Minsk m-104, 1966
Posted: 19. Jul 2010 02:47
Tundub, et masin jääb siiski minu valdustesse ning igapäev müügivajadus aina tõmbub tagasi. Toodud on umbes ~30 aastat tagasi prügimäelt, tol ajal oli see minu onu oma ning masin oli väga räbalas seisus, seisis see minu vanavanaema juures maja pööningul ning 3-4 aastat tagasi sai see kaasfoorumlasele maha müüdud. Mootoris sai vahetatud laagrid ja simmerid uute vastu ning ülejäänud kuluosad olid juba eelnevalt uute vastu vahetatud, ratas sai ka korralikult kompressori värvi ning siis müüdi see edasi Kärdlasse, sealt üritasin seda juba välja osta kuid siis tulid palju asju vahele ning nii see jälle ostmata jäi, peale seda müüdi see edasi ja jõudis otsapidi Keremale kus mina selle vahetuskaubana ka kätte sain.
Masinast endast siis, tegu on 1966nda aasta Minski mootorrattaga, millel on peal Moskva M1A mootor, mis pärineb aastast 1953, rattad pärinevad samuti mõne vanema masina alt ning esituli on I¸'i oma. Plaanin ta korda teha sellisel kujul nagu ta praegu on ning viia sinna samasse tagasi kus ta on veetnud oma pool või enam elu. Vaja oleks teha ujuki alla uus tihend ning silindri alla uus tihend, siis oleks mootori koha pealt kõik tehtud. Puudu on parempoolne küljeplekk, veokett, spidomeeter, kõik trossid, istmekate, käiguvaheti hoob, esiratta võll, leegitoru ja summuti ja veel nipet-näpet.
Paar küsimust laiemale ringile:
1) Kas uuema Minsk mootorratta esiratta võll sobib ka sellele isendile?
2) Kas sellel istmel peaks olema eespool mingi "lukusti"?
Hetkel polegi jõudnud suurt peale puhastamise ning värviparanduste teha.
Tuues
Peale kultuurkihi eemaldamist ning teostatud ka mõne värviparandused
Masinast endast siis, tegu on 1966nda aasta Minski mootorrattaga, millel on peal Moskva M1A mootor, mis pärineb aastast 1953, rattad pärinevad samuti mõne vanema masina alt ning esituli on I¸'i oma. Plaanin ta korda teha sellisel kujul nagu ta praegu on ning viia sinna samasse tagasi kus ta on veetnud oma pool või enam elu. Vaja oleks teha ujuki alla uus tihend ning silindri alla uus tihend, siis oleks mootori koha pealt kõik tehtud. Puudu on parempoolne küljeplekk, veokett, spidomeeter, kõik trossid, istmekate, käiguvaheti hoob, esiratta võll, leegitoru ja summuti ja veel nipet-näpet.
Paar küsimust laiemale ringile:
1) Kas uuema Minsk mootorratta esiratta võll sobib ka sellele isendile?
2) Kas sellel istmel peaks olema eespool mingi "lukusti"?
Hetkel polegi jõudnud suurt peale puhastamise ning värviparanduste teha.
Tuues
Peale kultuurkihi eemaldamist ning teostatud ka mõne värviparandused