Page 1 of 2

Eric:delta v50

Posted: 23. Mar 2010 15:45
by eric
Sai ostetud siis osta delta. Õeldi et siduri pronkspuks on kulunaud. Sai otsustatud ,
et ostame ära ja viisime koju. sidurikaant lahti võtes selgus et mootoris oli vesi. Kas sidurikorv peabgi väntvõlli otsas loksuma?


Pildid: http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/sets/755255

Posted: 23. Mar 2010 15:50
by irukas
Edu nokitsemisel.
Siduri keskmine vedav osa ei tohi loksuda.

Posted: 23. Mar 2010 18:17
by eric
edu vaja päris palju teha veel

Posted: 23. Mar 2010 21:30
by minimo
Sinna sidurikorvi ja väntvõlli otsa vahele käib paljudel puks... Äkki see puudu.

Posted: 23. Mar 2010 21:58
by eric
see on olemas aga see on mindi poole cm loks. Kas võib olla et mingi ketas on puudu.

ja selles mootoris oli vesi ja kas see võis laagreid mõjutada.

Posted: 23. Mar 2010 22:01
by vorrimen
eric wrote:see on olemas aga see on mindi poole cm loks. Kas võib olla et mingi ketas on puudu.

ja selles mootoris oli vesi ja kas see võis laagreid mõjutada.
väga

Posted: 24. Mar 2010 10:46
by minimo
Soovitan tõesti siis juba mootor korra lahti võtta enne kui käima paned/sõitma hakkad. Lõpptulemus võib päris kahjulk olla muidu.

Posted: 24. Mar 2010 11:10
by eric
mootor käib muidu hästi ringi ja eelmine omanik sõitis sellega. kas karterisse
kõlbab valada autooli.

Posted: 24. Mar 2010 11:14
by vorrimen
eric wrote:mootor käib muidu hästi ringi ja eelmine omanik sõitis sellega. kas karterisse
kõlbab valada autooli.
karterisse ei valata õli
vaid hoopis käigukasti
ja sinna vaata mingit veldelamat õli

Posted: 24. Mar 2010 11:19
by eric
4t motul poolsünt õli võib panna w

Posted: 24. Mar 2010 14:14
by eric
ma otsustasin ikka mootori lahti võtta ja kulund osad välja vahetada kui võimalik

Posted: 24. Mar 2010 16:12
by eric
sain siis mootori pooleks. Praeguse vaatamisega tundusid kõik jupid terved olema.

1.Kuidas siis magnetot lahti saada? pilt: http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/66673193

2.Kas käivitusvõllil peab selle seibi enne ära võtma ,et see ära tuleks ?Pilt: http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/66672907/


3.Millest teha uued tihendid?


veel pilte http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/sets/755255

Posted: 24. Mar 2010 18:47
by irukas
Magnetit olen võtnud nii et lööd kummihaamriga vastu magneti nurka teisele poole soont.
Võlli kätte saamiseks on vaja seib eemaldada.
Tihendid võib teha õhemast papist või osta poest tihendite komplekt.

Posted: 24. Mar 2010 19:18
by eric
parem teen tihendid ise . enne kui kokku hakkan panem aon vaja muretsaed käigukahvel ja siduri pronkspuks ja kas tasub mootor kokku manna silikooni ja tihendiga

Posted: 24. Mar 2010 19:36
by Qubik
Tihendiga tasub, kuid ära silikooniga mäkerdama hakka... Ausõna-sellest ei tule head nahka

Posted: 24. Mar 2010 20:02
by eric
aga siis seda ei või juhtuda et õli hakkab läbi tilkuma, ma arvan et ma panen ikka hermeetikuga ja tihendiga siis on vähemalt kindel et õli ei hakka läbi laskma.

Posted: 24. Mar 2010 20:09
by vorrimen
tihend ei lase õli läbi kui on korralikust materjalist
silikooniga ära kokku tee kuna silikoon ei kannata bensu (ise tegin kunagi sellise lolluse ära ja masin ei töötand korralikult ja kui sai tihendid aseme pandud hakkas korralikult tööle)
aga tee karteri vaheline tihend õlivärviga kokku siis ei lase küll midagi vahelt läbi
ja simmerlingid tee õliga kokku kui sisse paned

Posted: 24. Mar 2010 20:31
by eric
küünlavahaga ei kõlba üle teha w ei raatsi eritsi õlivõrvi peale raha panna

Posted: 24. Mar 2010 20:36
by vorrimen
eric wrote:küünlavahaga ei kõlba üle teha w ei raatsi eritsi õlivõrvi peale raha panna
õlivärviga teed tihendi kokku ja paned karteripooled kokku

Posted: 24. Mar 2010 20:47
by eric
eks siis peab kuskilt õlivärvi muretsema

Posted: 24. Mar 2010 22:31
by Qubik
Õlivärve kasutatid kuskil eelmise sajandi lõpus. Tänapäeval seda enam ei kasutata. Õlivärvi paha omadus-kuivab kõvaks ja jäigaks. Kui sul on karteripooled kruvikeerajaga lahti kangutatud ja nahka keeratud, siis selle osa vahel, kus on õli, võid hästi õhukese kihina silikooni kasutada, kuid kuskil bensiiniga kokku puutuvates kohtades ei või-bensiiniga silikoon paistetab üles ja suudab vägagi ebamugavaid ummistusi tekitada. Korralik tihend peab väga hästi just sellisena nagu see on. oluline on, et tihend oleks terve ja detailid pingutatud kinni õige jõuga ning õiges järjekorras. Kuna sa oled ilmselgelt toores mehhaanik, siis on suud võimalus, et miski läheb sul valesti-silikooniga kokkumäkerdatud tihend läheb suure tõenäosusega katki ja iga kord kui avad pead ka vana silikooni ära puhastama.

Unustage see imettegev silikoon ära juba ükskord. On maailmas olemas ka Loctite 5923. See on õige asi mida tihendipeale mökerdada õhukese kihina. Kestab kõikki vedelikke ja koost on ka lahtivõetav ilma igasuguse vägistamiseta

Posted: 25. Mar 2010 19:19
by eric
tänase päevaga sai siis tehtud tihendid , summuti seest puhtaks ja sain lõpuks väntvõlli otsast magneto kätte

Posted: 25. Mar 2010 21:11
by eric
kas sellist kolvikõlbab veel kasutada http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/66673359/

Posted: 25. Mar 2010 21:25
by minimo
Kindlasti mitte, kuna kolvil triibud peal, tift üks vist kadunud ja kolvirõngad täiesti kulunud.

Posted: 26. Mar 2010 11:08
by eric
ma arvan et jätan kolvi samaks tiftid olemas lihtsalt erinevates kohtades kõlvirõngad vahetan ära.

Posted: 26. Mar 2010 11:26
by Kuivati
Ära seda kolbi küll enam peale pane. Need tiftid on täiesti ära kulunud. Seega pole neist mingit kasu.

Kui sa selle kolvi jätad, siis võivad kolvirõngad silindri sees olevatesse akendesse kinni jääda. Selle tulemusel läheb vähemalt üks rõngas katki. Lisaks võib ka silinder viga saada. Ning ka kolb võib viga saada.

Suure tõenäosusega on uue kolvi ostmine odavam ja vähem aega nõudev lahendus.

Posted: 26. Mar 2010 11:51
by delta-501
Seletage mulle ka kuidas tiftid ära "kuluvad" :roll:

Posted: 26. Mar 2010 12:17
by eric
need tftid tunduvad küll korralikud.

Posted: 26. Mar 2010 12:20
by Kuivati
Nojah, kasutasin vist vale sõna. Aga ma ei oska tifti poolikuks muutumist muudmoodi kirjeldada.


Pildilt on näha, et ülemise rõnga tiftist on vaid pool järel.
Alumise kolvirõnga asendi järgi võib järeldada, et ka teine tift on pooleldi kadunud või pole seda seal enam üldse.

Ilmselt on need siiski ära murdunud, mitte kulunud.

Posted: 26. Mar 2010 12:24
by eric
aga kust saaks siis odavalt uut kolbi

Posted: 26. Mar 2010 12:52
by eric
tegi praegusest kolvist uusi pilte http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/66755818/

Posted: 26. Mar 2010 22:11
by eric
vaatasin siis mootori ühte karteripoolt millel oli selline number http://fotoalbum.ee/photos/eric1234/66778053 . ja vaatasin pirkat ja raami väljalaskeaastaks on 1989 . ja kas see võib olla orginaal karteripool.

Posted: 26. Mar 2010 22:34
by irukas
Kolb maksab kloostrimetsa motopoes 140 kr ja rõngas 25 kr tk

Posted: 27. Mar 2010 09:17
by eric
kas sa tondi hindasi ei tea

Posted: 27. Mar 2010 10:40
by randoainlo
tondil on kolb 188.-
rõngas oli vist 30.-

PS:minumeelest oli kloostrimetsas rõnga hind 20.-

Posted: 27. Mar 2010 11:07
by tundmatu987
Viimane kord oli Tondil rõngas 25-

Posted: 27. Mar 2010 11:30
by eric
vaatab vb saab mingilt sõbralt kuna tallinn on liiga kaugel.

Posted: 27. Mar 2010 12:10
by minimo
Kasutatud kolbe/rõngaid pole küll mõtet panna. Osta kohe uus kui ostad.
Kuna sul asukoht saaremaa märgitud siis see :
http://varuosad.ee/index.php?a=1&b=106
Kolb 125.- rõngas 30.- tk

Posted: 27. Mar 2010 14:27
by delta-501
Mida te jamate, ulmelised hinnad ju..

Võrus on kolb 60 eeku ja rõngad 10 eeku tk.

Mul 3 vähesõitnud korralikku kolbi seisab riiulipeal kui huvi on.

Posted: 27. Mar 2010 17:13
by eric
orisaare natuke kaugel järgi minemiseks , aga kas keegi teab kas sealt tellida saab

Posted: 27. Mar 2010 17:15
by eric
delta-501 wrote:Mida te jamate, ulmelised hinnad ju..

Võrus on kolb 60 eeku ja rõngad 10 eeku tk.

Mul 3 vähesõitnud korralikku kolbi seisab riiulipeal kui huvi on.

kas sul sõrme koos kolvistoperitega mul oli enne muidu 12mm sõrm

Posted: 30. May 2010 18:23
by eric
Et siis väike küsimus , kui ppalju võivad tondi motopoes need tetailid maksta:
Mopeedi kolvisõrm
Mopeedi tihendite komplekt
Mopeedi kolvirõngas
Mopeedi kolb
Mopeedi käigutross
Mopeedi siduri survepuks
Mopeedi silindritihend
Mopeedi ketihammasratta tihend
Mopeedi väntvõlli otsatihend

Mis siis on selle detaili nimi ja palju see tondi motopoes maksab: http://www.varuosad.ee/index.php?a=1&b=106&c=360

Posted: 30. May 2010 18:36
by randoainlo
soovitaksin osta kloostrimetsast sest seal asjad tunduvalt odavamad.
näiteks võin tuua et kolb tonfil 188.- ja kloostrimetsas 140.-

Posted: 30. May 2010 18:43
by eric
aga kus see kloostrimetsa motopood asub

Posted: 30. May 2010 18:47
by randoainlo
Teletorni all.Kollane maja.