Honda transalpi(600cc) nukkvõllid?
Honda transalpi(600cc) nukkvõllid?
Tere!
Aitan oma tuttaval nimetatud ratta mootorit kokku panna ja kohtasin sellist probleemi....nimelt on esimese ja tagumise silindri nukkvõllid erinevad.
St. ühel avab nukk sisselaske klapi(slk) järsult ja väljalaske klapi(vlk) sujuvalt aga teisel slk sujuvalt ja vlk järsult. Kas selline asi on v-twin-i puhul normaalne? Ma loodan, et on...saaks mootori kokku panna.
Masin oli vist 88 aasta toodang.
Ette tänades.
Aitan oma tuttaval nimetatud ratta mootorit kokku panna ja kohtasin sellist probleemi....nimelt on esimese ja tagumise silindri nukkvõllid erinevad.
St. ühel avab nukk sisselaske klapi(slk) järsult ja väljalaske klapi(vlk) sujuvalt aga teisel slk sujuvalt ja vlk järsult. Kas selline asi on v-twin-i puhul normaalne? Ma loodan, et on...saaks mootori kokku panna.
Masin oli vist 88 aasta toodang.
Ette tänades.
Sellel mootoril 3 klappi peas, 2 väiksemat on sisselase ja 1 suurem väljalase..... sellega ma tõenäoliselt eksinud ei ole. Enda manuaalis on öeldud ainult seda, et esimene ja tagumine nukkvõll ei tohi vahetusse minna.Tafka wrote:Pole veel suutnud enda Alpi sisse vaadata aga kas manualis pole midagi selle kohta?
Äkki lihtsalt võrdled natukene valesti neid nukkasi? Ehk äkki ikkagi teise nuka väljalase on ikkagi sisselase?
Märgid on nukkadel peal ja see on selge, milline nukk on esimene ja milline tagumine. Olen proovinud ka nukkasid ümber tõsta aga klappide liikumise erinevused jäid alles.
Ei ole küll XL-ga kokku puutunud otseselt, kuid igaks juhuks küsin, et kas nukkvõllid pöörlevad ikka samapidi? Kui pöörlevad eripidi, siis ju võiks kõik õige olla. Varuosade kataloog annab igatahes erinevad koodid nukkvõllidele.
Random näide, et rataste R4 mootoritel on tavaline, kui keskmiste ja välimiste silindrite karburaatorites on erineva suurusega peadüüsid, nõelad ja nõelakaevud.
Random näide, et rataste R4 mootoritel on tavaline, kui keskmiste ja välimiste silindrite karburaatorites on erineva suurusega peadüüsid, nõelad ja nõelakaevud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nukvõlli ketirattad asuvad erinevatel külgedel ja käivad väntvõlliga samapidi ringi, ükskõik kustpoolt vaadata.
Kui juba r4 karpades erinevused on, siis ehk v-twinnidel peavadki silindrid erinevates reziimides popsuma...aga ma ei saa aru miks
Kuna see ratas ostetigi juppidena siis oli kahtlus, et müüja andis kaasa valed nukad. Märgid pidid olema , F või paksem rant nukkvõlli hammasratta kõrval (esimene nukkvõll) ja R või ilma randita koht nuka hammaka kõrval(tagumine nukkvõll).
Mul olid F tähega ja randiga võll ning tänu sellele sai tellitud hirmsa raha eest uus tagumine nukkvõllll. Uus võll on juba paar nädalat käes aga esialgne probleem on alles. Kusjuures uus võll näeb välja samasugune nagu F tähega , ainult seal kus oli F on nüüd muud tähed ja kuskilt servapealt(täpselt ei mäleta) leidsin pisikese R3 märgi. No mida teha?
Kui juba r4 karpades erinevused on, siis ehk v-twinnidel peavadki silindrid erinevates reziimides popsuma...aga ma ei saa aru miks
Kuna see ratas ostetigi juppidena siis oli kahtlus, et müüja andis kaasa valed nukad. Märgid pidid olema , F või paksem rant nukkvõlli hammasratta kõrval (esimene nukkvõll) ja R või ilma randita koht nuka hammaka kõrval(tagumine nukkvõll).
Mul olid F tähega ja randiga võll ning tänu sellele sai tellitud hirmsa raha eest uus tagumine nukkvõllll. Uus võll on juba paar nädalat käes aga esialgne probleem on alles. Kusjuures uus võll näeb välja samasugune nagu F tähega , ainult seal kus oli F on nüüd muud tähed ja kuskilt servapealt(täpselt ei mäleta) leidsin pisikese R3 märgi. No mida teha?