Atsetooni bensu sisse lisamine ?
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Atsetooni bensu sisse lisamine ?
Tuttav rääkis et täispaagile sõrmekübara täie lisamine pidi andma midagi juurde , eriti kahtlaselt kõlab , aga keegi teab mida see lisab ?
Mille täispaagile? Võrri, mootorratta, chevy van'i? Kõlab jah kahtlaselt, sest atsetoon lahustab ära kummivooliku, ujukinõela pea kummiosa, karburaatori vahelised tihendid, plastmassist ujuki. Kui rikutud toitesüsteemiga masin on oodatud efekt, siis way to go....
Tehasest tulnud võrrile ei anna midagi muud seda kõige õigemat efekti, kui õige õlivahekord, korras süüde ja segu.
Tehasest tulnud võrrile ei anna midagi muud seda kõige õigemat efekti, kui õige õlivahekord, korras süüde ja segu.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Atsetoon ( CH3-CO-CH3 ) ei saa nüüd küll midagi paremaks teha, kuna selle molekuli aktiivtsenter asub molekuli keskel ja tükib end pigem teise molekuli külge liimima kui "üksikuks" jääma. Pealeselle on molekulis kahetsusväärselt vähe hapnikku. Seepärast atsetoon väikses koguses põlebki tegelikult laisalt.
Kui tahad proovida bensiini tuunida, siis pigem mõtle puupiiritusele, metanaalile või käivituseetrile. Peamine, et see eeter ei oleks DME - dimetüüleeter. DME sööb kõike mis on pehme.
Kui nii mõelda, siis isegi sidrunhape tuuniks kütuse hirmsaks loomaks... aga selle lisandiga ütle alumiiniumile hüvasti.
Kõige lihtsamini kättesaadav vahend oleks aga näiteks hoopis WD-40, aga seda siis eeldusel, et see on tehtud USA-s. Euroopas (valdavalt Saksamaal) kokku segatud WD-40 sisaldab endas raskeid petrooleumisaadusi ning need põlevad bensiiniga võrreldes väga viletsalt.
Selles mõttes ei ole ikkagi vana hea pliibensiini vastu siiani mitte ühelgi kütusetootjal mitte midagi panna - pliiorgaanikaga rikastatud kütuses oli sees rohkelt hapnikku ning plii ka määris mootorit. Paraku - keskkond ei olnud õnnelik.
Või siis lähed käid tiiru Vene piiril ja tood Vene A-93 sisse. Sellega käib iga võrr tubli 70% paremini kui 95-E-ga, mis detonatsiooni ja rõhku arvestades on tegelikult vägagi vilets kütus. Lohutada saab end ainult sellega, et E-98 on veelgi viletsam.
Kui tahad proovida bensiini tuunida, siis pigem mõtle puupiiritusele, metanaalile või käivituseetrile. Peamine, et see eeter ei oleks DME - dimetüüleeter. DME sööb kõike mis on pehme.
Kui nii mõelda, siis isegi sidrunhape tuuniks kütuse hirmsaks loomaks... aga selle lisandiga ütle alumiiniumile hüvasti.
Kõige lihtsamini kättesaadav vahend oleks aga näiteks hoopis WD-40, aga seda siis eeldusel, et see on tehtud USA-s. Euroopas (valdavalt Saksamaal) kokku segatud WD-40 sisaldab endas raskeid petrooleumisaadusi ning need põlevad bensiiniga võrreldes väga viletsalt.
Selles mõttes ei ole ikkagi vana hea pliibensiini vastu siiani mitte ühelgi kütusetootjal mitte midagi panna - pliiorgaanikaga rikastatud kütuses oli sees rohkelt hapnikku ning plii ka määris mootorit. Paraku - keskkond ei olnud õnnelik.
Või siis lähed käid tiiru Vene piiril ja tood Vene A-93 sisse. Sellega käib iga võrr tubli 70% paremini kui 95-E-ga, mis detonatsiooni ja rõhku arvestades on tegelikult vägagi vilets kütus. Lohutada saab end ainult sellega, et E-98 on veelgi viletsam.