Mootorratas I¸ tagasitulek!

Kõrvalised, kuid HUVITAVAD ja olulised teemad
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Mootorratas I¸ tagasitulek!

Unread post by urmet48 »

http://forte.delfi.ee/news/auto/kas-see ... d=39441801

Pisut lugemist ja ma loodan, et ka targemad leiavad võõrkeelseid link samal teemal siia. Igatahes disain on juba parem ;)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Liiga ulme. Jääb loota, et nad liiga suurt tükki ei hammustanud...
2012. a. idee-I¸ on põhimõttelisest eellasest pea poole kergem, jõuallikaks on 850-kuubikuline 140 hj V2 ning 60kW elektrimootor, mis on ehitatud tagumise rattarummu sisse koos oma 2-käigulise kastiga. Autori sõnul peaks sellise I¸i keskmine kütusekulu olema 2,94 l/100km.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Aspelund
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Feb 2010 01:00

Unread post by Aspelund »

Tulge maa peale. Esiteks, need pildid pole midagi muud kui arvutigraafika.

Venemaa mototööstus ei hakka eales selliseid asju tootma. Ainus variant on, et selline masin tehakse valmis Hiinas ja siis saab ta IZ'i märgid külge. Ehk siis sama lahendus kui Minsk'i moodsamate mudelite puhul.

Venemaa mototööstus kui selline on surnud. Ural tootis eelmisel aastal vaid 800 mootorratast. Neist suurem osa (95 protsenti) läks eksporti. IZ'i andmeid ei ole mulle silma jäänud, aga needki pole tõenäoliselt midagi rõõmustavat.

Vene turg on praegu paksult üle ujutatud kasutatud lääne rataste ning uue Hiina mudruga. Selle vahele sellise "kõrgtehnoloogilise" masinaga tulek on selge enesepettus. Ainus variant, et mõned eriti rikkad tegelased hangivad selle endale kui kurioosumi. Transpordivahendi väärtust see asi ei oma. Välismaal puudub sellel aga turg täielikult (IZ-i kaubamärgi väärtus läänes on võrde paki krõpsudega).

Venemaa ootab jätkuvalt lihtsat, lollikindlat masinat, mida saab kuvalda ja matiga käigus hoida ning suvilasse ja metsa marjule sõita. See eksemplar lõpetab oma eksistentsi tõenäoliselt esimeses teeaugus.

Kokkuvõttes: uus IZ on praktilist väärtust mitte omav kõvatamine. Samaväärne kohaliku Renard'ga.

A.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Aspelund wrote: Samaväärne kohaliku Renard'ga.
A.
Vähemasti eksisteeriv isend valmis tehtud ning vähemalt messidel pilku püüab oma süsiniku tööga.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Aspelund
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Feb 2010 01:00

Unread post by Aspelund »

Jah, selles osas on ta samm venelastest ees.

Iseenesest on tore, et meie omad midagi sellist valmis tegid ja et EAS selleks ka raha andis. Igati hea märk.

Teisalt on sihik antud masina puhul veidi paigast. Puhtakujulise ideemootorrattana oleks ta igati ok. Seda aga üritatakse näidata kui seeriatootmise esiklast. Ausalt öeldes ma ei näe sellele sõidukile küll mingit seeriat. Meie turul puuduvad ostjad, mujal on Renard oma siinsest legendist hoolimata must auk.

GT tähendab Grand Tourerit ehk masinat, millega peaks olema sadu kilomeetreid mugav kulgeda jutti. Renardile see mudelinimi kohe kindlasti ei sobi, pigem oleks ta Renard Streetfighter või Renard Motard. See on puhas edvistamise masin. Mul on aga sul ei ole.

Siinsel mototurul on jaotus paigas: pisikubatuurides möllavad hiinlased, mujal kasutatud japsid. Näpuga eurooplasi ja ameerikat peale. Puhtalt Eesti põhine bränd ei ela kuidagi ära. Ainult ehk juhul, kui tellida kogu mudru Hiinast ja siin lisada vaid bränd. Aga siis peab see ka sigasoodne olema.

Mingit võimast brändi, millega Euroopast endale kliente tõmmata, meil ei ole. Ja tundmatu masin peab selleks erakordselt silmatorkav olema. Niisama minek nõuab kümneid miljoneid turunduspappi.

Kokkuvõttes: tore et tehakse, aga erutuseks põhjust pole.

A.
Raika5000
Tavakasutaja
Posts: 10
Joined: 05. Mar 2009 01:00
Contact:

Unread post by Raika5000 »

mis siin ikka ilkuda..ega need aparaadid polegi teile mõeldud :) pigem kõrgemale ühiskonnakihtidele...
on huvi vanade/uuemate kontsert/kino tehnikaüle.
Saan aidata helitehnika alal.
Aspelund
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Feb 2010 01:00

Unread post by Aspelund »

Irw...kõrgemad ühiskonnakihid...pole meile mõeldud... (irvitab mõnuga). DJ Cannabiz on hoos.

Minu rikutud maitsele piisab mu BMW R80R'st. Eestis ainus seda tüüpi, töökindel ja kindel klassika (toodetud napilt 3000 eksemplari). Ja ajalugu ning tausta rohkem kui IZ'l ja Renardil kokku. Ja kui vaja, leiab kuurinurgast veel põnevat tehnikat.

A.

PS Inimesed, kes internetis sõna võtavad, on lugeja kujutuses tekkivast vaimupildist hoopis teistsugused. S90'sse kriitilisest suhtujal võib vabalt Audes kodus heli tekitada.
User avatar
Käigukast
Tavakasutaja
Posts: 143
Joined: 25. Mar 2009 01:00

Unread post by Käigukast »

Minu aurst on see ka puhas hiinatoode, välimuseltki juba näeb hiinakas välja. Aga Elektrimootor ja 2.94 liitrit sajale, sellest mina aru ei saanud? On elektrimootro ja tarbib bensiini või misasja?
User avatar
Asbest
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 10. Aug 2010 00:00
Location: Põltsamaa

Unread post by Asbest »

Ksf Käigukast - loe teist posti korralikult. Saad targemaks :).
Aga see uus iz pole enam iz-i moodigi. Paras palstikuhunnik. Vene raud hakkab vaikselt välja surema. Uute vene traktoritega sama lugu, lääne mootorid ja muu atribuutika peale topitud. Kurat - selline asi ei ole enam ilus.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

kes kaua hädaldab siis tehke ise parem! :lol:
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
Post Reply