Page 1 of 1

K: aidake algajat - võrr

Posted: 18. Aug 2010 16:04
by elari_trend
võrr sai kokku pandud, käima sai peale kahepäevast nuputamist.
küsimus järgmine...
mootor tiksub ilusasti kui aga peale hüppan ja mineku teha üritan
ei jaksa kohe kuidagi veerema hakata ?
mida pean reguleerima, et tal oleks korralikult jõudu ja kiirust ?

Posted: 18. Aug 2010 16:46
by IZH
Süüdet ja segu kruvi.

Posted: 18. Aug 2010 18:13
by elari_trend
IZH wrote:Süüdet ja segu kruvi.
kas süüde siis vale ? kuhupoole segu kruvi keerama pean, ja millist häält peaks võrr tegema kui keeran süüdet ?

Posted: 18. Aug 2010 20:06
by Qubik
Äkki oled keti liiga pingule pannud?

Posted: 18. Aug 2010 20:11
by Marko512
segu kruvi keera täitsa kinni ja siis 2.5 ringi lahti, siis peaks vedama küll kui süüde korras.tavaliselt kruvin mina ise teda sõidu pealt ja jätan sinna kus ta kõige paremini liigub.süüde 2,5 mm ennem üss.kui ma nüüd süütega ei eksi

Posted: 21. Aug 2010 03:23
by elari_trend
kohapeal röögib mis kole ... kui aga mootorile koormus taha panna sidur lahti kohal jne siis jõudu ei ole ja ei liigu, millest selline probleem ?

Posted: 21. Aug 2010 09:08
by riga5
kui ise ei saa jagu kutsu keegi appi , kuskandis asud ! aitaks kui väga kaugel pole .
sellise juhendamisega väga raske viga leida ,kui aga jõudu pole siis kas süüde vale või ei saa kütet piisavalt.

Posted: 21. Aug 2010 16:02
by tom
sidur ei libise ?

Posted: 21. Aug 2010 16:45
by t6niz
Ma arvan, et kui ta kohapeal röögib ja edasi ei jõua vedada, siis on asi selles, et võtab lisaõhku kusagilt vahele, ehk siis segu on liiga rikas, katsu segu lahjemaks muuta, ehk siis saab paremini käima

Posted: 21. Aug 2010 20:53
by karlerik110
Kui lisaõhku tõmbab kuskilt, siis muutub just segu lahjemaks mitte rikkamaks.

Posted: 21. Aug 2010 21:30
by minimo
Mootor kohvi (kolvirõngad kulunud)!(ta rääkis kokkupanemisest mitte remondist)

Posted: 22. Aug 2010 00:20
by elari_trend
kas vända võlli otstes on miskit puksid millel võll istub ?
mõtlen just seda võlli poolt kust küte peale lendab ? kõik asjamehed on mootorit vaadanud ja kõik on ok aga jõudu ei ole ... tundub, et lisaõhk kusagilt tuleb... muud ei oska midagi aimata, kõik ok käib kohal ilusti, kütet saab piisavalt säde hea (traktori magneeto) küünal ok ...
kas võib viga olla vända puksides ?

Posted: 22. Aug 2010 08:52
by riga5
ebatihe võib olla siis süütemängu taga olev mansett ,eemaldad magneti ja keerad kruvidega lihtsalt küljest .

lisaõhk

Posted: 22. Aug 2010 09:03
by iceman
vaata kas pasakruvi on ikka omal kohal.

Posted: 22. Aug 2010 11:52
by elari_trend
pasa kruvi omal kohal, magneti mansett tundub ok olevat

Posted: 22. Aug 2010 14:40
by -DELTA-
ma kardan et sul on sidur peal :D

Posted: 23. Aug 2010 08:59
by elari_trend
sidur töötab ilusasti

Posted: 23. Aug 2010 09:44
by minimo
minimo wrote:Mootor kohvi (kolvirõngad kulunud)!(ta rääkis kokkupanemisest mitte remondist)

Posted: 23. Aug 2010 12:09
by elari_trend
kolvirõngad vahetatud remont rõngastega ja lukuvahed paika viilitud jne ... kompresioon ok aga jõudu ei ole

Posted: 23. Aug 2010 18:19
by om
Marko512 wrote:süüde 2,5 mm ennem üss.kui ma nüüd süütega ei eksi
Süüde 3,2-3,7mm eüss

Posted: 24. Aug 2010 00:44
by elari_trend
süüde 3mm, kõik ok, mootor käib kohal, kuid ei ole jõudu liikumiseks

Posted: 24. Aug 2010 08:45
by raits1997
Mitme hambaga tähik sul taga on? Asi võib selles ka olla.

Posted: 24. Aug 2010 12:44
by elari_trend
raits1997 wrote:Mitme hambaga tähik sul taga on? Asi võib selles ka olla.
kas mõtled magneeto tähikut või mida ?

Posted: 24. Aug 2010 12:45
by elari_trend
kuidas saada lahti vända võlli otsa, kus asetseb väike hammastik ? seal kruvika ots, kuhupoole seda peaks keerama jne ?

Posted: 24. Aug 2010 15:16
by urmet48
elari_trend wrote:kuidas saada lahti vända võlli otsa, kus asetseb väike hammastik ? seal kruvika ots, kuhupoole seda peaks keerama jne ?
Nimetatud väiksel hammasrattal see kolt käib vastupäeva lahti ja päripäeva kinni. Hammasratta maha võtmiseks on vajalik tõmmits.

Posted: 16. Sep 2010 14:59
by elari_trend
ja ikkagi ei ole mingit minekut... :( kas keegi oskab veel mõnda ideed välja pakkuda miks ei ole võrri mootoril kübetki jõudu ?

Posted: 16. Sep 2010 17:58
by mellpoiss
Kirjutad: kolvirõngad vahetatud remont rõngastega ja lukuvahed paika viilitud jne ...
Kui kulunud silinder pole remontmõõtu puuritud, siis pole remontrõngaste kasutamisest küll mingit abi, 2/3 matsust läheb nendest lihtsalt mööda ja jõudu ei saagi olema.
Millel põhineb väide, et kompressioon on ok?

Posted: 16. Sep 2010 19:34
by elari_trend
kuidas saab teada kas silinder on kulunud ? kolvile sai pandud uued rõngad millel luku vahed sai viilitud jne.... Silinder paistab suht kobe ei ole kriime jne. Kui kolvile sai peale rõngad sai proovida kolbi silindrisse ja ei olnud erilisi vahesid ja lokse.
Kas veel peaks midagi vaatama teadma ?

Posted: 16. Sep 2010 20:13
by karlerik110
Silindri seisukorda ei saa puhtalt kriimude puudumisega hinnata. Kui silinder on, nagu Mellpoiss kirjutas, ellipsisse( ovaalseks) kulunud, siis lihtsalt enamus enamus "pauku" läheb rõngast kõrvalt mööda, sest rõngas ei toetu täis pinnaga vastu silindrit.

Posted: 16. Sep 2010 21:58
by guits
möhh, vahetasid oopli punnvörri vastu :D

Posted: 24. Sep 2010 10:53
by elari_trend
ei vahetanud vaid sebisin uue pilli juurde ;)

küsimus suurele ringile...
1. millised laagrid ja mõõtudega on vända laagrid korpuses?
2. kas vända puksi saab vahetada ? asub seal kus väike hammakas vända otsas

Posted: 24. Sep 2010 11:28
by karlerik110
Väntvõlli laager on säärekal tavaline kuullaager ja mõõduga 203.
Ja selle nn" vända puksi" alal saad targemaks, kui loed seda teemat
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... highlight=

Posted: 26. Sep 2010 20:55
by Kevin68
Settepotti ja karburaatori puhastamisest on ka mõnikord kasu olnud, seltsimees Reymo esimesel sääreväristajal tuli jõud peale neid toiminguid tagasi, settepott oli pooleldi sitta täis ja karpa ka pasane.

Posted: 30. Sep 2010 22:04
by diskett
ega sa ometi võrriga kohapealt minema ei ürita minna, hoogu lükkamata ?

Posted: 06. Oct 2010 13:37
by elari_trend
veelkord...

mootor täiesti algosadeks võetud. plaanin vahetada kõik laagrid kinniste vastu. vända segupoolne otsa puks (malmist puks) kulunud, kes teab kuidas seda taastada või annab selle millegist muust materjalist valmistada ?

Posted: 06. Oct 2010 15:08
by yrgpagan
võid lasta pronksist treida ja pane uus kolb sisse kui kolb on pees pole uutest rõngastest kasu

Posted: 06. Oct 2010 16:54
by langmati
Ära sa kinniseid laagreid väntvõllile küll pane.

Posted: 06. Oct 2010 17:13
by yrgpagan
kui kinnised laagrid paned vota sisemine laagri kaan ara

Posted: 08. Oct 2010 09:16
by elari_trend
kas kellegil on kogemust vända segupoolse puksi taastamisel ? uue sebimisel ?

puks millest jutt käib on antud lingil...
http://web.sisuhaldus.ee/gunnar/?go=gal ... 29&big=235

Posted: 08. Oct 2010 21:50
by diskett
kas lihtsam ei oleks uus mootoripool otsida ?

Posted: 09. Oct 2010 11:18
by minimo
Mootoripooled ikka. Erinevad eksemplarid ei sobi kokku. Ise tegin ühe järgi tihendi ja teisele ei sobinud hästi :) . Ainuke asi on see, kas korralikke kartereid nii lademetes leidub

Posted: 09. Oct 2010 13:04
by Marko512
ku i ta sul sealt puksi vahelt õhku imeb siis pane kaanele tihend vahele.ise tegin ka nii ja aitas.

Posted: 10. Oct 2010 21:42
by kassipoeg1
see ei hakkagi sul kohapealt minema hoog sisse ja siis sidur pealt ära nagu eelpool mainitud :idea: