitatud.suht huvitav
ei viitsinud praegu teemat ülelugema hakata ,aga kkas ta ei olnud mingi tegase eksperimentaal,mis seeriasse ei jõudnud.vaevald praktiliselt kasutamiseks piisavalt sujuv-töökindel. oli siin üks müügil,saaremaal vist.eelmisel aastal vist,vene asjade puhul pole mõtet palju loota.

Posted: 05. Mar 2012 22:38
by Renegade
Kui ma kasutan v6rri originaal väntv6lli ja kepsu siis ma pean tegema ka 6litussooned sisse.äkki keegi teeks pildimaterjali sellest,ei taha hakata kohe "l6hkuma" ilma asjata midagi.

Posted: 05. Mar 2012 22:43
by iceman
Renegade wrote:Kui ma kasutan v6rri originaal väntv6lli ja kepsu siis ma pean tegema ka 6litussooned sisse.äkki keegi teeks pildimaterjali sellest,ei taha hakata kohe "l6hkuma" ilma asjata midagi.
kui vene keelt jagad vaata tõrt¨ikust narva tüübi teemat ,tal nagu oli midagi aretatud kepsuga

Posted: 05. Mar 2012 23:04
by Renegade
"Deshnik skorohodi"teemat tean kyll aga, vene keel on algtasemel,jooniselt nägin mingid sissel6iked olid tehtud aga mis freesiga jne...jäi m6istmatuks.

Posted: 06. Mar 2012 00:01
by minimo
Renegade wrote:"Deshnik skorohodi"teemat tean kyll aga, vene keel on algtasemel,jooniselt nägin mingid sissel6iked olid tehtud aga mis freesiga jne...jäi m6istmatuks.
Võta mingi suvaline frees, peaasi et peale hakkab ja tee sinna mõned sooned sisse, peaasi et laagrirullide tööpindadeni ei ulatu. Kepsu võid alumise tapi juurest väiksemaks ka käiata aga nii võib vänt tasakaalust välja minna. Nende soonte tegemisel saab ka relaka või käiaga hakkama...

Posted: 15. Mar 2012 00:31
by Renegade
Oskab keegi anda n6u mismoodi saaks hiinaka syyte installida D8e vantv6lli otsa? Akki vahemuhv teha?Strobo on toojuures olemas,tean et sellega saab syyte tapselt paika.

Posted: 15. Mar 2012 11:18
by virgor
Väntvõlli ots tuleb treida peenemaks ja ongi kõik. Isegi kiilu pole vaja.Paned korralikult liimiga poldi kinni. OK

www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 15. Mar 2012 14:11
by iceman
Renegade wrote:Oskab keegi anda n6u mismoodi saaks hiinaka syyte installida D8e vantv6lli otsa? Akki vahemuhv teha?Strobo on toojuures olemas,tean et sellega saab syyte tapselt paika.

d5 vänt peaks sobima.

Posted: 15. Mar 2012 23:08
by Renegade
Neid suht vahe liikvel, seega plaan d8e vanda otsa istutata aga mismoodi?

Posted: 16. Mar 2012 08:48
by minimo
Renegade wrote:Neid suht vahe liikvel, seega plaan d8e vanda otsa istutata aga mismoodi?
Pead vändaotsa väiksemaks treima. Mulle ei meeldi see hiinaka süüde, võrr ei käivitu üldse enam...

Posted: 16. Mar 2012 08:58
by virgor
Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.

minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???

Renegade

Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.

www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 16. Mar 2012 13:35
by minimo
virgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.

minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???

Renegade

Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.

www.sakusaaruklubi.ee
Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enam

Posted: 16. Mar 2012 16:35
by Renegade
selge sain.

Posted: 16. Mar 2012 16:56
by virgor
minimo
Mis tehas see vootele on :lol:

Kas vene või hiina mootor ???

Posted: 16. Mar 2012 18:14
by minimo
virgor wrote:minimo
Mis tehas see vootele on :lol:

Kas vene või hiina mootor ???
Vene mootor ikka, see mida kaasfoorumlane vootele siin tuunis ja tegi.

Posted: 16. Mar 2012 18:58
by iceman
minimo wrote:
virgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.

minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???

Renegade

Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.

www.sakusaaruklubi.ee
Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enam

siis süüte probleem pole ju. vootele pillid töötavad ainult vootele käes , ning sedagi ainult hea ilmaga

Posted: 16. Mar 2012 19:43
by minimo
iceman wrote:
minimo wrote:
virgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.

minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???

Renegade

Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.

www.sakusaaruklubi.ee
Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enam

siis süüte probleem pole ju. vootele pillid töötavad ainult vootele käes , ning sedagi ainult hea ilmaga
Muud ei saa ju olla. Enne käis, kuni töötamise pealt välja suri ja säde ära kadus. Peale seda vahetasin süütepooli ja ei tööta. Aga juba uus süüde valmimas :D

Posted: 17. Mar 2012 08:48
by virgor
Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.

www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 17. Mar 2012 10:34
by iceman
virgor wrote:Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.

www.sakusaaruklubi.ee

magneti valepidi paned , siis on ka ikaldus.

Posted: 17. Mar 2012 13:01
by minimo
iceman wrote:
virgor wrote:Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.

www.sakusaaruklubi.ee

magneti valepidi paned , siis on ka ikaldus.
Magneti kohta tean jah, olen ka mõlematpidi proovinud. Süütepool kuulub küll hiinakale, sai töötavalt süütelt võetud.
Mulle see hiinaka oma ei meeldi, teen endale sae süüte parem.

Posted: 18. Mar 2012 12:58
by Renegade
Kysimus järgmine: Delta raam m6rasid täis ,Kas on m6tet hakata ise raami ehitama?on kuskil netis jooniseid(vene dyr4ik foorumi otsisin läbi ja ei leidnud midagi.)Tahaks ikka amortidega raami, jäiga tagaosaga raamidest on kyllalt, p6rutab p###e ära.Väntv6ll läheb treipingist läbi ja hakkan mootorit kokkulappama.

Posted: 18. Mar 2012 13:30
by minimo
Renegade wrote:Kysimus järgmine: Delta raam m6rasid täis ,Kas on m6tet hakata ise raami ehitama?on kuskil netis jooniseid(vene dyr4ik foorumi otsisin läbi ja ei leidnud midagi.)Tahaks ikka amortidega raami, jäiga tagaosaga raamidest on kyllalt, p6rutab p###e ära.Väntv6ll läheb treipingist läbi ja hakkan mootorit kokkulappama.
Ei ole see amortideta raamiga midagi nii hullu. Kõik võrrisõitudel osalejad sõidavad ju ilma amortideta. Amortidega raam läheb ka liiga raskeks

Posted: 18. Mar 2012 14:09
by Renegade
no igatahes mul vedeleb kuuriall 2 R13 raami ja nende konstruktsioon ei ole paljulubav,(kuna plaan hakata mööda "kuumaastikku" s6itma).Ja vaadates torude läbim66tu kardan ,et s6idan selle k6veraks ,R13 Paak ka mulle ei meeldi kuna tal on terav rant(v6in p6lved ära l6hkuda)

Posted: 18. Mar 2012 15:44
by henri115
Teravale randile käib kummist äär peale.

Posted: 19. Mar 2012 17:36
by iceman
Renegade wrote:no igatahes mul vedeleb kuuriall 2 R13 raami ja nende konstruktsioon ei ole paljulubav,(kuna plaan hakata mööda "kuumaastikku" s6itma).Ja vaadates torude läbim66tu kardan ,et s6idan selle k6veraks ,R13 Paak ka mulle ei meeldi kuna tal on terav rant(v6in p6lved ära l6hkuda)

ei ole neil riga torudel häda midagi, eriti 13 -l on nad suht jämedad. vaevalt sul õnnestub raamil midagi kõveraks saada , kui läheb siis pooleks. tavaline on mõrad liite kohtade kõrval , või togevdatud koha lähedalt.
torudest. ilmselt tehas kasutas siiski mingil määral sobivat terastoru mille tugevos andmed mingi teooria järgi vastavad olid. kui sa üritad kodus vee , vihma või kanalisatsiooni torudest midagi aretada võta äkki " minut järelemõtlemiseks " , nagu ¨tirlits . loe vanu sossseppade teemasid siitsamast foorumist ,pole vaja tört¨ikusse minnagi. arvan et sa ei leia ühtki tulemuslikult lõpuni veetud sääreka projekti.
võta se r13 raam ja lao oma moto sinna vahele,pane sõitma, pidurdama jne
kui tunned et on nõrk või midagi , no siis vaata edasi. sul läheb juba neljas hooaeg plaane veeretades, aga tulemust pole näha , kas sa sõita nagu üldse ei taha?
R 13 raamile pead tegema mootori ette torule väikese kaare sisse ainult ,et su karpa-klapi majandus ära mahuks . sinna soovitan leida vanakooli naisteka raam , mis sobib edukalt torutoonoriks.
ei taha üldse kritiseerida , tundud norm vana ja võtad koleegide nõu kuulda jne. lihtsalt su tuuma meenutab juba pisut Tuunia-Tõnise megateost mis vältas ka aastaid ,aga tulemus jäi pehmelt öeldes kesiseks. ei taha ka Tõnist üldse mingilgi määral laita, samuti norm vana, aga milleks see kõik kui tulemus on hunnik ära narritud varuosi.

Posted: 19. Mar 2012 18:11
by minimx38
paar väikest tugevndust paari kohta ja ei lähe see sul midagi pooleks.

Posted: 31. Mar 2012 14:13
by Renegade
Ok millalgi lähen maale ja toon sealt siis R13 raami.Hetkel mootor seisab, ootab väntv6lli otsa treimist ja uusi laagreid(tööjuures treipingi padrun viskab ja ma keeraksin selle pingiga väntv6lli peesse)(töökaaslane lubas treimisse saata aga juba 1kuu lubab nagu ka laagritega)

Posted: 31. Mar 2012 16:16
by iceman
Renegade wrote:Ok millalgi lähen maale ja toon sealt siis R13 raami.Hetkel mootor seisab, ootab väntv6lli otsa treimist ja uusi laagreid(tööjuures treipingi padrun viskab ja ma keeraksin selle pingiga väntv6lli peesse)(töökaaslane lubas treimisse saata aga juba 1kuu lubab nagu ka laagritega)

c3 laagrid ikka?

Posted: 31. Mar 2012 22:30
by Renegade
Timkeni 6203 laagrid plaanis pannamis kannatavad ca 10K pööret.

Posted: 02. Apr 2012 22:33
by Renegade
J2rgmine n2dal peaks v2ntv6ll minema treimisse.Laagrid sebin omale l2hiajal.Siis saab mootorit kokku lapata.Teha on veel j22nud Raam,sidur,uus esikahvel sebida kuna originaalid on parajad peldikud,vb silindrit ka portida ja reso.

Posted: 02. Apr 2012 22:46
by minimo
Renegade wrote:J2rgmine n2dal peaks v2ntv6ll minema treimisse.Laagrid sebin omale l2hiajal.Siis saab mootorit kokku lapata.Teha on veel j22nud Raam,sidur,uus esikahvel sebida kuna originaalid on parajad peldikud,vb silindrit ka portida ja reso.
Esikahvliks pane mägiratta või piti oma.

Posted: 03. Apr 2012 15:25
by iceman
minimo wrote:
Renegade wrote:J2rgmine n2dal peaks v2ntv6ll minema treimisse.Laagrid sebin omale l2hiajal.Siis saab mootorit kokku lapata.Teha on veel j22nud Raam,sidur,uus esikahvel sebida kuna originaalid on parajad peldikud,vb silindrit ka portida ja reso.
Esikahvliks pane mägiratta või piti oma.

mõte õige , aga pisut komplitseeritud. nimelt ei mahu mägiratta (ilmselt ka piti) kahvli võll sääru kaelakaussidest läbi. lahenduseks mägiratta laagrid kausid+ adapterid raamikülde. teine varjant , teed kahvlile peenema võlli.

Posted: 03. Apr 2012 17:25
by vootele
Aheadseti kahvlid jah on tiba jämedama võlliga. Aga tavalise e. "vanatüübi" kahvlid on 1:1 ühilduvad.

Posted: 07. Apr 2012 17:45
by Renegade
Kysimus kas keegi on v6rrile ATM dm 06 esikahvli paigaldanud?Kuidas sobib? Kas esirattav6ll on vaja uus konstrueerida? V6i sobib v6rri/ATM-i v6ll.Plaan sebida ATM-i esikahvel.Raam on ka auto peal nii et saab hakata seda ka ymber ehitama.

Posted: 07. Apr 2012 17:58
by vootele
Jah, olen. Riga11 raamile sai pandud ATM esihark. Päris 1:1 kokku ei sobinud, aga kausid jäid Riga omad, laagrikuulid vist ka. Sisemised võrud panin ATM omad. Istus kokku küll. Eks Minimo teab ehk paremini, see raam on praegu tema käes. Minul oli ta igatahes lõtkuvaba.