Page 1 of 2

Antuand'i voshod 2m

Posted: 18. Aug 2010 22:23
by antuand
Tere.
Täna sain omale väga vinge voshod 2m tsikkli.
Mootor täitsa korras. Kõik muugi korras.
Kiirust umbes 100KM/H, peal on kahe poolese jawa karpa ning svamm filter.
Mõned pildid:
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=250689

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=250689

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=250689

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=250689


Väiksed plaanid mul ees.
1) tahaksin ma ära vahetada käsi-pidurihoova uuema tüübi vastu. Ning veidi hiljem kui vaba raha tuleb siis ka sidurilink.
2) Trossid on kehvad. Lähvad ka need vahetusse.
3) Oleks vaja abi tuledega. Ehk esi ning tagu tuli töötab aga põleb kehvalt. Kuna kui ma metsas kuskil töristan pimedas ja pöördeid peal pole, siis pole ka tuld eriti. Kas sellele oleks võimalik ehitada aku süsteem peale? Et tuled oleks akult ja koguaeg põleks hästi. Õpetaks keegi süsteemi ? Aitaks?Mõttes on hetkelise tule alla panna kandiline lisa tuli. Kuna tuled tõesti nii kehvad. Aku süsteem peaks kuidagi nii olema, et Sõiduaeg ta laeks samalajal kui tuled põlevad. Siis ei pea teda pöördes hoidma metsas.
4) Kellegil taha hea mustriga rehvi pole pakkuda?
5) Peeglit pakkuda on?
6) Küsimus siis selline, et mis tal peab olema silindris kaks küünalt? Tsikkel töötas mõlema pealt. Kui see on nagu varu küünal siis sama hästi võiks see olla ju tööriista karpis. Aga miks seal?
Pildid on eelmise omaniku omad ning minu uuendusi seal näha hetkel pole. Kuid homme teen ka kodused pildid.

Posted: 18. Aug 2010 22:26
by roosakummik
See küünal seal teisel pool on dekompressiooni ehk maakeeli sussklapi ava, mis on vahetatud küünla vastu.

Posted: 18. Aug 2010 22:32
by antuand
Nii tekkis juba idee. aga kardan et lasen läbi midagi, et ennem küsin. Kui ma võtaks need samad juhtmed mis annavad tulele voolu ja paneks need aku klemmidele. Ja akult veaks juhtmed tulele. Kas oleks kasu, et tuli koguaeg põleks ja aku laeks. Samas kui karta üle laadimist. Siis võiks ju lüliti vahele teha aku laadimisele. Et kui tuli põleb hästi panen lüliti offile ja lasen akult tuld. Tuli jääb kehvaks ajan laadima jälle.
Kuidas oleks?

Posted: 18. Aug 2010 22:39
by roosakummik
Hästi ei õnnestu, see on vahelduvvoolu generaator. Aga kui sa inseneri taipu oled pane iz- i genekas peale.

Posted: 18. Aug 2010 22:45
by antuand
Vahelduvool küll aga laadima ta ju ikkagi peaks või mis? Läbi ta midagi nii lüüa ei saaks vist.
Kellegil iz generaatorit on müüa ?

Posted: 18. Aug 2010 23:25
by delta-501
Päris nii lihtsalt see laadimine ikka ei käi.

Posted: 18. Aug 2010 23:35
by antuand
Aga kuidas siis olema peaks ?
Voshod peaks andma 4 kuni 8 volti . 6 voldisele akule ju piisab.
Kui ma võtan kuskilt suvakast kohast näiteks 4 vatti siis ta ju ka laeb seal otsas kuid aeglasemalt. Ja samal ajal saab siis tuled tööle panna võid kuidas.

Posted: 19. Aug 2010 00:27
by delta-501
Ei ole see laadimine nii, et juhtmed akule ja valmis. Eks targemad seletavad, ma ise otsast lõpuni asja ei tea.

Posted: 19. Aug 2010 10:11
by minimo
Milleks üldse hakata sellises seisukorras voshodiga kuskil metsavahel käristama ja ümber ratsima?

Posted: 19. Aug 2010 11:14
by lockeed
Tuled on tal jah geneka pealt, kuid ehitasin ette tugevama halogeeni.
see teine küünal sai sinna pandud kuna, de-kompre klapi keere läks läbi ja üleüldse ei meeldinud De-kompre klapp kuna see pasandas plokikaane õli pealt nii täis. Ning samas töötab motikas väga hästi ka teise küünla pealt kui vajadus.

Posted: 19. Aug 2010 11:23
by antuand
Dokumente tal ju pole. Arvele võtta ei saa. Ega ei tahaks ka. Ma tahan külavahele omale sõiduriista. Tuled oleks vaja paremaks saada.

Posted: 19. Aug 2010 13:02
by extinction
Kas külavahepillidel on registreerimine keelatud siis või, et ei tahaks.

Tulede säravamaks muutmise lihtsaim lahendus oleks ilmselt rohkem pööret anda, usu mind kui see aku seal peal ka oleks ja sa samamaoodi törtsutad, siis seda akut täis küll ei laeta...

Posted: 19. Aug 2010 13:29
by delta-501
6 volti süsteemil pidi aitama ka massijuhtme vedamine otse süütest tuledesse.

Posted: 19. Aug 2010 17:06
by antuand
Siduriga mingi jama. Et eelmise omaniku sõnul on sees uus sidur. Aga Kuidagi jubedalt libiseb. Näiteks kui 4 põristan siis vahepeal viskab pöörded üles siis jälle põriseb. Igakäiguga nii. Mis viga võib olla?

Posted: 19. Aug 2010 21:21
by antuand
Karpaga ka jama. Üksaeg on tal pöörded normid. Teine aeg jälle liiga madalad ja kolmas aeg on liiga palju peal :S

Posted: 23. Aug 2010 19:18
by antuand
Hetkel kõik korras.
Homme liigun Tallinnasse ja ostan uued gripid, trossid ja õhufiltri kindlalt ära. Võimalik et taha ka uue kärbi.
Mitu tolli tagumine kumm on . Kummil oli ainuke kiri selline
: 90/100-16 51M

Posted: 23. Aug 2010 20:02
by minimo
16 tolli siis

Posted: 24. Aug 2010 22:43
by antuand
Ühesõnaga ma oleksin omale saanud täna kõik vajaliku. Aga kloostrimetsa motopood oli kinni ja asjad jäidki saamata. Kahju. Mis motopoode on veel tallinnas, kust saaks vossule juppe.

Voshodile peab panema nüüd kindlalt uue värvi peale. Kuna vanale läks mingi aine peale ja kõik maha koorund. Kole vaatepilt. Kõigepealt ostan asjad ära ning siis kisun laiali ja värvi ära. Mida tulele vahele panna et tuli säraks paremini? Ja kui ma kallan esi amordid õli piisavalt sisse. Ning kui sõidan ja amort liikuma hakkab tuleb õli ülevalt poldiaugust kõik välja ...Millest see probleem olla võiks? Bensiini võtab kuidagi nii palju. Ei ole sellele probleemile ka pihta saanud veel. Peal on sellel kahe poolese jawa jikovi karpa. Kas sellest võib suur bensiini kulu tulla ? Kuskilt kütust välja ei lase, selles olen veendunud. Kui kiirust umbes 100 Km/h ringis on hakkab esi ots jubedalt vibama. Millest see?

Posted: 24. Aug 2010 22:59
by Asbest
Võid Tondi motost ka proovida, aga nende kodulehel küll kirjas pole, et nad voshodile juppe müüks. Aga noh alati võib ka ju helistada ja küsida. 6773030 - - Tondi moto. Suur Bensiinikulu võib küll tulla karpast. Esiotsa vibamine vast kodaratest? - Ei oska täpsemalt öelda.

Posted: 25. Aug 2010 20:03
by margus014
mis sa sellele värvile peale kallasid, et too maha koorus?
See voshod on värvitud väga hea punase autoemailiga, mis on väga vastupidav.
Ehk näitad pilte?

Posted: 25. Aug 2010 21:40
by antuand
Homme võin teha pilte. Amordi õli on kuskilt välja pressind. Ja värvile peale jäänud. Nüüd kõik maha koorunud kohast kuhu see läinud on. Pakkuge mingit kenat värvistiili kui uuesti värvima hakkan.

Palju läheb voshodi amorti õli ?

Posted: 25. Aug 2010 22:10
by margus014
Piduriõli panid sinna amorti? Tavaline öli sellele värvile küll liiga ei tee!

Posted: 25. Aug 2010 22:27
by antuand
tavaline õli oli seal sees. See õli jäi terveks ööks sinna peale. Hommikul avastus kui suur. Isegi imestan. Millest nii suur bensiini kulu olla võib.

Posted: 26. Aug 2010 11:22
by margus014
Kui palju ta siis bensiini vötab? (räägime ikka l/100km kohta)

Posted: 26. Aug 2010 17:48
by antuand
>Nii ma ei oskagi päris üelda. Aga ma sõitsin 10 l umbes 50 km Ja otsas ta oligi. Kuidagi liiga kähku minu jaoks.

Posted: 26. Aug 2010 19:04
by margus014
antuand wrote:>Nii ma ei oskagi päris üelda. Aga ma sõitsin 10 l umbes 50 km Ja otsas ta oligi. Kuidagi liiga kähku minu jaoks.
eieieieiei 20L/100km kohta ei ole kuidagiviisi vöimalik. Millega sa seda 10 L möötsid? Tassidega :D ? Pealegi pead seda arvestama, et see vossu orig. spido valetab, ehk näitab kövasti rohkem. st. et sõites umbes maha 10km näitab odomeeter 13km (ma mälju järgi midagi tuletasin meelde).

Posted: 26. Aug 2010 19:32
by IZH
Arvatavasti 10L kanistri täis bensiini pani paaki ning siis sai 50 km sõita.

Posted: 26. Aug 2010 23:10
by roosakummik
IZH wrote:Arvatavasti 10L kanistri täis bensiini pani paaki ning siis sai 50 km sõita.
Mu planeta 5 võtab ka vähem 8O

Posted: 26. Aug 2010 23:29
by Asbest
Kas karpa on üldse õige?

Posted: 26. Aug 2010 23:31
by IZH
Asbest wrote:Kas karpa on üldse õige?
Ise mõtlesin ka just, et kas karpa seaded õiged, süüde paigas ning kolvirõngad korras ?

Posted: 26. Aug 2010 23:33
by antuand
Millega ma mõõdan..Mingi lolliks pead mind w ?
Kaks 5 liitrist kankut sisse ja rohkem kui 50 kandis sõita ei saanud. Peal pole originaal karpa. vaid jawa karpa. Seda ma ju räägin et see bensiin kaob kuidagi liiga kiirelt ära. varsti ei raatsi sõitagi enam.

Posted: 27. Aug 2010 09:26
by Kavross
Pane teine karpa ja küll näed et bena kulu väheneb. Mul oli kah vahepeal selline jama, peal oli mingi k65 vist ja siis panin selle teise k36 peale ja asi võtab kohe poole vähem bena.

Posted: 27. Aug 2010 10:24
by minimo
Sõbra kardil (druzba mootoriga) on sama küttekulu :) . Paneb 1 liitiri sisse saab sõita 3-4km.

Posted: 27. Aug 2010 13:37
by antuand
Arvatavasti panen originaal tagasi. Või oskate midagi muud soovitada sinna ?

Posted: 27. Aug 2010 13:43
by masuut
pane ikka originaal mis sellele mõeldud

Posted: 30. Aug 2010 22:19
by antuand
Vana karpaga oli igavene jama koguaeg. Paagist benssu kätte ei saanud ta kuidagi. Pidi peale puhuma. Panin originaali peale. Kaks lööki ja käis. Bensiini nagu ei võtakski enam. :P Aga väga jõuetu on ta, millest see? Nõela asend on hetkel võimalikult kõrgel. Käib hästi. Ja kui gaas laksult põhja panna siis poob korraks kinni ja hakkab rebima.
Kas siduri julm libisemine võib olla valest õlist? Kui uus õli sisse panna kas siis peaks siduri totaalselt puhtaks tegema vanast õlist?

Posted: 30. Nov 2010 23:15
by antuand
Vahepeal nii palju muutunud et uus silindripea, uus taga kärn, uued trossid, käimaris teine õli, mingit libisemist pole. Hetkel väga vägev sellega sõita.

Posted: 22. Dec 2010 19:38
by antuand
Tsikkel siiani korras. Kuigi kukutud on juba küll ja veel. Aga uus krossikumm taga hoiab ikka teel enam-vähem. Lusti kui palju. Soojemaks läheb siis peab mootori lahti kiskuma kuna teine käiks ei taha sees püsida eriti. Õnneks teine käimar olemas. Käima ta läheb koralikult. Uus kolb ja rõngad ka sees. Soojemaks minnes peaks üle värvima ta korralikult.
Seniks aga vägevaid talve sõite kõigile.
varsti ka pilte.

Posted: 22. Dec 2010 22:46
by Käigukast
antuand wrote:Millega ma mõõdan..Mingi lolliks pead mind w ?
.
Üpriski, selle jutu järgi küll siin, räägid nagu mingi 10 aastane!

Posted: 22. Dec 2010 22:49
by antuand
Tegelane!
Kui sul on minu kohta midagi üelda, tee seda privaatse sõnumi teel. Okei?
Mida ma siis ütlema oleksin pidand? Et supilusikaga mõõdan kogust? Raske aru saada et tegu on kahe 5 l kanistriga? byebye

Posted: 22. Dec 2010 22:57
by Käigukast
Ma ei mõelnud seda bensiiniv ärki. Vaid sa räägid nagu väike laps. Tuli särama jne. Kui tahad tuld särama, osta säraküünal, särab väga võimsalt!

Peace!

Posted: 22. Dec 2010 22:59
by antuand
Noo võimalik, et räägin nagu 10. Aga kuidas õpitakse kui ei esitata lolle küsimusi. Miks pean ise aretama kui võin ju lambist ka küsida. Ja tegelikult mulle ei meeldi et minu teemasse mõtetut juttu kirjutatakse. ;)

peace.;)

Posted: 23. Dec 2010 00:48
by extinction
Kui sulle teiste arvamused ja kommentaarid ei meeldi, siis ei ole nagu mõtet oma tsiklist teemat üles riputada. Selge see et 100% foorumi kasutajaskonnast ei saa ühehäälselt su aretusi heaks kiita.

Posted: 23. Dec 2010 12:53
by antuand
extinction wrote:Kui sulle teiste arvamused ja kommentaarid ei meeldi, siis ei ole nagu mõtet oma tsiklist teemat üles riputada. Selge see et 100% foorumi kasutajaskonnast ei saa ühehäälselt su aretusi heaks kiita.
Ei mulle meeldivad teiste kommentaarid ja arvamused küll aga mitte minu kohta vaid tsikkli. Jätaks selle teema nüüd.

Posted: 23. Dec 2010 18:42
by antuand
Deem, täna läks tagukummi lohv katki. Tagumise piduri mingi jublakas pooleks :S