Page 5 of 5

Posted: 07. Apr 2012 20:08
by minimo
vootele wrote:Jah, olen. Riga11 raamile sai pandud ATM esihark. Päris 1:1 kokku ei sobinud, aga kausid jäid Riga omad, laagrikuulid vist ka. Sisemised võrud panin ATM omad. Istus kokku küll. Eks Minimo teab ehk paremini, see raam on praegu tema käes. Minul oli ta igatahes lõtkuvaba.
Roolikannu tuleb lühemaks lõigata, kaelakausid võid panna võrri originaalid. Laagrid ja koonused on vaja panna atmi omad. Siis sobib ilusti.

Posted: 07. Apr 2012 21:47
by minimx38
...

Posted: 08. Apr 2012 14:45
by vootele
Olen mõlemat proovinud. Kaaluvahet sisuliselt ei olnud, küll aga oli mäekõrgune vahe toimimises. Neil TMS omadel vist pole üldse amorti sees, ainult vedru.

Posted: 08. Apr 2012 14:50
by minimo
vootele wrote:Olen mõlemat proovinud. Kaaluvahet sisuliselt ei olnud, küll aga oli mäekõrgune vahe toimimises. Neil TMS omadel vist pole üldse amorti sees, ainult vedru.
Minu vanal korvil, millel oli tmsi esiots oli see esihark ikka väga pehme... Nüüd panin vootele võrri peal oleva sinna, palju tugevam ja on ikka amort, mitte ainult vedru.

Posted: 08. Apr 2012 18:56
by iceman
vootele wrote:Olen mõlemat proovinud. Kaaluvahet sisuliselt ei olnud, küll aga oli mäekõrgune vahe toimimises. Neil TMS omadel vist pole üldse amorti sees, ainult vedru.
ei olegi amorti klassikalises mõttes(hüdraulika) vaid ainult hõõrdpindade tekitatav takistus. tõlisemal amordil ,kus ühes torus õhk(võimalik lisada,jäigemaks) ja teises õliamortisaator ,mõnel regullitav nõnel mitte, on siis steerer 1,5 tolli jäme ja ei mängi kokku sääru standard kaelakatega.

Posted: 08. Apr 2012 19:01
by iceman
vootele wrote:Olen mõlemat proovinud. Kaaluvahet sisuliselt ei olnud, küll aga oli mäekõrgune vahe toimimises. Neil TMS omadel vist pole üldse amorti sees, ainult vedru.
arvan et kaaluvahe on siiski arvestattav, mägiratturid näiteks kasutavad üha enam jäika karbon otsa ,kiired mehed 80 % elioni etappidest. nii et jalgratta omagi mõnele liiga raske ,oleneb millega võrrelda.

Posted: 08. Apr 2012 19:47
by iceman
iceman wrote:
vootele wrote:Olen mõlemat proovinud. Kaaluvahet sisuliselt ei olnud, küll aga oli mäekõrgune vahe toimimises. Neil TMS omadel vist pole üldse amorti sees, ainult vedru.
arvan et kaaluvahe on siiski arvestattav, mägiratturid näiteks kasutavad üha enam jäika karbon otsa ,kiired mehed 80 % elioni etappidest. nii et jalgratta omagi mõnele liiga raske ,oleneb millega võrrelda.
ja käisin siis praegu käeotsas kaalumas. võrdluseks R7 ots pikemate pükstega,mis tundus olevat enamvõhem võrdne Marzoki suht tavalise vannabe freeride otsaga, klassikaline õhk+ õli, käiku mingi 10+. veel oli võrdluseks marzoki downhilli ots topelt traaversiga käiku mingi15+, no oli ikka tunduvalt kergem,no mingid sada või paar grammi, kusjuures jalgratta otsad koos esi võlliga sääru ilma.
ühtki piti otsa pole kunagi näppu juhtunud, aga visuaalselt tundub tubli tükk olevat, kuid ilmselt kehtib ka siin reegel.
: mida kallim seda kergem,parem(hüdraulika ja reguleerimise mõttes.

Posted: 12. Apr 2012 20:43
by Renegade
Appi kui robustselt on tehtud Riga 13 raam.Roolikannu külge kinnituvad torud olid lihtsalt kinni punktitud.3 päeva tööjuures ümberkonstrueerinud seda aga tolku ikka pole.Lihtsalt neid nõrki kohtasid tuleb ja tuleb aina juurde.Raam on ka väike nagu laste jalgratta oma.Plaan ikka mopeediraami kasuks ,eelised on: tal on amordid, ta on veidike suurem,keevisliited ka kvaliteetsemad,ainuke asi kaaluvahe aga seegi pole probleemiks.Ise ka raami ehitama ei viitsi hakata(Olen külavahel isetehtud pornograafiat küll ja veel näinud.Endale meeldivad Kaitseväe Husqvarna automaatkastiga tsiklid(sai sellega mööda tehnoparki eelmine nädal ringi kihutatud)Ja midagi analoogset tahaks ka teha.

Posted: 25. Apr 2012 22:33
by Renegade
Atm-i kahvel käes.Otsin treialit kes treiks väntvõlliotsa ära ja teeks õlitussooned sisse+ rihiks väntvõlli ära.Suht siiber on kui töökaaslane juba lubab ca 2 kuud ,et homme viib treimisse.Teeks ta muidu ise ära aga padrun viskab korralikult ja ei taha väntvõlli peese keerata.küll ma midagi aretan sellest delta raamist.

Posted: 26. Apr 2012 08:46
by extinction
pakid tuleb äkki üle treida kui detail padrunis viskab nii korralikult et ei lase tööd teha... :roll:

Posted: 27. Apr 2012 15:47
by Renegade
no pink on nii vana ,et igalpool on lõtkud sees. lisaks padrun ka viskab jubedalt.

Re: Renegade projekt võrr

Posted: 07. Jul 2014 09:17
by iz350super
Natukene teemast välja, kuna vana mopil on kepsusilm sama mis võrril, ja siin prooviti nõellaagrit, siis kumba eelistada lääne nõellaagrit või vene puksi? Kui mootorit juba kaasa aidata ja pöörded suureneksid?