randoainlo, riga 3+krossikas
Posted: 08. Jan 2011 23:27
Teen siis oma krossika mootoriga ja elektroonikaga riga 3st ka siia teema.
Alguse sai kõik Tagadi laadal, kust ostsin suurema osa riga 3e.
Mul pole õrna aimugi miks ma selle ostsin, aga küllap ikka igaks juhuks.
Seisis teine tükk aega töötoas, enne kui tolle kallale asusin.Algul oli plaanis teha orginaal mootoriga mopp.Aga siis tuli kõk see meelde, mida peab läbi elama et kontaktsüütega mootor tööle saada.Sellele mõeldes jooksid judinad üle selja.
Garaazis oli mulle väikseks jäänud 110cc krossikas, täie elu ja tervise uures.
Ainukeseks veaks oli, et kõik gondlid katki.Sellisena poleks keegi seda ostnud ka.
Seega sai krossika pealt mootor võetud, riga 3el suurem osa mittevajalike tükke ära võetud, keevitajaga räägitud, ja asjad sinna viidud.
Läks miskit nädal kui sain asjad kätte.Mootori kinnitused, kõik korralikult tehtud.
Istutasin mootori peale, siis oli hulk jama sädeme saamisega, kuna panin geneka juhtmed valesti, siis panin need omaarust õieti, säde oli vahelduva eduga, masin anult paukus.Vaatasin veelkord jhtmed üle ja nägin et üks juhe oli ikka valesti.
See sai õieti ühendatud ja siis käivitama.Käis küll, sõitis ka.Päris hästi veel.
Aga nõrgaks kohaks olid ikka tagakiige ketipingutid.Neid pidi tigevndama, selle töö usaldasin vennale.
Olen natuke täiustanud ka elektri süsteemi, st süütelukk tuleb esitule kopsiku sisse.Esituli on ka hetkel olemas, sees on H4 mis näitab üpris hästi.Tagatuld hetkel ei ole.Aga tuleb
Välimus on hetkel üsna hirmuäratav, kuna puudub korralik värvkate, aga plaan on enne kevadet üle võõbata ja siis minna sõiduomadusi proovima, samuti oleks vaja veel uusi velgi, sest need mis hetkel all on üpris kõverad.
Tagaporilaud on ka hetkel näsa, orginaal olemas, aga miskipärast ratas käis ühele poole vastu.
Kindlasti kõigile see projekt ei meeldi aga samas eks ta ole ju ikka parem kui kuskil kuuris roostetamas.
Kui on küsimusi tolle asja kohta siis küsige!
Pildid tulevad homme, sest miskipärast minu arvuti ei taha neid üles laadida.
Alguse sai kõik Tagadi laadal, kust ostsin suurema osa riga 3e.
Mul pole õrna aimugi miks ma selle ostsin, aga küllap ikka igaks juhuks.
Seisis teine tükk aega töötoas, enne kui tolle kallale asusin.Algul oli plaanis teha orginaal mootoriga mopp.Aga siis tuli kõk see meelde, mida peab läbi elama et kontaktsüütega mootor tööle saada.Sellele mõeldes jooksid judinad üle selja.
Garaazis oli mulle väikseks jäänud 110cc krossikas, täie elu ja tervise uures.
Ainukeseks veaks oli, et kõik gondlid katki.Sellisena poleks keegi seda ostnud ka.
Seega sai krossika pealt mootor võetud, riga 3el suurem osa mittevajalike tükke ära võetud, keevitajaga räägitud, ja asjad sinna viidud.
Läks miskit nädal kui sain asjad kätte.Mootori kinnitused, kõik korralikult tehtud.
Istutasin mootori peale, siis oli hulk jama sädeme saamisega, kuna panin geneka juhtmed valesti, siis panin need omaarust õieti, säde oli vahelduva eduga, masin anult paukus.Vaatasin veelkord jhtmed üle ja nägin et üks juhe oli ikka valesti.
See sai õieti ühendatud ja siis käivitama.Käis küll, sõitis ka.Päris hästi veel.
Aga nõrgaks kohaks olid ikka tagakiige ketipingutid.Neid pidi tigevndama, selle töö usaldasin vennale.
Olen natuke täiustanud ka elektri süsteemi, st süütelukk tuleb esitule kopsiku sisse.Esituli on ka hetkel olemas, sees on H4 mis näitab üpris hästi.Tagatuld hetkel ei ole.Aga tuleb
Välimus on hetkel üsna hirmuäratav, kuna puudub korralik värvkate, aga plaan on enne kevadet üle võõbata ja siis minna sõiduomadusi proovima, samuti oleks vaja veel uusi velgi, sest need mis hetkel all on üpris kõverad.
Tagaporilaud on ka hetkel näsa, orginaal olemas, aga miskipärast ratas käis ühele poole vastu.
Kindlasti kõigile see projekt ei meeldi aga samas eks ta ole ju ikka parem kui kuskil kuuris roostetamas.
Kui on küsimusi tolle asja kohta siis küsige!
Pildid tulevad homme, sest miskipärast minu arvuti ei taha neid üles laadida.