Paar küsimust

Kõrvalised, kuid HUVITAVAD ja olulised teemad
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Paar küsimust

Unread post by delta-501 »

Kui palju on väärt komplektne minski mootor? Lihtsalt selline kus kõik jupid olemas.


Kas mõnel vene masinal on selline 16 tolli velg, millele 15mm rattavõll sobib?


Mille amordid? Tagaomasid mõtlen siis.

Image
siim123
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 23. Apr 2007 00:00
Contact:

tere

Unread post by siim123 »

Minski mootor, millel veel tehase määre peal, maksab vast 2000 +, aga kasutatud maksimaalselt 500 ... Samas, kui kellegil hädasti sellist mootorit vaja, võib laduda vabalt ka 2-3 pääsukest. Kõik oleneb, kellel, kuhu ja milleks seda mootorit tarvis läheb.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Mul on vaja nö toorikut, mida järgi aitama hakata.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Pane kuulutus ja esimeste pakkumistega saab selgeks, mis mootor maksta võib. Või siis teine moodus - ütled kohe, et ostad mootorit mis maksab kuni "nii palju" ja peab olema "sellises seisus" ja asi vask.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Kas kavrossi mootor on krossikale väga vale valik? Järgiaitamise poolest just, käigukast pidi tal vist nõrk olema. Mitu hp tal originaalis on? Ning mis süüde tal on?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Järgiaitamiseks üks rape osta on üldse vale valik. Siiski tehakse seda uuest või kapremonditud mootorist.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Kap remondi teen nagunii ise ju, toorik vaja odavalt saada.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Pääsukese eest võid saada Minski mootori. Silindri ja kolvigrupi pead ise leidma. Sama kehtib ka karpa ja süüteosa kohta.
PCYX
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 27. Oct 2009 01:00

Unread post by PCYX »

OT- Väike ettepanek- selline teema võiks olla kus inimesed saaksid küsida omi küsimusi ning vastata samasse kohta. Ei ole ju mõistlik teha iga väikese asja pärast uut teemat? Ajaks kõik kokku, pudru ja kapsad.
Asjalik küsimus: Kellegil V-50M ülemise vända laagri (st. sõrme omi) mõõte on? Mõõdaks ise aga minu oma on deformeerunud nii lootusetult.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

PCYX wrote:Asjalik küsimus: Kellegil V-50M ülemise vända laagri (st. sõrme omi) mõõte on?
Pronks puks käib seal?
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Osadel käib nõellaager ka :wink:
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
PCYX
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 27. Oct 2009 01:00

Unread post by PCYX »

Laagriga variant. Tutikal kolvil lõi uued nõukaaegsed rõngad räbalaks peale esmakordset käivitamist, laager deformeerus 8O
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

delta-501 wrote:Kas kavrossi mootor on krossikale väga vale valik? Järgiaitamise poolest just, käigukast pidi tal vist nõrk olema. Mitu hp tal originaalis on? Ning mis süüde tal on?
Vale kulujuttu pole mõtet levitada. Enne laguneb kõik muu, kui käigukast ja sidur. Mul kulus silindreid ja kolbe-rõngaid ja seda jama õhufiltri, või liiga rasketel tingimustel töötamise pärast (ülekuumenemine).

Ma ei saa üldse au, miks paljud eelistavad lahjemat mootorit-minski mootorit. Mõlemad kestavad samamoodi, kuna suht sarnase ehitusega, lihtsalt üks tükkmaad võimsam.
Post Reply